Diskuze

Jak hodnotíte výsledky Eurotelu?

Celkové tržby Eurotelu v roce 2002 byly nižší než v roce 2001. Tržby za služby, marže a zisk ale vzrostly. Za celkovým poklesem tržeb je snížení propojovacích poplatků a méně prodaných mobilů. Naopak za lepšími finančními ukazateli stojí menší investice a vyšší efektivita při růstu počtu zákazníků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ban

18. 2. 2003 11:36
sms
a co vlastne znamena ono cislo 2000 sms zprav????? Na co je to vztazeno?
0 0
možnosti

moody

18. 2. 2003 9:01
Průměr na jednoho zákazníka 90min. měsíčně?
S uvedených údajů mi vychází, že průměrný jeden zákazník provolá měsíčně 90min. Není to nějak málo?
0 0
možnosti

Katka

18. 2. 2003 11:04
Re: Průměr na jednoho zákazníka 90min. měsíčně?

Jsem zákazník Eurotelu a měsíčně provolám asi 2 minuty. Esemeskuju....víc nepotřebuju...

0 0
možnosti

avrichter

18. 2. 2003 8:51
Eurotel?

To eště existuje? Tak to má asi Nokii.

0 0
možnosti