Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Graham Maher z Vodafone: Snažíme se věci dělat jinak než konkurence

Před několika dny spustil Vodafone asi nejkontroverznější část své kampaně – nalepil své parohy na billboardy konkurence. Včera se za to oběma konkurentům omluvil. Byl to žert nebo nepočítali s tak ostrou reakcí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jana

jana

VVVVV

0/0
24.10.2008 20:02

poemcz

reklama

je to vtipná reklama, ale reklama na kofolu ...ja už ho vidím ,,,je mnohem lepší :D

0/0
10.12.2006 21:16

Vlada

No a jak se vlastne prislo na civavy?

http://marketak.bloguje.cz

Zeby? :)

0/0
8.12.2006 17:12

goob

24 % nárůst nových zákazníků

Tohle nechápu.. Jak si lidi mohou vybírat jen podle reklamy? Osobně si vybírám cokoliv podle parametrů, ceny, atd. a ne podle reklamy! Možná je reklama VF vtipná, ale až budu chtít kvalitní datové služby a lacinější volání, tak mi to bude prd platné.. :-/

0/0
8.12.2006 14:45

jojo

Re: 24 % nárůst nových zákazníků

nesmíš věřit všemu co někdo bez jakýchkoliv dat řekne. Prostě kecá a žádných 24% nových zákazníků nemá.

0/0
8.12.2006 16:15

Michal

přes držku....

Grahame, říkáš si o přes držku.....

0/0
8.12.2006 14:22

zachy

oid ty doby

co je CT a EU O2 tak to nestoji za nic. prijde ze zamestnanci nevedi co maj delat,jestli mobily nebo pevny linky a doplatila na to i reklama. Kraus byl luxusni a myslim ze Telecomu prinesl nejvic zakazniku ADSL,protoze to podal tak ze i pani z kantýny si rekla ze by se ji ten net hodil. ;-)

0/0
8.12.2006 14:21

Romík

???

Kecy!!!

0/0
9.12.2006 16:10

apokalypsa

Centrum zaselo, Vodafone sklizi :-)

Myslim si, ze Vodafone se proste svezl na vlne Bobika Rv 

0/0
8.12.2006 13:19

pajka_1

Re: Centrum zaselo, Vodafone sklizi :-)

nesmysl. na rozdil od bobika je reklama jasne zamerena na vodafone a vsichni vi, ze to je vodafone. bobika vsichni znali, vsichni se mu zasmali, ale nikdo netusil, na co to byla reklama. vyhozene prachy.

ze je v obou reklamach pes jeste neznamena, ze se nekdo na necem vozi

0/0
8.12.2006 14:51

apokalypsa

Re: Re: Centrum zaselo, Vodafone sklizi :-)

No ale vzdyt ano, Vodafone to udelal lepe (take ma vic penez), ale ideu hledejme v Bobikovi :)

0/0
8.12.2006 17:01

pajka_1

Re: Re: Re: Centrum zaselo, Vodafone sklizi :-)

ideje hledejme predevsim v Platonovi ;) vazne nevim, kde v tom vidite toho bobika.

0/0
8.12.2006 17:28

Rys

Marketingový kalkul

Od chvíle kdy se z parohaté čivavy stal miláček národa měli vyhráno. Přínos včetně neplacené reklamy ve všech hlavních zprávách daleko předčí eventulení sankce. S tím kalkulovali dopředu, nejsou pitomí. A konkurence jen bezmocně zuří.

0/0
8.12.2006 13:16

Michal

Re: Marketingový kalkul

Miláček té hloupější části národa, ne?? Nebo si snad myslíš, že jsou všichni tak hloupí jako ty??

0/0
8.12.2006 14:24

Rys

Re: Re: Marketingový kalkul

Bohužel jsem zatím nikoho takového nepotkal.

0/0
8.12.2006 16:28

TarasBulba

A teď tu moji

Těmahle jakobypřekvapenejma kecama můžete krmit někoho jinýho. Náklady na takovej bilboard se pohybují v desetitisících a je jasný, že když mi ho někdo poškodí, tak budu řvát. Je úplně jedno jestli na něj nasadí parohy, nebo třeba namaluje chlupatej kosočtverec.

0/0
8.12.2006 11:42

Petr

Kdo vi...

