Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kupte si telefon svých snů - v aukci můžete hodně ušetřit

Toužíte po telefonu, který u nás ještě není v prodeji, ale v zahraničí se již prodává? Zkuste se podívat, zdá Vámi vysněný přístroj nenajdete na stránkách aukčního serveru eBay. Oproti nákupu v klasickém obchodě či bazaru mnohdy ještě ušetříte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Western Union

Já bych jen doplnil, že používání převodů přes Western Union je nebezpečné, protože tam je veliké !!! riziko podvodu.

0/0
15.9.2008 8:21

paja

a co tak ceske aukce zdarma: www.ebum.cz

Zdravim,

mam zkusenosti s prodejem jak na ebay, ale take na ceskych a hlavne na ebum.cz, je to tam zdarma bez poplatku a hlavne prijemne prostredi... Kazdy at si udela vlastni nazor..

0/0
10.2.2008 21:09

Johnnyto

dotaz

Je nekde uvedeno u zbozi, kolik je doposud nejvetsi nabizena castka?

Pokud ne, da se to nejak zjistit?

0/0
29.12.2007 19:24

ebay

ebay

http://aukce-online.info/ebay/

0/0
29.7.2007 23:18

jan

nejlevnější poplatek

potřebuji poslat peníze do Slovenské republiky. Na adresu, nebo na účet.

Mohli by jste mi poradit nejnižší poplatek.

Děkuji

0/0
4.4.2007 22:34

Dod

Re: nejlevnější poplatek

Když vložíš v Čechách v ČSOB peníze na slovenský ČSOB účet stojí to 100 Kč jakákoliv částka

0/0
3.7.2007 16:36

Johnnie

Re: nejlevnější poplatek

Zkuste platební systém http://www.paypay.com sám používám a mohu jen doporučit.poplatky jsou velmi nízkéR^

0/0
18.3.2008 20:29

jackkk

poplatky

chtel bych se zeptat jake sou poplatky pri koupi produktu jak to je s prevodem z nasi meny do liber tedy tady od tud do UK.jen by me zajimalo jestli ja za to taky neco platim kdyz kupuju.a jeste by me zajimalo kdyz tam je urcene postovne 2.99 liber tak jestli to je vse co zaplatim nebo jestli se k tomu budou pripocitavat dalsi poplatky.

0/0
15.3.2007 20:18

Jelen

Poštovne a clo???

Prosim, nevite jake je postovne u baliku cca do 10kg a pak jak je to s tim clem.?

0/0
20.2.2007 20:19

jana

Re: Poštovne a clo???

za 11-ti kilovy balik /jen s oblecenim / z USA jsem platila -ne clo,ale vypocitali mi DPH -136kč.Pri vyplnovani celni deklarace jsem neuvedla faktickou castku zbozi,ale vzdy udavam cca do 120usd a balik pojistim na 200-300usd a jeste nikdy jsem clo neplatilaAle ja vyuzivam pri nakupu na eBay zasilkovou sluzbu a tak se vyhybam placeni svou kartou atd.Jsou tam minimalni poplatky a je to hodne rychle a pohodlne.;-)

0/0
21.2.2007 11:13

Dany

Ebay Auto prihazovani

Nevite jak si nastavim na Ebay automaticke prihazovani?

0/0
19.12.2006 20:06

www.ebay-cz.com vse o ebay

www.ebay-cz.com vse o ebay

www.ebay-cz.com vse o ebay

0/0
12.12.2006 0:13

Sir Andrew

Kdyz je nekdo slepy

staci se podivat. bud tam nic neni nebo je tam presne cena

0/0
11.12.2006 15:23

Kejdátor

Palpay - dotaz

Já to pořád nějak nechápu, takže když chci nakupovat na německé ebay, tak můžu mít účet v ČR v korunách nebo tam musím mít eura, který podoruje internet bankovnictví a jednu z vyjmenovaných karet a když něco koupím, tak se mi ta částka automaticky strhne z ůčtu ? Jak už někdo uváděl, určitě je nejlepší mít na účtu jenom takovou částku, kterou potřebuju. Ďíky R^

0/0
9.12.2006 13:02

krippayne

POMOC!!!

Chtel bych bych bilej V630 a ten se tady neprodava a tak jsem se rozhodl ho koupit z anglie.Mam kamose ktery by me ho poslal a nabijecku mam od k750 takze tam by problem nebyl ALE 1.Blokuje britsky vodafone telefony s predplacenou kartou? 2.Byl by problem s firmwaremem?

3.Takze= dal by se proste vytahnout z krabice,nabit,vlozit simku afungoval by?

