Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Přenositelnost mobilních čísel začala fungovat

Už i čeští majitelé mobilních telefonů mohou změnit operátora, aniž by přišli o své dosavadní číslo. Operátoři se na přenositelnost čísel chystali celý podzim, když v posledních měsících podmiňovali výhodné nabídky dvouletými smlouvami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

sarka

17. 3. 2006 23:04
misto 10 dni 5 tydnu
o přenesení čísla jsem vodafone požádala 10. 2. 2006. dnes je 17. 3. a oni mi pořád ještě mé číslo neuvolnili a nevypadá to, že by alespoň věděli, kde se stala chyba a kdo to zavinil. Omluva žádná. Vodafone je nespolehlivá firma, kterou zákazníci nezajímají!
0 0
možnosti

Učitel

17. 1. 2006 9:40
opruz dokončení
 nikoho tady nebaví. Hlavní snad je, že tomu rozumíte ne? Pokud máte potřebu někoho mentorovat, udělejte si VŠ a jděte učit!
Jinak jsem chtěl odpovědět na ty smysluplné dotazy, kterých tu bylo docela hodně, nicméně mi tohle zabralo veškerý volný čas, takže se mějte a hodně úspěchů.
0 0
možnosti

Učitel

17. 1. 2006 9:38
Vopruz
Proboha, vy co za vás platí účty rodiče nebo někdo jinej sem raději vůbec nepište. Ať rozhodne ten, kdo to za vás platí.
A vy co máte předplacený karty, kde vám vydrží kredit 200Kč na dýl jak měsíc rovněž ne. Pochopte, že i kdyby ste přešli jinam, tak ušetříte ročně tak mizivý procento, jestli vůbec to, že nemá smysl se tu ozývat a přispívat svýma pubertalníma názorama do diskuze...
A netrpělivcům, kde nedošlo k přenesení bych jen vzkázal, že na přenesení se u seriózního operátora domlouvá termín a ten je i následně dodržen. To, že tu fňukáte, že za hodinu dvě ještě neví operátor, že chcete odcházet není žádná tragédie. Nejste na světě jediní a navíc i on na to má zákonem stanovené lhůty ve kterých to musí provést. Pokud je porušil, tak prosím, pak se tu rozčilujte, jinak mlčte.
A snad poslední kategorie jsou ti, co se ozvou, když je gramatická chyba. Nikdo není stoprocentní, ale číst pořád dokola v téměř každé diskuzi, jak a kde někdo udělal chybu nikoh
0 0
možnosti

Aladin

16. 1. 2006 19:56
Co tandem?
Nevíte, jestli se bude dát přejít s číslem Eurotel Tandem karty?
0 0
možnosti

Pool

16. 1. 2006 19:41
Paušál přiodchodu
Dnes mi operátorka Oskara tvrdia, že když budu od nich odcházet, zaplatim CELÝ měsíční paušá, i když od začátku zúčtovacího období uplyne pouhý den! Takže může nastat případ, že zaplatíme za jeden poslední den v síti třeba 1000Kč (podle aktuální výše paušáu)!!!!
0 0
možnosti

Petra

16. 1. 2006 19:27
Kristově noze
Hele Kristova noho, vzhledem k tomu, že sama dělám na telefonu, tak vím jak to chodí. A jak tu podotýkají ostatní, tak mě VŮBEC nezajímá, jaké má operátor problémy se svým novým systémem a jestli si na to  proškolil zaměstnance. A můžu tě ujistit, že když mi zavolá do banky klient, tak jemu je to také  absolutně jedno. Nabízíš nějakou službu(at´už sám, nebo kvůli novému zákonu) a já  jsem platící zákazník, tak chci, aby to fungovalo a nezajímá mě, jak to uděláš. To aby bylo jasno. Tady jde o princip, oni mají  k něčemu povinnost ze zákona a kašlou na to, o to tu jde ty chytráku!!!
Mimochodem,volala jsem dnes ještě jednou do Oskara a pak do T-m,zadala jsem jim úplně stejný kód a dnes už to najednou šlo.
0 0
možnosti

