Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máte pocit, že mobily v nabídce operátorů jsou přesně tím, co chcete? Je podle vás nabídka mobilů do

Někteří výrobci mají v portfoliu obrovské množství relativně zajímavých mobilů, a přesto se o nich příliš neví. Jiní jich naopak mají jenom několik, ale jsou velmi prodávané a konkurence se jich bojí. Tato situace je zapříčiněna velkým vlivem mobilních operátorů, kteří prakticky rozhodují o úspěších mobilů. Ne vždy ale potřeby mobilních operátorů respektují požadavky zákazníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
31.8.2003 20:15

Moucha

ceny a prednastaveni mobilu

nedavno jsem dostal moznost koupit novy siemens C55 a hadejte jeho cenu!

stal necelych 4.900 Kc i s DPH!!!!! ovsem ve velko obchode a svete div se kdyz jsem ho zapnul cucelo na mne logo Eurotelu!! a to jsem ho kupoval a nebylo u nej oznaceno od jakeho operatora je. Je plne odblokovanej, ale ma prednastavenej juice a ty profily (wap, gprs i sms) nejdou zmenit ani smazat! nastesti ten mobil podporuje vice profilu a doufam ze az budumit kabel tak je snad nejak smazu ci zmenim......

Za jimalo by mne kolik si prodejci potazmo operatori prihazujou na cenu z velkoobchodu, protoze se siemens C55 v normalnim obchodu pohybuje mezi 6 000 az 8 000 Kc a samotny eurotel ho prodava v nedotovany verzy za cenu okolo 8 000 kc.

navic jeste jedna douska WAP pres GPRS u oskarty

normalne jsem nastavil wap dle navodu od operatora a vyzkousel jsem to no samozrejmne ro slo jen jako klasicky WAP a to mi tvrdily ze je to WAP pres GPRS, no tak jsem to prozkoumal a stacilo jediny :

v polozce GPRS je deaktivuj GPRS ano/ne operator rika ze tam ma byt ANO a ja dal NE

no a GPRS zaclo fungovat.......

 

Moucha

0/0
17.3.2003 8:10

vlastimil iljic

java pres WAP? - zkuste Gold Tooth
Proc nesimulovat svoji vlastni sit v obyvaku a pres ni si to do founu nenasypat? Co na to zlate ceske hlavicky a rucicky?
0/0
16.3.2003 0:42

pg

Re: java pres WAP? - zkuste Gold Tooth
A kde je to ke stazeni? :-)
0/0
18.3.2003 20:14

Z

Jeste k sluzbam
Zde jenom zopakuji prispevek mSn, ktery je u konkurence:
"MMS nepotrebuji masivni propagaci. Potrebuji stat 5 Kc a budou se propagovat samy www.mobilmania.cz">"
S tim nemuzu nez souhlasit...
0/0
15.3.2003 14:36

miroslav.kucera

Typicky nokia
Nechapu, proc Nokia nedava do svych telefonu BT. Vsechny telefony, co jsem mel - az na V3690 - byly Nokie, bohuzel, ted se musim divat po jinych znackach, ktere MAJI BT.
0/0
15.3.2003 9:58

Marek

Mobily pro starší
A jak výrobci kašlou na starší generaci - a přitom by to moc nestálo... udělat mobil na domáci použití, velikosti stávajících "bezdrátových" telefonů, aby ho mohli dobře ovládat i dědouškové a babičky.... s velkými klávesami, velkým kontrastním displejem, s "odkládací" nabíječkou, bez multimediýálních funkcí... prostě ergonomický velký telefon....
0/0
15.3.2003 8:41

Fido

S clankem ...

S clankem do puntiku souhlasim.  Me osobne se jeste nepodarilo objevit na trhu telefon, ktery by me absolutne vyhovoval. Vsude mraky hracek ale nic pouzitelneho.