No, kdo vi, ten vi, ze Maher byl tesne pred vyhazovem a zachranila ho tahle kampan, na ktere vsak nema ani miligram zasluh. Vsichni znali problemu vedi, ci je to prace. Nebyl toho cloveka, tak se Maher placa po zadech, jak je skvely, ze mu ta xmesicu planovana vanocni kampan vysla a ze maji skvely priliv 2 % zakazniku (o odlivu pres 10% by nepadlo ani slovo). Nastesti celou planovanou kampan zrusili a maji falesny soby. Doufam, ze tento postup se promitne do prace vsech zadavatelu reklamy a zacnou po agenturach pozadovat i vysledky.

0/0
8.12.2006 10:55

karl von bahnhof

parodie na vodafone

http://www.youtube.com/watch?v=Ng4hfWoCW-4

0/0
8.12.2006 10:46

Mischa

Re: parodie na vodafone

škoda, ze maji asi nejlepsi signal ze vsech operatoru. :-P

0/0
8.12.2006 15:45

demon3

Re: Re: parodie na vodafone

No nejlepší asi ne, ale na "bedně" budou určitě... :-/

Pokud Vodafon nemá signál na několika místech v centru Prahy, tak je to skutečně na pováženou...

0/0
8.12.2006 22:28

jaryco2

To jsou plky...

Ach jo, to jsou plky. Všechno měli dopředu naplánovaný, včetně timingu "mimořádné" tiskovky a omluvy. Vodafoní kampaň myslím popírá sama sebe, protože se jedná o největší trik letošních Vánoc na českém trhu.

0/0
8.12.2006 10:33

Petr

Re: To jsou plky...

Chyba, kampan vznikla jako krizove reseni behem nekolik malo dnu. Je ale pravdou, ze guerilla planovana byla... vcetne zapornych reakci Tmo a O2.

0/0
8.12.2006 10:56

KJ

A

Já jsem u vodafonu skoro 4 roky, začínal jsem ještě u Oskara. Nikdy jsem snimi neměl žádný probélm a jsem spokojený

0/0
8.12.2006 9:43

Romík

???

Špatný signál a mylné informace! A signál je pro mě důležitý!!!

0/0
9.12.2006 16:13

pajka_1

co na to rict?

"Ta se totiž rozhodla jít Vodafonu tvrdě po krku a za jeho "žertík" jej alespoň trochu pokárat"

zajímavé spojení, jít tvrdě po krku a alespoň trochu pokárat... tvrdí hráči, to se musí nechat...

0/0
8.12.2006 9:19

Romík

trapas

Nezapomenu, jak minulý rok na podzim vymazal Oskar, bez upozornění všem svým zákazníkům ušetřené volné minuty. Mně umazal ušetřených 2 hodiny 43 minut! Když jsem se na to zeptal, tak mně slečna odsekla, že proběhla tisková zpráva a vše bylo na internetu. A že je mou povinností to sledovat! Když se měnilo DPH, tak to věděla celá ČR a ještě každému poslali dopis o změně. Pohrozil jsem, že od nich odejdu, tak mi vše vrátili v podobě finančního bonusu, tak jsem o nic vlastně nepřišel. Od té doby jsem si dal tarif za 10 Kč, kde mám 40 volných minut do domácí sítě, ty si provolám a konec. Jinak využívám služeb nejstaršího operátora (10 let)a jsem nadmíru spokojený. Jen mi je líto těch lidí, kteří na to ani nepřišli, jako spousta mých kamarádů. Je tedy trapné, když teď Vodafone chce poučovat ostatní operátory, jak nejsou fér.

0/0
8.12.2006 7:42

Fik

Re: trapas

Na ja, souhlas. Mel sem tarif. Zrusil sem ho. Ti prachanti mi dodnes dluzi lehce pres 700,- Kc. Kvuli tomu nezdechnu, ale docela rad bych vedel, kdo ty firme dela audit ucetnictvi. To je normalni, dluzit 2 roky vraceni preplatku ? ;-€

0/0
8.12.2006 8:10

pajka_1

Re: Re: trapas

poslete jim pisemne nekompromisni zadost a trvejte na vraceni vcetne uroku z prodleni. uvidite, jak se veci zacnou hybat. Udelal jsem to tak a penize byly zpatky temer okamzite, ale bez uroku. trval jsem si na nich a poslali i uroky. (ty uroky jsem chtel ciste z vychovnych duvodu,protoze to byla jen necela stokoruna, ale chovaji se v tomhle dost neprijatelne a dokonce podle vyjadreni vlastni customer care nevraceji penze vcas nikomu). Jednoduchym vypoctem s cisly, ktera se daji celkem presne odhadnout, se da zjistit, ze kdyby meli vratit vsechny uroky z prodleni, stoji je to rocne asi 100 000 000. Jsou to vlastne penize,o ktere rocne zakazniky okradou. Jinak na uroky z prodleni mate narok podle jejich vlastniho ceniku.

