Diskuze

Jaké jsou vaše zkušenosti s infolinkami? Co si myslíte o výsledcích tohoto průzkumu?

Nejlepší infolinku z největších telekomunikačních operátorů má podle nezávislého průzkumu Český Telecom. Všichni mobilní operátoři skončili až za ním. I jejich umístění leckoho překvapí...
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jiri Bohaty

31. 1. 2003 15:24
PENIZE Z NETU: POROVNANI SERVERU, KTERE PLATI UZ ZA TO, ZE JSTE ONLINE (tj. mnohem LEPSI NEZ SPEDIA)
PENIZE Z NETU: POROVNANI SERVERU, KTERE PLATI UZ ZA TO, ZE JSTE ONLINE (tj. mnohem LEPSI NEZ SPEDIA) Nechte si platit uz za to, ze mate pristup na Internet! Servery CASHFIESTA, CASHSURFRES, SPEDIA i ostatni doopravdy plati! SEK jako dukaz v priloze (dalsi na webu)! Podrobnosti na http://penizeznetu.spedia.net (Přehled o tom, jak vydelavat snadno a rychle mnoho penez na internet), popr. http://www.mujweb.cz/www/penizeznetu/ Podilejte se na celosvetove internetove prosperite! Je to tak jednoduche ...! Prejeme Vam mnoho dolaru! Vase "Kvalitni odkazy": http://penizeznetu.spedia.net http://www.mujweb.cz/www/penizeznetu/B-]
0 0
možnosti

Aňa

31. 1. 2003 8:14
Vážení pánové, kdo nezkusil pracovat jako operátor na kterékoliv infolince. NEUVĚŘÍ. Proto bych Vás poprosila aby jste hloupě nekecali. Děkuji
0 0
možnosti

kaja

3. 11. 2002 13:09
t-mobile

ja jsem na infolinku nekdy o prazdninach volal DVE HODINY. zadne cekani na operatora se nekonalo, protoze mi jen sdelili, ze jsou vsichni zaneprazdneni, at zavolam pozdeji. dva hodiny jsem se pokousel dovedet, kolik me bude stat hovor do anglie (jaksi v lese jsem nemel jinou moznost nez volat operatora).

u oskaru tento problem neni, protoze ten ma internetovou samoobsluhu, ktera jaksi u ostatnich operatoru chybi.

k.

0 0
možnosti

Jirka Havelka

31. 10. 2002 11:34
OSKAR

Nechce se mi verit, ze u Oskara je to tak malo. Zrovna minuly patek (25.10.200 kolem 16.00) jsem volal na Oskara, nebot mi prisla SMS o deaktivaci me SIM karty i kdyz mam dobito jeste na dalsich 8 mesicu. Nez jsem dostal spojeni na operatorku, tak to trvalo a ted se podrzte, pres 6 minut!!! 6 minut jsem poslouchal strasnou hudbu a sdeleni, ze se mi budou venovat jak to jen pujde.

No o tomto pruzkumu si myslim sve.

Jirka Havelka

0 0
možnosti

Pavel Kobliha

3. 11. 2002 2:56
Re: OSKAR
Jenomm šest minut? Já volám na operátora poměrně často, nebo spíš volával jsem a čekal jsem tak v průměru 5 minut. Ale jednou to bylo i deset a pak jsem to zavěsil.. No ale když to spočítám v průměru, určitě se dostanu přes tři minuty, nevím kde na tom údaji byli..
0 0
možnosti

Nicholas

31. 10. 2002 8:03
Čekání u T-Mobile
Mám paušál u T-Mobile "T-M 80" a nesetkal jsem se zbytečnými informacemi tzv. plechové huby. Ihned po úvodním pozdravu jsem byl přepojován na operátora. Takže čekání bylo pouze v řádech sekund. U Českého Telecomu, a.s. to jde také docela rychle, když člověk nečeká, až automat přečte celou nabídku a hned na začátku zmáčkne dvakrát "*".
0 0
možnosti

Petr

30. 10. 2002 14:50
čekání u oskara
Rád bych věděl, jak přišli při tom testu na průměrnou dobu čekání u oskara 8 sekund. Sice tam nějak často nevolám ale včera asi v 17 hodin sem čekal tak 5 min. A nepamatuji si, že by to někdy bylo do minuty. Do T-mobile a ČT jo. ET nemám
0 0
možnosti

Daniel

30. 10. 2002 12:41
Oskar
Mám Oskara Odepiš, dříve Slyším vás. Na infolinku jsem za ty dva roky volal třikrat, pokaždé jsem čekal 15-20 minut.
0 0
možnosti

