Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak jste prožili bojkot? Co si o jeho dosavadních výsledcích myslíte? Čekaji jste něco jiného?

Podle zveřejněných statistik úterního provozu sítě T-Mobile sice došlo k celkovému poklesu hovorů, jenže to bylo zanedbatelné. Dopoledne se dokonce volalo více než obvykle. Bojkot se tedy zřejmě moc nepovedl – a přispěli k tomu vedle spousty vnějších vlivů trošku i sami organizátoři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lumír Leškanič

návod
Mohl bych někoho poprosit o zaslání českého manuálu k mobilu Motorola Mpx200? Předem děkuji. 
0/0
26.11.2004 12:20

nexia webmaster

chci vic nez 100 jmen v seznamu
je mozny toho nejak docilit? mam N3310 a pausalni simkartu-sluzebni. jde to nejak? diky nexia.jinak.cz" rel="nofolow" target="_blank">nexia.jinak.cz" target="_blank" rel="nofollow"> nexia.jinak.cz" rel="nofolow" target="_blank">nexia.jinak.cz
0/0
10.9.2003 11:34

martino

OOOSSSKKKAAARRR
Ja jsem si schoval do supliku twist kartu...Kdy se mi deaktivuje???Nevite nekdo???Ja jsem o tom vubec nevedel...Ted mam pausal u Oskara a jsem naprosto spokojenej!!!!Volam o 100% vic a daleko levneji...T-mobile je pro me na nic!!!!Ale ,kdy mi odhlasi simku u twistku???Tu jsem chtel pouzivat jen do zahranici.....???Dik za odpoved!!!Martino
0/0
19.2.2003 11:19

Martin Gazda

Jak na reklamaci v T-Mobile aneb jak poslat zákazníka do pr....
Asi to tu nepatří, ale přece....
 
Zakoupil jsem na podzim T-Mobile MDA, v zápětí se na něm vyskytla vada - bzučení ve sluchátku při hovoru.
 
Při první reklamaci (bzučení ve sluchátku-po dotyku antény bzučení zmizí) závada nebyla odstraněna, nadále přetrvávala a přibyly závady další (nemožnost instalace CZ lokalizace, nefunkčnost software přístroje)
Předal jsem tedy přístroj k druhé reklamaci, závada byla odstraněna "vyčištěním kontaktů přístroje a přehráním software"
Po 14. dnech od druhé reklamace se závada projevila znovu. Předal jsem přístroj k třetí reklamaci kde stejná závada byla ohodnocena jako "mechanická" na kterou se záruční oprava nevztahuje.
 
Vyjádření servisu k třetí reklamaci: "Mechanické poškození zadního krytu, poškozený úchyt antény, není možné uznat záruku."
 
Nejsem si vědom jakéhokoliv mechanického poškození přístroje a ke všem třem reklamacím ve značkové prodejně T-Mobile jsem tento přístroj předával bez jakéhokoliv zjevného mechanického poškození. Prodejní poradce ve značkové prodejně také neshledal při předání žádnou mechanickou závadu, kterou by v tomto případě mohl uvést do reklamačního protokolu (prasklý kryt, anténa, apod)
 
Myslím si že pokud je teď přístroj mechanicky poškozen, stalo se tak vinou neodborné manipulace při převozu, nebo neodborným zásahem v neautorizovaném servisu. První reklamace v jiném servisu, druhá taky v jiném servisu, třetí zatím ani nevím, kde "opravovali"
 
Zatím jsem řekl ať mi MDA vráti bez opravy, pokud na něm budou nějaké prasklé části, tak ho raději ani nepřevezmu, protože jsem jim ho předával v bezvadném stavu (kromě toho bzučení) - pak zajdu k soudnímu znalci, soud, nevím co z toho nakonec bude
 
Máte někdo nějakou radu ? Dík...
0/0
12.2.2003 16:43

Doktor

Re: Jak na reklamaci v T-Mobile aneb jak poslat zákazníka do pr....
Popravdě řečeno jediná zkušenost s MDA a T-Mob. byla ta,že mi pracovnice T-Mob. řekla ať si vyberu jakýkoliv mob.jen ne MDA,že je na to tolik reklamací,že nevědí co s tím.rada to není,ale argument,že chyba není v tvé zacházení s MDA ale trochu někde jinde. čus
0/0
18.2.2003 17:31