0/0
8.12.2006 8:46

pepin

Re: Re: trapas

Taky mi nevratili vratnou zalohu.

0/0
8.12.2006 9:39

ddd

Re: Re: trapas

u mě byli dokonce tak sprosty, že mi poté, co jsem u nich skončil, ještě poslali upomínku na 300, když jsem tam měl 1000 zálohu - hlavně, že jsem jim předtim volal, aby si poslední fakturu strhli ze zálohy - dodnes mi nic nepřišlo ;-€;-€

0/0
8.12.2006 10:19

Vložte prosím jméno

Mno

Sice vodní telefony nemusím, ale tahle jejich reklama je o hodně šťavnatější než ty předchozí tenisksichty nebo konkurenční "nové prdy v komunikaci".

0/0
8.12.2006 7:06

ntw

reklama OK

Datové služby se taky snaží dělat jinak než konkurence. Bohužel.

0/0
8.12.2006 6:46

Vold

Zajimava reklama

Přestože reklamy nemusím, musím Vodafone ocenit za dobrý nápad. Reklama je celkem vtipná a srozumitelná. Nevím proč ale reklama O2 mi přijde tuctová, lehce okoukatelná a nudná. Reklama je svým způsobem také jistý druh umění. A asi v jednoduchosti je kouzlo. Snad v  budoucnu nebudou reklamy na styl O2. Sice je to perfektně profesionálně udělaná reklama, ale hrozně lehce se okouká a leze na nervy.

0/0
8.12.2006 1:00

Romík

Zajimavá reklama

Máš pravdu, že je to dobrý nápad, ale už toho je nějak moc. Ale to je účel! Jsem zákazník O2 (10 let) a nedám na něj dopustit. Reklamy od Eurotelu byly vždy luxusní (každá vánoční kampaň). Druhé místo má u mně Oskar, nyní Vodafone a uplně nejtrapnější reklamy má T-Mobile, dříve Paegas. To je hnus!!! Jeden velký chaos!

0/0
8.12.2006 7:48

Petr

Re: Zajimava reklama

V tom s Tebou musím souhlasit. Zlatá reklama s Krausem ještě v bývalém Telecomu. Vodafone na to vsadil podobným způsobem. Najal známou a vtipnou tvář a nese to ovoce. O2 má reklamy stejný všude na světě. Problém je ale v tom, že nátura českýho človíčka je úplně jiná než nátura anglickejch sucharů

0/0
8.12.2006 9:14

Petr

Re: Re: Zajimava reklama

Omyl, nejde o vtipnou tvar (viz reklama Huyndai s Liskou), jde o vtipny text sity na miru dane osobnosti. Samotny ksicht nic neproda...

0/0
8.12.2006 10:58

Bob

Re: Re: Re: Zajimava reklama

Kdyby to rikal nekdo bez intonace Ctvrtnicka, tak to je taky blby.

0/0
8.12.2006 13:25

Petr

Re: Zajimava reklama

Jak jsem jiz psal, donedavno vsichni tri operatori sazeli na masivni reklamni komunikaci avsak bez jakehokoliv komercniho uspechu. Takze prosustrovali nekolik set mega a meli z toho houby. Resp. statisticky dukaz, ze kampan byla uspesna :).

Tento novy pristup VF, ktery zcela odstranil nabubrelost a aroganci reklamnich agentur je vpravde revolucni. Doufam, ze ostatni zadavatele si vezmou priklad. Pote by nas cekaly jenom zajimave a poutave reklamy... nicmene je to jen sen. Vetsina marketingovych pracovniku ve firmach premysli vice nad vikendovym programem TV nez nad svou praci...

0/0
8.12.2006 11:03







Najdete na iDNES.cz