- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravte mne jestli je neco spatne.
Precetl sem si podminky cluboxu a snazil sem se zjistit o jakou nepatrnou castku,kterou autor zminuje, se jedna. A tak tedy: zakladni cena SMS je podle ceniku 4,00 Kc. Odmena pro prijemce je 10% z 1/4 zakladni ceny-tedy 10 haleru. Clubox posila max. 1 SMS denne,a to jeste v pracovnim dnu. Za mesic tedy cca 20.To znamena 2 Kc mesicne. Pri ziskani dalsiho clena se odmena zvysi z 10% na 20%,takze to bude delat 4 Kc za mesic. Minimum,ktere spolecnost odesila na ucet je 20Kc.Takze za pet mesicu by prijemci prislo na ucet 20Kc,ze kterych si samozrejmne banka strhne poplatek za operaci (a jak jsem cetl jinde,bankovni poplatky mame mimoradne vysoke oproti jinym zemim). Myslim tedy, ze registraci jen pro penize si neudelaji ani osoby s nizkymi prijmy.
Podle mě jde o dvě činnosti, které jsou na koncích spektra obchodního využití SMS. Místo standardní SMS reklamy, tj. zaslání pár desítek znaků obsahujících reklamní sdělení, je lepší nechat na uživateli, aby se zúčastnil např. SMS soutěže.
I při druhé variantě může dojít k odeslání SMS s reklamním sdělením, ale obsah SMS koresponduje např. s produkty SMS soutěže, což užitel nejen že neakceptuje negativně, ale dokonce takové informace, např. o slevě, akci či novém produktu, vítá. Proč? Protože jde o cílené oslovení příjemce a pro něj užitečné či zajímavé informace.
Zavolejte si na Operátora a zakažte zasílání reklamních a informačních sdělení z tohoto čísla. Pak už Vaše číslo může zneužít jenom ten, komu ho neprozřetelně vyplníte do nějaké soutěže.
Operátoři to ochotně udělají.