- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně, aby na spolužáka nenarazil finančák !!!
To by potom mohlo probíhat asi takhle
Symbol mříží, případně pokuty jsem nenašel
Ale jinak, např. u ET vidím jisté výhody tak v objemu 10+ SIM (Mobil+, Benefit, atd.,) potom se tam dá něco občas vykouzlit za rozumné peníze.
Nerozumím tomu, jak s tím, o čem píše článek souvisí Finančák. Jedna věc je, na jakém jsem se dohodnul tarifu s operátorem a do toho nic Finančáku není a druhá věc je, co zahrnuji do odpočtu DPH a do daňových výdajů ve své firmě, a to samozřejmě bude Finančák kontrolovat.
Neplatí ale rovnice, že firemní zákazník = firemní náklady!
LaMe
Oskarova výhoda???
Tarif Naplno 300 300 minut 1.190,- včetně DPH
Tarif NA ZISK 300 minut 900,-
+paušál 250,
+DPH 19% = 1.368,50 včetně DPH
Nevýhoda firemního zákazníka 178,50 měsíčně
KDE JSOU TEDY VÝHODY????? z vychytralé dvouleté smlouvy
Na zisk jsme si poridili protoze:
1) zadny dvoulety zavazek tam neni, muzes skoncit treba pristi mesic.
2)Chces-li zlevneny mobil uzavres akorat zavazek, kolik mesicne provolas a jak dlouho (rok nebo dva to je na tobe)
3) Az pojedes na dovolenou nebo na mesic do zahranici platis u Naplno porad 1200 i kdyz neprovolas volne minuty, u na zisk jen 250 Kc.
4) K naplno si neporidis VPNku
Tady jsou výhody.
Eurotel v rámci své služby Eurotel VPN nabízí volání v rámci firmy za 1,79 korun. Další možností je objednání služby VPN Nonstop, kde za 474 korun můžete volat v rámci firmy zadarmo celý měsíc.
To jsou obraty !? Tak za 474 nebo zadarmo ???
To by mohli použít hospodští na jídelní lístek: za 120 Kč se u nás můžete zadarmo najíst
to ses tak natvrdlej nebo to jen delas?? zaplatis 474 korun mesicne pausal (poplatek) za neomezenou VPN a diky tomu se ti nepocitaji provolany minuty, platis jen tech necelych pet stovek a muzes provolat 5 minut nebo taky 500 nebo i 5000, porad jen za cenu toho pausalu.
Nemyslim si, ze by klicovy zakaznik na tom byl nekdy lepe...
Volal jsem, uz po nekolikate, na infolinku Tmo ohledne nejakeho nastaveni telefonu, coz vzdy bylo z hlediska komunikace bez problemu. Ale jednoho dne operatorka zvolala: "..no ale vy volate z cisla klicoveho zakaznika, to ja vam nemohu rict bez hesla pro komunikaci s infolinkou...." A v tu chvili jsem byl v pr...
Operátoři mají firemní zákazníky mnohem radši protože mívají lepší pracovní morálku
To jistě, a někdy i platební což je ještě lepší....