Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Walkman se sloní pamětí – Sony Ericsson W950i

Sony Ericsson W950i je nejdražším zástupcem řady Walkman od švédsko-japonského výrobce. Jako jediný z této řady disponuje operačním systémem Symbian UIQ 3.0 a nejen díky tomuto faktu se tak jedná o konkurenci hudební Nokie N91.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

w950i

nejlepší z nejlepších

Mobil Sony Ericsson W950i je nelepší z nejlepších a těm co se nelíbí ať si prdel políbí je to totiž ten nejlepší mobil na světě !

0/0
18.6.2007 14:04

Chagy

Vinikajici mobil

tento mobil je nejlepsi svrho druhu.Ma vse co clovek potrebuje od telefonu,nemusi mit,fotak,diskmena a ani radio,protoze ma vse telefon Sony Ericsson W950i.VELIKA SPOKOJENOST

0/0
23.10.2006 19:32

Toman

už ho prodávají!!!

Viděl jsem ho již v prodeji na eshopu o kterém jsem se dozvěděl z ofic stránek Ericssonu. Novymobil . cz

0/0
16.10.2006 23:49

HH

Re: už ho prodávají!!!

Jo tam už ho "prodávají" nejmíň půl roku. Doufejme, že bude do konce listopadu....

0/0
4.11.2006 11:53

rs

sirka sloupce

ze ten sloupec s recenzema atextem neudelate jetse uzsi...to by se pak veslo urcite vic reklam a muselo by se jeste vic scrolovat jetse vic...

0/0
16.10.2006 8:55

X

Proč?

Já se ptám proč takový "telefon", když za méně peněž pořídím výkonější MDA? Rv(Y)

0/0
15.10.2006 22:35

RomanL

Re: Proč?

Přesně tak, každé MDA to strčí do kapsy... ;-P

0/0
16.10.2006 9:30

Chagy

Re: Proč?

Protoze staci tento telefon a nepotrebuju si porizovat MDA za tak velke penize.

0/0
23.10.2006 19:34

bluemoon

4giga

jo mit 4giga v telefonu je hukot, sam mam 2giga v k750 a furt mam co poslouchat na biku a kdyz slezu, tak si fotim pekny fotky a obcas si zavolam nemluve o slovnicich s pres 100tis vyrazy na anglinu a francouzsky taky pouzivam, takze at zije technika a kdo nezkusil neuveri.

0/0
15.10.2006 18:46

ABC

Re: 4giga

Co je to za slovníky. Můžete mi poslat nějaké info?

0/0
15.10.2006 20:59

Dread

Slon

Sloniu pamäť to tedá má, ale aj slonie rozmery. Pri takomto multimediálnom zariadení sú uvedené rozmery pravdaže normálne, ale keď to porovnám s klasickými telefónmi, tak toto je pekný kanón.

0/0
14.10.2006 0:00

Robin Ood

Re: Slon

tak to zas může sloužit i pro potřeby osobní obrany...

0/0
14.10.2006 12:39

hives

Tak to se vyplati...

Kdybych si mel vybrat jestli jednu krabicku s 4GB pameti nebo 60GB iPOD video a mobil za 5t., dohromady za stejnou cenu, asi bych radsi obcas tahal 2 krabicky:-) Ta cena mi prijde celkem ulet.

0/0
13.10.2006 17:20

Petr

diakritika?

nechci se hadat, ale kazdy sony ericsson umi vypnout diakritiku u slovniku T9. Takze to umi podle meho mineni na 80% i tenhle.

0/0
13.10.2006 17:01

mig

Re: diakritika?

mam stejny nazor a rekl bych 90% ;-P

0/0
13.10.2006 19:12

TommyAngelo

Foťák

To, že nemá foťák, bych ani jako mínus neviděl. Stejně foťáky v mobilu (aspoň na českým trhu) furt stojí za velký kulový a pořád nejsou tam, kde standartní 5mpx digitální foťáky. Můj názor...

0/0
13.10.2006 15:36

mig

Re: Foťák

neboj dockej casu, je to otazka max roku vic ne!

