Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dokázali byste tuto kartu využít? Jaká by měla být její cena?

Miniaturní mobilní telefon Siemens CF45 je triální, umí rychlá data i klasické hlasové hovory. Můžete jej vložit do kapesního či přenosného počítače a tak být neustále on-line.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Daydream

adekvatny GPRS modul pre PC

Existuje adekvatny GPRS modul pre PC?

Mne osobne sa zda 3+1/4+1 velmi malo. Stalo by za to mat modul na USB alebo interny (fuj), s 10 triedou GPRS...

0/0
7.5.2003 12:07

PDA jako proxy?
dalo by se z PDA datový tok GPRS přes Bluetooth přesměrovat na jiný počítač?
0/0
6.5.2003 14:40

David Lamač

A predpokladana cena?
?
0/0
6.5.2003 12:06

Roman

Re: A predpokladana cena?

270 euro, uvedení 4 quartál 2003. Nejprve verze pro PocketPC poté pro Palmy...

Další zajímavůstky - kombinované CF - GRPS+128MB CF, GPS+128MB CF a GPS + Bluetooth CF:

http://www.pretec.com/PR/Pretec-BVRP%20PR.pdf

0/0
6.5.2003 14:51

Ivoš

Re: A predpokladana cena?
Jaký 4.Q? Vždyť se to už nějaký čas prodává i u nás! Např. na http://www.cybex.cz/Produkt.asp?Shortcut=FAS-200440&Type=K&CategoryId=0 , kde to stojí 8.800Kč včetně DPH.
0/0
6.5.2003 16:58

miroslav.kucera

Re: A predpokladana cena?
Neprodava - to je uplne jina karta, nez je ta zminovana ve clanku.
0/0
6.5.2003 19:10

Ivoš

Re: A predpokladana cena?
Vím, že to není úplně ono. Jen nevím, čím se to vlastně liší. Obě zařízení jsou třípásmové Compact Flash moduly pro GSM (GPRS i voice). Snad poněkud vzhledem...
0/0
7.5.2003 7:36

ABE

Fotomontaz ?
Vazeni pani redaktori, koukam na obrazek "tesne pred vlozenim" a nemuzu se zbavit dojmu, ze PDA na tom snimku je neexistujici model a to ve me vyvolava smisene pocity o verohodnosti teto zpravy. Jinak je toto zarizeni urcite uzitecna vec, sice mam LOOXe pres Bluetooth spojen s Erikem, ale tohle je jiste jeste pohodlnejsi reseni.
0/0
6.5.2003 9:25

Vladislav Janeček

Re: Fotomontaz ?
Vami zminovany obrazek je original a pochazi z materialu Siemensu. V. Janeček
0/0
6.5.2003 9:30

Honzyk

Jo,
tahle věc vypadá schopně. Zajímalo by mě akorát, kam se strká simkarta; jinak si myslim že tim pádem asi seknu s mobilem a dám se na tuhle věc. Btw kolik to stojí a kdy to bude k dispozici? Oh, sakra, neuvědomil sem si že na to se vlastně ptáte. Tak já bych za to dal tak 2.5 až 3kCZK
0/0
6.5.2003 8:47

miroslav.kucera

Re: Jo,
Proc byste mel sekat z mobilem? Je to karta do PDA a nejak si nedokazi predstavit, ze byh si k uchu daval PDA :)
0/0
6.5.2003 19:11

Honzyk

Re: Jo,
Pochopitelně předpokládám, že půjde spojit s bluetooth sluchátkem, a že tudíž nebudu muset PDA k uchu přikládat:o)
0/0
20.5.2003 23:17

miroslav.kucera

MOBIL?
Co to je za clanek? Redaktor mi prijde jako absolutne pomyleny - neni zadny mobil, ale obvycejny  GSM/GPRS modul formatu CF.  
0/0
6.5.2003 8:32

Vladislav Janeček

Re: MOBIL?
Ano, ale spousta uzivatelu netusi, co to vlastne GSM/GPRS modul je a proto by je clanek ani nezaujal. i kdyz po precteni si treba uvedomi, ze je tato drobnost presne pro ne. V ramci snah o zachovani "uzivatelske privetivosti" clanku nam prosim odpustte toto zjednoduseni. V. Janecek
0/0
6.5.2003 9:33

miroslav.kucera

Re: MOBIL?

Dobry den,

pak je ale otazkou, zdali tady takovy clanek pak vubec ma by. Me to osobne zaujalo, protoze jsem netusil, ze je mozne do mobilu velikosti CF karty nacpat displej, klavesnici, aku a reproduktor a hle - zklamani, clanek je uplne o necem jinem.

0/0
6.5.2003 10:33

MoB

Co to je ''kapesák''?
Hergot, páni redaktoři, proč to té češtině děláte? Proč ji takto znásilňujete? Fuj, je to jako cholera... Jeden pitomec na mobilmanii něco vymyslí a ostatní se přidávají. Hrůza.
0/0
6.5.2003 7:45

Vladislav Janeček

Re: Co to je ''kapesák''?
A není tohle právě ta hezká část češtiny, která umožňuje vytvářet nová a potřebná slova? Stejně jako se dnes všude používají obecná označení počítačů (copak někde uslyšíte "koupil jsem si včera hru na můj stolní počítač typu věž kompatibilní s IBM PC"?), stejně tak muselo zákonitě vzniknout obecnější označení počítačů kapesních. Ono třeba "kapesní počítač bez klávesnice" je sice označení správné, ale příliš kostrbaté. V. Janeček
0/0
6.5.2003 9:48

