Mobil iDNES.cz

  • Sobota 15. prosince 2018 Radana, Radan

Diskuse k článku

Vodafone bude v ČR nabízet služby i přes pevnou linku

Vodafone zcela mění svou obchodní strategii. Kromě malých a středních podniků chce oslovit i velké korporátní společnosti. Lepší péče by se měli dočkat i všichni stávající zákazníci. Uvedli to zástupci operátora na včerejším setkání s novináři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

erdalu

odcházim

jsem u oskara(vf) už šestým rokem  a průměr roční fakturace je 150 000,- a co jsem dostal jako odměnu po dvou letech?dva telefony celkem asi za 6000,- a pět měsíců mi nepočítali 250,- paušál.když vidím jak mažou med kolem huby novým a když mi spočítali v T-mobilu že bych platil skoro polovoinu plus spešl tarif pro mé číslo,tak ať jdou do prdele,ještě rok se smlouvou  a jdu jinam,připadám si jak kráva, jen mě dojej a ani nažrat nedaj.fakt jsem po těch letech čekal víc a né o vše prosit:-(((;-€

0/0
21.10.2006 8:59

goob

Re: odcházim

Oskar byl lacinější, když vstoupil na trh. Od té doby s cenami narozdíl od své konkurence moc nehýbal a dnes je již takový T-M v mnoha případech i lacinější.

0/0
22.10.2006 23:27

Pet

Představa Vodafone

Vodafone má představu jako ostatní velcí operátoři: zavést VoIP s tučným paušálem a s tarify na úrovni modrýho prdu. Nemá asi ani cenu psát, že to je naprosto ujetá představa, která je mimo.

Jinak u služeb VF se zvyšují jen ceny, kvalita rozhodně ne. Naštěstí jsem většinu hovorů převedl na VoIP a tím mě účty za mobily prakticky nezajímají.

0/0
20.10.2006 21:31

Pavel

Huráááá

No konečně, akorát kdo nám zavede pevnou?? Protože asi před 3měsíci jsem chtě pevnou linku a nedali mi ji prý nemají kapacitu. No co je tohle za kravinu, nabízejí něco tak at se snaží, tak jsem si vzal EDGE od T-mobilu a také katastrofa, už jsem to reklamoval a prý rychlost kolem 25kbps je rormální!!!! Hm to bych se na to podíval. [please wait 2 seconds for an uncompressed image]

0/0
20.10.2006 18:38

vigo

Re: Huráááá

Že nemají kapacitu? To je docela hloupost. Rozhodně tomu nevěřte!

0/0
21.10.2006 0:36

pajaamater

VODAFONE

by me zajimalo jestli tyhle diskuze cte nekdo z vedeni :-) ale myslim ze ne protoze by tam pak nedelali lidi ktery tam delaji ted :-) s VODAFONE mam svy zkusenosti a nejsou zrovna moc dobry:-) by me zajimalo jestli se najde nekdo kdo je ma dobry :-)

0/0
20.10.2006 16:45

1_130_202_135

Re: VODAFONE

Vedení čte především reporty s hospodářskými výsledky a ne přitroublé diskuze...

0/0
20.10.2006 17:01

Winston

Re: VODAFONE

Bohuzel take nemam dobre zkusenosti. Jsem v zahranici, uzivam aplikaci mojebanka od KB a ta posila autorizacni kody k platbam v uhrade pres SMS (zvyseni bezpecnosti). Tyto SMS na svoji Oskartu nedostavam (takze nemuzu nic platit).

KB mi tvrdi, ze na jeji strane je vse v poradku (ale aspon se snazi a na kazdy muj mail reaguji).

Vodafone ma svuj konverzacni system, na jejimz konci sedi vetsinou slecna, ktere je vsechno sumak Tim padem je na strane Vodafonu take vsechno v poradku. Kdyz jsem chtel mluvit s nekym jinym, kdo ma treba vyssi technicke znalosti nebo s nekym, kdo ma vyssi rozhodovaci pravomoci (a mohl by muj pripad postrcit odbornikum), tak me slecna odpalila, ze nikdo takovy tam neni a ona je tam jedina, s kym muzu mluvit.

Tak jsem zadal dotaz do jejich webove databaze, ale tam me odpalili odpovedi, ze vse postoupili dale a muj dotaz v databazi oznacili jako vyreseny (asi maji za to vyssi premie).