Ondra

16. 1. 2006 20:20
Re: Kristově noze
Hmm....koukám, že ty víš jak to v u nich chodí, že víš jak na to kašlou. Napadlo tě vůbec taky, že to může být trošku náročnější než vyťukat číslo účtu a částku. Jsme jenom lidi a ty se učí. Tady jde jenom o lidskej přístup k lidem a k jejich práci. Říkáš, jak na to kašlou a absolutně nevíš o čem kecáš....Všichny tady říkaj....váš zákazník váš pán ale chová se to jako prase. Článek řeší absolutně hloupost. Myslím, že daleko víc chyb se dá najít na na bankách než na operátorech. Cenu maj jasnou a né milion poplatku skovanej kde možně. Uvidíme až se budou přenášet čísla účtu a budeš to řešit třeba v několika systémech najednou, jestli když to budeš dělat poprvé budeš perfektní.
0 0
možnosti

VILIBALD

16. 1. 2006 14:31
ZÍRÁM
Teda přečetl sem celou diskuzi a je to stejný jako všude.Jsou tu 2 tábory.Jedni kterým je to celkem jedno, prostě přejdou nebo nepřejdou, prostě podle jak jsou spokojeni.
A druhá skupina,která stejně nepřejde i když jsou nespokojený a jen tady "držkujou" a naváží se dodostatních.
Padlo tady pár zajímavých myšlenek a názorů a i když třeba s bějakýma nesouhlasim,nedává mi to právo toho dotyčnýho napadat že je totální vůl.
Znám to z obou stran. 3 roky zaměstnanej u jednoho OP a teď na práce na sebe na ŽL. Ten kdo neví jak to u operátorů funguje,tak to nepochopí.Ti zamšstnanci, kteří přijdou do styku s těmi klienty jsou paradoxně školeni jako poslední. Neptejte se proč, páč to je na dýl. Co se týče služby jako takový, je to podle mě spíše pro firmy a pro lidi který mají třeba v rodině 10 sim od T-M a on jedinej má třeba Oskara
Většina lidí která tady "machruje" jak je nespokojená to stejně nevyužije proto
0 0
možnosti

VILIBALD

16. 1. 2006 14:33
Re: ZÍRÁM
 ... protože by byla nespokojena u jakýhokoliv jinýho operátora.
Takže končim tenhle román a budu se dál bavit čtením některých Vašich příspěvků
P.S. Omluvte případné chyby
0 0
možnosti

Honza

16. 1. 2006 12:53
a ja si blahovej myslel
...ze telefoni cislo patri operatorovi a ja to jen uzivam ke spokojenosti obou stran.
No kdyz se hosi uz "dohodli" tak prosim, ale stejne mi to pripada zbytecny. Kdo tak moc chtel jinam, tak odesel a kdo nechce toho to netrapi. Jsem druha strana...tedy jsem velmi zvedav jake vysledky budou za rok 2006 ohledne poctu prenesenych. Na tomto trhu se obcas deji ruzne podivne veci (11mil sim).
0 0
možnosti

Crackman99

16. 1. 2006 11:31
...
Zmena k lepsimu - pochybuji ze nekdo prejde od Oskara na Eurotel takze u me zustane vse pri starem ba naopak jeste usetrim protoze cela rodina prechazi dnesnim dnem na Oskar  
0 0
možnosti

Josef

16. 1. 2006 11:51
Re: ...
to by jsi se divil. Když máš hodně klientů, kteří mají Eurotel, tak k němu taky rád přestoupíš. Navíc, někteří klienti koukají na Oskara jako na levnou ojetou škodovku a pak u nich nemáš šanci.
0 0
možnosti

truelove1976

16. 1. 2006 10:19
Oznámení o síti
U OSKARA v internetové samoosbluze je nová položka: informovat o volání do jiné sítě. Tu si musíte aktivovat a pak vám to už hlásí.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čínský smartphonový standard dorazil do Česka. Není co vytknout, ani cenu

17. dubna 2024  7:02

Motorola představila hned tři modely z top řady Edge. První se začne prodávat model Edge 50 Pro,...

Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě

25. dubna 2024

S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...

Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří

24. dubna 2024

Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Možná s nenápadnou výbavou, ale je to poctivě postavená stylovka

22. dubna 2024

Oppo se v kontextu dalších čínských výrobců prezentuje jako prémiová značka. Rozhodně se nesnaží o...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...