Diskuze

Co říkáte na Oskarovo GSM bankovnictví? Používali jste SIM jiného operátora jenom kvůli GSM bankovni

Až donedávna mohli konkurenti Oskara tvrdit, že jsou lepší, protože mají SIM toolkitové aplikace a především GSM bankovnictví. Po včerejšku to již není pravda. Oskar navíc tvrdí, že má v současnosti nejlepší karty SIM na českém trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P.K.

23. 9. 2002 14:16
A co třeba datové služby?

Pokud vím, tak se mi zdá, že Oskar zaostává za ostatními operátory už jen v pokrytí území signálem a absence vlastního "přípojného bodu" na internet. Totiž datové služby na požádání aktivují, ale připojit se musíte přes Telecom (a 971 čísla volit nejde) nebo přes jiné operátory. A to si tam radši dám starou Twist kartu.

P.K.

0 0
možnosti

isis

25. 10. 2002 9:55
Re: A co třeba datové služby?
Je to tak, pokrytí území je u Oskara opravdu nejhorší. Ale proč se vracet k T-Mobile, který na tom není o mnoho lépe. Pokud nechceš být o dovolené a pří víkendech bez signálu tak stejně nakonec koupíš Eurotel. Začínal jsem s Oskarem a telefonovat jsem jezdil 15 km od chaty. Tak jsem přešel k Twistu a telefonovat jsem chodil na kopec za chatu. Teď mám Eurotel a na chatě telefonuji přímo z postele. Je ale pravda, že po návratu domů založím zase Oskara - mámě ho všichni a vzájemné hovory jsou o polovinu levnější. A to nemluvím o desetikorunové oskartě a desetikorunovém tarifu odepiš. A proč se vůbec vázat na jediného operátora a jedinou SIMku. Proč se ještě neobjevil jediný výrobce MT (mimo Benefonu) s odvahou postavit se proti operátorům a uvést telefon s podporou více SIM.
0 0
možnosti

Karel Z.

13. 9. 2002 17:58
super služba

Bezva, že Oskar zaved GSM. Aspoň se zbavím přebytečné Debilovi SIM karty.Debil mi už stejně lezl na nervy s tím svým signálem, který se tak rád schovává.

0 0
možnosti

Limit

13. 9. 2002 18:46
tys někde chyt signál s Tebilem??

Tys chytl někde signál s Tebilem. Rád bych věděl, kde, abych toho místa využil vždycky, když půjdu kolem.

Není divu, že to Tebilovi teď moc nejde, když narval tolik peněz a energie zcela nesmyslně do "rebrandingu".

0 0
možnosti

Pawel

13. 9. 2002 17:41
v Oskarovi na Václaváku jsou bezva

Tomu, co píše Daisy, se mi snad ani nechce věřit. Mám teď aktuálně přesně opačnou zkušenost z Oskara na Václaváku. Při výměně SIMek byli ochotní, milí a informovaní

Narozdíl od Debila, kterého jsem měl předtím, kde se na Národní tahají čekací lístečky, jak na úřadě

0 0
možnosti

Daisy Vallet

11. 9. 2002 5:11
Oskar si vylepšuje neradostnou finanční bilanci stylem ber kde ber
Chtěla bych všechny varovat před Oskarovými vějičkami,na něž láká nové či staronové zákazníky. Jde o akci s Nokií 5110. Bohužel jse podlehla a s touto Nokií navštívila Oskarovu prodejnu v Praze 1, na Národní třídě. Trochu mě už zarazilo, že pánovi přede mnou odmítli slevu poskytnout, ačkoliv jeho 5110 vykazovala základní funkčnost, jak bylo samotným Oskarem požadováno. Proto jsem se ptala, zda jse vše v pořádku. Prodavačka můj telefon shledala OK. Hned poté jsem si vybrala nový telefon, tarif, telef. číslo, dohodla heslo pro komunikaci, a předložila doklady. Prodavačka vystavila fakturu a požadovala ihned její zaplacení. Platila jsem platební kartou. Pak mi teprve řekla, že se ještě musí sepsat tzv. předávací protokol. A v tom začala zírat pod baterku a pravila, že mi žádnou slevu nedá, protože je tam napsáno 5146 a ne 5110. Přitom jde o funkčně i vzhledově  naprosto stejný mobil, tak jak mám vědět, že jde podle Oskara o jiný telefon. Pro jistotu hned odnesla  tašku s novým telefonem, SIM kartou a fakturou z mého dosahu, abych ji snad náhodou nevzala!!!! Chtěla mě donutit, abych si u nich koupila třeba i jiný  telefon, ale už za nepříliš výhodnou cenu, což jsem odmítla.  Mělo tedy dojít k vystornování faktury, ale peníze mi vrátit nechtěli, protože platba neproběhla v hotovosti. Prodavačka ale slíbila, že účtárna Oskara pošle mé bance dobropis, aby uhrazená částka mohla být odblokována. Jak jsem následně zjistila, účtárna se na vše vykašlala a ani nehnula prstem.  Oskarova účtárna je telefonicky prakticky nedobytná, ale nakonec jsem se tam po několika pokusech dovolala a bylo mi sděleno, že faktura je anulována, takže peníze si Oskar z mého účtu stahovat rozhodně nebude, to dá přece rozum. A  že jsou díky naprosté duševní otupělosti jejich  prodavačky  zablokovány? To je prý můj problém a ne jejich, oni se prý už tou záležitostí zabývat nemíní. To je síla, co , to jsou panečku služby zákazníkům. Jen tak dál, Oskare a vyženeš i ty nejvěrnější zákazníky ke konkurenci.  Moje banka byla naštěstí ochotna věc vyřídit a po předložení ručně psaného potvrzení, že transakce byla zrušena, mi banka peníze vrátila na účet. Moje radost však byla předčasná. Ten samý večer si totiž Oskar peníze z mého účtu stáhl, což nelze kvalifikovat jinak než krádež.a podvodné jednání.  Banka tvrdí, že tomu nemohla zabránit, i když měla dost informací na to, že bylo jasné, že peníze si Oskar odebral neoprávněně. Takže s eBankou zanedlouho definitivně skončím, stejně jako s Oskarem. Pokud nelze takovýmto loupežím zabránit, tak nač zvyšovat bankám jejich zisky a od operátora se nechat ožebračit.? Toto nebyl první Oskarův přehmat - nedávno mi při změně telefonnního čísla změnili  bezlimitní Oskartu na obyčejnou a dalo mi hodně práce, než jsem je donutila k nápravě!!!! .  Teď musím absolvovat reklamační řízení, které může trvat až 90 dní, takže sbohem mých 4577 Kč. Je opravdu smutné, když i takovéto praktiky jsou u Oskara vítány, jen aby se zisky zvyšovaly.  
0 0
možnosti