Suma sumarum - jestli Vodafone nezmeni pristup, tak ztrati zakaznika (i s cislem)

0/0
20.10.2006 20:21

vigo

Re: Re: VODAFONE

Hmm, u T-M s KB a autorizační SMS problém nemívám.. Asi se vyplatí mít kvalitního operátora ;-)

0/0
21.10.2006 0:38

Winston

Re: Re: Re: VODAFONE

Mam podezreni, ze to bude neco spolecneho s roamingem. Kdyz jsem byl v CR, tak jsem SMS dostal bez problemu.

0/0
21.10.2006 0:40

:-)

Re: Re: Re: Re: VODAFONE

To podezření páte naprosto správné :-DDDD Pokud roaming aktivní nemáte, tak samozřejmě nemůžete dostávat SMSky :-))) Abyste měl aktivní roaming je třeba si ho aktivovat a pokud máte paušál, tak si i zvýšit volací jistinu z 1000,-Kč na 3000,-Kč :-)

Kdybyste slečně dotaz řekl srozumitelně, tak by Vám možná i lépe pomohla...

Dělám telefonního bankéře právě přes InternetBanking a je super dotaz typu: "Mě nechodí ty SMS, co mám dělat?" A na cokoli se zeptám, tak "Nevím, nevím, nevím - já se o to nestarám, nevím co mám za operátora - zařiďte to, ať to funguje!!!" :-))) S takovým klientem toho opravdu moc nevyřešíte... :-DD Asi tag :-))

0/0
21.10.2006 8:06

Winston

Re: Re: Re: Re: Re: VODAFONE

Samozrejme, ze roaming na Oskarte mam - mohu normalne volat a posilat SMS, tak i prijimat vsechny SMS, krome tech predmetnych od KB... ja opravdu nejsem uplne hloupy, jen trosicku....;-P

0/0
21.10.2006 8:12

Winston

Re: Re: Re: Re: Re: VODAFONE

Take pracuji ve sluzbach a jednim z principu nasi firmy (nadnarodni hotelovy retezec) je, ze musime ocekavani (tzn. i nevyrcene prani) hosta nejen splnit, ale i prekonat (tzn. udelat neco navic).

Mozna by si z toho mohly firmy ve financnim sektoru vzit priklad.:-P

Asi tag R^

0/0
21.10.2006 8:15

:-)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: VODAFONE

Jenže my musíme jaksi dodržovat i bezpečnost a to U VŠECH klientů... proto někdy mohou nastat komplikace... samo sebou úplně nejpohodlnější je ovládání účtu bez jakékoliv bezpečnosti - čím je zabezpečení vyšší, tím je většinou méně "pohodlné" (musí se používat kalkulátory, bezpečnostní SMS, čipové karty atd.)

Taky nevím, kdybyste měl hotel třeba někde, kde se válčí a jsou tam odstřelovači a klient by Vás žádal, že chce mít pokoj tak, aby si mohl dopřát snídani na otevřené terase - co byste mu na to řekl??? Buď mu to nepovolíte... a nebo ANO, ale za 15 minut můžete mít klienta bez hlavy a to moc renomé taky nezvedá :-))) Asi tag :-))

0/0
21.10.2006 13:20

pajaamater

VODAFONE

Vodafone by mel napred zlepsit stavajici sluzby a pak delat neco jinyho stavajici sluzby a chovani ke stavajicim zakaznikum je katastrofa. Zlatej oskar!

0/0
20.10.2006 16:42

Janhura

Velká "korporátní" společnost ?

Když rádoby světoví hlupáci používali anglická slova namísto českých jako dedikovat, verifikovat, lubrikovat ... tak po překladu věta smysl měla. Ale co je tohle - "Velká společenská společnost"?

0/0
20.10.2006 15:35

Bůh nejvyšší (2]

Hlavně abys nezapomněl lubrikovat!!!

0/0
20.10.2006 17:29

Evča

Re: Velká "korporátní" společnost ?

To máš pravdu ;-D Lidi používají cizí slova, aniž by jim rozuměli, a pak píšou blbosti ;-P Korporátní společnost ;-D;-D;-D

0/0
20.10.2006 18:21

:-)

Re: Velká "korporátní" společnost ?

No já nevím, ale pořád na mě lépe působí například "Lubrikační gel" než kdyby v regále bylo napsáno "Promazávací gely" :-DDDDDDDDDD LOL

Nebo věta "Je třeba promazat ...." Ta je úplně úchvatná - zlatý lubrikování :-))))

Zato například verifikace se dá slovem ověření nahradit úplně v pohodě...

Takže kromě lékařství atd. se většinou čeština hodí lépe :-)))

0/0
21.10.2006 8:11

Janhura

Re: Re: Velká "korporátní" společnost ?

