- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Spis mi pripada, ze Vam nokia zaplatila, abyste jim hezky ohodnotili stranky.
Nekolikrat jsem na nokii neco hledal a muzu rict, ze znamkovani teda zarucene neodpovida.
Kvalita poskytovanych informaci je tragicka (jen sama omacka a reklamni lakadla na jejich pristroje). Ale pokud se clovek chce dozvedet nejake konkretni informace, specifikace, tak ma co delat.
Nemluve o tom, ze odkazy jsou casto na anglicke stranky (a to bez upozorneni).
Struktura stranek je taky otresna (i kdyz priznavam, ze co zmenili grafiku, tak jsem na stranky radsi nekoukal).
A nakonec k nokia-klubu. Rekl bych, ze je to vec celkem na nic. Cekal bych, ze kdyz je to klub pro majitele nokii, tak by meli mit nejake vyhody. Nicmene posilat melodie a obrazky si muzu za penize i vsude jinde. (Jeste ze mam datovy kabel).
Rozhodně si nemyslím, že kvalita poskytovaných informací je na 1. Když pominu "slovní mlhu" neboli omáčku, která nic neříká a bohatě by stačil suchý výčet technických parametrů, tak obsah je značně neurčitý a neúplný. Kde se dá kupříkladu najít informace o parametrech GPRS? Např. u N6310(i) není ani zmínka o počtu timeslotů (3+1) ani typu kódovacího schéma (CS4).
Zhruba před měsícem jsem se snažil tyto informace tedy zjistit přímým mailovým dotazem, který zůstal bez odezvy.
Mám trochu pocit, že váš server obecně tíhne k lepším hodnocením finského výrobce, než by si zasloužil. Ale to je vaše věc a přístupu čtenářů, zda se budou řídit vlastním rozumem.
Marty
Souhlasím a mám stejný pocit. Mám stejný mobil a nenašel jsem prakticky žádnou podrobnější informaci kromě info typu reklamního letáku a standardního návodu, který je dost obecný. Např. info o novém firmware jsem našel tady, ale na stránkách Nokie ani zmínka.
Myslím, že hodnocení, kde všechny stránky budou známkovány 1-2, nemá smysl.