Diskuze

Fayn NetPhone - telefonujte levněji přes internet (videorecenze)

Stolní internetový telefon s displejem, dvěma síťovými kartami, emailovým a jabber klientem se nevidí příliš často. A pokud se navíc jedná o domácí produkt, sluší se podrobit ho redakčnímu zkoumání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

radimchlubna

13. 12. 2003 18:06
Nedoporučuji Fayn!
Velké zklamání! Jsem uživatelem služeb Fayn a jsem rozčarován opakovanými technickými výpadky o víkendech a nefunkční víkendovou hotlinou, která způsobuje, že výpadek se protáhne na  několik dní. Vedení společnosti ignoruje požadavky uživatelů na zřízení 24/7 hotliny. Bohužel, nezbývá než konstatovat, že Fayn je nespolehlivá služba. http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=2541" target="_blank" rel="nofollow">
0 0
možnosti

Haris

10. 12. 2003 16:42
Moc hezké..

Nesouhlasím s níázory, že to není k ničemu. Jakmile budu mít k dispozici pevné připojení kabelem nebo mikrovlnou, začnu o tomto telefonu uvažovat. Vzhledem k cenám za volání v Telecomu se mi jeho cena vrátí určitě dříve naž za rok.

 

 

0 0
možnosti

Jeremy

9. 12. 2003 17:50
Proc to delat jednoduse ... ;O)

Zdravim,

    souhlasim s tim, ze je to sice pekna hracka, ale podle meho nazoru asi neni pro masy. Ja jsem stary hracicka, ale i pro mne je to asi zbytecne. Uz nekolik let cestuji mezi USA a cz. Kdysi jsem pouzival pro telefonovani notebook pripojeny k siti. Proc platit za spojeni kdyz to jde i zdarma, ze ano :O) Za tu cenu velmi prijatelne!!!

   Chtel bych zajemcum navrhnout dalsi variantu, ktera do nasich koncin jeste asi nedorazila a tou je "prevodnik" - nevim jak se tomuto zarizeni rika v ceskem jazyce. Jde o prevodnik mezi analog. telefonem a netem. Jynymi slovy mala krabicka se vstupem pro telefonni jack (jakykoliv telefon) a dalsi na sitovy kabel. Dela to nekolik firem, muzu doporucit Cisco myslim, ze oznaceni je neco 160. Cena by se mela pohybovat okolo 1 000 czk.

    Vyhoda je, ze kdekoliv prijdu zapojim do site + vypojim std. telefon -> zapojim do prevodniku a telefonuji treba z Prahy do NY za lokal - zdarma ;O)   Da se dokonce zvolit presmerovani - kdyz jsem pripojen, tak "provozovatel" odchyti volani na me soukrome telefonni cislo a prepoji mi ho na "muj telefon".

   To zatim v CT asi neumi ;O)

0 0
možnosti

astray

18. 10. 2004 16:26
Re: Proc to delat jednoduse ... ;O)
Nejen ze to sem dorazilo, ale je to uz obnosena vesta. http://www.softphone.cz/?spn=cGFnZT0xNDYmdG9wPTE= ast
0 0
možnosti

JU

9. 12. 2003 17:12
Volání na Slovensko
Na http://www.fayn.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.fayn.cz je uvedena cena za volání na pevné linky na Slovensku 2,10Kč/min. Na letáčku propagujícím službu fayn se dočteme, že za 2,10Kč se dovoláme pouze do Bratislavy a jinam na Slovensko to stojí 2,90Kč. Může mi to někdo vysvětlit?
0 0
možnosti

fayn

15. 12. 2003 12:12
Re: Volání na Slovensko

Volání na Slovensko je zařazeno na do Zóny 1 a tudíž na Slovensko voláte za 2,10 Kč (všude, nejen do Bratislavy). Není mi jasné, z kterého propagačního materiálu jste čerpal/a.

 

0 0
možnosti

Jan Novak

9. 12. 2003 9:48
video

"videorecenze" je jiste zajimavy napad, jenom bych privital, kdyby se priste tomu, co to nataci mene klepaly ruce, takhle se na to fakt neda moc divat :)

(existuje i neco jako stativ)

0 0
možnosti

Vladislav Janeček

9. 12. 2003 10:59
Re: video

Hezký den,

jsme rádi, že se vám videorecenze líbí. Stativ již je, takže příští videorecenze již budou bez třepání. Díky za pochopení.

0 0
možnosti

Martin Ler

9. 12. 2003 8:49
Hezke a zbytecne
Uz se par mesicu uvahou o praktickem nasazeni VoIP pro domacnost zajimam, tento telefon jsem si na Invexu vyzkousel, a tak konstatuju - hezka ukazka toho co jde udelat, ale pro bezneho uzivatele je to naprosto zbytecne a zbytecne DRAHE. Pokud se nekdo rozhodne k nasazeni VoIP, da se na 98% predpokladat, ze to bude firma ktera je vybavena pocitaci. V tom pripade - k cemu je dobre mit v telefonu email, jabber? Kdyz vedle mam pocitac, ktery tu samou cinnost zvladne plnohodnotne? Jako nastrel technologickych moznosti je to moc pekne, ale jako prakticky produkt je to pro vetsinu lidi zbytecne - ti potrebuji na telefonu na pevne lince obvykle maximalne displej na telefonni cisla, pamet na par cisel a tim to hasne. Radeji bych aby ten telefon by bezdratovy... Takze muj SOUKROMY nazor je, ze telefon je zbytecne dokonaly pro bezne domaci pouziti a ani corporate zakaznik neoceni vsechny podobne moznosti - proc by daval skladnikovi na stul telefon za 5000?? No nic. Pokud nekdo vite o reseni, ktere je pouzitelnejsi pro bezne domaci pouziti dejte vedet. Fayn je fajn, ale zbytecne dobry.
0 0
možnosti

ViR

9. 12. 2003 10:42
Re: Hezke a zbytecne
Levné to jistě není. Na druhé straně, právě to, že běží nezávisle na PC zvyšuje užitnou hodnotu. A to hlavně, až bude dořešena otázka příchozích hovorů z veřejné sítě. Pokud potřebujete "jen volat ven" je v nabídce USB Start Pack (nyní asi za 1 tis. Kč).
0 0
možnosti

ViR

9. 12. 2003 2:48
Kde to roste? :-)

Prosím o sdělení, zná-li redakce odpověď, kde se dá tento IP telefon koupit.  Je pravda, že v nabídce produktů na http://www.fayn.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.fayn.cz  se vyskytuje (ostatně, tam je uváděn již od spuštění FAYNu v r.  2002, tedy více než rok), ale v e-obchodu zatím stále k dispozici není. Zajímalo by mne také, zda testovaný vzorek umí i SIP, nebo pouze H.323?

Další věc, která by mne v souvislosti s FAYNem zajímala je,  kdy bude v této síti k dispozici veřejné číslo pro příchozí hovory z "JTS".  Podle mailu, který jsem obdržel od pana Milana Hanuše ze společnosti Fayn (tehdy ještě Mikenopa) 4.11.2002, měla být veřejná čísla k dispozici "do 4 měsíců" tedy zhruba od letošního března.  Má redakce Mobil.CZ nějaké bližší informace, lze-li to vůbec očekávat?

0 0
možnosti