Diskuze

Jste ochotni podstoupit riziko naklonování vaší SIM karty?

Nové postupy, které mají pouliční odblokovávači mobilů poměrně běžně k dispozici, zvyšují riziko podvodů se SIM kartami. Doba potřebná k výrobě klonované karty se výrazně zkrátila a zároveň se zvýšilo množství záminek, jak kartu od majitele vylákat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavel

13. 10. 2002 16:27
Tento clanek...
...je naprosto hrozny. Bud je psan pro odborniky, a pak je to o nicem, nebo je psan pro amatery, a pak chybi to podstatne - co to klon vlastne je a co znamena pro majitele puvodni karty. Proste typicky clanek zmasteny na zaklade puvodniho anglickeho clanku, neni-liz pravda?
0 0
možnosti

Marian Matys, ComTEL

11. 10. 2002 13:02
DELAM KLONOVANI
Zdravim, v ComTELu klonujeme SIM karty uz nejaky ten mesic a souhlasim s vetsinou toho co zde bylo receno - zneuzit neci SIM je pro nas smesne jednoduche ale proste to neudelame - kdyz opominu eticky kodex tak "neobvykleho" chovani sve SIM karty, pripadne velikosti uctu by si jiste zakaznik vsimnul a pak je prusvih nasnade - ztrata duvery apod. To nikomu rozumnemu za tech par usporenych penez nestoji. Uvedomte si, ze kdyz se Vam dostane do rukou cizi SIM ze ktere muzete neomezene volat tak to stejne bude malokoho bavit. A "poskozeny" ve spolupraci s operatorem a posleze PCR velmi snadno zjisti, na jaka cisla bylo volano a odkud a pak je jen otazkou casu kdy Vas "lapi". Takze ne. Ale vetsina lidi je naprosto naivnich a vubec se nepta jestli to jde zneuzit. Jen je zajima KOLIK TO STOJI a bezpecnost jim je ukradena. Kdybych jim rekl, ze za 2-3x tolik penez nez u nas plati mohou poridit zarizeni a naklonovat si to sami ale se 100% jistotou tak me poslou .... Problem zustava Oskar, resp. jeho nove SIM karty ktere zatim Dejan nerozlomi. Jinak k tomu co zaznelo v diskusi - ten sw je v DOSovskem okne ale musi byt spusten ve Win. - taky jsem nikdy neslysel ze by nekdo dokazal rozlomit PUK (krome zmineneho zjisteni na infolince, bavim se tedy o fyzickem prolomeni kodu) - pamet na Silver karte je opravdu az 250 tel. cisel ale AZ 40 sms, presneji tedy 250 tel/20 SMS az 125 tel/40 SMS - lze to zvolit. Osobne mam 7 cisel a vse funguje bez problemu, jen 7650 neumi prepinat pres menu (zrovna tak jako kombi karta) :-( Vetsine telefonu to nedela problem, jsou vsak nektere rychlejsi (siemens) a nektere pomalejsi (nokia, motorola). Tot vsjo.
0 0
možnosti

Jan

12. 10. 2002 12:55
Re: DELAM KLONOVANI
Zatim jsem v diskuzich o klonovani nenerazil na otazku, ktera mi pripada nejzajimavejsi . Zmenil skutecne Oskar autentifikacni algoritmus SIM, nebo jenom vylepsil exitujici tak, aby se pri skenovani neprojevily kolize ? V prvnim pripade je totiz s klonovanim navzdy konec, coz je sice skoda, ale dalo se to cekat.
0 0
možnosti