David

30. 10. 2002 13:51
Re: Oskar
Mam stejny tarif jako ty Danieli, a cekaci doba na Oskarlinku je opravdu takova jako pises, 10-20 minut, dele jsem vetsinou nevydrzel, nechtel jsem si vybit baterii. Ale momentalne uz pouzivam jen sluzby pres internet a nebo automaticke oskarlinky, kde se pomoci tonove volby pohybujte v menu a aktivujete ruzne sluzby.
0 0
možnosti

Martin

30. 10. 2002 10:34
Oskar

Mám Oskara Slyším Vás. Dřív to trvalo několik minut, ale v poslední době to je do 20 sekund. Nevím ale, proč všichni potřebují volat na infolinky. Já jsem tam už rok nevolal, všechno si nastavím hlasovou samoobsluhou nebo na internetu v internetové samoobsluze. Popřípadě použiji zdarma SMS samoobsluhu, ta je nejlepsi ze zahranici, platim jednu sms tak za 5 Kc a je to. A pokud mam nejaky dotaz, pouziji rubriku Ptejte se na internetu, kde mi Oskar do 2 dnu qalifikovaně odpoví, pokud nenajdu odpověď rovnou mezi Nejčastějšími dotazy.

Myslím, že přetížení infolinek je způsobeno také tím, že jsou zadarmo. Dal bych na ně poplatek tak 20 halířů za minutu a bylo by. Pokud někdo něco chce, tak ho to neodradí, ale mám fůru kámošů, kteří si připadají strašně důležití s mobilem na uchu a když jim nikdo nevolá, tak aby se předvedli, kecají aspoň s operátorem a ptají se ho, jak se volá nebo odesílá SMS.

Jinak souhlas, že T-mobil je trapnej s infolinkou 603 ... To je teda něco. Všichni ostatní mají 800 ... Kdyby si aspoň udělali normální pevnou linku.

0 0
možnosti

Adamantium

3. 11. 2002 3:04
Re: Oskar
Některé věci se nevyřeší přes inet nebo smsky, třeba ztráta SIM, nebo ověření, zda ta či ona oskarta je ta desetikorunová.. Ještě stále je i hodně lidí, kteří nemají přístup k internetu kdy se jim zachce.. Pravda, příklady co jsem vyjmenoval jsou málo časté a ti co nemají inet, mohou použít samoobsluhu, ale někdy je třeba opravdu se zeptat. Jinak souhlasím že volat kvůli každé ptákovině nebo tak jak to popisujete Vy, je zbytečně zdržující. No a ještě k té rubrice ptejte se. Posílal jsem tam dotaz, je to asi 3 týdny a ještě mi nic nepřišlo, ptal jsem se kdy bude oskar nabízet nějaký telefon co umí MMS a kdy tuto službu spustí..
0 0
možnosti

ahoj

30. 10. 2002 1:05
kéž by ......

kurva - kde ty časy vzali?

než se někam proklikám, tak je tejden v prd(?)li. a u všech!

0 0
možnosti

Patrik

30. 10. 2002 8:46
Oskar a Internet
Čekačka u Oskara je daleko delší,ale mám přístup na internet a tam je to hned a pohodlně. Oskar je a bude vždy muj favorit. Počkat si se vyplatí .
0 0
možnosti

viktor99

29. 10. 2002 18:15
Infolinky operátorů

I ja mam uplne jine zkusenosti.

Jsem (pausalnim) zakaznikem T-Mobilu a na spojeni cekam maximalne desitky sekund. Rok jsem zkusil Oskara, ale byla to vazne hruza. Mel jsem Dohodu a VICE nez nadprumerne ucty (ani 3,5 tisice nebylo vyjimkou). Tam se cekaci doba pocitala minimalne na minuty, mnohdy na desitky. Jednou jsem cekal neco kolem 40-ti minut.

Nejde vsak jen o cekani, ale i o kvalitu zodpovezeni na dotazy ci pripominky. U T-M jsem vice mene spokojen, ale mohlo by to byt lepsi... pokud to prekracuje rozumnou mez, resim to stiznosti. Zato u Oskara to byl des a hruza. Nakonec jsem byl nucen dodrzovat nasledujici postup:hned po ohlaseni jsem poprosil o zopakovani jmena, ktere jsem si poznamenal. Dale jsem operatora upozornil, ze pokud jeho informace budou chybne, budu si stezovat. Pak uz problemy vicemene nebyly - a pelasil jsem zpet k (tehdy) Paegasu. U Oskara maji (meli) ve zvyku naslibovat hory doly, ale pak skutek utek. Typu: "Zitra se Vam urcite ozvu, muzete se spolehnout." A uz jsem o dotycnem nikdy neslysel...

Pokud volam na Eurotel, spojeni je takrka okamzite (i kdyz volam z T-M). Jsou dl emeho nazoru nejvstricnejsi. I to je jeden z duvodu, proc zvazuji prechod k E... a to jsem byl jeste nedavno jeho zarputily odpurce

0 0
možnosti