0/0
13.10.2006 19:11

Zla Lopata

Re: Re: Foťák

Nesmysl,

Mobily nemuzou byt tak dobry jako fotaky, protoze proste maji malej objektiv. To neni otazka Mpix, ale s malym objektivem potrebujes dobry svetelny podminky a nebo blesk. to neni otazka technologie ale velikosti

0/0
13.10.2006 23:02

RKCZ

Re: Foťák

Kulový, nekulový....viděl jsi už někdy na fotopapíru 10x15 fotku z SE W800i?Jen pro srandu jsem si nechal udělat  tři na test ve fotolabu....a docela jsem čuměl....Samozřejmě, že to nenahradí plnohodnotně nějaký lepší digitál, ale na normálni denní či umělým světlem osvětlenou portrétovku to bohatě stačí....

Jo a standard se píše s D i na konci, ne jen v prostředku:-D

0/0
14.10.2006 2:30

TommyAngelo

Re: Re: Foťák

Já vím, si to pletu. :-) Časem bude líp.

0/0
14.10.2006 16:34

Kevin Costner

Cože?

NEMÁ foták? :-/ tak to si ho strčte do (Y)

0/0
13.10.2006 10:01

martin

Re: Cože?

fotak nema zadnej mobil. To, ze ma CCD cip jeste neznamena, ze ma fotak! Pro me za me nemusi mit ani barevne displej. Staci mobil, co umi telefonovat a posilat SMS. MMSky jsou k nicemu a na internet s mobilem nelezu, mam mnohem lepsi pripojeni doma. Dobra vec je MP3 prehravac, to se hodi.

0/0
13.10.2006 12:11

Robin Ood

Re: Re: Cože?

tak že ty jeho funkce nevyužiješ neznamená, že nejsou potřebné:-) ve chvíli, kdy stepuješ ve vesnici uprostřed ničeho v neděli odpoledne na autobusové zastávce a je tam strženej dávno neplatnej jízdní řád ti je kvalitní připojení doma fakt na nic;-D Nemluvě o tom, že si potom v tom autobuse můžeš přečíst zprávy, nebo maily. Nejsem žádný mobilní fanatik, ale už jsem se dostal do situací, kdy jsem byl za net na mobilu fakt fakt vděčnej.... konkrétně co jsem popsal výše se mi vážně stalo :-) Foťák v mobilu se taky občas hodí, na úchvatná horská panoramata, co by sis pověsil na stěnu, to samozřejmě není, ale vyfotit si zajímavou ceduli, dopravní nehodu nebo ufo máš vždycky čím:-)

0/0
13.10.2006 12:22

Ric-pic

Re: Re: Re: Cože?

No, v neděli odpoledne se na vesnici můžu ocitnout jenom na bike nebo popř. v autě - ani v jednom případě nepotřebuji jízdní řády. BTW - jak často takhle trávíš neděle, že jseš ochotnej za to připlácet?

No a foťák - myslíš ten generátor barevných skvrn? Já osobně bych fo´tákem nenazval ani naprostou většinu tzv. kompaktů - to jsou takové krabičky na obrázky. Opravdový foťák má kvalitní sklo, velkej snímač a je to samozřejmě alespoň elektronická zrcadlovka.:-D

Možná bych tak uvítal ještě ty šumítka - rádio + MP3, no ale to by k tomu musely být sluchátka -Sennheiser úpopř. Koss a ne ty vietnamský (myslím zvukem) špunty se spec konektorem.:-P

0/0
13.10.2006 14:19

Robin Ood

Re: Re: Re: Re: Cože?

já se tam octnul pěšky při turistění na blind a to provozuju relativně často. Schválně jsi všimni, že jsem napsal foťák v mobilu, ne jen foťák. A taky jsem napsal, k čemu je to dobré, ani na jedno z toho nepotřebuješ víc než foťák v mobilu cca od úrovně SE K750 vejš. Prosím čti občas na co reaguješ;-) EVF zrcadlovku mám také a tahám jí sebuo docela často, ale je to slušně velkej těžkej kus plastu/skla/kovu, takže se do kapsy u košile fakt nevejde. Co se MP3 a rádia týče, se sluchátkama souhlasím, ale neznám osobně nikoho, kdo by uchem poznal kvalitativní rozdíl mezi mp3kou třeba v zmíněné K750 a ipodem, tudíž bych se vyhnul výrazu "šumítko".