Marian Matys, ComTEL

11. 10. 2002 13:00
DELAM KLONOVANI
Zdravim, v ComTELu klonujeme SIM karty uz nejaky ten mesic a souhlasim s vetsinou toho co zde bylo receno - zneuzit neci SIM je pro nas smesne jednoduche ale proste to neudelame - kdyz opominu eticky kodex tak "neobvykleho" chovani sve SIM karty, pripadne velikosti uctu by si jiste zakaznik vsimnul a pak je prusvih nasnade - ztrata duvery apod. To nikomu rozumnemu za tech par usporenych penez nestoji. Uvedomte si, ze kdyz se Vam dostane do rukou cizi SIM ze ktere muzete neomezene volat tak to stejne bude malokoho bavit. A "poskozeny" ve spolupraci s operatorem a posleze PCR velmi snadno zjisti, na jaka cisla bylo volano a odkud a pak je jen otazkou casu kdy Vas "lapi". Takze ne. Ale vetsina lidi je naprosto naivnich a vubec se nepta jestli to jde zneuzit. Jen je zajima KOLIK TO STOJI a bezpecnost jim je ukradena. Kdybych jim rekl, ze za 2-3x tolik penez nez u nas plati mohou poridit zarizeni a naklonovat si to sami ale se 100% jistotou tak me poslou .... Problem zustava Oskar, resp. jeho nove SIM karty ktere zatim Dejan nerozlomi. Jinak k tomu co zaznelo v diskusi - ten sw je v DOSovskem okne ale musi byt spusten ve Win. - taky jsem nikdy neslysel ze by nekdo dokazal rozlomit PUK (krome zmineneho zjisteni na infolince, bavim se tedy o fyzickem prolomeni kodu) - pamet na Silver karte je opravdu az 250 tel. cis
0 0
možnosti

pARANOIk

11. 10. 2002 12:03
BFUcka na mobilu
Bez zapnuteho javascriptu se neda (prirozenou cestou) zobrazit diskuze. To jste ale banda BFUcek...
0 0
možnosti

Jan

12. 10. 2002 14:26
Re: BFUcka na mobilu
Tohle se da aspon spravit zapnutim Javascriptu, ale ty fonty s pevnou velikosti, to je terpve to prave maso, muset cumet na takove blechy jenom proto, ze webmaster je nedouk. Asi je budu casem zalovat za poskozeni zraku. Kdyz plati tabakove koncerny neni duvod aby neplatil mobil.cz.
0 0
možnosti

Honza

11. 10. 2002 9:48
Poznámka
Česká spořitelna SMS banking už nějakou dobu neposkytuje...
0 0
možnosti

Jirka

10. 10. 2002 11:48
Vice operatoru na jedne SIM

Vážení kolegově,

pokud už tak horlivě klonujete a doporučujete to i ostatním, bylo by asi vhodné zmínit, že na těchto hybridech NELZE využívat GSM banking a jine simtoolkitové aplikace ...

A konkretně ani ET, ktery sam nabizi možnost mit dvě ET čísla na jedné SIM neumí na takovéto kartě používat GSM banking.

Takže ne vše má jen své klady

0 0
možnosti

Jeník

10. 10. 2002 11:19
Vím, že to sem asi nepatří ale...
... to je fakt bomba. http://www.elektrika.cz/mn/spraxe/trrokl020912.html Myslel jsem, že puknu, hahahahahahaáááááááá.
0 0
možnosti

tompec

10. 10. 2002 10:32
jak to udělat ?
Jde to opravdu ? Mít dvě čísla různých operátorů (jeden Oskar a druhý ET) na jedné SIM kartě ? A jak ? Nechci návod ale pouze princip :). Díky
0 0
možnosti

M23

10. 10. 2002 11:04
Re: jak to udělat ?
Zdravím, místo SIM se vloží do telefonu microkontroler naprogramovaný tak, že emuluje funkci SIM. Asi nejužívanější emulátor je na http://www.simemu.com. Přes toolkitové menu telefonu si založíte jednotlivé pozice na kartě. Zadáním KI a IMSI. Nejlepší verze umožňuje vložit až 250 čísel do seznamu a 40 SMS. A 8 tel. čísel můžete provozovat. Jednoduché ... M.
0 0
možnosti

zdenek

10. 10. 2002 10:07

ten odkaz mel byt:

http://www.pandora.cz/conference/scards" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pandora.cz/conference/scards

 

0 0
možnosti

Zdenek

10. 10. 2002 10:05
klon

Neni treba za klonovacem, staci trochu bastleni a je to (nebo si pujcit ctecku). Sam jsem si naklonoval 2 SIMky:-)

doporucuju mrknout se na http://www.pandora.cz/scards" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pandora.cz/scards nebo na m2.d2.cz

 

Zdenek

0 0
možnosti