- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po přečtení diskuse mi to nedalo a připojuji se taky se svým názorem. Zhruba 4 měsíce používám v autě BT sadu SE ve spojení s SE T610. Naprosto ideální pro lidi, kteří jezdí hodně po mésté a neustále z auta vystupují. Po zapnutí klíčku se hovor "přehodí" do sady a stejně to platí i při odcházení z auta. Se signálem jsem problémy zatím neměl, telefon vozím v kapse u kalhot (takže je anténa pěkně stíněná) a problémy jsem neměl ani při cestách na hory. Hlasové vytáčení chodí skvěle. Snad jedinným mínusem je výdrž baterky. Při delších hovorech baterka mizí hodně rychle. Nicméně jednoduché řešení je umístit držák s nabíjením a připojením na externí anténu třeba do loketní opěrky. Jednoduché a hlavně nikde v autě neruší plastový držák, který vždy naruší vzhled interiéru.
Zkrátka BT sadu můžu všem doporučit.
Musim rict, ze jsem se u diskuse docela pobavil.
Nicmene k clanku - osobne jsem pouzival v mem predchozim aute pevnou HF od Nokie. Po zmene telefonu jsem se uz nikdy nedokopal k tomu, abych si ji nechal vymenit. Musi se to totiz menit komplet a to neni zrovna levna zalezitost. Tak jsem se rozhodl, ze pristi moje sada bude BT. Ale to zase 7650 neumela HF profil. Dnes mam 6600 a BT HF od NK a musim rict, ze jsem spokojeny. Casto popojizdim a to ze se mi po otoceni klicku tel automaticky pripoji je super. Nicmene z reakci meho okoli vim, ze lidem NEJVICE schazi DISPLEJ. Ne dobijeni, antena ale displej, aby videli kdo jim vola jeste predtim, nez to zvednou. A co si trh zada, to vyrobce vetsinou doda. Takze i toto reseni je na svete a myslim, ze BT sady prevalcuji ty klasicke. /i kdyz v tomto smeru musim pochvalit NK za to, ze u nove generace BT sady jiz staci menit jen drzak u sady, coz celou vec podstatne zjednodusuje a zlevnuje)
V autě používám HF již od dob Nokie NMT 720 a posléze jsem měl celou řadu Nokií GSM s HF od Nokie. Dnes používám BT HF Parrot v kombinaci s SE T 610, kterou mám upevněnou v orig. držáku od SE a připevněnou k boku rádia na klipu od Brodita.Anténu mám nalepovací na okno od Hirschmanna - kombinovanou i pro GPS, které prostřednictvím iPaqu a GPS modulu v palubní desce používám pro navigaci. Co se týká BT HF, tak nemám nic co by vyznělo ve prospěch pevné sady. Jednoduše, když jezdím po městě a co chvíli vylézám z auta, tak telefon ani nevytahuji z aktovky a ve městě pochopitelně nemám problém se signálem a na pojížďkách ani s dobíjením. A pro změnu, když jedu na nějakou delší trasu, tak upíchnu SE do držáku, kde se mi jak nabíjí, tak mám signál prosstřednictvím externí antény.Vše mně funguje k mé naprosté spokojenosti a bez jediné díry v palubní desce, včetně PDA, které mám připevnéne na klipu a v držáku od Brodita a napájecím kabelem protaženým palubní deskou.
Zdraví Jarek
mam v aute original Nokia CARK-1W a HRUZA! Pri probihajicim hovoru,ale casto i bez nej, se spojeni rozpada a je nutno pristroj znovu sparovat (na to nastesti staci dlouhy stisk multifunkcniho tlacitka na palubni desce).
Ale co je nejhorsi, je kvalita prijmu! KATASTROFA. Lide si stezuji na nekvalitni zvuk, mikrofon (ackoliv je vhodne umisten) snima vsechny zvuky, takze i prazske dlazebni kostky :-(
NEDOPORUCUJI!