A ještě ad fotografie, i kompakt umí udělat hodně dobrou fotku - stačí aby měl kvalitně zpracovanou optiku, nemusí být velkých "výkonů", jde především o světlo, nápad, situaci.

0/0
13.10.2006 14:28

Ric-pic

Re: Re: Re: Re: Re: Cože?

Ve své podstatě se s tím dá i souhlasit, i když veškerou hudbu z mobilu co jsem slyšel - nemůžu jinak než šumítko. Kompakty opravdu můžou udělat pěknou fotku, ale já chci abych udělal pěknou fotku vždy když chci - v zimě , v létě, ve dne, v noci  :-D.

Ale tohle je diskuze o mobilech....tak končim ;-)

0/0
13.10.2006 14:33

mig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože?

co se tyce kvality prehravani MP3 v mobilech (Walkmany) proste nemas pravdu! Vsadim cokoliv ze nepoznas rozdil napr s IPodem, nebo nejakou tvou hypermega mp3kou... pokud jde o sluchatka nikdo te prece nenuti poslouchat pres ty sumitka co ktomu dodavaji a koupit si Kossy! K IPodu by jsi si je koupil taky o tom zadna!

0/0
13.10.2006 19:23

walkman

Re: Re: Re: Re: Cože?

Ses nejakej moc rozmazlenej! Si to vyrob sam lip a pak pyskuj! Musis mit vsechno nejlepsi, jinak ti to neni dobry,co?! ses proste jen chudat, co neumi nic jinyho nez pomlouvat.. sbo! ;-D

0/0
14.10.2006 20:35

Kevin Costner

Re: Re: Cože?

Jak píše Ood - hodí se to. Internet(wap) určite a s K750i se dají dělat DOST DOBRÝ fotky - má autofocus, takže jsou srovnatelný s levnějšíma digitálama a v možnostech nastavení, focení panoramat, noční režim apod. je i v mnohém předčí. Na ty momentky, když vyfotíš něco zajímavýho, to bohatě stačí. Já zas MP3 přehrávač v mobilu nevyužiju - strašně žere baterku a je mi to tak nějak  uživtelsky nepříjemný. Rádio jsem použil snad jednou a nic moc. :-/ Ale jinak spokojenost R^

0/0
13.10.2006 13:27

zapvit

Re: Re: Cože?

ale pripojeni na net se nekdy muze hodit napriklad pri prijezdu si najdu spojeni ve meste driv nez vylezu z vlaku nebonez dojedu do stanice uvidim kolik budu mit cas na prestup na bus apod.... muzese to hodit ale ne jako klasicke surfovani

0/0
30.10.2006 20:06

Kevin Costner

Re: Cože?

navíc - kamera v mobilu s rozlišením min. 1,3Mpix už je dneska standard.

0/0
13.10.2006 13:28

milan

telefon

Jde s tim ovladat televize a dvere od garaze? Kolik se do toho vejde celovecernich filmu -zvlada to i ceske titulky? Ma to nejaky 3D akcelerator na hry a prostorovy zvuk? :)

Ted vazne - nikde se nepise, jestli to umi telefonovat...8-o

0/0
13.10.2006 9:57

trigger

Re: telefon

3d akcelerator v tom je, stejny jako ve 2 predeslych (m600,p990) od PowerVR integrovany v procesoru Philips Nexperia, a to ostatni uz musis doresit sw :)

ale za tech cca 19kkc mi to prijde dost pretaply, P990 je dnes za cca 15kkc, umi toho vic a pamet. karta 2-4gb snad nebude tak draha ;)

0/0
13.10.2006 10:13

tecka

Chybí pochopitelně slot pro paměťové karty.

V článku se píše, cituji: "Chybí pochopitelně slot pro paměťové karty."  - že by špatná korektura?

0/0
13.10.2006 8:43

tecka

sypu si popel na hlavu

On tam opravdu asi není ... při dnešních  cenách pamětových karet (i když vezmeme v úvahu velkou interní paměť) to považuji za mínus.