0/0
5.12.2006 16:11

Jakub

Mobil!!!!!!

uvažuju o koupi mobilu, když by byl teoreticky z ameriky, tak stačí přehrát jenom software, nebo co všechno musim udělat aby mi mobil fungoval v ČR když jsem se koukal na ebay.com tak jak zjistím odkad ten telefon je?? Jak je to se zárukou?? Ta se ztrácí kdy je z jiné země, nebo má značka záruku na celém světě (Nokia) Díky za odpověd, pls napište na jakubsklar1992@seznam.cz >-

0/0
2.12.2006 18:23

VlasTen

Re: Mobil!!!!!!

Hlavne se priprav, ze z USA tam nebude nabijecka na 220V...

0/0
9.3.2007 15:55

Pavel

Poplatky

Prosím o informaci. Na eBay jsem registrovaný a stejně tak mám účet na PayPalu, ale zatím jsem neprovedl žádný obchod. Zajímalo by mě, jak je to s poplatky pro PayPal, pokud já nakupuji. Někde jsem četl, že cena za kterou vydražím předmět je v podstatě konečná po přičtení poštovného. Znamená to tedy, že poplatky PayPalu platí prodejce a z mého účtu v korunách se odečte pouze částka, úměrná stejné hodnotě například v librách dle současného kurzu?

0/0
1.12.2006 23:44

Luděk Vokáč

Re: Poplatky

Ano, co se PayPal poplatku tyce, hradi je vetsinou prodavajici. Pokud tomu tak neni, prodejce v textu aukce uvadi, ze uzivatel platici pres PayPal zaplati navic napriklad 3% z ceny. Takovyto pripad se ale vyskytuje jen velmi zridka...

0/0
2.12.2006 3:05

Kenedy

poštovné

Německý e-bay je super, ale chce to mít někoho za hranicema a zboží nechat posílat na něj. Poštovné k nám je šílené, bankovní poplatky za převod peněz taky. Kamarád v Německu mi to zaplatí přes internet a nestojí ho to ani cent. U nás 250 Kč !!!

0/0
1.12.2006 19:07

Tomtom

Re: poštovné

Poštovný se dá zkousnout u zásilek do 2kg, z německa 8,6 €, větší věci do 20 €. U dražších věcí se to vyplatí a levnejch je to blbý :-(

Co se týká převodu peněz do zahraničí, pro čechy je ideální <a href="http://www.paypay.com?frm=1000766801" target="_blank">www.paypay.com</a> Převod stojí asi 6,5 Kč a stránky jsou v češtině.

0/0
1.12.2006 19:59

Karlo

Re: Re: poštovné

Co je PayPal? Nenašel jsem nikde na jejich stránkách adresu a kontakt na provozovatele.

0/0
3.12.2006 15:58

Fialový ptakopysk

Re: Re: Re: poštovné

PayPal je firma, kterou vlastní eBay, je přímo jeho součástí, takže proto je placení přes něj bezpečné. Poplatky jsou ale nezanedbatelné, vždy je platí příjemce peněz. V případě Premier Account je to opravdu dost. Na druhou stranu máte okamžitý přístup k penězům.

0/0
18.3.2008 15:59

zesnula_mouka

Re: poštovné

mohu potvrdit spatne zkusenosti s vysi postovneho v evrope. bez ohledu na velikost ci hmotnost baleni mi ruzne obchody vzdy nabizely postovne v rozmezi 20-35 EUR, treba i u prstynku. Radeji tedy nakupuji v USA, kde mi jsou paradoxne schopni vyhovet i u vetsich krabic cenou kolem 22 USD. A to se vyplati.

0/0
1.12.2006 20:38

einstein

Re: poštovné

myslim,ze clanok dost dobre popisal,ze posielat peniaze bankovym prevodom je magorina.je to drahe a sam ebay tento sposob platby nedoporucuje.treba platit cez paypal a je to bez problemov.a postovne 250 korun je nic,ak na samotnom tovare usetris tisice.lebo aj to sa da.

0/0
1.12.2006 20:50

cocker.ba@gmail.com

oigres

Co nie je pravda? Ze nie  je mudre zadavat udaje svojej karty, vydanej k svojmu beznemu uctu, kde ma "ebayer" ulozene svoje peniaze? O tom totiz ten moj prispevok bol.Ci uz si niekto zalozi zvlast konto a poziada k nemu o kartu pre ucely platenia internetom, alebo si zalozi virtualnu kartu, ja v tom velky rozdiel nevidim.Akurat pokial si dobre spominam, pri virtualnej karte po mne banka ziadala vinkulaciu financii, s ktorymi som nemohol hybat...

0/0
1.12.2006 14:11

X

Re: oigres

A proč bych měl platit u eBay direct mojí kartou? když existuje něco jako PayPal 8-o

0/0
1.12.2006 16:44

X

Pozor!

