- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Patříme mezi střední firmu s 20 SIM kartama. Měsíčně platíme 35.000,-Kč. Jako operátora máme Eurotel. V rámci snížení nákladů na telefony jsem oslovil standardní cestou T-mobil a Oskar. Z T-mobilu mi byl okamžitě přidělen obchodní zástupce, který nám nabídl podmínky, které jsem si do té doby ani nedovedl předstvit (10x Nokia 6310i zdarma, zaplacení vizitek, placení měsíčních poplatků u dotovaných tel. eurotelu do konce doby, kdy je bude možno vypovědět. Ještě bylo v nabídce dalších plno slev z nových telefonů a služeb). Obchodní zástupce T-mobilu byl perfektně připraven a jeho vystupování bylo na vysoké úrovní.
No a jak zareagoval Oskar. Po 14 dnech mi poslali obyčejnej leták s nabídkou pro firemní zákazníky. Znova jsem je už nekontaktoval.
Docela by mě zajímalo, jestli někdo nemá zkušenost s nabídkou od Eurotelu ohledně přechodu k nim. Ale myslím si, že nabídka T-mobilu nemá konkurenci.
Od ET jsme odcházeli před rokem a půl. U ET jsme měli 7 SIM a platili cca 30 tis měsíčně. Po zkušenostech s TM jsme oslovili pouze Oskara, během týdne nás navštívil jeho obchodní zástupce, a to špičkově připravený - konečná nabídka - 20 SIM, 16 telefonů v ceně cca 60 tis za cenu 3 tis, zvýhodněné volání do Oskara za 2 kč pro všechny SIM bez ohledu na tarif, vše bez volacích záloh, roaming bez volacích záloh, data GPRS bez paušálu . Měsíčně platíme nyní cca 20 až 25 tis. Kč. Nyní se chystáme na VPN a tudíž další úspory
P.S. Ty 6310i bych si dost rozmyslel .
Mám na starost velké množství firemních telefonů. ( Patříme mezi významné zákazníky tzv MA) a v současné době naše firma bohužel opustila (z ekonomických důvodů) služby spol EUROTEL a přešli jsme k T mobile. Je až s podivem že je možný takový propastný rozdíl v celkové kvalitě obou operátorů. Kvalitní a vysoce profesionální služby, které byly u ET naprostou samozřejmostí jsou u TM zdlouhavé nepružné, nekvalitní ... A pokud jde o "kvalitu běžného spojení - hovorů to je snad na samostatný román. Neustále nám hovory padají, kolísá signál, volající či volaný se navzájem neslyší i v případě že jsou oba v místě kvalitního signálu.. (zaměstnaci na celém území ČR). Musím konstatovat, že T Mobile mě hluoboce , ale hluboce zklamal svou kvalitou zcela běžných služeb. Počet našich MT se pohybuje v řádu stovek kusů a skutečně převaha ohlasů s kvalitou T- mobile vs ET je jednoznačná s tím ,že ET je opravdu naprostou jedničkou v republice... VPN jsme používali u obou operátorů bez výraznějších připomínek..
Jirka
U Eurotelu může být firmením zákazníkem i ten, kdo vlastní jen jednu SIM, stačí, když hodně volá - a na to jste prisel jak??? Rekl bych, ze vlastni uvahou. Zkuste si schvalne zavolat na oddeleni KA a promluvit si o zakladnich podminkach pro podepsani ramcove smlouvy. Tam vas vyvedou z omylu. Pravda VYJIMKY jsou mozne, ale nikoliv PRAVIDLEM. Zakladni podminky pozaduji min. 10 tis ucet po dobu 3 mesicu a 5 SIM karet s tarifem.
