Diskuze

Měli jste problémy s přečíslovanou telefonní sítí?

O víkendu proběhlo přečíslování všech telefonních sítích v České republice. Setkali jste se při volání - ať už z pevných linek nebo z mobilů - s nějakými problémy? Stalo se vám, že pevný telefon zůstal po přečíslování hluchý? A co volání na tísňové linky - bylo bezproblémové?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roy

8. 10. 2002 9:20
problémy s T-mobile
Takže bezprostředně po přečíslování mi na moje mobilní číslo přestaly chodit sms-ky. Volal jsem dvakrát na operátora, ale pokaždé mě řekli, že problém je na straně toho operátora, odkud mi sms-ky posílají nebo že mám špatný moblní telefon !!!    Teprve na potřetí jsem "narazil" na nějakou celkem rozumnou dívku, která přiznala, že u několika málo desítek mobilních čísel se tyto problémy objevily a předala můj problém na technické oddělení. Asi do dvou dnů mi pak všechny "ztracené" sms-ky došly. Takže T-mobile nějaké problémy měl, bohužel operátorky se k tomu nepostavily čelem, problémy nepřiznaly a mě tím způsobily nemalé problémy proto, že jsem nevěděl na čem jsem. Ono je jednoduché říct, že mám rozbitý nebo špatný mobil !!! O něco je težší přiznat problémy a snažit se je odstranit. 
0 0
možnosti

Petr David

6. 10. 2002 18:04
GTS Volba

Ve firme pouzivame GTS Volba. Vyuzivame 3 smerovace - 2 jednolinkove dialixy a jeden ctyrlinkovy. Po precislovani se s timhle neda telefonovat = neda se vyuzivat sit GTS pro "nemistni" hovory. Ty dvoulinkove obcas nezavesi = neda se k nam dovolat. U ctyrlinkoveho to vytoci cislo do GTS, ale pak to stejne skonci na hlasce, ze zadne cislo nezacina nulou. Navic to smeruje vsechny hovory. Driv to smerovalo jen ty, co zacinaly nulou.

A GTS? O problemu se vi a bude vyresen. Kdy = ??

0 0
možnosti

lukis

27. 9. 2002 11:02
opozdene precislovani
Ja jsem mel problemy pouze s jednim (telecom) cislem (UTO 203 -> 321), ktere zacalo fingovat az o den pozdeji, do te doby hlasilo, ze neex.
0 0
možnosti

tomáš

25. 9. 2002 15:18
problém s eurotelem
Při volání na pevnou linku těsně po přečíslování mi bylo sděleno, že volané číslo neexistuje  (bylo správně a z toho čísla zpátky na mobil zavolat šlo) a z kreditu mi ubylo 6,6Kč, takže eurotel se rozhodl v souvislosti s přečíslováním neoprávněně okrádat zákazníky.
0 0
možnosti

Kodl

25. 9. 2002 9:23
Co je zadarmo nestojí za nic!

Nechal jsem se zlákat službou na přečíslování SIM u operátora, usměvavá T-mobilka mi poté řekla ať si to radši zkontroluju. Čísla sice měla vpředu +420 ale všechny na pevnou zůstaly ve starém tvaru. A tak nastoupila stará dobrá ruční práce

Nějak jsem teda nepochopil k čemu ta služba je.

0 0
možnosti

Marshal

24. 9. 2002 16:19
T-mobil účtoval i když neměl
Během přečíslovaní jsem zkoušel volat na pevnou linku pokus byl neúspěšný což mi taky bylo sděleno "plechovou hubou" jenže tento neúspěšný hovor mi T-Mobil plně naúčtoval. Vím, že podle zpráv co byly během přečíslování k dispozici s tím měl problémy i Eurotel a podle vyjádření obou operátorů bude částka v plné výši vrácena. Tak jo pohoda říkám si za pár dni mi to vrátí jenže do pondělí se tak nestalo. Tak sem volal na operator linku kde mi začal arogantní operátor tvrdit proč by mi jako měl T-Mobil vracet nějaké peníze provolané během přečíslování(evidentně o ničem nevěděl nebo dělal, že neví) asi po 4 minutách ověřovaní dotazů na jaké číslo sem volal atd. mi sdělil, že se mám obrátit na jejich oddělení péče o zákazníky a to faxem nebo poštou. Copak mi stojí za těch 20Kč abych něco někam posílal faxem nebo poštou psal někam adresu a týden čekal na odpověd. Proč T-Mobil když o té chybě určitě ví nevrátí všem lidem jejich provolané peníze okamžitě a bez nějakého papírování. Myslím, že T-Mobil spoléhá přesně na to, že se nebude nikdo obtěžovat pro těch pár korun. 
0 0
možnosti