Pro me idealni mobil by byl takovy, ktery by disponoval daty pres HSCSD i GPRS, velkou pameti (nejlepe pridavnou kartou) s moznosti pouzit ho i jako disk pro prenos dat, moznosti dohrat si vlastni aplikaci (treba mnou napsanou) rovnou z pc bez nejake brany operatora, web+wap prohlizec bez zavislosti na brane operatora (http pristup), integrovane Wi-Fi (treba jen s minimalnim vykonem a dosahem), velky displej (klidne cernobily ale se stupni sedi) a poradnou klavesnici. Za naprostou samozrejmost o ktere snad ani netreba se zminovat povazuju kvalitne zpracovany kalendar a organizer, opakovany budik a moznost bezdratove komunikace s cimkoliv.  Hodne bych uvital vetavene nejmene dva sloty pro sim karty (radeji ale 3-5). S tim souvisi moznost dvou soucasne aktivnich karet i ruznych operatoru.

Nepotrebuju telefon trpaslicich rozmeru ale takovy aby byl rozumne ovladatelny.

Co se tyce sluzeb operatoru tak me napr. u GPRS chybi verejna IP adresa a tim i moznost komunikovat s jinym zarizenim take pripojenym pres GPRS primo (napr. s PC s pripojenym GSM modulem).

0/0
15.3.2003 0:39

Gustav Bazala

Jen takovy povzdech....

Ja bych mel taky neco do mlyna.

Myslite, ze se nekdy napadne nejakeho vyrobce telefonu domluvit s vyrobcem fotaku a nejakym vyrobcem palmtopu a vymyslet, jak konecne vyuzit bluetooth? Naprosto nechapu proc mam mit k telefonu naprosto nepouzitelny fotacek, kdyz muzu fotit poradnym digitalem a fotku odeslat pres telefon. To a same, kdyz napisu treba na Psionu mail (a ne na nejake radoby chytre Nokii, SE, ...), spojim se pres bluetooth a posilam.

Proc nemuzeme mit na kazdou vec poradne a hlavne 100% funkci zarizeni, ktere by komunikovalo s okolim treba pres BT ale nuti nam jakesi paskvily co neumi poradne nic?  

0/0
14.3.2003 17:32

t29

Zákazníci chtějí jiné mobily, než jim nutí operátoři - TO JE PRAVDA
treba ja chci dustojneho nastupce r320 a zatim jsem se ho nedockal. chci extremne kvalitni mobil, s vybornou kvalitou zpracovani, velmi pevny a odolny, s vychytanymi funkcemi a cistym prenosem zvuku a aby to nebyl zadny drobecek. nemuzu si pomoci, ale zadny takovy mobil se uz nevyrabi... :-(
0/0
14.3.2003 16:46

Z

Re: Zákazníci chtějí jiné mobily, než jim nutí operátoři - TO JE PRAVDA
Tak tak. Ja teda sice nevyuziju moc fci, jenom bych velmi ocenil e-mail klienta pres GPRS a synchronizaci (vetsinu kontaktu mam v elektronicke podobe). Ale hlavni vlastnosti telefonu podle me jsou: -vydrz baterky -citlivost na signal -solidni provedeni -odladeny soft Dalsi veci jsou oproti temto jaksi podruzne - napriklad k cemu je mi logo operatora na Nokii, kdyz toho opa nenajde v miste, kde se s mou starou nedualni motorkou d520 da slusne dovolat? A k cemu je mi mobil, ktery se rozbije po prvnim padu z male vysky? Nebo aby se o nej clovek bal, kdyz si cte SMS pri cekani na bus pri drobnem mrholeni... Hlavne, ze mobily jsou mensi a mensi aby se lip ztracely a min vydrzely a hur se ovladaly, anteny se schovavaji, aby se clovek musel v prirode otacet pri volani smerem k BTSce (kde jsou casy anteny z one d520, ktera je po vytazeni stejne dlouha jako tlf. :-D), jsou vymenitelne kryty, aby slo udelat co nejvice "originalnich kousku" toho sameho modelu s nulovymi fcemi... Na co je mi MMS, kdyz si potencialne odeslu za stejnou cenu pres GPRS mail 15 takovych obrazku, na co je mi predrazenym wap, kdyz si ten jizdni rad radsi najdu doma na netu, na co je mi novej tlf. kdyz se musi 10x upgradovat FW (nastesti ne u vsech znacek...) Jesteze u Oskara byla po novym roce ta T192emo za tak krasnou cenu. A GPRS umi za dalsi 200, uz mi chybi akorat ten mail, ale takovy mobil, jak jsem popsal vyse uz asi nikdo vyrabet nebude.... Ale ja jsem vzdy byl soucasti nejake mensiny... Asi tomu tak bude i nadale, kdyz budu chtit dobre zpracovany jednoduchy telefon s tim "manazerskym" emailem, spolehlivym prijmem signalu a dobrou vydrzi baterky.... Vyrobci a operatori, vzpamatujte se a nemyslete si, ze budete delat stado ze vsech...
0/0
14.3.2003 21:38