Oli

Pravda

To, co T-MOBILE vymyslel, je ten nejpodlejší podraz na své zákazníky a taky jsem přešel jinam. A nejen já - ve svém okolí jsem měl caa 80% kamarádů a kamarádek, kteří používali T-MOBILE. Zůstalo jicj jen necelých 10% a i ti odejdou. Opět T-MOBILE zabodoval a má světové prvenství - placenou internetovou SMS bránu - a jen hloupí čecháčkové si to nechají líbit. Pokud tohle projde, tak tyhle kroky podnikne Eurotel i Oskar - tak lidi - nebuďte hloupí - pokud tohle T-MOBILE přežije bez ztráty, odneseme to všichni.

Oli

0/0
11.2.2003 16:05

Andrea

T-zones.
Nebudu zde uzivat slova ktera me napadaji kdyz uz se chci prez 20minut zaregistrovat na vasi novou veri....jak poslat sms z internetu.To co jste vymysleli...je totalni blbost,nikoho krome Vas to nenapadlo,nechavat si platit za sms z internetu.pride mi to jako posledni tah jak prezit v konkurenci.Proc jen Vy?proc ne Oskar,nebo eurotel?.jsem jen obycejnej clovek kterej pouziva mobilni telefon,ale Vas...urcite pouzivat nebudu.Nashle
0/0
4.2.2003 13:51

Petr

T-Mobile blokoval SMS bránu 3.2.2003 již od 23:45

Ač ráno brzy vstávám, vydržel jsem 3.2.až do půlnoci a chtěl si poslat zkušební SMS z pegasáckýho webu, jestli opravdu dodrží slovo a nepůjde odesílat až od 4.2. Ale smůla, blokli to dřív než jsem očekával....

Pegasi, Pegasi, s tebou to špatně dopadne....

0/0
4.2.2003 0:12

T-mobilista

Už máte zaktivavanou službu registr zmeškaných hovorů ZDARMA???

Služba "registr zmeškaných hovorů" je naopak určena pro zákazníky, kteří nemají aktivovánu hlasovou schránku ani MobileBox. Díky nové službě budou mít zákazníci přehled o zmeškaných hovorech v době, kdy měli vypnutý telefon nebo se nacházeli mimo signál. Po opětovném přihlášení do sítě je zákazníkovi doručena SMS informující o telefonních číslech, která se jej v době jeho nepřítomnosti pokoušela zastihnout. Doručená SMS obsahuje kromě telefonních čísel (až pět unikátních čísel) také datum a čas volání. Službu "registr zmeškaných hovorů" lze aktivovat prostřednictvím infolinky T-Mobile. Příchozí SMS je zdarma.

0/0
3.2.2003 11:15

Radim Kazlepka

Re: Už máte zaktivavanou službu registr zmeškaných hovorů ZDARMA???

Nevim ale pripada mi tato sluzba uplne zbytecna zvlaste kdyz se vam nekdo dovola do jakesi hlasove schranky.Vetsinou kvuli tomu si hl. schr. rusi.A taky se mne to zda jako naprosto zbytecna sluzba kterou si chce t-mobile zachranit prizen :o)

Vyzivam vsechny prejdete k Oskarovi nebo k Eurotelu

Ja sam mam Eurotel a reknu Vam ze je sice s cenama nejvys ale sms branu bude drzet urcite nejdele ze svych kolegu.

Ale take si musite uvedomit ze platite za kvalitu a tu si myslim ze uzivatele Eurotelu urcite dostavaji !!!

0/0
4.2.2003 13:08

Luboš

HA T-zones asi opravdu napsal Kačer Donald a pes Pluto

Tak je pondělí 3.1.2003 8.55 a T- zones maji opet vnitrni chybu serveru.  Co na to rict.

Utikejteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

0/0
3.2.2003 8:54

Stránku nelze zobrazit

Re: HA T-zones asi opravdu napsal Kačer Donald a pes Pluto

Koukám, že melouny  vystřídala chyba 500 a teď zrovna letí na t-zones bezplatná akce

Stránku nelze zobrazit

 

Děkujeme Radiomobile, jak jste ty naovinky perfektně připravili.       A kdo umí lépe jsp????  Donald či Pluto??

