Diskuze

Jak se budete dívat na firmy, které budou své výrobky propagovat prostřednictvím textových zpráv? Má

Zasílání vyžádaných reklam nabízí v ČR několik firem - jak vlastně vydělávají? Existují přesné hranice mezi spamem a reklamou? Víte, že jednou z překážek rozvoje mobilního marketingu je "SMS slepota"? Eurotel za nevyžádanou reklamu žalovat nemůžete. Víte proč?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Barta

4. 4. 2003 15:12
Velmi dobry clanek
Diky za super clanek, skoda, ze jich je tak malo. Cim pokracuje serial dale?
0 0
možnosti

jarda

4. 4. 2003 14:01
vyse odmeny za reklamni sms

Opravte mne jestli je neco spatne.

Precetl sem si podminky cluboxu a snazil sem se zjistit o jakou nepatrnou castku,kterou autor zminuje, se jedna. A tak tedy: zakladni cena SMS je podle ceniku 4,00 Kc. Odmena pro prijemce je 10% z 1/4 zakladni ceny-tedy 10 haleru. Clubox posila max. 1 SMS denne,a to jeste v pracovnim dnu. Za mesic tedy cca 20.To znamena 2 Kc mesicne. Pri ziskani dalsiho clena se odmena zvysi z 10% na 20%,takze to bude delat 4 Kc za mesic. Minimum,ktere spolecnost odesila na ucet je 20Kc.Takze za pet mesicu by prijemci prislo na ucet 20Kc,ze kterych si samozrejmne banka strhne poplatek za operaci (a jak jsem cetl jinde,bankovni poplatky mame mimoradne vysoke oproti jinym zemim). Myslim tedy, ze registraci jen pro penize si neudelaji ani osoby s nizkymi prijmy.  

0 0
možnosti

Jakub Švestka

4. 4. 2003 11:40
Mobilní reklama x mobilní marketing

Podle mě jde o dvě činnosti, které jsou na koncích spektra obchodního využití SMS. Místo standardní SMS reklamy, tj. zaslání pár desítek znaků obsahujících reklamní sdělení, je lepší nechat na uživateli, aby se zúčastnil např. SMS soutěže.

I při druhé variantě může dojít k odeslání SMS s reklamním sdělením, ale obsah SMS koresponduje např. s produkty SMS soutěže, což užitel nejen že neakceptuje negativně, ale dokonce takové informace, např. o slevě, akci či novém produktu, vítá. Proč? Protože jde o cílené oslovení příjemce a pro něj užitečné či zajímavé informace.

0 0
možnosti

DV

4. 4. 2003 8:58
T-mobile - lze zakázat zasílání reklamy z 4603

Zavolejte si na Operátora a zakažte zasílání reklamních a informačních sdělení z tohoto čísla. Pak už Vaše číslo může zneužít jenom ten, komu ho neprozřetelně vyplníte do nějaké soutěže.

Operátoři to ochotně udělají.

0 0
možnosti

honza

3. 4. 2003 11:22
skvely prispevek
kdy bude pokracovani?
0 0
možnosti

vitex

28. 3. 2003 19:32
Licence Agreement
Nepribude proto do smluvy k telefonu dalsi clanek ve smyslu: "Zakaznik pouzivanim telefonu souhlasi se zasilanim ...." To uz by nebyla nevyzadna reklama ....
0 0
možnosti

Ebo

26. 3. 2003 11:39
Tak to zkusí jednou..
a pak se zbavím telefonu ..neb ho mám na telefonování a né na to aby mě něaký reklamy vymlátily za 10 minut baterii ... a když to udělá každý druhý, tak to můžou operátoři zabalit..
0 0
možnosti

Jirka

26. 3. 2003 10:27
Mobilní opruz
Nebyl by to příhodnější název pro titulek toho článku? Nebo popisovanou hrůzu autor snad považuje za něco normálního a pozitivního?
0 0
možnosti

TommyCZ

26. 3. 2003 9:53
Reklamy na Mobil ? Jen at to zkusi
Podle Zakona o reklame z lonskeho roku mi prece nemuze nikdo posilat nevyzadanou reklamu, ktera me obtezuje. Tak o cem je tento clanek ?
0 0
možnosti