Petr Pavlik
Dobry den,
mam dojem, ze nemate uplne presne informace, kdyz tvrdite, ze Oskarova VPN "za obecně zcela nejnižší ceny dodává celkově téměř stejnou kvalitu a rozsah služeb". Oskar ve sve soucasne VPN nenabizi projektova cisla, neresi soukrome volani clenu, nabizi jen tri mozne restrikce volani (to je zoufale malo), po 3 mesicich provozu uctuje za kazdou zmenu nastaveni 1000 Kc, neni mozne do VPN zaradit jine, nez specialni tarify, ... a mohl bych pokracovat. Takze s vami rozhodne nesouhlasim, ze ma sluzby podobne jako konkurenti. V tuto chvili jedine, cim dokaze zaujmout je velmi nizka cena. Sluzby opravdu velmi zaostavaji oproti T-Mobile a Eurotelu. A rovnez s vami nesouhlasim, ze je firmy nevyuzivaji. Z tohoto duvodu jsem si neodvazil v clanku porovnavat primo jednotlive VPN, Oskar by ve srovnani vysel jako "levny automobil vychodni provenience", coz si jednak nezaslouzi a jednak to neni objektivni vzledem k tomu, ze chysta zasadni inovace. Bohuzel vsak neni jiste, zdali se tyto upravy nebudou tykat i dosud velmi zajimavych cen. Neodvazuji se hodnotit business plan Oskara, ale ceny volani na hranici samych nakladu nejsou cestou ke zvyseni zisku, ktery by tento operator zoufale potreboval, proto vznika otazka, zdali soucasne ceny zustanou. Ovsem k tomuto potrebne informace nemam, jde jen o spekulace.
Petr Pavlik
No, dokud nebude možnost mít firení volání v rámci jedné BTSky (popř. zřízení micro-cellu pro danou firmu) tak "interní" volání na zkrácenou volbu za 1Kč/min. je pořád dražší, než místní PBX, kde interní hovory chodí zdarma.
To je třeba oblast, ve které by mobilní operátoři (a také výrobci BTSek či mobilů) mohli udělat velký pokrok. Kdysi jsem četl nějaké zmínky o testování mobilů, které mohou v případě neexistence mobilní sítě vytvořit vlastní Peer2Peer síť (popř. "natáhnout" dosah mobilní sítě i mimo oblast pokrytí, pokud "po cestě" jsou takové mobily).
Osobně jsem přesvědčen, že pokud by mobily dokázaly při volání (např. na předem definovaná "kamarádská" čísla) nalézt ve svém dosahu příslušnou protistanici a navázat s ní spojení, tak by to pro mnoho firem (ale i soukromých osob) bylo velice zajímavé. A navíc by to značně omezilo např. i přetížení sítí v rámci hromadných akcí (např. veletrhy), kdy je obrovská koncentrace mobilů na jednom místě a značné % hovorů probíhá pouze po omezené ploše (hovory typu "kde jste" apod.?)
Je fakt, že toto řešení má bohužel dvě závažná úskalí:
1) existenci nějakého frekvenčního pásma, ve kterém by mobily mohly tyto Peer2Peer spojení provozovat (bohužel by to znamenalo buď další frekvenci do modulátoru - problém na straně výrobců - a nebo vynětí několika frekvencí z dobře placeného licenčního pásma - problém na straně státu, který určitě tak štědrý nebude)
2) převedení určité části hovorů do neplacené části, což by nepotěšilo hlavně operátory (narozdíl od uživatelů)
Proč není uvedeno,že firemním zákazníkem Oskara se může stát každý kdo má alespoň 2 SIM karty? (má IČO). Proč zde není zmíněna VPNka u Oskara? Nějak mi přijde že autor článku si vybral dva operátory a šmitec.....
dejv
je mi jedno komu pan "novinář" fandí, ale Oskar je opravdu opomenut, název článku je snad Je výhodné být firemním zákazníkem?
a nikoliv VPN.....
nejde ani o to komu fandím já, ale platím si služby za své a smlouva s Českým Mobilem vychází celkem levně
Naše firma má VPN u t-mobilu a nastavování VPN na t-zone je fakt o nervy.
Pokud chci udělat malou úpravu v nastavení VPN a systém "čeká na načtení dat ze sítě což může trvat několik minut" několik hodin tak to většinou vzdávám.
Další problémy jsou s voláním na virtuální čísla, ač jsou zavedená v systému tak telefon po jejich vytoční hlásí, že k této volbě nemáte oprávnění.
Jak se říká Když ptáčka chytají ... na začátku to byli nové telefony, výhodnější volání, ale jak se vyskytnou nějaké chyby tak ticho a na lince si tě přehazujou jak horkej brambor.
Hmm,
my máme ve VPN u TMO 28 čísel, plus asi 15 virtuálních, a na nastavování pres TZ si vůbec nemůžu stěžovat, a obecně VPN funguje k plné spokojenosti.
Na začátku jsem si podrobně přečetl všechny návody, a pak je vše zcela bez problémů (bez nich jsem trochu tápal).
načtení dat nikdy netrvá déle než 5 minut, provedení změn je pak téměř okamžité. Prostě jsem s VPN u TMO naprosto spokojenej.
Zizi