l.j.d.

Re: Zákazníci chtějí jiné mobily, než jim nutí operátoři - TO JE PRAVDA
takový telefon ovšem existuje. jmenuje se r520m (Ericsson), a já už ho užívám více než rok ke své maximální spokojenosti (odolné šasi, volání s kvalitním reproduktorem a mikrofonem, psaní sms /i když pravda trochu pomalejší, ale není to nic děsného/ , hlasové ovládání, profily, synchronizaci přes kabel i infra, wap přes GPRS /i kestahování e-mailů/ - to vše a mnohem více běžně využívám)..
0/0
17.3.2003 14:02

Z

Re: Zákazníci chtějí jiné mobily, než jim nutí operátoři - TO JE PRAVDA
Ted jsem na netu cetl, ze se prave prodavaji posledni nove kusy tohoto telefonu - tak stejne smula :-(. Ale ted se jako student rozhoduju, jakej jetej tlf kolem 2.000 si poridit na leto do ameriky, a vazni kandidati jsou prave mot. T250 a er. R520... No jeste uvidim, nez se rozhodnu a nez se sejdou penizky :-))
0/0
18.3.2003 18:45

RTD

Re: Zákazníci chtějí jiné mobily, než jim nutí operátoři - TO JE PRAVDA
Mám Motorolu TimePort 250. Zbožňuju na ní vestavěný záznamník přímo v telefonu a diktafon. Ovládání je OK, doby, kdy Motoroly byly neovladatelné, už jsou dávno pryč. Kdyby uměla GPRS a měla delší paměť na vyzváněcí melodie, budu s ní extrémně spokojený. Bohužel i Motoroly už jdou dnes trochu jinam, takže mám obavy, že když si budu chtít v budoucu koupit telefon s funkcemi, které mě zajímají, zaplatím bohužel i za barevný displej, který mě nezajímá, nekvalitní fotoaparát, který mě nezajímá, a silnější originální baterku, abych vykompenzoval žravost toho barevného displeje (co mě stejně nezajímá)
0/0
17.3.2003 15:50

Filip Radic

dotovane/nedotovane
Jaky je pomer dotovanych a nedotovanych telefonu ? Zde patrne operator muze nejvice trh ovlivnit.
0/0
14.3.2003 13:34

Jirka

Prachy jsou az na prvnim miste
Musim uznat, ze vydelavat je potreba (zvlast po nakupu drahych licenci pro 3. generaci). Vydelam na tom, co muzu zpoplatnit a co muze pouzivat nejsirsi skupina lidi. Sloty na karty a synchronizace seznamu se nezpoplatnuji a zatim to siroke masy neupotrebi. Spis se to mozna bude ubirat cestou jako u T-mobilu, kde je sluzba registr zmeskanych hovoru. Ze treba budou karty, pomoci kterych si cely seznam ze SIM odeslu do svoji schranky v T-zones, tam si ho vytisknu, ulozim nebo zmenim. A když za to nezaplatim, tak budu aspon sledovat bannery.   Jirka
0/0
14.3.2003 13:10

Fry

Totalni souhlas a frustr nejvetsi.
Taxem si chtel loni koupit neco noveho, misto stare omlacene herky... Jenze to dopadlo presne takhle. Zadne ficury nechci - vyrobcum asi nedoslo, ze telefon je od slova telefonovat (nebo naopak?). Chci malou velikost, jednoduchost, vydrz, rozumny seznam a zalohovani. Copak musim z kazdyho founu preparovat ven ty priblbly ledky? Na sviceni je baterka. Na blbnuti ma Palma a nouta.
0/0
14.3.2003 12:44

ICH!

