Diskuze

Co říkáte na podivné praktiky ČTc?

Náš čtenář se pokoušel dočasně odpojit stanici. Ani jeho obezřetnost při jednání s touto firmou mu nepomohla. Jak vypadá telekomunikační anabáze, to se můžete dočíst ve zkušenosti našeho čtenáře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zorg

13. 8. 2003 23:17
eBanka
Tuto příhodu jsem pouze slyšel, ale myslím že není tak fantastická aby nemohla být pravdivá.
Kamarád šel zakládat studentský účet do eBanky a mimo jiné si sebou nesl potvrzení o studiu, asi 14 dní staré. Slečna (nebo paní, ale přijde mi že eBanka je spíše doménou slečen) ovšem začala být nepříjemná, že potvrzení je staré, chybí tam údaje a nečitelné - bylo to obyčejné potvrzení o studiu by VŠE. Kamarád se ovšem nenechal a příjemným hlasem jí sdělil "Vy máte dojem že eBanka má hodně klientů?"
Slečně budiž ke cti, že přestože ze studenta moc prachů nebude, se hodila do klidu a všechno bylo hned v pořádku.
0 0
možnosti

Zorg

13. 8. 2003 23:28
Re: eBanka
I kdyz koukam, ze oproti zazitku co jsou dole s velkou žlutou to je hadr. Podle mě Telecom našel novej business - natáčejí svojí verzi Neváhej a toč z prostředí informačních linek
0 0
možnosti

anonym

13. 8. 2003 15:46
z druhe strany
Odstehovali jsme se cela rodina z bytu. Nejak nikoho nenapadlo odhlasit telefon. Novy najemnik provolal prvni mesic 300 Kc a dalsi mesic 7000 Kc. Potom telefon odstrihli. Na mou novou adresu prislo par slozenek, ktere jsem hazel do kose - telefonni linka na ktere byl dluh mi nepatrila. Rok nebo vic se nic nedelo. Potom mi prisla obsilka k soudu. Telecom po me chtel zaplatit cca 22 000 (i uroky). Prisel jsem k soudu a po pravde rekl, ze mi linka nepatrila. Advokati telecomu uznali ze se stala chyba a pripad pro me skoncil. Chybu udelala policie ktera nedokazala najit vlastnika linky, prestoze mela k dispozici i jeho rodne cislo. Soudkyne i pravnici telecomu se me jeste zeptali zda tedy ta linka patrila memu otci a at jim reknu adresu. Nasel jsem v sobe kus odvahy a zalhal jsem ze o te lince nic nevim a s otcem se nestykam a nezajima me. Nez otce policajti nasli trvalo to zase nejakou dobu. A jak pripad dopadl? Otec neplatil nic, protoze pripad byl promlcen a telecom zaplatil vydaje za soud a otcovymu pravnikovi za zastupovani - celkem cca 23 000. V tomto pripade mel zrejme vyhrat telecom a jeho pozadavek na zaplaceni byl podle meho nazoru legalni, ale stejne mam radost že to ty pýčy prohrali.
0 0
možnosti

d.aemon

18. 8. 2003 14:41
Re: z druhe strany

Samozřejmě, že měl ČTc spor vyhrát. Telefonní linka nijak nesouvisí s bytem jako takovým. Pokud ho opouštíte, musíte ji odhlásit, jinak ji prostě platíte dál. Je s podivem, že tohle ČTc nereklamoval u soudu.

Na druhou stranu - dobře jim tak! Vyběhl jste s nimi pěkně.