No budiž, uváděné po překladu ještě smysl dává. Ale "korporátní společnost" je blbina podobná jako by byly "lurikační mazadlo", nebo "verifikační ověření". Prostě 2 slova se stejným významem. A autor, který si to přeložit nemí, si připadá jako světák.

0/0
21.10.2006 15:51

Gumby

Re: Re: Re: Velká "korporátní" společnost ?

Bezva jsou taky LED dioda, CD nebo DVD disk, RAM paměť a tak.

0/0
23.10.2006 8:58

rigga

lepsi poskytovani pece ...

to je sice hezke ale ad jdou dohaje uz odchazim ato jsme u nich od prvopocatku a mam u nich 4 cisla... sice paltim malo cca 6000mesicne, jenze podminky jako maji oni pro me mam vsude jako zaklada od oskara to vzdy byla milost kterou jsem musel vydupavat......

je to desiva znacka

0/0
20.10.2006 15:33

Mija

OK!

koooonecne! bude nejaka konkurence v pevnych linkach! Telefonica je proste v pevnych a sluzach okolo pevne neskutecny hnusny a jeste statem podporovany monopol FUJ! nedavno se tady psalo ze ma odejit z CR i TISCALI... No schvalne jmenujte dalsi firmu co nabizi sluzby pres pevnou krome kabelovek a ceskych radiokomunikaci?

0/0
20.10.2006 14:56

jojo

Re: OK!

Jenomže Vodafoun chce hlavně internet přes pevnou a volání po internetu a takových tu je už hodně. Uvědomují si, že velkým korporacím musí nabídnout komlexní řešení a to hlavně datové a to dnes s mobilní sítí nemají. Je to OK, jen tak dál, to jedině posune konkurenci a přinutí O2 k větší péči o klienty a doufám posune internet ještě více mezi lidi.

0/0
20.10.2006 15:05

tpama

Zloději

Jsou to nehorázný zloději. Po koupi Oskara zdražili dost hustě roaming! To umí každej.

0/0
20.10.2006 14:24

klapik

Re: Zloději

At jsem s Vodafonem spokojenej jako-li ten roaming me pekne nastval a mel a vedl jsem dosti neplodou diskusi se slecnou s Vodafounu na toto tema. Ketra mi neustale "cpala"jak je to uctovani ted jednoduzsi. Ale ze je asi o 100% draysi to nejakj stale nechapal.;-(

0/0
23.10.2006 16:32

jojo

tak to vypadá

že Vodafounu dochází dech, protože nějak rychle po změně oskara změnili svou strategii. Zjistili, že to prostě.... a začali mít menší přírůstky než konkurence. Jen ať do toho říznou a konečně se to tu rozhejbe. Prostě pořád zabedněný Vodafoun, který si myslel, že se bez pevné obejde, tak nejednou jde do toho? Kde asi soudruzi z NDR udělali chybu?

0/0
20.10.2006 14:00

Mija

Re: tak to vypadá

soudruzi z NDR tim myslis T-Com? :-)

0/0
20.10.2006 14:58

Pavel

pokračování

o tom, že tam není něco v pořádku svědčí i věta z tohoto článku o tom,jak budou poskytovat stávajícím zákazníkům lepší péči než těm novým. To je přece jeden z nejzákladnějších principů customer care a měli ho používat úplně od začátku, vůbec bych se teď něčím takovým nechlubil.

0/0
20.10.2006 12:25

oddTom

Re: pokračování

Na druhou stranu proč by se k nim měl někdo nový hnát, když dostane second-hand servis?

0/0
20.10.2006 13:36

Pavel

Re: Re: pokračování

samozrejme ze i novy zakaznik ma dostat prvotridni servis a loajalni zakaznici by meli dostat jeste neco navic

0/0
20.10.2006 13:40

Pavel

pokračování

o tom, že tam není něco v pořádku svědčí i věta z tohoto článku o tom,jak budou poskytovat stávajícím zákazníkům lepší péči než těm novým. To je přece jeden z nejzákladnějších principů customer care a měli ho používat úplně od začátku, vůbec bych se teď něčím takovým nechlubil.

0/0
20.10.2006 12:24

collage classic

ze by prvni integrovana sluzba

byla na spadnuti? narozdil od O2 jim nehrozi zasah regulatora...jsem zvedavej s cim Vodafone prijde a jak moc bude jecet GTS Novera.

0/0
20.10.2006 12:06

jojo

Re: ze by prvni integrovana sluzba

a nebo ho prostě konkurence O2 donutila změnit svojí zabedněnost a to zatím skoro žádná integrovaná služba z O2 nevypadla. logicky pokud se jim brutálně snížil přísun nových oveček, tak to musí změnit, jinak by taky už bylo pozdě.... tak doufám, že budou super vánočky a bude z čeho vybírat.

