Diskuze

Chtěli byste jedinou fakturu za telefon? Co dalšího se vám nelíbí jako spotřebitelům?

Spotřebitele trápí, že si nemohou zjistit zbývající volné minuty svého kreditu a líbila by se jim i společná fakturace telefonních poplatků. To tvrdí Sdružení obrany spotřebitelů. Jsou jejich požadavky reálné?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dzerzinskij

11. 5. 2004 23:50
Sekundova tarifikace!
Co spotrebitele chteji ze vseho nejvic je prava sekundova tarifikace! I kdyz volaji mistne treba jenom minutu, musi zaplatit dve! Pritom propojovaci poplatky plati po sekundach od zacatku hovoru. Napriklad volani na mobil spadne do schranky, delka hovoru 10 sekund. Jenze AO nas zkasuje o 5,60, ale on musi zaplatit jenom tech 10 sekund, zbytek mu jde rovnou do kapsy. To je svinarna! Dokonce je paradoxni, ze v okolo 50% pripadu jsou mezimestska volani dokonce levnejsi nez nez mistni. Za minutu mistniho volani (nauctuji dve) zaplatite okolo 2,73, za minutu mezimestkeho volani (uztuje se minimalne 1 minuta) zaplatite pouze 2,26! Jsou to vsechno zlodeji!
0 0
možnosti

Martin

12. 5. 2004 9:24
Re: Sekundova tarifikace!
Tak já zase chápu, že na něčem i ti alternativci musí vydělat a zaplatit si aspoň pořizovací náklady a že nižší ceny vyvažují třeba někdy hrubší tarifikací. Ale s těmi meziměstskými hovory máš pravdu, to tak často opravdu je. Že za minutu meziměsta zaplatím méně než za minutu místního. Vyčkej času jako husa klasu. Určitě se dočkáme, těch firem jsu desítky a perou se drsně. Oni potřebují hlavně rozebrat zákazníky telekomu a myslím, že to je v zájmu všech. Kdyby zlevnili zase příliš prudce, tak zareaguje telekom taky radikálním snížením a k nim už nikdo nepůjde. Nech to tak zatím.
0 0
možnosti

MR

10. 5. 2004 17:39

Nevím, co jednoté faktuře v ČR brání. Žiju v Německu a tady to je naprostou samozřejmostí!!!! 

Ceny hovorů jsou v ČR skutečně nadsazené. Tady v SRN jsou alternativní operátoři mimořádně aktivní, hovory do ČR nabízí již za 2.8 centy,tedy za necelých 90 halířů. A naopak? S Telecomen stojí hovor do SRN 4xtolik. Internet je tu také mnohem levnější než v ČR, anonymní připojení vyjde na necelých 12 Kč za hodinu, přitom je ve špičce levnejší než mimo ní.

Proč to u nás nejde?????

 

0 0
možnosti

Martin

12. 5. 2004 10:07
Re:

Protože srovnáváš hrušky s jabkama.

Srovnáváš německé alternativní operátory a náš monopolní Telecom. Tak buď porovnávej Český Telecom a Deutsche Telekom, nebo naše alternativce a jejich. A už to tak divoké nebude ...

0 0
možnosti

Martin

10. 5. 2004 16:29
Já jednotnou fakturu nepožaduji
Mám aktivních 6 alternativních operátorů a používám každého na něco jiného nebo využívám slevových akcí. Jednotná faktura nic nepřinese, chci mít možnost předplatby, možnost zaplatit 10x tolik a pak 10 měsíců neplatit nic. Jinak se mi to nevyplatí kvůli bankovním poplatkům.
0 0
možnosti

ok-man

10. 5. 2004 11:04
Kontrola nad svým účtem...

Tenhle článek mluví především o monopolním telekomu, ale co ostatní operátoři?

