- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdravím!
Novinky na tmo.webpark.cz se tentokrát věnují hlavně portálu T-Zones vzhledem k rostoucímu znepokojení mezi uživateli kvůli jeho spolehlivosti. Novou podstránku věnujeme veškerým chybovým hlášením, výpadkům a problémům s obsluhováním funkcí T-Zones a srdečně zveme k doplňování všechny postižené uživatele!
http://tmo.webpark.cz/t_zones_chyby.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://tmo.webpark.cz/t_zones_chyby.htm
K T-Zones také zvláštní korespondenční rubrika. První příspěvek se věnuje nesrovnalostem v samotných podmínkách používání portálu a ptá se na odpovědnost za obdržený přeposlaný spam:
http://tmo.webpark.cz/t_zones_korespondence.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://tmo.webpark.cz/t_zones_korespondence.htm
Připomínám, že podmínky používání T-Zones, na netu běžně nedostupné, pravděpodobně jako jediní máme na stránkách také:
http://tmo.webpark.cz/t_zones_podminky.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://tmo.webpark.cz/t_zones_podminky.htm
Pane Maturo, pokud se snažíte si hrát na investigativního reportéra, tak se Vám to opravdu daří, můžete se směle srovnávat s chlapy na Nově :-) - teda s tím rozdílem, že oni aspoň občas mají světlou chvilku a zveřejní něco zajímavého.
To co jste napsal, je teda opravdovský blábol! A to hned od první věty. Závěr je ale opravdu dokonalý. Vaše důkazy jsem si pozorně přečetl a nechápu, jak Vás za tohle může někdo zaplatit.... Ale o čem taky pořád psát, aby měl článek co nejvíce příspěvků, že???
pochopili jste někdo, jaké důkazy o tom, že za Antibojkotem stojí T-Mobile redakce předložila (viz. poslední věta, že na schůzce sl.Trávnická, nebo jak se jmenuje, nevyvrátila jejich důkazy)?
já jsem sice stránky Antobojkotu nenavštívila, ale na tenhle server už si napíše opravdu každý z redakce jakoukoli blbost, která ho zrovna napadne.....spekulace nerovná se důkaz!!!
Po megakampani s melouny , prijdou se spoplatněním sms z internetu a řeknou to tak mezi řečí, když se lidí ozvou, tak se diví co chtějí. Pan Hájek jim dokonce řekne, že to je výhodné , protože taky něco slevnili. PR, marketing něco nezvládl. Co ještě říct, než citovat klasika: Nevažte se , odvažte se....