SMUTNÁ PRAVDA
  Už dlouho jsem nečetl tak dobrý (leč "smutný") článek, se kterým lze snad do poslední tečky souhlasit! Také mám dojem, že telefony, co se objevují v nabídce, jsou spíše hračkami (to je mládež +-15 skutečně pro operátory tak VIP skupinou???) než užitečnými pomocníky (což od nich - předpokládám -většina zákazníků očekává). Chybí mi jakási "variabilita", kdy bych si vybral nějaký pěkný "obal" a do něj na míru "vnitřek" podle mých představ, podobně jako u PC, samozřejmě v rámci technických možností (co tam potřebuji, co a jak rychle to má umět, kolik a čeho se tam má vejít, jak a s čím to bude komunikovat, jaký "monitor" atd - v praxi např. formou několika variant jednoho modelu). Už také chápu, proč nejsou v této oblasti rozšířené např. sloty na paměťové karty (které by alespoň nějakou variabilitu umožňovaly) - když bych si mohl leccos zkopírovat, tak bych si to (placeně) nestahoval, že. Jsem zvědav, jestli se objeví nějaká reakce i od těch, kteří by to mohli změnit. Nazdar!
0/0
14.3.2003 12:22

Tom

Fotka?
Co to je za telefon?? To je nějakej SE?? Vypadá to zajímavě....
0/0
14.3.2003 12:16

ex

Re: Fotka?
Novy Siemensy.....
0/0
14.3.2003 13:14

Martin

Taky mě to štve

Telefon plný blbých her, které nikdy nepustím, protože nejsem idiot. Furt mi tam pochodujou kačenky, fura cipinek a blbosti, ale aspon 10 chyb ve firmware. Zablokuje se přijetím "%Deutsch" v sms, neumí vyresetovat počítadlo impulsů a výrobce na to kašle. Mluvím o Siemensu A50.

Někdy uvažuju, že si koupím od výrobce jen ten GSM modul a firmware si napíšu sám

0/0
14.3.2003 12:01

John Doom

Re: Taky mě to štve
mně se zas C35 blokuje když mi dojde "%English" .. asi nějaká chtěná featura přímo od výrobce. akorát nevím kdo mi to mohl posílat a proč třeba 6x za sebou
0/0
17.3.2003 19:40

MoB

Pentličky na vrbě...
... a prázdno v kotrbě, říkalo se kdysi. Pro dnešní mobilní telefony to platí bezezbytku. Pro operátora jsou zajímavé, když umí co nejvíce multimediálních kravin - šetřiče, melodie, MMS, a hlavně loga na displej :-))) Opravdové funkce nikoho nezajímají. A proč taky, když mobily si kupují asi především teenageři, kterými mlátí puberta ostošest a bez nového loga by se snad báli vyjít na ulici, že ano. Lidé, kteří jsou na funkce náročnější, si u operátora telefon nekoupí. On jim prostě nemá co nabídnout.
0/0
14.3.2003 11:43

Libb

Re: Pentličky na vrbě...
Hm, jenže tu je ještě jeden problém. Můj operátor nenabízí (nebo v době, kdy jsem kupoval mobil nenabízel) Nokii 3510. Ponechme stranou jetsli je to dobrý mobil, já ho chtěl. Tak jsem ho koupil jinde než u operátora a teď žehrám na servis. Až po dodání jsem zjistil, že to je dovoz z Itálie, že nemám originální Nokia záručák atd. atd. Takže odteď kupuju o operátora ne kvůli ceně nebo dostupnosti, ale kvůli servisu.
0/0
15.3.2003 12:38

J.