Osobně mám Oskara, nechci ho nijak vychvalovat. Zvolil jsem si ho proto, že nabízí nejlepší kontrolu nad účtem a objednanými službami - viz Oskarova internetová samoobsluha. Který jiný český operátor nabízi to co Oskar?

Asi jsem náročný zákazník, protože i to co nabízí Oskar je mi málo :-). Proč by mi nemohl operátor pomocí sms sdělovat kolik minut PŘESNĚ jsem provolal, kolik peněz jsem PŘESNĚ utratil? Vždyť to stejně musí na konci účtovacího období stejně sečíst. Měl by to tedy počítat průběžně s nejvyšší přesností a ne "ORIENTAČNĚ".

Až se budu moci kdykoliv dovědět, kolik jsem přesně provolal, tak mohu tvrdit, že mám kontorlu nad svým účtem.

0 0
možnosti

woltrak

10. 5. 2004 14:29
Re: Kontrola nad svým účtem...
Jenze Oskar to nedela ani orientacne. Sice napad samoobsluhy, flexilimitu atd. je moc hezky, ale v jejich provedeni vicemene nefunkcni. Stav volani u me vypada tak, ze mi tam napisou, ze mam provolano 230 Kc ale ve skutecnosti tam mam o 200-300Kc provolano vice. Ta sama situace je s flexilimitem! Takze je to pekna sra*ka. Necham si ho jen na sms.
0 0
možnosti

Martin

10. 5. 2004 10:03
Společné účty mě netrápí

Společné účty bych ani nepotřeboval, ale alternativní operátoři by mi mohli sami trochu vyjít vstříc.

TELE2 do nedávna umožňovalo předplatbu. Zaplatil jsem jim 500 Kč a pak provolával měsíčně cca 100 Kč a faktury házel do koše. Takže jsem neměl bankovní poplatky. Teď ale zavedli inovaci fakturačního systému a tuto výhodu zrušili, čímž mě naštvali. EMEA Telecom mi strhává platby přes SIPO, takže mě to nestojí ani korunu, to je v pohodě.

Divím se, že možnost předplatby operátoři neposkytují. Dal bych jim své peníze i rok předem a šetřil jejich i moje bankovní poplatky a oni by měli bezúročnou půjčku. Takhle na to někdy kašlu. Na začátku měsíce je ani nepoužiju, protože si říkám, že je možná do konce měsíce nějak moc používat nebudu, takže škoda bankovní platby navíc. A ke konci je pak třeba potřebuju, ale říkám si, že když jsem to už měsíc vydržel, tak teď kvůli pár hovorům to už dělat nebudu.

 

Prostě - alternativní operátoři nebrečte tu, jste lempli. Zaveďte SIPO a předplatbu. Společnou fakturu nechci. Chci vědět komu co platím. Je to navíc soutěž pro vás, kdo udělá fakturu přehlednější.

0 0
možnosti

10. 5. 2004 11:49
Re: Společné účty mě netrápí
Já s TELE2 taky skončím, nalákali mě na nejkratší dobu zpoplatnění volání na mobil - jako jediní nabízeli 1/2 minuty. Moje hovory se do této hranice vešly. Teď při skoro stejné ceně jako z Telecomu se mi nevyplatí chodit na  poštu se složenkou, za niž zaplatím ještě 20Kč - jakápak tedy úspora?
0 0
možnosti

Martin

10. 5. 2004 8:48
Jeden účet je nezbytnost
Bohužel, ještě stále musím využívat pevnou liknu. Neexistence společného účtu je jediný důvod, proč jsem zatím nepřešel ke konkurenci!
0 0
možnosti