OSTUDA!!!

0/0
3.2.2003 10:09

iTaLoLoVeR

Re: HA T-zones asi opravdu napsal Kačer Donald a pes Pluto

PREJDETEEE K EUROTELU

www.mobilgo.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.mobilgo.cz" target="_blank" rel="nofollow"> www.mobilgo.cz" rel="nofolow" target="_blank">www.mobilgo.cz opravdu spolehlivej operator

nemam slov ..........

0/0
4.2.2003 13:17

Roman Joura

Novinky na tmo.webpark.cz

Zdravím!
Na stránkách tmo.webpark.cz" rel="nofolow" target="_blank">tmo.webpark.cz" target="_blank" rel="nofollow"> tmo.webpark.cz" rel="nofolow" target="_blank">tmo.webpark.cz novinky:

Zneužívání SMS brány - pokus o demystifikaci jednoho zaklínadla:
tmo.webpark.cz" rel="nofolow" target="_blank">tmo.webpark.cz/zneuzivani_smsbrany.htm" target="_blank" rel="nofollow"> tmo.webpark.cz" rel="nofolow" target="_blank">tmo.webpark.cz/zneuzivani_smsbrany.htm

Dále stručná instrukce jak vypovědět smlouvu i po uplynuvší zvýhodněné lhůtě - pro pořádek pro ty, kteří si to snad ještě nezjišťovali. Jinak další a další výpadky T-Zones. Příští dny budeme bedlivě sledovat průběh změn na T-Zones a dalších souvisejících se zrušením volné SMS brány. Pište nejen hlášení chyb na T-Zones, ale veškeré problémy, na jaké kvůli změnám narazíte. Díky! :-)

0/0
3.2.2003 2:12

t-zones JSP

CHYBKY

Error: 500

Location: /um/cs/clickError.jsp

Internal Servlet Error:
javax.servlet.ServletException: String index out of range: -1
	at org.apache.jasper.runtime.PageContextImpl.handlePageException(Unknown Source)
	at um.cs.clickError_1._jspService(clickError_1.java:328)
	at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
	at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
	at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)
Root cause:
java.lang.StringIndexOutOfBoundsException: String index out of range: -1
	at java.lang.String.substring(String.java:1519)
	at um.cs.clickError_1._jspService(clickError_1.java:232)
	at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(Unknown Source)
	at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
	at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.modules.server.Ajp12Interceptor.processConnection(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(Unknown Source)
	at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(Unknown Source)
	at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)
0/0
3.2.2003 12:07

Uživatel T-mobile

Ignorace zákazníků T-mobile ze strany IT RADIOMOBILU

Je 21.50 minut 2.února a portál T-zones hlásí opět chybu 500, vážení manageři včetně těch z IT je to ostuda co jste schopni předvádět na WEBU. Stydtě se, studenť 2. ročníku by vaši slavnou aplikaci t-zones napsal lépe.

To není bojkot z Vaší strany to je ignorace platících uživatelů.....

Profesionalita dostává řádně na FRAK......pokud je Vám to jedno, děláte tím ostudu WEBU a jeho aplikacím jako takovým.

Můžete mi vysvětlit za co budete chtít peníze, když to nenáí funkční????? 

0/0
2.2.2003 21:57

Chyba 500

Nefunkcní brana t-zones 3.2.2003 v 6,50

Na treti pokus se alespon zobrazily strany t-zones a pote pri prihlaseni chyba 500.

IT Radiomobilu se muze stydet za laxni vyber serveru a software, ktery nenio schopen funkce.

Kacirska otazka proc jsou funkcni portaly Eurotelu a Oskaru???    NEBUDE TO NAHODOU v lidech???? 

 

0/0
3.2.2003 6:59

Roman Joura

K Jackovým bludům

Uvádím na pravou míru některé Jackovy nesmysly:

100 bezplatných SMS zpráv nezískáte automaticky po přechodu z twistu na tarif, ale pouze pokud si k tarifu pořídíte MobileBox za dodatečný paušál 90 Kč + DPH.