Někteří prodávající si sice dají malou cenu za to co prodávají, takže to vypadá pěkně, ale bacha až vám naúčtují shipping + handlig to vám může vyrazit dech, takže je dobré se vždy zeptat předem pokud to není u aukce uvedeno. Taky se mi stalo, že jsem přes Buy Now koupil MP3 player za 10 USD a shipping + handlig si dal prodávající 50 USD !! pozor na to. Samozřejmě jsem objednávku stornoval, protože je to zlodějina.

0/0
1.12.2006 12:51

smarty

umet tak nemecky

nemeckej ebay by byl fajn, kdybych umel nemecky :) kdyby se aspon ta strnka dala prepnout do anglictiny:) takhle si nic nekoupim :/

0/0
1.12.2006 12:48

Rejpal

Re: umet tak nemecky

Co zkusit nějaký překladač webovek, třeba PC Translator. Na základní orientaci ti to určitě postačí

0/0
1.12.2006 14:15

einstein

Re: umet tak nemecky

naco by si kupoval na nemeckom ebayi ked vies po anglicky?nakupuj na americkom a je to.postovne nie je nijako hrozne.proste ho musis zapocitat do ceny tovaru a ak sa to stale oplati,tak hura do toho.

0/0
1.12.2006 20:48

jeen

Re: Re: umet tak nemecky

Z USA - obecně ze států mimo EU - si ale musí připočítat DPH (19%) a clo (% dle druhu zboží).

0/0
2.12.2006 13:47

A co tak Britsky

Re: umet tak nemecky

http://www.ebay.co.uk/

Dosel mi balicek z USA za 1000KC a clo nastesti nezapocitano. Ted ocekavam MP3 z Thajvanu,tak sjem zvedav..

0/0
17.12.2006 18:11

darius05

Víícenáklady: clo a dph

dalším nezanedbatelným nákladem je případná platba cla a dph. Je to při dodání ze zemí mimo EU. Je to tak trochu jako loterie. Prodejce může poslat balíček jako "GIFT" ale záleží na spediční firmě zda to dá k proclení a taky na všímavosti našich celníků. Apropo pokud  se v rámci ušetření domluvíte s prodejcem, že to pošle jako gift a ještě udá směšnou hodnotu obsahu tak v případě ztráty - poškození zásilky nedostanete skoro nic... Z USA většinou posílají FEDEX, DHL a ti podávají k proclení a myslím si že i USPS. 

0/0
1.12.2006 12:35

X

Re: Víícenáklady: clo a dph

USPS dává k proclení také, zatím mě vše přišlo přes USPS a bylo to voražený razítkem z celnice!

0/0
1.12.2006 12:40

cocker.ba

pozor na postovne

Obcas sa stava aj taky tah:uvedie sa postovne napr.7 Eur.Avsak malym nenapadnym pismom niekde dole predavajuci uvedie poznamku, ze na postovne do inych statov sa treba informovat (vacssina serioznych predajcov napise ceny pre domace zasielanie aj pre EU).Tak som dopadol aj ja-na informaciu o vyske postovneho ne bol cas, tak miesto 7 Eur som zaplatil 22 Eur.Inak bolo vsetko v poriadku, a hodnotenie som predavajucemu kazit nechcel.Tak som ho radsej nedal.Uz 2 mesiace ma vsak s nim otravuje...

0/0
1.12.2006 11:38

nahodnykolemjdouci

Re: pozor na postovne

no jako nevim kde je problem, to je prece tvoje chyba, ty si to zbozi chtel, mel si se informovat, spousta lidi to tam nepise, protoze treba posilaji do celyho sveta a vypisovat tam vsechny mozny zony je otrava, tak se pripadny zajemce ozve a on mu milerad odpovi! Ty si s nim uzavrel smlouvu a tim pristoupil na JEHO podminky, ON si diktuje podminky na ktery TY pristupujes tim ze "kliknes na cudlik" ... ber to tak ze je to proste normalni smlouva, kde ty akceptujes vsechny podminky, ktery tam on napsal. Pokud mu das negativni hodnoceni, tak ti asi prijde hodne nelichotivi e-mail a podle me zcela opravnene!

0/0
3.12.2006 3:35

cocker.ba

karta je potrebna

V pripade ak chcete aj predavat, resp. menit svoje udaje, karta je zial nutna.Nie je nutna pri kupe tovaru.

Este jedna rada:treba si zalozit novy ucet v banke,vlozit nan minimalnu ciastku, poziadat si k nemu o platobnu kartu najlepsie EC/MC, VISA (na Visu Electron zabudnite!) a presuvat na tento ucet len taku ciastku, ktora zodpoveda cene tovaru a postovnemu.O zvysok penazi sa nemusite bat-ved tam ziadne neostanu, len minimalny vklad.Tak to uz robim rok a k tomu uctu mam aj PayPal.