Honza

10. 5. 2004 9:32
Re: Jeden účet je nezbytnost
To mě 2 účty až tak nevadí, Telecomu stejně musím platit paušál. Spíše mi vadí způsob placení za služby Tele2, jinak jsem s nimi spokojen - faktury ale posílají kdy chtějí (občas i s měsíčním zpožděním), jindy odešlou podle razítka a tudíž i dodají fakturu až po její splatnosti a pokud když jim telefonuji odpoví - víme o tom, měli jsme problémy. Již mi i poslali upomínku na platbu, která byla pod správným symbolem hrazena, pouze neměli spárováno .... . A platit nelze přes SIPO, ani inkaso - pouze převodem, složenkou - v roce 2004 to je opravdu "paráda". Každopádně přes to jsem s nimi spokojen, opravdu neudělám ani 1 dálkový hovor přes předražený Telecom. telecom je nutné zlo, kterému musím platit paušál za to, že mi kdysi natáhli do bytu dráty. Státem chránění pacholci!
0 0
možnosti

marel

10. 5. 2004 7:44
pevna linka?
k cemu pevnou linku, v dnesni dobe mobility, proc si ji mam porizovat, Nedavno u me byl náhončí telecomu, jesti nechci pevnou. TELECOME to tedy nechci.
0 0
možnosti

Graphics

10. 5. 2004 6:36
Pevná linka od Telecomu
Telecom svým přístupem v podstatě pohřbívá pevné linky v ČR. Nad každou jeho "inovací" jenom nechápavě kroutím hlavou. Osobně mě stačilo, když jsem se  více jak půl roku pokoušel odhlásit ISDN linku. Nejprve ztratili moji žádost, poté nebyla moje odhláška kompletní i přestože jsem podklady získal z jejich oddělení stížností a nakonec neměli skoro měsíc čas provést demontáž.  Telecom už raději ne.
0 0
možnosti

ddddddddd

10. 5. 2004 7:58
Re: Pevná linka od Telecomu

heheh, to ja zadny problem s odhlaskou nemel :-)

Telecom rulez.

0 0
možnosti

Karel

10. 5. 2004 0:06
Pevnou linku od Telecomu? To radši rakovinu!
!!!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V květnu se zřejmě vrátí ikonická Nokia 3210, kdysi to byl přelomový model

24. března 2024  8:01

Současný vlastník značky Nokia na poli mobilních telefonů, firma HMD (Human Mobile Devices –...

Banka spustila mobilní datové balíčky. Funguje to i zákazníkům z Česka

26. března 2024  12:06

Virtuální banka Revolut spouští virtuálního celosvětového operátora. Zákazníci si mohou kupovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z bídného začátku roku se radují. Vypadá to na velký návrat

21. března 2024  7:02

Zřejmě to vypadá na velký návrat. Huawei začíná drtit své domácí konkurenty, přitom jeho produkty...

Trvalo to. Nový nejlepší fotomobil světa konečně koupíte i v Česku

26. března 2024  7:02

Konečně nastává situace, že nejlepší fotomobil v žebříčku DxO Mark je dostupný i na našem trhu....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pochlubili se, že se pochlubí. Značky ze sebe dělají slibotechny

25. března 2024  7:02

Jedním z trochu nečekaných trendů veletrhu MWC v Barceloně se stala oznámení o tom, že firmy nějaké...

Nová cenově dostupná stylovka vás může dostat na fotbalové Euro

29. března 2024

Vivo má nový smartphone střední třídy, který má velké ambice. Za rozumnou cenu nabídne nejen dobrou...

Toho telefonu je pouze pro Čínu škoda. Udělal by parádu i u nás

28. března 2024  12:06

Xiaomi má nový trhák. Model Civi 4 Pro trhá předprodejní rekordy, ale jen na domácím čínském trhu....

U foťáků se blýská na lepší časy, naznačuje výsledek testu nového xiaomi

28. března 2024  7:02

Čínská značka Xiaomi trochu na poli fotomobilů v uplynulých letech tápala. Ukazuje to mimo jiné...

Kartónek Steva Jobse se vydražil za neuvěřitelnou sumu

28. března 2024

Vizitku slavného ředitele společnosti Apple si někdo pořídil za pořádný balík peněz. Přidanou...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...