Diskuze

Jak jste prožili bojkot? Co si o jeho dosavadních výsledcích myslíte? Čekaji jste něco jiného?

Podle zveřejněných statistik úterního provozu sítě T-Mobile sice došlo k celkovému poklesu hovorů, jenže to bylo zanedbatelné. Dopoledne se dokonce volalo více než obvykle. Bojkot se tedy zřejmě moc nepovedl – a přispěli k tomu vedle spousty vnějších vlivů trošku i sami organizátoři.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lumír Leškanič

26. 11. 2004 12:20
návod
Mohl bych někoho poprosit o zaslání českého manuálu k mobilu Motorola Mpx200? Předem děkuji. 
0 0
možnosti

nexia webmaster

10. 9. 2003 11:34
chci vic nez 100 jmen v seznamu
je mozny toho nejak docilit? mam N3310 a pausalni simkartu-sluzebni. jde to nejak? diky http://nexia.jinak.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://nexia.jinak.cz
0 0
možnosti

martino

19. 2. 2003 11:19
OOOSSSKKKAAARRR
Ja jsem si schoval do supliku twist kartu...Kdy se mi deaktivuje???Nevite nekdo???Ja jsem o tom vubec nevedel...Ted mam pausal u Oskara a jsem naprosto spokojenej!!!!Volam o 100% vic a daleko levneji...T-mobile je pro me na nic!!!!Ale ,kdy mi odhlasi simku u twistku???Tu jsem chtel pouzivat jen do zahranici.....???Dik za odpoved!!!Martino
0 0
možnosti

Martin Gazda

12. 2. 2003 16:43
Jak na reklamaci v T-Mobile aneb jak poslat zákazníka do pr....
Asi to tu nepatří, ale přece....
 
Zakoupil jsem na podzim T-Mobile MDA, v zápětí se na něm vyskytla vada - bzučení ve sluchátku při hovoru.
 
Při první reklamaci (bzučení ve sluchátku-po dotyku antény bzučení zmizí) závada nebyla odstraněna, nadále přetrvávala a přibyly závady další (nemožnost instalace CZ lokalizace, nefunkčnost software přístroje)
Předal jsem tedy přístroj k druhé reklamaci, závada byla odstraněna "vyčištěním kontaktů přístroje a přehráním software"
Po 14. dnech od druhé reklamace se závada projevila znovu. Předal jsem přístroj k třetí reklamaci kde stejná závada byla ohodnocena jako "mechanická" na kterou se záruční oprava nevztahuje.
 
Vyjádření servisu k třetí reklamaci: "Mechanické poškození zadního krytu, poškozený úchyt antény, není možné uznat záruku."
 
Nejsem si vědom jakéhokoliv mechanického poškození přístroje a ke všem třem reklamacím ve značkové prodejně T-Mobile jsem tento přístroj předával bez jakéhokoliv zjevného mechanického poškození. Prodejní poradce ve značkové prodejně také neshledal při předání žádnou mechanickou závadu, kterou by v tomto případě mohl uvést do reklamačního protokolu (prasklý kryt, anténa, apod)
 
Myslím si že pokud je teď přístroj mechanicky poškozen, stalo se tak vinou neodborné manipulace při převozu, nebo neodborným zásahem v neautorizovaném servisu. První reklamace v jiném servisu, druhá taky v jiném servisu, třetí zatím ani nevím, kde "opravovali"
 
Zatím jsem řekl ať mi MDA vráti bez opravy, pokud na něm budou nějaké prasklé části, tak ho raději ani nepřevezmu, protože jsem jim ho předával v bezvadném stavu (kromě toho bzučení) - pak zajdu k soudnímu znalci, soud, nevím co z toho nakonec bude
 
Máte někdo nějakou radu ? Dík...
0 0
možnosti

Doktor

18. 2. 2003 17:31
Re: Jak na reklamaci v T-Mobile aneb jak poslat zákazníka do pr....
Popravdě řečeno jediná zkušenost s MDA a T-Mob. byla ta,že mi pracovnice T-Mob. řekla ať si vyberu jakýkoliv mob.jen ne MDA,že je na to tolik reklamací,že nevědí co s tím.rada to není,ale argument,že chyba není v tvé zacházení s MDA ale trochu někde jinde. čus
0 0
možnosti

Oli

11. 2. 2003 16:05
Pravda

To, co T-MOBILE vymyslel, je ten nejpodlejší podraz na své zákazníky a taky jsem přešel jinam. A nejen já - ve svém okolí jsem měl caa 80% kamarádů a kamarádek, kteří používali T-MOBILE. Zůstalo jicj jen necelých 10% a i ti odejdou. Opět T-MOBILE zabodoval a má světové prvenství - placenou internetovou SMS bránu - a jen hloupí čecháčkové si to nechají líbit. Pokud tohle projde, tak tyhle kroky podnikne Eurotel i Oskar - tak lidi - nebuďte hloupí - pokud tohle T-MOBILE přežije bez ztráty, odneseme to všichni.

