Diskuze

Jak jste spokojeni s infolinkami našich operátorů? Pociťujete nějak, že používají systémy pro zlepše

Představíme vám aplikaci Genesys Voice Portal, která je již u dvou z našich operátorů v provozu. Už nikdy nebudete dlouho čekat (a pokud ano, tak s doprovodem oblíbené hudby), s operátory budete moci chatovat a, když bude náhodou na infolince plno, zavolá vám operátor nazpátek. O hlasem ovládaných menu nemluvě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petr

5. 10. 2002 22:38
OSKAR-Pro kazdeho,kazdy den???Cely den???

Oskarova infolinka-jeden velky automat v hlavni nabidce neni ani prepojeni na operatora,po stisknuti 0 (pro prepojeni) vam hlas jeste sdeli ,jestli se nechcete vratit zpet a pokud vydrzite,tak vam system opet sdeli,ze vsechny jeho pracovnici vyrizuji dotazy zakazniku, kteri se dovolali pred Vami.Pote probiha dlouhy proces vybijeni baterie na jehoz konci se stejne nic nedozvite,zkuste rozebrat roaming specialne presmerovani do hlasove schranky nebo na jiny tel v zahranici........uvidite,ze i specialiste maji sve mouchy...A provozni doba od 8 do 20 hod mimo statnich svatku to neni take prilis.

Musime jen doufat,ze se pristup k zakaznikovi brzy zmeni k lepsimu a manageri nebudou jen vymyslet dalsi samoobsluhy a propoustet pracovniky call centra.Vzdy zustane rozhovor s operatorem tim nejlepsim,byt ne nejlevnejsim...Pritom verim,ze dost managementu Oskara je z  ET nebo
T Mobile.tak come on popremyslejte o tom a udelejte s tim neco!!!!)

0 0
možnosti

cherry

4. 10. 2002 13:15
T-mobile - jako automat
Musim se priznat, ze mi na infolince T-mobilu vadi, ze slecny mluvi jako automaty a navic tak rychle,  ze se musim ptat porad dokola a pripadam si pak jak idiot  
0 0
možnosti

Jan Suchoparek

6. 10. 2002 23:03
Re: T-mobile - jako automat
Rozhovor s operatorem je kolikrat vazne neco silenyho!! Obcas narazim na nekoho, kdo se vyzna a fakt mi pekne poradi (zejmena kdyz je operator muz), ale jinak.. furt mi muj dotaz opakujou, mezitim se me ptaj na naky kraviny, podle kterejch zjistim, ze vubec nevedej o co bezi.. (zejmena, kdyz je operatorem zena :-)
0 0
možnosti

milos smil

3. 10. 2002 11:06
hodiny a hodiny
zlepseni sluzeb nepozoruju ani u jednoho z opratoru, naopak, mam pocit, ze u oskara radeji nechteji s nikym mluvit. Prostunost mezi jednotlivymi oddelenimi je nijaka. Pokud pozadate o prepojeni na nekoho jineho, neni to mozne. A to nemluvim o schopnosti kvalifikovane odpovedi operatora konkretne na datove dotazy. Hruza. Eurotel a T-Mobile mi pripadaji stale nemenni.
0 0
možnosti

miroslav.kucera

3. 10. 2002 16:26
Re: hodiny a hodiny
V poslednich dvou tydnech jsem volal na infolinku oskara 5x. Nikdy jsem necekal a vzdy se dozvedel, co jsem chtel :)
0 0
možnosti