Krata

26. 9. 2002 15:17
Re: T-mobil účtoval i když neměl
Tvoje starosti bych chtěl mít :)
0 0
možnosti

Radek Kaňák

24. 9. 2002 13:58
Volba 00420 xxx xxx xxx

Zjistil jsem, že se nedá v síti Telecomu volat vnitrostátně číslem v mezinárodním formátu. Potřebuji to z důvodu, který se složitý na vysvětlování.

Podle informací by to mělo fungovat stejně jako na mobilech. Nebo jsem něco přehlédl.

Funguje to někomu?

0 0
možnosti

Marek

25. 9. 2002 8:29
Re: Volba 00420 xxx xxx xxx
To skutečně nejde ani jít nemá, příteli.
0 0
možnosti

Junis

24. 9. 2002 6:27
T-mobil tarifikoval i kdyz jste se nedovolali
Zkousel jsem 5 minut po pulnoci volat z Twistu na pevne cislo a ozvalo se mi, probiha precislovani ... a sezralo mi to kredit. T-mobil to moc nemel podchycene.
0 0
možnosti

Kráťa

26. 9. 2002 15:32
Re: T-mobil tarifikoval i kdyz jste se nedovolali
Ještě musím napsat jednu reakci, protože fakt některým lidem nerozumím.... 1. Věděl jsi, že probíhá přečíslování, proč jsi to "jen tak" zkoušel??? - Tvoje blbost.... 2. Nevím jak by to měl T-mobile řešit.... to by musel odpojit spojení na Telecom.... a to je druhá blbost, takže to prostě propojil do sítě telecomu, ten Ti řekl, že jsi se nedovolal (ne že je obsazeno, nebo linka neexistuje...).
0 0
možnosti

mira

24. 9. 2002 3:41
modra linka pres kartu X
Po precilovani nejde modra linka (844111144) pres Kartu X. Podpurna 800190198 tvrdi neco o pretizeni ale nejde to ani ve 3.00 v noci
0 0
možnosti

Jirka Koják

23. 9. 2002 18:05
s přečíslováním má problémy i memobox !!
Memobox záznamová služba telecomu, jediná služba, která zaznamenává vzkazy od volajicího, má nyní problémy. Není možné se dovolat do schránky přes 800 12 13 14, buď to hlásí : " Volana hlas. schranka v systemu memobox neexistuje " nebo po x pokusech se spojíte, ale v průbehu hovoru zjistite, že systém vám vymazal vstupní heslo, nebo vymazal osobní pozdrav. Rovněž nefunguje hlasová schránka memobox virtual přes přístupové číslo 800 11 12 13. Pokud někdo volá z mobilu ze sítě OSKAR, pak vám funguje pouze starý systém služby memobox před přečíslováním. Na novém systému služby memobox virtual údaje telecom pracuje. Z pevné linky pokud někdo vytočí číslo 800 11 12 13, pak mu to oznamí ve sluchátku : Volana hlas. schranka služby memobox neexistuje a nebo zkrátka vás služba memobox uvitá, a pokud chcete vstoupi do schránky , pak vám to oznámí, totéž i přesto, že platíte měsíční paušál telecomu 50,- Kc. Takže rozhodně není dobré trvdit, že telecom neměl problémy s přečíslováním. Místo toho aby poskytoval jako monopolní operátor kvalitní služby, tak jenom lidem ( fanouškům hlasových schránek ) ztrpčuje život.
0 0
možnosti