MoB

Re: Co to je ''kapesák''?
Kapesák není slovo potřebné ani hezké; je pouze nové. Vámi uváděnou větu bych napsal/řekl "koupil jsem si včera hru na počítač", případně "...počítačovou hru", a klidně bych použil i její jméno, aniž to bude na závadu sdělení jako takovému. To co jste napsal vy je schválně přehnaný příklad, takříkajíc ad absurdum; ale dalo by se jistě napsat i hůř. "Kapesní počítač bez klávesnice" je zbytečné - "kapesní počítač" by stačil. Ono totiž o tu klávesnici navíc vůbec nejde, hlavní je OS a přítomnost slotu pro onu kartu :-) a podpora k dané kombinaci OS/PDA. Takže kromě neohrabaného vyjádření jsem vás dohnal k faktické chybě - připisuji si bod! :-))) BTW, nejsem žádný suchar. Mám 30, technické vzdělání a mám velmi rád moderní technologie. A vůbec nemám pocit, že by tím měl trpět můj jazyk. Žel čeština zásluhou internetových novinářů dostává pěkna zabrat. Proč neprosazují novináři jazyk krásný, ale podivně pokroucený? Hm, jen když je "moderní". :-(
0/0
6.5.2003 23:08

Spacer

Siemens zase ukazal ako mysli

Asi pred 8 mesiacmi som silne uvazoval ze kupim SiemensFujitsu LOOX  Nekupil som lebo zmenili svoje povodne rozhodnutie vyrabat pre LOOXGSM modul ako jacket... toto co tu vidite je nahrada za neho ktora prisla skoro o 6 mesiacov neskor ako mala ma iba triedu 10 a jedine plus je ze implementovali aj podporu hlasu .. co museli inac by ich majitelia looxov uplne prehltli pretoze by nesplnili slub...

Hociako mam uz dlho SonEricssonP800 a som Uplne spokojny ... dokazem setko co som xcel vyborna vydrz na PDA a malicky. Zrejme este potrva kym nieco take (velkost a features) budem moctkupit s WIn CE 4.1 ale snad sa dockam

0/0
6.5.2003 7:31

steep

dobry napad...

jo jo, to se jim povedlo.... vlasne ted budou mobily pro vlastniky palmu a pocketPC uplne k nicemu. A vo to de...

 

0/0
6.5.2003 7:16

Re: dobry napad...

iba vtedy ak:

- prijem hovoru (ze modul je aktivny) aj pri vypnutom pda

- to nezere prilis baterky, nabijat pda kazdych 6-12 hodin nie je zabava

Ak sa hovori, ze ide o modul gprs,. tak by som skor tipoval, ze je to primarne na tento ucel - pouzijem ho len ked potrebujem na obmedzenu dobu a nie trvale. Podstatna je vydrz baterie.

0/0
6.5.2003 15:59

Petr Novak

SIEMENS
Proste se zase SIEMENS ukazal,ze je jednicka.Zaslouzi pochvalu,jen tak dal.
0/0
6.5.2003 6:46

Tomáš

Re: SIEMENS
Až na to, že to s jinými palmy nefunguje a v CF čtečce do PCMCIA slotu taky ne... jo, $iemens to je jednička - asi jako Micro$oft... vyráběj věci, který vypadaj z dálky dobře, ale když se s tim začne dělat, přijde uživatel na to, že si koupil pěknej shit...
0/0
6.5.2003 8:19

Vladislav Janeček

Re: SIEMENS
přijde uživatel na to, že si koupil pěknej shit...

Vy už máte s tímto modulem osobní zkušenosti? To se mi nějak nechce věřit. Karta ma podle Siemense fungovat vsude tam, kde slot podporuje i/O CF karty. Vetsina (levnych) pcmcia ctecek podporuji pouze pametove karty, tudiz I/O karta fungovat nebude. Ostatne v clanku se o tomto zminuji, ze je nutno si na toto dat pozor!
V. Janeček

0/0
6.5.2003 9:38

pp

Re: SIEMENS
Podobne karty uz davnejsie existuju, z high-endu vid napriklad nokia, kde je aj wifi. Myslim ze je nezmysel pouzivat pda ako mobil, zisla by sa skor cisto GPRS karta s nizsou cenou. Cena 270 Euro je priblizne cena za ktoru uz dnes mozete zakupit Pocket PC (Dell Axim), takze mi pripada dost neprimerane kupovat k nemu modem za tu istu cenu.
0/0
12.5.2003 13:36

Honzyk

Re: SIEMENS
Na cenu 270 Euro jsem naštěstí nikde v oficiálních zdrojích nenarazil (ani tam, kde se jeden člověk z diskuze ohání odkazem), takže doufám, že se nepotvrdí. Ostatně, telefon je srovnatelný s nejlevnějšími low-endy, navíc se ušetří za displej a baterku (ta malá v žádném případě nebude stát 800), takže jestli bude stát 8000 tak tu dochází k umělému nadsazování cen. Obávám se ale, že distributoři nebudou brát příliš ohled na to, kolik stojí výroba karty, ale kolik jsou za ni majitelé PDA nebo notebooků zaplatit. A vzhledem k tomu, že tyto věci si kupují většinou lidé, kteří na ně mají, tak budou jistě mít i na další podobně vysoký výdaj... :o( Takže zase utřu no. Ale ze začátku se mi to zdálo super
0/0
20.5.2003 23:38

Honza Čapek

oh
Teda to cumim..  Bravo siemensakum. A nemuze byt problem s prehrivanim pri zbesilem datovani? Asi teda ne no, jinak by to asi na trh nedali...
0/0
6.5.2003 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.