Re: Pentličky na vrbě...
ale to je Tvuj problem ... kdyz uz neco kupujes jinde nez u operatora, venuj tomu chvilku a sezen si reference o tom danem obchodu a samozrejme se informuj o puvodu telefonu ... kdyz to neudelas, muzes mit problemy (asi je i mas)
0/0
16.3.2003 14:34

Jirka

Synchronizace zatim opravdu vazne

Souhlas! Synchronizaci seznamů už nabízí telefony třetím rokem a stále bída. Alespoň z mého pohledu. Můj první lepší telefon Timeport L7089 v roce 2000 byl spolehlivý telefon, leč jeho synchro program TrueSync never more!! - vymazal jsem si kvůli němu spoustu čísel. Teď mám Siemens S45, kde to relativně funguje, ale některé položky se objevují 2x. (no lepší než kdyby mizeli a kablík byl v ceně). Dostal jsem služební 6310 a tam kabel radši nedávají. Vzdávám to. Každopádně je to všude otázka pokusu a omylu a pro hračičky. Manuály jsou na slovo skoupé, infolinky na tohle cvičené nejsou. Máte někdo zkušenost, že by to někde fungovalo jednoduše, intuitivně a bez chyby?                  Jirka 

0/0
14.3.2003 11:12

Chorche

Re: Synchronizace zatim opravdu vazne
Nevim cos měl za schýzu s TrueSync ? Já to používam taky vod roku 2000 nejdřív s Péčkovým Timeportem a doteď s 250kovým a nemam s tim problém. Synchronizuju přes infrák a navíc to synchronizuje i s Palm Desktopem. Bez problémů ! A TrueSync pořád upgraduju, vždycky když vyjedou s novo verzí. Tak zahoď šitmense i mlokiji a vrať se k pořádnýmu telefonu : )
0/0
14.3.2003 12:09

Jirka

Re: Synchronizace zatim opravdu vazne

Díky za info. K Motorce jsem si koupil externí infra a brousil jsem přes ní (měl jsem služební tarif), TrueSync zlobil - hvězdičky místo čísel. Pak přišly nový Windows a infra přestal chodit úplně.   Možná to bylo tím IrDa.

Každopádně Motorola má něco do sebe - jednoduchost (možná až strohost) a spolehlivost (nikdy nezradila). 

0/0
14.3.2003 12:51

Martin Rychtecký

Re: Synchronizace zatim opravdu vazne

Tak tak, ja mel 8900 > cd160 > cd930 > L7389 a dnes P250 a jsem v pohode.

CD a kable bylo v krabici.

Jsem spokojenym uzivatelen Motorky 

 

0/0
14.3.2003 13:08

Paulo

Re: Synchronizace zatim opravdu vazne

Jo ja mam zkusenost T39m - nemyslim ted telefon, ale synchronizacni soft. Postup: Nainstalovat, propojit, sesysnchronizovat a je to. Softu je jedno jestli je to pres kabel, IrDA, Bluetooth.

Semens S45 se mi sesynchronizovat nepodarilo ani po 6 hodinach perneho laborovani.

 

0/0
14.3.2003 13:47

Petr

Re: Synchronizace zatim opravdu vazne

Já nevím, jaké můžeš mít potíže s S45, mám ME - když si s kontakty TROCHU POHRAJEŠ tak je tam máš jen jednou. Chce to trošku času, podívat se na PC na ty zdvojené a v čem se liší, ale jde to - 2x jsou jen ty, které se NĚČÍM liší(i třeba formátem čísla!!!). To je ale dobře,ne? Lepší,než aby SW za Tebe něco automatiš vymazal...

Jinak ještě doporučuju si za 250.- koupit na mysiemens.cz program Sx45CZ 1.0.1, pak z toho vytáhneš i SMS do Excelu a správa je mnohem rychlejší. Stojí za těch pár korun...

0/0
17.3.2003 8:11

xray

Presne tak!
Autor ma uplnou pravdu. Operatori nakoupili drahe technologie, UMTS licence a pod. a ted chteji zkaznika pekne oskubat! A ted tlaci na vyrobce telefonu, kteri pak produkuji takove hruzy, jako S55 (ovladani, display). SW telefonu se vyviji tak rychle, ze chyby s eneopravuji, protoze je tu uz novy model... Je jasne, ze z mobilu se stalo spotrebni zbozi, pomalu asi jako pomalu propisovacka. Ale i tak bych bral telefon, ktery by mel byt i b&w display, poradnou mechanickou konstrukci (ne jako ty dnesni plastikovy kramy), slusnou baterku a vyladeny sw. Jenze dneska je to jen o mode a designu...
0/0
14.3.2003 10:46

Anndy

Re: Presne tak!