0 0
možnosti

ali

13. 8. 2003 15:19
telecom
V ČTc jsem pracoval několik let a můžu Vám potvrdit, že si nedovedete představit jaký chaos a anarchie tam panuje. Technici a pracovnice technické dokumentace ČTc si dělají co chtějí nahodile odpojují a zapojují stanice nejen bytovek, ale i nemocnic atd.. Po požáru v Blanický na Praze 2 bylo pro ČTc důležitější zprovoznění bank a firem před VFN. Několik hodin po požáru byla nejmenovaná komerční banka připojena na příkaz TOP Managementu přednostně před Geriatrickou klinikou. Telecom v tisku na tu to informaci odpověděl, že to technicky není realizovatelné. Pravda je však jinde banka je lepší zákazník (finančně zajímavější) než nemocnice. Podobných historek jsou stovky ba tisíce.
0 0
možnosti

ali

13. 8. 2003 15:10
telecom
V ČTc jsem pracoval několik let a můžu Vám potvrdit, že si nedovedete představit jaký chaos (bordel ne, protože v bordelu vše funguje) a anarchie tam panuje. Technici a pracovnice technické dokumentace ČTc si dělají co chtějí nahodile odpojují a zapojují stanice nejen bytovek, ale i nemocnic atd.. Po požáru v Blanický na Praze 2 bylo pro ČTc důležitější zprovoznění bank a firem před VFN. Několik hodin po požáru byla nejmenovaná komerční banka připojena na příkaz TOP Managementu přednostně před Geriatrickou klinikou. Telecom v tisku na tu to informaci odpověděl, že to technicky není realizovatelné. Pravda je však jinde banka je lepší zákazník (finančně zajímavější) než nemocnice. Podobných historek jsou stovky ba tisíce.
0 0
možnosti

Karel Novák

13. 8. 2003 12:53
Vážený pane
Vážený pane Fajfkus, aby jste se náhodou neposral. Stejným způsobem jako Vy zde popisujete já bojuji např. s bankovními institucemi. Kvůli pouhému zrušení běžného účtu musím jít do banky třikrát a vleče se to již přes měsíc aniž by mi někdo rozumně vysvětlil z jakého důvodu. Jestliže Vás k sepsání takovéhoto článku nutí takováto sračka musíte mít opravdu těžky život. 
0 0
možnosti

josef

13. 8. 2003 14:44
Re: Vážený pane
a to jste se nechal tak zneuzit? ja prisel do banky, vratil jsem kartu (nato mi slecna vystavila papir), na moji zadost tu kartu prede mnou znicila (prestrizeni), a pak jsem podal vypoved na ucet - tam bylo stanoveno presne datum zruseni uctu vyplyvajiciho z vypovedni doby karty (ta ma vypoved 45dnu a ucet jen 30, logicky tedy bylo zruseno za 45). pokud by neco slecna odmitla ihned se mnou sepsat nebo vyridit zavolal bych si vedouci pobocky, preci navsteva banky neni v zadnych smlouvach onezena jen na jednu operaci a pokud vam ke vsemu vystavi potvrzeni s datem a podpisem a uvedet ucet na ktery banka zasle potom preplatek po odecteni vsech poplatku, neni problem se tam stavit vazne jen jednou....    takto jsem uspesne zrusil ucet u GE a podobne i u eBanky. Nyni pouzivam CS a nemam potrebu tam ten ucet ursit takze podminky neznam, dle platnych smluv a pominek, ktere mam  k dispozici, se ale podminky CS v zasade nijak od GE nelisi...
0 0
možnosti

