- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je evidentní, že v případě společnosti ČTc došlo přesně k tomu samému tunelovacímu efektu.
V určitém časovém období tak od roku 1996 začaly výrazně klesat počty odchozích hovorů na severoamerický kontinent, ale výrazně stoupl počet hovorů směrovaných do propojovacích linek na holandský KPN.
Nejednalo se přitom o to, že by snad bylo voláno na čísla holandských účastníků, ale na mezinárodním trhu se nakupovala terminace hovorů do ameriky méně výhodným způsobem, než pokud by k propojení hovorů došlo přímo s americkými operátory.
Tak to holt u strategických partnerů občas bývá, že své peníze chtějí co nejdříve zpátky a je jim jedno jaké použijí prostředky. Český management v Telecomu byl totiž dostatečně slabý na to, aby o takových "drobnostech" mohl v provozním výboru vůbec rozhodovat.
> ... někteří zájemci Telecomu ...
Kroupo, jak byste vysvětlil slovo "zájemec"?