- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oskarova infolinka-jeden velky automat v hlavni nabidce neni ani prepojeni na operatora,po stisknuti 0 (pro prepojeni) vam hlas jeste sdeli ,jestli se nechcete vratit zpet a pokud vydrzite,tak vam system opet sdeli,ze vsechny jeho pracovnici vyrizuji dotazy zakazniku, kteri se dovolali pred Vami.Pote probiha dlouhy proces vybijeni baterie na jehoz konci se stejne nic nedozvite,zkuste rozebrat roaming specialne presmerovani do hlasove schranky nebo na jiny tel v zahranici........uvidite,ze i specialiste maji sve mouchy...A provozni doba od 8 do 20 hod mimo statnich svatku to neni take prilis.
Musime jen doufat,ze se pristup k zakaznikovi brzy zmeni k lepsimu a manageri nebudou jen vymyslet dalsi samoobsluhy a propoustet pracovniky call centra.Vzdy zustane rozhovor s operatorem tim nejlepsim,byt ne nejlevnejsim...Pritom verim,ze dost managementu Oskara je z ET nebo
T Mobile.tak come on popremyslejte o tom a udelejte s tim neco!!!!)