0/0
1.12.2006 11:34

X

Re: karta je potrebna

Není pravda, nejlepší je mít virtuální platební kartu např. od KB za 60 Kč ročně pro bezpečný placení přes net. Ta karta fyzicky neexistuje, přijdou vám jen údaje na papíře od bankyR^

0/0
1.12.2006 12:42

cocker.ba@gmail.com

Re: Re: karta je potrebna

Co nie je pravda? Ze nie  je mudre zadavat udaje svojej karty, vydanej

k svojmu beznemu uctu, kde ma "ebayer" ulozene svoje peniaze? O tom

totiz ten moj prispevok bol.Ci uz si niekto zalozi zvlast konto a

poziada k nemu o kartu pre ucely platenia internetom, alebo si zalozi

virtualnu kartu, ja v tom velky rozdiel nevidim.

0/0
1.12.2006 14:13

X

Re: Re: Re: karta je potrebna

Rozhodně moudřejší mít virtuální platební kartu a v eBay platit přes PayPal, než provádět takový vopičky co doporučuješ ty:-/

0/0
1.12.2006 16:46

Bobby

Re: Re: Re: Re: karta je potrebna

Hola, Hola, chlapy!

Mohu Vas vsechny uklidnit: mam zvlastni ucet pro Internet a k nemu eCard ;-)

Kdyz mas jen eCard k normalni uctu, tak to ma 2 minus:

1) je to karta (skoro) jako kazda jina, tzn. kdyz nekdo na netu "odposlechne" jeji cislo, mas smulu jako s normalni...

0/0
1.12.2006 19:19

Bobby

Re: Re: Re: Re: Re: karta je potrebna

2) ne vsechny obchody akceptuji eCartu; ta ma povolen je

internotovsky kod a nektere (i zname) portaly jsou udelane tak blbe, ze

do overovaciho (bankovniho) centra posilaji jiny nez internetovsky kod,

a pak platba neprojde :-(

&#91;pak prijde ke slovu normalni karta k temuz uctu] R^

0/0
1.12.2006 19:23

cocker.ba

Re: Re: karta je potrebna

Co nie je pravda? Ze nie  je mudre zadavat udaje svojej karty, vydanej

k svojmu beznemu uctu, kde ma "ebayer" ulozene svoje peniaze? O tom

totiz ten moj prispevok bol.Ci uz si niekto zalozi zvlast konto a

poziada k nemu o kartu pre ucely platenia internetom, alebo si zalozi

virtualnu kartu, ja v tom velky rozdiel nevidim.

0/0
1.12.2006 14:14

mravenecnik

Prodej

Mate nekdo zkusenosti jak postupovat, kdyz bych chtel neco prodat? Diky

0/0
1.12.2006 10:50

Luděk Vokáč

Re: Prodej

Přesně si to nepamatuji, ale domnívám se, že se je nutné nějkým způsobem rozšířit své konto na eBayi. V My eBay je k prodeji určená celá jedna sekce, pokud tedy nejste registrovaný jako prodejce, měl by tu určitě být nějaký popis toho, co pro to musíte udělat. Bohužel už je to dávno, co jsem si své konto rozšířil i o možnost prodeje, takže si postup nepamatuji...

Důležité je při prodeji vědět, že eBay si samozřejmě bere provizi za prodej. Je to nějaký paušální poplatek + procenta z výsledné prodejní sumy. Extra poplatky se také platí za zvýraznění inzerátu, požadavek minimální prodejní částky, buy it now a podobně...

0/0
1.12.2006 14:14

Ostravák

komplikované

na můj vkus a zdlouhavé a navíc ,když necháš přihazovat automat,jak zjistíš ,že protivník není automat přímo Ebay,který ,už ví do kolika půjdeš a tolik přihodí,protože Ebay z toho má nějaké %.Taky mě takové soutěžení asi stojí i dost času.To mi připadá lepší zajít do komenného obchodu a koupit si to mám to hned sice dráž a v případě problému se zbožím to mám za humny.Vidím ze svého laického pohledu jen výhodu v tom,že tam je šance sehnat něco co doma ,prostě neseženeš

0/0
1.12.2006 10:23

nahodnykolemjdouci

Re: komplikované

chlape, výborný :)) tomu říkám správná konspiračka, dlouho jsem se tak nezasmál u netové diskuze, dík moc

0/0
3.12.2006 3:28

pepe

Re: komplikované

Jasně, ještě maličkost, novej objektiv, co tady stojí 5.000 jsem přes Ebay.de sehnal taky novej za cca 2.500,-, ale to vy Ostraváci neřešíte :-)

0/0
3.12.2006 12:39

xtonda

Re: komplikované

Mě taky aukce přijdou otravné, takže jsem zatím vždy jel přes buy it now a kupoval jen nové věci, ono většinou eBay obchody to mají tímto způsobem.

0/0
23.6.2008 11:38







Najdete na iDNES.cz