- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč jste přišel o 4000,- při vracení GPRS - to jako při vracení externího GPRS modemu od Eurotelu?
Já taky fandil Oskarovi, dokud mi nedošlo, že u nás ve vesnici Oskar nikdy pořádné pokrytí mít nebude (tzn. stále je třeba telefonovat opřený telefonem o okno), přestože je na kraji vesnice vybudována BTS, kterou společně používá TM i ET. Navíc - platit u Oskara 30 Kč za 1 MB přenesených dat (při paušálu 200 Kč!!!) - to se nehodí ani pro vyhledávání odjezdů v jízdním řádu na internetu, protože telefonát na informace mne bude stát max. 5 Kč.
Musím potvrdit, že situace je patrně horší, než si kdo dokáže představit. Já měl restatující modem měsíc v opravě. K tomuto kroku jsem byl donucen, přestože jsem modem přinesl zpět asi pět dní po zakoupení a požadoval jeho výměnu. Po návratu z opravy nejen, že se dále vypínal, ale ještě přibyla mechanická závada na integrované anténě. Modem mi na značkové prodejně na mé nalhání vyměnili a na infolince mě ujistili, že "TO BY MUSELA BÝT OPRAVDU VELKÁ NÁHODA, KDYBY SE SITUACE OPAKOVALA S NOVÝM MODEMEM". BOHUŽEL NÁHODA NASTALA:o) A NOVÝ MODEM SE TÉŽ PO NĚKOLIKA MÁLO HODINÁCH VYPÍNÁ. Ten už mi na značkové prodejně Olympia Mladá Boleslav opět odmítají vyměnit a chtějí jej poslat (zas na měsíc) do opravy.
Nechápu, jak je možné, že alespoň firma Cell Net, ktrá opravy pro ET zajišťuje, nedělá po opravě výstupní kontrolu. Jinak by se totiž nemohlo stát, že se na opraveném zařízení ihned začala objevovat stejná závada. Nevím, nestálo by za to se obrátit na Sdružení na ochranu spotřebitele a Českou obchodní inspekci? EUROTEL a jeho zančkové prodejny totiž SAMY VĚDÍ, ŽE PRODÁVAJÍ VADNÉ ZBOŽÍ. JEDNÁ SE O KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ.Na výše zmíněné značkové prodejně mi řekli: "Modem vám nevyměním, protože ten nový by se vám vypínal taky."
Je to neskutečné, Eurotel rozjel nákladnou reklamní kampaň a z tohoto důvodu vesele prodává dál, kašle na své zákazníky a ústy své mluvčí a infolinky celou záležitost bagatelizuje a hovoří o několika málo případech.
Pokud si chcete koupit CDMA modem a připojení od Eurotelu, tak se napřed ve vlastním zájmu podívejte na fórum jednoho z jeho prodejců na http://www.cdma.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cdma.cz a bedlivě čtěte. Zjistíte, že problémů, které se vyskytují, je podstatně více, než zmiňuje tento článek. A - žel - nejen podstatně více, ale i závažnějších.
Namátkou vyjmenuji: při uploadu spadne download na desítky kbps, potom a´ž k nule a datový tok ustane. Modem se ovšem tváří jako připojený a ikona připojení Vám dává najevo, že je připojení aktivní. Holt, jen ta data netečou.
Upload je pomalejší, než pomocí dialupu a klasické telefonní linky.
Některé modemy se vypínají náhodně, jiné po cca 5 hodinách. To je jiná závada - modem si odpojí napájení.
Eurotel, ani servis zjevně neznají příčinu závad, takže budete chodit měnit modemy metodou pokusů a omylů do té doby, než dostanete dobrý kousek, nebo to vzdáte.
A mnoho dalšího - opravdu, podívejte se ve vlastním zájmu na http://www.cdma.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.cdma.cz
Pokud se přesto rozhodnete k nákupu, tak bohové s vámi.
Jsem také vlastník CDMA připojení.....
Ahoj všichni. Rád bych se zeptal, jak je to s používáním tohoto CDMA modemu "na cestách" - mám NTB a připojení GPRS, které je dostačující pro všechny mé běžné potřeby stahování mejlů a pod. Rád bych si pořídil rychlejší mobilní spojení, ale zatím jsem nikde nečetl, nakolik je to s CDMA modemem problematické.
Méte někdo nějakou zkušenost? Předem díky.