Uživatelům MobileBox a MobileBox Easy, pokud mají dnes přesměrované emaily, budou tato přesměrování skutečně automaticky zpoplatněna, pakliže neprovedou včas změnu nastavení. Nevím, jak RM tyto uživatele informuje. Doufám, že jim posílá alespoň esemesky.

Jestli se v něčem pletu, pak to není proto, že neumím číst, ale proto, že RadioMobil neumí psát. Viz login.client.tmo.cz" rel="nofolow" target="_blank">login.client.tmo.cz#4" target="_blank" rel="nofollow"> login.client.tmo.cz" rel="nofolow" target="_blank">login.client.tmo.cz#4

0/0
2.2.2003 1:59

Jack

Re: K "bludům"?

Romane,

to co jsem psal je pravda a stojim si za tim..rad bych vedel ktere me bludy mas na mysli..napis mi mail dik..rad ti odpovim..

tarifní zákazníci 100sms z netu mit budou..!!a to je pravda..Ahoj Jack

0/0
2.2.2003 20:37

Re: K
Nebudou. tAK SI TO ASPON PRECTETE na vyse uvedenem odkazu. Proste zdarma 20, za 90,- mesicne 100 (plus dalsi sluzby mobile boxu).
0/0
2.2.2003 21:49

Jack

Re: prosím??
ROMANE!! ? nikdy jsem nenapsal ze dostane nekdo 100sms za prechod z twistu...tak to brzdi prosimte..a radeji si to precti znovu co jsem psal..děkuji ti..Jack
0/0
2.2.2003 20:44

Roman Joura

Re: prosím??
Pravda, jednu věc jsi tady napsal po pravdě: že T-Zones mají 128bitové zabezpečení. Všechno. Jinak jen urážíš a píšeš nesmysly. Ne že bych Tě tak důkladně sledoval a ne že bys byl jediný na fóru, jenom jsi napsal pár tak průhledných nesmyslů, že jsem je narovnal, když jsem mohl. To je celé.
0/0
3.2.2003 2:20

Tonda

info SMS o došlém e-mailu..?
Prosím vás, rozumím tomu dobře, že pokud si nechám nadále posílat na mobil SMS (např. od Seznamu) o tom, že mi přišel do schránky e-mail, budu za tyto SMS platit? Nebo by tyto SMS měl platit např. zmíněný Seznam? Jde mi o to, jestli si mám u všech svých e-mailů zrušit toto zasílání, nebo můžu počítat s tím, že mi je sami přestanou posílat. Díky za info..
0/0
1.2.2003 11:51

Roman Joura

Re: info SMS o došlém e-mailu..?
Mrkni na tmo.webpark.cz" rel="nofolow" target="_blank">tmo.webpark.cz" target="_blank" rel="nofollow"> tmo.webpark.cz" rel="nofolow" target="_blank">tmo.webpark.cz, je to tam hned nahoře, pokus o stručný návod pro všechny. Jestli budou další nejasnosti, piš na ty_meloune@centrum.cz Zdravím! :-)
0/0
1.2.2003 21:18

Uživatel t-ZONE

Víte co je vlastně funkční od 1.2.2003 z novinek T-mobile???

Dle dnešní informace Infolinky T-mobile bude registr zmeškaných hovorů funkční od začátku února.

Na připomínku, že už je 1.2.2003 mi bylo sděleno, že mám zavolat 4.2.2003 a služba mi bude zaktivována. Víte někdo o něčem, co už je funkční kromě nových tarifů???? 

Nevěděl by na to odpověď třeba Jack, ten se jeví, že drží paleček na prameni informací o  T-mobile::-)))

 

0/0
1.2.2003 11:50

Tohle je zase na T-zones JE TO KO

Re: Víte co je vlastně funkční od 1.2.2003 z novinek T-mobile???
 
Chyba 500

Vnitřní chyba serveru

Vážený uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:
Při provádění Vašeho požadavku nastala blíže neurčená chyba a server nebyl schopen jej obsloužit.
Kontaktujte nás, prosím, na adrese info@t-mobile.cz a informujte nás o čase, kdy chyba nastala. Dále, prosím, uveďte své jméno, telefonní číslo, používaný prohlížeč, způsob Vašeho připojení k internetu a stručně popište Váš postup před tím, než došlo k chybě. Děkujeme.