0/0
13.10.2006 8:47

tt

Re: sypu si popel na hlavu

Mam M600i a osobne bych radsi 4GB interni pameri nez pametove karty. Kupoval jsem 1GB kartu asi za 1200 (ted stoji 1700) a myslim ze dalsi si jiz neporidim. Jedine ze by stoupla kapacita karet, ale do te doby uz muzu mit jiny telefon s uplne jinym formatem karet. Proste momentalne neni mozne vykompenzovat ty 4GB pametovymi kartami a ani to tak brzo nepujde.

0/0
13.10.2006 9:34

Libor76

Re: Re: sypu si popel na hlavu

to je vtip? 4GB karta dnes stojí asi 2000 Kč s DPH (Transcend).

0/0
13.10.2006 10:31

trepka

Re: Re: Re: sypu si popel na hlavu

to mi tedy pošli link ;-D;-D;-O

Možná tak jiné typy ale u Sony Memory Sticku to bude želbohu spíš stále minimálně nad 3000,- Kč

0/0
13.10.2006 10:44

Libor76

Re: Re: Re: Re: sypu si popel na hlavu

ano, MS stojí přes 3000 za 4 GB, ale běžná karta je SD a ty jsou okolo 2000 / 4 GB

0/0
13.10.2006 20:06

trepka

Re: Re: sypu si popel na hlavu

Nepřeháněj, 4GB kartu koupíš v klidu pod 4 litry - třeba MobilPohotovost...

Já si teď nově koupil P990 a překvapuje mne, že ostatní Smartfouny proti tomuto jsou tak "osekaný". Sám zatím vystačuji s 512MB ale možná, že dospěju k 2 či 4GB - rád mám věci po ruce :-)

0/0
13.10.2006 10:36

tt

Re: Re: Re: sypu si popel na hlavu

Lidi nevim kde na to chodite, ale momentalne memory stick micro (M2) proste neni ve vetsi kapacite nez 1GB. I transflash je jen do velikosti 1GB. SD karty se prodavaji samozrejme i vetsi ale jednak maji ty nejvetsi jiny standard (32 bitu na adresovani nestaci) a jednak se v beznych mobilech uz nepouzivaji.

0/0
13.10.2006 10:56

trigger

Re: Re: Re: Re: sypu si popel na hlavu

mluvime o P990, a ta pouziva MS DUO...

0/0
13.10.2006 11:11

tt

Re: Re: Re: Re: Re: sypu si popel na hlavu

O P990 si mluvil ty kdyz si reagoval na muj prispevek. Ja jsem mluvil o M600i a pak o beznych mobilech. To ze se SE rozhodol v P990 narvat MS duo jenom ukazuje ze se nepocita s tim ze bude uplne mobilni. I m600 a w950 je na hranici kdy se jeste da narvat do kapsy od nohavic, P990 je jeste o 1 cm tlustejsi.

0/0
13.10.2006 11:28

trigger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sypu si popel na hlavu

ok, o p990 mluvil trepka ja jen pokracoval :) u ty m600 by me to asi stvalo ze dali microMS, nejspis to byl zamer, aby si z nej lidi nedelali multimedialni foun za min penez nez w950...

0/0
13.10.2006 11:48

Rotoped

Rádio jako budík bude asi k ničemu...

Pokud bude rádio ve funkci budíku fungovat tak, jako funguje u K800i, K600i a dalších telfonů od SE, tak je to poloviční funkce, protože v tom přípaqdě bude muset být telefon zapnut i přes noc. Jinak totiž u zmiňovaných telefonů místo rádia hraje předdefinovaná melodie... :-(

0/0
13.10.2006 8:19

trepka

Re: Rádio jako budík bude asi k ničemu...

nepletu-li se tak u všech Smartfounů od SE musíš mít pro jakýkoli budík zapnutej phone :-( - daň za OS

NA druhou stranu mi to až tak nevadí, na dvě klepnutí do touchscreenu lze vypnout telefonní část - přepnutí do Flight mode, takže Tě v noci nic neruší a telephone toho moc nesežere...

0/0
13.10.2006 10:47







Najdete na iDNES.cz