Jasne a kazdy operator sa chvali tym, aku ma super info linku a help zakaznikom, ale tie opice tam nezvladnu nic ine, len byt prijemne (aspoze to) a tak maximalne poradit, ako zo zoznamu vytocit cislo. Ale nieco odbornejsie, to je uz problem. Ja napr. uz mesiace komunikujem s nasim Errortelom slovenskym a nemozem z neho dostat, ako si mam nastavit email klienta v SE t68i. Napisem im, ze mam ip adresu serverov (pop2, imap), mam user name aj heslo. A len ze ked nastavim to a to, tak to nejde a vypisuje to take chyby. A oni mi nieco poslu, a ze zvysne udaje si opatrite u poskytovatela emailu, a uz sa somnou nebavia. Ani emailom, ani telefonicky, ani osobne. Jednak vzdy ine informacie mam z kazdeho zdroja a jednak ma vobec nepocuvaju, co im hovorim - len si hudu svoje :((((.

A uz ma to stve. A tie ich super nove technologie. Clovek je aj taky hlupy, aby si zaplatil ich pouzivanie, ale to pritom funguje horise, ako nejaky soft v alfa verzii. Alebo u nas napr. MMS. Orange, aj ET - kazdy ich ma a kazdy umoznuje roamovat mms, resp. posielat do cudziny a z cudziny, ale medzi sebou to nevedia - ale prave toto by najviac uvitali vsetci uzivatelia. A tak to ide dookola. Cely trh trpi podla mna tym, ze robit operatora je moc nakladna vec a ze nemoze existovat poriadna konkurencia tym padom.  Uznavam, ze ide vzdy az o prachy a len o prachy, ale niekedy  sa mi zda, ze menej je viac.

Nejako mam pocit, ze uz davno nejde o podstatu, ale len o povrch. Ale to je vidiet na celom vyvoji civilizacia :(.

No nic - pekny den. Kaslat na mobily a ich vyrobcov - my bez nich prezijeme, oni bez nas nie - to by im malo dojst :D

0/0
14.3.2003 14:33

rex

S55

S55: display - nojo, neni to televize, zejo, je to TEEFON.
ovladani - naprosto v pohode (vcetne hlasovyho, vlstniho menu, klavesovy zkratky... > staci UMET pouzivat)

synchronizace - zapnul jsem na s55 infra, polozil vedle ntb, nainstalil z prilozeneho cd soft, kliknul "SYNC" a bylo. je to veda? prilozen je i kabel, pres ten to vali uplne stejne v pohode.

kopirovani javy, zvoneni, obrazku pres kabel i infra > zadny problem

(vsak simens neni nokyja)

0/0
14.3.2003 18:11

mirek

Re: S55
jenom ad displej - nejde o nic jineho nez vytahnout ze zakazniku spoustu penez, proto napred 256, pak 4096, pak 65000 barev na pasivnim displeji, pak teprve prijdou displeje aktivni atd. pricemz by nebyl problem aby mely telefony velke aktivni barevne displeje uz nekolik let - podivejte se treba do sveta pda. jenze strategie je takova, abyste kazdych pul roku platil za mirne vylepseni horentni sumu. jen hlupak by se na to nevys*al a nepockal na nejaky finalni produkt.
0/0
16.3.2003 15:01

Re: S55
Cau, neneche se smast - nejsem (UZ) zastancem zadne znacky, ale pouzivam stale S45. A uz na ni me stvou nektery veci, hlavne tedy to mechanicke. Ze zacatku jsem byl dost nadseny, ale po opravdu intenzivnim pouzivani jako sluzebni telefon clovek na leccos prijde. K te S55 - bez podsviceni neni na displeji NIC videt. Krajni tlacitka (cervene a zelene) jsou neuveritelne mrnave - tedy spis vubec nevystupuji nad povrch. A displej? Jasne, ze nechci TV, ale probuh, proc jsou pismena tak obrovska a rozliseni tak hrube? Vzdyt da S45 na tom je o 100% lip. Hezky den
0/0
17.3.2003 8:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.