Internal server error

Dear Customer,
the server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact info@t-mobile.cz and inform us of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
0/0
1.2.2003 12:08

Luboš

Fuck - t-zones

No to je des. T - debilisti chtej abysme se registrovali na nablbly t-zones a pritom jim to porad nefunguje. ( Chyba 500 - vnitrni chyba serveru)

Dekuji tak takove sluzby nechci.

0/0
31.1.2003 22:04

Petr

Kvalita sítě - hrůza!!
Já jsem na bojkot T-mobilu pro samou práci úplně zapomněl. Zdražení mně moc netrápí, ale hrozná kvalita sítě v centru Prahy, kde máme kancelář mě prudí neuvěřitelně. Téměř každý druhý hovor se mi u nás v kanceláři přeruší a tahle porucha už trvá přes měsíc u všech SIM karet T-mobilu. Radiomobil i přes řadů stížností s tím není schopen nic udělat. Jediný co udělali za tenhle měsíc je, že mi zavolali a poprosili mě, abych kvalitu sítě dál monitoroval. Platíme za jejich služby přes 30.000,- měsíčně a za takhle mizerný služby jim ještě pomáhat monitorovat situaci už mě přestalo bavit. Mám telefon od Peagase už od roku 1996, ale dnes mi došla trpělivost, a stahuju svoje T-mobilový čísla ze všech firemních materiálů a z inzerce. Chvástání T-mobilu o kvalitě sítě mně opravdu poslední dobou zvedá ze židle. A to si myslim, že jsem kliďas. Máte někdo podobný zkušenosti?
0/0
31.1.2003 21:20

Loner

Re: Kvalita sítě - hrůza!!
Jedna z moznosti poc padaji hovory by mohla byt, ze jelikoz v centru je sit pretizena a mozna ze BTS jsou prakticky pres den stale "plne", muze dojit k "odstreleni" hovoru s nizsi prioritou v pripade ze vola nekdo s priopritou vyssi /typicky tisnova volani/. Jinak nemuzu nez se znacnou skodolibosti, ke ktere se chlapsky priznavam, doporucit operatora jineho, podobnou chorobou netrpiciho.
0/0
2.2.2003 13:12

Jack

cesky narod hamounu a vypadek T-Zones

mejte trosku pochopeni...ptate se dokola proc je tenhle vypadek a proc nefunguje down?

to je jednoduche....skoro celou dobu vse fungovalo az na par drobnejsich veci,ale bacha TMO ma zdarma melodie,hry,loga  a hrrr čecháčci stahujte a nejlip vsichni najednou.. hamty hamty at mam vic nez tamty..to je snad logicke..ne..asi se to melo ocekavat od naroda hamťáku a ono se to předpokládalo ,ale ne že NÁS bude tolik najednou? proč si nestáhnete něco za peníze..když to není zdarma a kdy to funguje...proč? tak si nestěžujte hamouňi..(nechci se tímto nikoho dotknout ,ale jen uvažujte a mějte trochu pochopení )také nejste nikdo dokonalej..Ahoj Jack

0/0
31.1.2003 19:19

T-zoňák

Re: cesky narod hamounu a vypadek T-Zones
Hele Jacku, neprogramov ty jsi ty jsp skripty ??? Že je tak obhajuješ, ale takovej provoz jako je tady teď tady bude stale, protože free SMS budou DOWN
0/0
31.1.2003 21:06

T-zoňák

Z IP RADIOMOBUILU "62.141.0.0 - 62.141.31.0" je t-zones pristupne ::::--))))))
Z IP RADIOMOBUILU "62.141.0.0   -  62.141.31.0" je t-zones pristupne ::::--))))))
0/0
31.1.2003 21:14