Štencl

12. 8. 2003 7:57
:)
0 0
možnosti

Yarda

11. 8. 2003 22:39
Zřízení inkasa
No, přidám taky jednu "zkušenost". Chtěl jsem po zapojení tel. stanice zřídit platbu inkasem. Zaběhl jsem do banky a hned na Telekom. Uplynul měsíc a přišel výpis. To jsem ještě nevěděl, že u inkasního výpisu je tučne napsáno: "Neplaťte! Částka vám bude odepsána z účtu!" V domnění, že je vše OK jsem výpis založil a už neplatil. Po dalším měsíci mi přišla první upomínka, že jsem neuhradil částku, a že doufají, že je to jen nedorozumnění.. blabla... Tak jdu na Telekom, přijdu tam a vyklopím to na ně, proč si neinkasovali peníze z mého účtu. Slečna začala klepat do klávesnice, a že to tam vůbec nemaj, a kdy že jsem to podával žádost. Nakonec si tam někam napsala urgenci, a že ať za ty dva měsíce zaplatím ještě složenkou. Toto se opakovalo ještě 3x, vždy výmluva, že to kolegyně na účtárně asi nezadala, že to tam nepřišlo. Po druhé návštěvě jsem vystál frontu asi 5 lidí, a když jsem už docela v ráži na ně nažhavenej přišel na řadu, tak mi s lítostí v hlase slečna řekla, že jí najednou nejde síť, několkrát zkoušela klepat do klávesnice, kolega se to snažil taky rozchodit :))) Asi když jsem přišel já, tak to počítače prostě neunesly :)) Po 8 měsících (slovy osmi), přišel konečně výpis který se sám zaplatil z účtu, jaká to vymoženost, ale že to dalo práce.........
0 0
možnosti

Bob

13. 8. 2003 10:33
Re: Zřízení inkasa
přesně to samé jsem zažil před dvěma lety, jen chyba tenkrát nabyla u Telekomu ale na straně Komecni Banky, ta to uznala a vymáhané penále uhradila. Trvalo to však také více než 3 měsíce. Jen jsem asi byl drzejší a složenkou nic neplatil, je to přece chyba buď Telekomu nebo banky. Ne moje. Zdraví Bob, majitel dvou linek od Telekomu.
0 0
možnosti

Patrik

11. 8. 2003 21:38
Škoda, že autor článku neuvedl své pravé jméno.
0 0
možnosti

Karel Fajkus

12. 8. 2003 2:44
Re:
Autor kterého článku? A jak jste na to přišel? Autor článku "Jak jsem bojoval s Telecomem" totiž, na rozdíl od vás, ;) uvedl své celé a pravé jméno.
Zdraví Karel Fajkus, http://fajkus.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://fajkus.cz/
0 0
možnosti

Goodji

11. 8. 2003 20:27
Tupci
O pár příspěvkú vejš si nějaký zaměstnanec ČTc, třepil hubu o tom jak si za všechno lidi můžou sami. Rád bych věděl kde jsem udělal chybu, když po schválení žádosti o telefon mi byla link zprovozněna po 94!!! dnech a to až po několika urgencích a nadávkách do ouška ředitele ČTc. O 1/2 roku později jsem žádal o přeměnu na ISDN, žádost mi schválili, ale opět jsem musel čekat 88!!! dní na přeměnu a opět po několika urgencích. Největší chybou asi bylo, že jsem neuplácel.  Naštěstí už mám přístup na INet přes bezdrát. A celej Čtc mi může bejt ukradenej
0 0
možnosti

sweep

11. 8. 2003 20:49
Re: Tupci
Nojo telekom si bude tak strasne dobry jmeno az to neni normalni ... Je proste videt ze chteji nahrabat co nejvice penez v nejkratsi dobe,pak pujdou jinam (vedeni CTc) budou napakovani a bude jim jedno ze od telecomu se odvrati spoustal lidi a domivam se ze to bude opravdu hodne lidi a ze telecom jde do haje ... uz aby to bylo ..
0 0
možnosti

sweep

11. 8. 2003 17:58
ADSl a CTc
Dosmrti nezapomenu kdyz jsem volal v dobe kdy telecom predstavil prvni velkoobchodni nabidku ADSL na infolinku 1 2 3 4 5 6  cos to hozno sned (nebo jak byla ta silena reklama) na infolinku CTc.  Pozadal jsem milou pani aby mi zdelila zda je mozne u me nainstalovat ADSL a co je vse potreba atd . ( v te dobe bylo info jako safranu) Ale ta pani me sokovala svoji odpovedi, pry o ADSL moc nevi ale rekne mi neco o ISDN !!!!!!!!!! Nezmohl jsem se na nic jineho jen na tiche : ne dekuji nashle ......
0 0
možnosti