Oli

0 0
možnosti

Andrea

4. 2. 2003 13:51
T-zones.
Nebudu zde uzivat slova ktera me napadaji kdyz uz se chci prez 20minut zaregistrovat na vasi novou veri....jak poslat sms z internetu.To co jste vymysleli...je totalni blbost,nikoho krome Vas to nenapadlo,nechavat si platit za sms z internetu.pride mi to jako posledni tah jak prezit v konkurenci.Proc jen Vy?proc ne Oskar,nebo eurotel?.jsem jen obycejnej clovek kterej pouziva mobilni telefon,ale Vas...urcite pouzivat nebudu.Nashle
0 0
možnosti

Petr

4. 2. 2003 0:12
T-Mobile blokoval SMS bránu 3.2.2003 již od 23:45

Ač ráno brzy vstávám, vydržel jsem 3.2.až do půlnoci a chtěl si poslat zkušební SMS z pegasáckýho webu, jestli opravdu dodrží slovo a nepůjde odesílat až od 4.2. Ale smůla, blokli to dřív než jsem očekával....

Pegasi, Pegasi, s tebou to špatně dopadne....

0 0
možnosti

T-mobilista

3. 2. 2003 11:15
Už máte zaktivavanou službu registr zmeškaných hovorů ZDARMA???

Služba "registr zmeškaných hovorů" je naopak určena pro zákazníky, kteří nemají aktivovánu hlasovou schránku ani MobileBox. Díky nové službě budou mít zákazníci přehled o zmeškaných hovorech v době, kdy měli vypnutý telefon nebo se nacházeli mimo signál. Po opětovném přihlášení do sítě je zákazníkovi doručena SMS informující o telefonních číslech, která se jej v době jeho nepřítomnosti pokoušela zastihnout. Doručená SMS obsahuje kromě telefonních čísel (až pět unikátních čísel) také datum a čas volání. Službu "registr zmeškaných hovorů" lze aktivovat prostřednictvím infolinky T-Mobile. Příchozí SMS je zdarma.

0 0
možnosti

Radim Kazlepka

4. 2. 2003 13:08
Re: Už máte zaktivavanou službu registr zmeškaných hovorů ZDARMA???

Nevim ale pripada mi tato sluzba uplne zbytecna zvlaste kdyz se vam nekdo dovola do jakesi hlasove schranky.Vetsinou kvuli tomu si hl. schr. rusi.A taky se mne to zda jako naprosto zbytecna sluzba kterou si chce t-mobile zachranit prizen :o)

Vyzivam vsechny prejdete k Oskarovi nebo k Eurotelu

Ja sam mam Eurotel a reknu Vam ze je sice s cenama nejvys ale sms branu bude drzet urcite nejdele ze svych kolegu.

Ale take si musite uvedomit ze platite za kvalitu a tu si myslim ze uzivatele Eurotelu urcite dostavaji !!!

0 0
možnosti

Luboš

3. 2. 2003 8:54
HA T-zones asi opravdu napsal Kačer Donald a pes Pluto

Tak je pondělí 3.1.2003 8.55 a T- zones maji opet vnitrni chybu serveru.  Co na to rict.

Utikejteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

0 0
možnosti

Stránku nelze zobrazit

3. 2. 2003 10:09
Re: HA T-zones asi opravdu napsal Kačer Donald a pes Pluto

Koukám, že melouny  vystřídala chyba 500 a teď zrovna letí na t-zones bezplatná akce

Stránku nelze zobrazit

 

Děkujeme Radiomobile, jak jste ty naovinky perfektně připravili.       A kdo umí lépe jsp????  Donald či Pluto??

OSTUDA!!!

0 0
možnosti

Roman Joura

3. 2. 2003 2:12
Novinky na tmo.webpark.cz

Zdravím!
Na stránkách http://tmo.webpark.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://tmo.webpark.cz novinky:

Zneužívání SMS brány - pokus o demystifikaci jednoho zaklínadla:
http://tmo.webpark.cz/zneuzivani_smsbrany.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://tmo.webpark.cz/zneuzivani_smsbrany.htm

Dále stručná instrukce jak vypovědět smlouvu i po uplynuvší zvýhodněné lhůtě - pro pořádek pro ty, kteří si to snad ještě nezjišťovali. Jinak další a další výpadky T-Zones. Příští dny budeme bedlivě sledovat průběh změn na T-Zones a dalších souvisejících se zrušením volné SMS brány. Pište nejen hlášení chyb na T-Zones, ale veškeré problémy, na jaké kvůli změnám narazíte. Díky! :-)

0 0
možnosti

t-zones JSP

3. 2. 2003 12:07
CHYBKY

Error: 500

Location: /um/cs/clickError.jsp

Internal Servlet Error:
javax.servlet.ServletException: String index out of range: -1
	at org.apache.jasper.runtime.PageContextImpl.handlePageException(Unknown Source)
	at um.cs.clickError_1._jspService(clickError_1.java:328)
	at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
	at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
	at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)
Root cause:
java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -1
	at java.lang.String.substring(String.java:1519)
	at um.cs.clickError_1._jspService(clickError_1.java:232)
	at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
	at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
	at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)
0 0
možnosti