Jack

Re: je dobry den pane chytry
:-))) ale ale
0/0
1.2.2003 0:19

Motýl Eman ujel

Re: cesky narod hamounu a vypadek T-Zones
Co zkusit nejprve trošku přemýšlet, než napíšete takový blábol? Pokud někdo investuje mraky prachů do reklamy "Přijďte, stahujte, je to ZADARMO", tak asi nedoufá, že nepřijde zas tolik lidí, ba naopak chce, aby jich stahovalo co nejvíce. Ne? A když do stejného období vyzývá k registraci do T-zones a nic s toho pořádně nefunguje, tak asi něco nezvládl. A v kterém státě si myslíte, že by jeho občané na podobnou výzvu reagovali jinak, než "čecháčci"? A které národnosti Vy jste, pane, že máte tak malý rozum?
0/0
1.2.2003 11:17

Jack

eurotel pro bohaty a radoby bohaty ,t-mobile pro vsechny ,oskar pro chudaky

a to plati...stale..a platit bude.. ach jo monopol je pryc tak si vyberte a porad si nestezujte lidicky ..na svete je prece krasne ne?? :-)) Jack

porad jen brecit a bracite...nevyhovuje vam oprator zmente ho a nebo nevolejte..radeji se projdete a reknete si to z oci do oci a nebude vas to stat nic ..:-))dokonce udelate neco pro zdravi:-) a nebo sedte doma a nekomunikujte.. ale hlevne si porad nestezujte.. jack

0/0
31.1.2003 19:11

Motýl Eman ujel

Re: eurotel pro bohaty a radoby bohaty ,t-mobile pro vsechny ,oskar pro chudaky

Opět jednoduchý pohled a opět Jack... Zásadní příčinou těchto zjitřelých vášní, pane, je asi to, že od dne změny již bude muset mraky lidí za SMS zasílané zbývajícím zákazníkům T-mobile PLATIT!! Tudíž budou muset cálovat více, ač sami změní operátora, nebo ne. Jasné??

Jelikož se také u nás - dle mého názoru - pomaleji rodí důvěra v moderní způsoby komunikace (internet), vnímám proto rozhodnutí T-mobile i jako takovou malou ránu kudlou do zad těmto trendům.

0/0
1.2.2003 11:40

wea

Uvidime... rekl slepej

Vzhledem ke spuštění nové, rozšířené T-Mobile SMS brány, které je plánováno na 4. února, je očekáváno zvýšené množství požadavků na registraci do portálu t-zones. T-Mobile proto doporučuje svým zákazníkum, kteří mají zájem o využívání t-zones, aby se zaregistrovali ještě před uvedeným datem.

Pro úvodní registraci do t-zones musí uživatel znát své telefonní číslo T-Mobile a bezpečnostní kód PUK2 - bez tohoto kódu nelze registraci uskutečnit. Vlastní registrace pak trvá pouze několik minut.

T-Mobile děkuje za pochopení.

 

Jsem zvedav jak si T-Mobile predstavuje onu "rozsirenost"...

Aneb sichrovani se uz predem? Jak muzou vedet ze bude ocekavan NAPOR?

To jsou jejich sluzby skutecne tak kvalitni?

0/0
31.1.2003 17:08

Roman Joura

Posílejte výpadky t-zones
Hlášení o chybách na t-zones mi posílejte na email. Budu je průběžně zveřejňovat na tmo.webpark.cz" rel="nofolow" target="_blank">tmo.webpark.cz" target="_blank" rel="nofollow"> tmo.webpark.cz" rel="nofolow" target="_blank">tmo.webpark.cz. Přispěvatel "(Chyba 500, 31.1.2003 7:24)" to posílat nemusí. :-)
0/0
31.1.2003 12:34

Chyba 500

T-zones jsou ted o5 nepřístupné, nové ochunávky služeb zdarma, T-,mobile děkujeme
Chyba 500

Vnitřní chyba serveru

Vážený uživateli,
litujeme, ale při zpracování Vašeho požadavku došlo k následující chybě:
Při provádění Vašeho požadavku nastala blíže neurčená chyba a server nebyl schopen jej obsloužit.
Kontaktujte nás, prosím, na adrese info@t-mobile.cz a informujte nás o čase, kdy chyba nastala. Dále, prosím, uveďte své jméno, telefonní číslo, používaný prohlížeč, způsob Vašeho připojení k internetu a stručně popište Váš postup před tím, než došlo k chybě. Děkujeme.