0/0
20.10.2006 14:16

Vožbrouk

Re: ze by prvni integrovana sluzba

Proč by GTS ječela? Se akorat přemenuje na Vodafone a fúze bude hotová.

0/0
20.10.2006 15:11

jouda

idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

Na VF CZ mi vadí ty doslova idiotské hlášky na všech infolinkách, službách atd. Tzn. naprosto nepoužitelný operátor pro seriozní business. Slova "ať děláme, co děláme, ale nemůžeme se spojit" ve mě vyvolávají pocit blití taky :-/

0/0
20.10.2006 11:41

roba21

Re: idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

Ne každý businessman je suchar, který si vybírá mobilního operátora podle "suchosti" jeho hlášek. ;-D

0/0
20.10.2006 11:51

Pavel

Re: Re: idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

já souhlasím že ty hlášky jsou naprosto otřesné, možná jsou zajímavé při prvním poslechu, ale když už je slyším po 100. tak je nemůžu vystát. Když se v samoobsluze seknu v PIN tak mi stačí říct, že jsem ho zadal blbě a nepotřebuju k tomu ještě minutu poslouchat abych si dal načas, pořádně si to rozmyslel a pak ho v klidu zadal znova. je to skoro urážlivé.

Ještě vtipnější je tohle: pro aktuální dlužnou částku stiskněte 1, stisknu 1, nyní zadejte váš PIN..., zadám pin, a teď znovu: pro výši vaší aktuální dlužné částky stiskněte 1. Si připadám vážně jak u blbých.

A pak to,že vůbec nenabízejí volbu operátora v menu a pokud člověk nezná postup, kterým se k němu dostane, tak nemá takřka šanci s ním mluvit, přitom stejně jako já asi většina lidí volá do samoobsluhy proto, aby vyřešila nějaký problém s operátorem.

Fakt by mě zajímalo, který borec tohle vymýšlel a kdo šéfuje jejich customer care, protože neznám nikoho,kdo by s nimi byl spokojený.

0/0
20.10.2006 12:22

Rostratus

Re: Re: Re: idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

zkus platit, nemít dlužné částky, a máš hned o problém který tě tak točí méně ;-)

0/0
20.10.2006 12:26

Pavel

Re: Re: Re: Re: idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

:) chápu, ale úplně krásně jsme narazili na to, o čem mluvím. Platím inkasem a nikdy jsem nic nedluzil, ale tuhle polozku znam prave proto, ze ji pouzivam jako zpusob, jak se dostat k zivemu operatorovi: odtamtud totiz funguje 0 ;)

0/0
20.10.2006 12:28

Winston

Re: Re: Re: Re: idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

Platim, nedluzim, lec jsem take mel problem, pro ktery nebyla v jejich konverzacnim systemu chlivek => musel jsem mluvit s operatorem.

Ne ze by neco ta slecna vyresila.... :-/

0/0
20.10.2006 20:25

roba21

Re: Re: Re: idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

Jo pravda, ten automat je dost hrozný, ale já už jsem so tak nějak zvykl na to, že u Vodafone nemá smysl na helpline vůbec volat.

No ale volat do >samoobsluhy< s cílem mluvit s operátorem moc smyslu také nedává že? Problém je ovšem v tom, že oni žádnou jinou linku nemají.

0/0
21.10.2006 13:17

Pavel

Re: Re: Re: Re: idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

to je pravda, nevyresi nikdy nic, reaguji maximalne na pisemnou zadost. Vzdycky akorat reknou, ze se mi ozvou zpatky. Volal vam uz nekdy nekdo od nich zpatky? mi zatim ani jednou

0/0
23.10.2006 10:19

plex

Re: idiotské hlášky Oskara/VF CZ mě nutí to nepoužívat

v tobe nejaka takova hlaska muze vyvolat pocit bliti?? navstiv dotora! fakt, ver mi

0/0
20.10.2006 13:10

Ivan

chce se mi zvracet

Co je rebelského na podbízení se nadnárodním společnostem? Hnus, chce se mi zvracet.

0/0
20.10.2006 11:32

Iwan II

Re: chce se mi zvracet

Zvaracej a nenech se rušit, když tě tyto prkotiny osobně tak vytočí.

0/0
20.10.2006 11:37

palmic

Jaky podbizeni?

Tyhle spolecnosti si to plati. Maji dost aby si koupili nas vsechny. Nediv se.

0/0
20.10.2006 13:11

Najdete na iDNES.cz