Diskuze

Účtování kreditu Oskaret je nepřesné

Částka, kterou sděluje automatická informační hláska informující o okamžitém stavu kreditu Oskaret, nemusí být sdělena vždy ve správné výši. Potvrdil to test, který jsme s Oskartou provedli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DAvid

10. 8. 2004 19:14
Blbost hned v nadpisu
Autorovi se dostalo poznání, že "rozdíl" je způsoben odlišnou formou výstupu informace o stavu kreditu prezentovanou zásadně odlišným typem média a ÚČTOVÁNÍ kreditu oskaret JE PŘESNÉ NA OSM DESETINÝCH MÍST.
Neměl by se autor za svůj titulek a také za svou blbost Oskarovi omluvit? Výstup je plně logicky přizpůsoben těmto typům médií - v psané formě je zvykem informace okrouhlená na dvě desetiná místa, v méně komfortní audio formě je oříznut na celé koruny dolů ( -> nevytváří iluzi o případně vyšším stavu kreditu). Je to nanejvýš smysluplnné, mnohem smyslupnější než si ověřovat kredit dvakrát po sobě odlišným způsobem.
Závěrem: Názor čtenáře Mobil.cz je takový, že se jedná o špatné informování čtenářů, které může čtenáře mást a nepůsobí důvěryhodně!
0 0
možnosti

Ctenar

8. 8. 2004 13:27
A stejne je nejlepsi!
To, ze system na *77 zaokrouhluje mi bylo jasne uz davno, pro me je dulezita informace na *22#. Ale stejne musim rict, ze Oskar je nejlepsi, protoze provozuje bezne sluzby za velmi dobre ceny. (Samozrejme ten, kdo potrebuje GRPS a dalsi veci, tak asi spokojeny nebude, ale ja jsem, a to maximalne.)
0 0
možnosti

JaF

5. 8. 2004 13:50
autor je asi moc pysny priznat chybu
proc autor proste neprizna, ze cely tenhle clanek je o nicem! kdyby nekde rozdil byl v korunach, desitkach korun... ale jedna se o KORUNU. JEDNU KORUNU... a vlastne- castka je presna, jen ji samoobsluha zaokrouhli trochu jinak a jinak sdeli. to uz je opravdu 'hnidopichovani' a ne konstruktivni psani...
0 0
možnosti

5. 8. 2004 13:03
Článek o ničem. celej idnes.cz je bulvár. s kreditem sem řešil problém jednomu maníkovi s eurotelem, kterýmu se dobil až po asi půl hodině. a to mu došlo ať si vypne a zapne telefon...jo holt špičková síť..
0 0
možnosti

Michal

5. 8. 2004 11:51
Problém jsem měl daleko větší
Já si na vlastní kůži zkusil něco jiného. Nabil jsem si kredit za 500 kč, uskutečníl asi 2 volání za cca 75 Kč a ejhle na kreditu najednou bylo 150,. Kč. Koukám na to jak maník, zkouším po druhé i po třetí, a nic. Nechal jsem to tak být, volal znovu a ejhle kredit byl najednou zace cca 400.- NEPOCHOPITELNÉ...
0 0
možnosti

xxx xxx

5. 8. 2004 9:18
Eurotel
S Osakrem jsem nadmíru spokojen. Zde př. co se mi stalo Eurotelu v prosinci 2003 jsem si poridil do notebooku Eurotel Data Nonstop s aktivaci proste complet. A protoze 2 carky signalu v miste bydliste stacili na rychlost 7kb/s tak jsem to reklamoval, přišel technik a řekl ať si ho postavím na bok a pojede 20kbús po dlouhém dohadování jsem ho 3 ledna vrátil s tim že mi strhli za prosinec 1000,- + leden 1000,- + aktivace (modem jsem také vrátil)atd. 2000,-. Po dalších 7 měsíců mi chodila faktura na internet s částkou 2500,- a reklamaci nebyl schopen nikdo vyřešit. Nic jsem neplatil!!! Dostal jsem asi 3x omluvnej dopis, 4x dobropis a pořád chodila špátná faktura. k 1.8.2004 se mi podařilo celou událost ukončit ---- tímto pro mě Eurotel neexistuje mám OSKAR volám jak divej a neplatím ani třetinu víc, co u Eurotelu
0 0
možnosti

Hony

4. 8. 2004 22:05
problém je spíš u Eurotelu
Jako perličku uvádím uctování eurotelu kde kolegovi prislo vyuctování dvou mms a přitom používá n3410 která umí jen wap . ha ha
0 0
možnosti

Frank

5. 8. 2004 8:00
Re: problém je spíš u Eurotelu

Mozny to docela urcite je.  Mohl na priklad:

  1. Objednat odeslani MMS na jiny cislo pres WAP nebo Eurotel Live portal
  2. Poslat MMS pres MMS branu

 

0 0
možnosti

Profa

4. 8. 2004 16:08
Ja jsem spokojenej

Po precteni tohodle clanku se mi dela z mobil.cz docela spatne. S Oskarem jsem nadmiru spokojenej a myslim si ze ma dobry sluzby. Pripada mi divny, ze tu v clanku resite takovy blbosti, jako zaokrouhlovani. Nakonec jste stejne zjistili ze Oskar nikoho neokrada a navic si clovek muze vsechno zkontrolovat na internetu. Docela bych rad vedel kolik a kdo Vam zaplatili za takovouhle slataninu.  

Oskar rulezzz

0 0
možnosti

Janek

4. 8. 2004 14:52
Blafuje spíše jiný provozovatel
Zaměřil bych se spíše na Eurotel, neboť jeho fakturace po provedení hovoru je někdy velmi zvláštní (při kontrole délky hovoru na telefonu někdy účtováno méně, jindy po půlminutě vysoká částka).
0 0
možnosti

Petr

4. 8. 2004 16:05
Re: Blafuje spíše jiný provozovatel
Jednak u Oskara se nejedná o žádnou chybu, ale pouze o logickou vlastnost, že když se oznamují pouze celé koruny, tak zaokrouhlovat nahoru je naprostý nesmysl. Ale co, na Oskara se tady pro jednu korunu napíše ohromně kritický článek a za způsoby Eurotelu, kdy kredit strhává až když se mu to zrovna hodí a tím uvádí zákazníka v omyl o aktuální výši kreditu minimálně o desetikoruny, to nikoho nezajímá. U Oskara stejně většina lidí používá *22# protože je to rychlejší než volat na nějakou infolinku.
0 0
možnosti

PG

4. 8. 2004 12:42
Bacha!

Autor upozornuje na rozdil 14% oproti skutecnemu stavu, ale muze se stat, ze rozdil bude i 50% a v krajnim pripade dosahne nekonecna!

Pr.1: Pri zustatku 1.999 Kc se na infolince dozvite, ze vam zbyva koruna a pres zjistovani zustatku to budou koruny 2.

Pr.2: Pokud vam zbyva 0.998 haleru, na infolince se dozvite, ze mate 0 Kc a pres *22# to bude koruna! Takto nehorazne si oskar zvysuje zisky do astronomickych castek!

Tenhle clanek mi opravdu prijde jako slapnuti vedle, navic na misto, na kterem lezi ho*no. Jeste par takovych a odkaz Mobil.cz zmizi z mych bookmarku..

0 0
možnosti