Internal server error

Dear Customer,
the server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact info@t-mobile.cz and inform us of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
0/0
31.1.2003 13:38

Maara

Nefér jednání
Uz nekoho napadlo, treba sdruzení na ochranu spotřebitele, že zpoplatnění emailů z netu, může někoho stat pěknej ranec, když si toho nevšimne???
0/0
31.1.2003 11:52

Jack

Re: Nefér jednání

Maaro to nemyslis vážně ..to nemáš co dělat že píšeš takové blbosti? někdo nevšimne???? to jestli někdo neumí číst  a je neznalej nikoho neomlouvá...

TAKZE KDYŽ NĚKDO NEVÍ TAK AŤ SI ZAPLATÍ   - ZA BLBOST SE PLATÍ (bez urážky)

Jack

 

0/0
31.1.2003 18:47

Loner

Re: Nefér jednání
Ty jsi ale kreten. Jde o to ze si nevsimne ze mu prislo 5000 mailu, akorat mu dorazi na mobil v lepsim pripade 160SMS a bude pak muset pul dne resit aby ten zbytek smazali. Musim rict ze jsem precetl vsechny tve prispevky a na kdyby hloupost nadnasela tak ty by ses tu vznasel jako holubicka :)
0/0
2.2.2003 13:18

Maara

Nedostupnost T-zones
Vzhledem k tomu, ze jsem si vcera zapnul pochybnou notifikaci o prichozich mejlech, jsem si je chtel dneska precist. Bohuzel T-zones jsou uz asi 2 hodiny nedostupne. Zajimalo by me, jaxi asi prectu sve mejly? Ze by za 10 x 2,80=28 kč??? Alespon je videt, jak funguji placene sluzby "svetoveho" operatora...
0/0
31.1.2003 11:49

Jack

Re: Nedostupnost T-zones

ahoj

dnes od 8.30.jsem se kazdou zhruba pulhodinu prihlasoval a vzdy bez pronlemu..

???? Jack

0/0
31.1.2003 12:03

karel

Re: Nedostupnost T-zones
zvlastni ze ja se snazim prihlasit od rana a nemam nejak sanci! Uz jsem poslal na t mobila mail a cekam na vyjadreni.
0/0
31.1.2003 14:07

T zoňák

Jacku, že ty se přihlašuješ z IP adres Radiomobilu "62.141.0.0 - 62.141.31.0" ????
"62.141.0.0   -  62.141.31.0"  nebo se pletu?
0/0
31.1.2003 21:11

Jack

Re: ?????
prsim?:-)
0/0
1.2.2003 0:28

Jack

BOJKOT?????:-)) sranda":-)"

Ahoj,

muzete mi nekdo rict co jste vubec chteli bojkotovat:-))??!!?? vzdyt snad asi minimalne pulka z vas neumite cist nebo se nechavate strhnout davem!! nez neco takoveho chcete delat tak si o tom aspon neco prectete nebo se informujte na mistech k tomu urcenych..(infolinky .prodejny) a pak si bojkotujte..jestli je co.. vzdyt vetsina lidi na tom bude jeste lip..kazdej pausalovej zak..bude mit 100sms z netu zdarma a twistaci 20..coz jsou podle statistik pocty sms ktere vetsina zakazniku za mesic ani neposle !!.A jestli se Vam to nelibi proc zustavate a kazdej jste meli moznost z duvodu poruseni podminek smlouvu vypovedet do 20dni po vydani oficialni tiskove zpravy (tj.do 16.1.2003)

mejte se fajn a trochu vic premyslejte..:-)) (nic ve zlem)

Jack 

0/0
31.1.2003 11:26

x9

Re: BOJKOT?????:-)) sranda
chlapče...jsi trochu mimo...
0/0
31.1.2003 12:22

Jack

Re: BOJKOT?????:-)) sranda
no mimo nejsem hochu.. kdyby si jen vedel...tyhle informace si nevymyslim..jsou z tech nej..zdroju..a ted akorat muzes premyslet odkud...a myslim ze jestli nejsi mimo ze to pochopis..(uz se v tom nejakou dobu pohybuji) ahoj Jack
0/0
31.1.2003 17:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.