Tomáš Parolek

11. 9. 2002 9:56
Re: Oskar si vylepšuje neradostnou finanční bilanci stylem ber kde ber
To je teda fakt síla!!! Do prodejny na Národní už taky radši nechodím, tam mi totiž zavařila jedna slečna tu zde níže zmíněnou výměnu SIM!!!
0 0
možnosti

Pavel Král

10. 9. 2002 22:35
Moje zkušenost

Dobrý večer do diskuze. Zajímavé příspěvky... Mám taky jeden. Zásadní rozdíl mezi Oskarem a Eurotelem (jistě určitě i T-Mobilem): u Eurotelu pravidlo číslo jedna, když zákazník přijde na značkovou prodejnu- NEODAKZOVAT jej na infolinku. Pravidlo u Oskara: ZAVOLEJTE si na infolinku. Oskar ještě nepochopil, že nejlepší je kontakt osobní, nenechat zákazníka plácat v problému.

Pravidlo druhé u ET (T-Mobilu): Když na prodejně nejsou schopni vyřešit můj problém, NEŘEKNOU: stoupněte si vedle k pokladně a až na Vás přijde řada, Vám tam kolegové pomůžou... Oskar to řekne. Jedna prodejna v centru Prahy...

Také se vám zdá, že je nejlepší se v prodejně na nic radši neptat???

0 0
možnosti

dup

10. 9. 2002 21:53

to, ze vOsral krade napady a tvari se, ze je nejlepsi, se da pri 'kvalite' jeho sluzeb cekat... (nehlede na to, ze to delaji vsichni tri, i kdyz ostatni dva v mensi mire, prece jen maji naskok...)

ale ze museli ukrast i nazev

 

http://www.simplus.pl" target="_blank" rel="nofollow">http://www.simplus.pl

 

docela se bavim

 

dup

0 0
možnosti

Sex Pistols

10. 9. 2002 17:23
Jak posílat sms z Oskara na Eurotel a Paegas za cenu sms do Oskara tj. 0,37 Kc.
Na http://www.mojelogo.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mojelogo.cz a http://www.xuh.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.xuh.cz najdete popis,jak posílat textovky/emaily z Oskara na Paegas a Eurotel jen za cenu 0,37 Kc za sms/email.Nevím proč se o této možnosti na mobil.cz tak zaritě mlčí.Patrně je to kvůli sponzoringu od těchto operátorů (Eurotel,Paegas).Pa pa a pišme levněji.
0 0
možnosti

karel

10. 9. 2002 20:06
Re: Jak posílat sms z Oskara na Eurotel a Paegas za cenu sms do Oskara tj. 0,37 Kc.
Nic takovýho tam neni, neplaš zbytečně
0 0
možnosti

Markéta

10. 9. 2002 12:28
Jiné banky?
A dalo by se zjistit, jestli a kdy se Oskar dohodne i s jinejma bankama?
0 0
možnosti

KT

10. 9. 2002 22:15
Volací záloha 1000,-Kč. Proč?
Žádám všechny, kteří mají složenou volací zálohu 1000,-Kč, aby si jí lépe hlídali a po 6 měsících podali žádost o navrácení zpět. Já jsem o ní požádal 24.5. a měli na poslaní celé 2 měsíce. Mě jí poslali až po řadě telefonátů na Oskar linku. 26.7. pí. Hlucháňová z reklam .odd. Oskara mi sdělila, že záloha již byla poslána a Česká pošta má na doručení 21 dní. Od 4.8. mám faktur. období k tarifu Slyším Vás. 7.8. volání na Oskar linku-bylo mi sděleno, záloha byla poslána 5.8. Úsudek ať si udělá každý sám, podle mě čekali až do konce fakturačního období a pak teprve poslali volací zálohu. Vědomě překročili odeslání o 10 dní. Proč?
0 0
možnosti

Petr

10. 9. 2002 11:56
Nejlepší SIM ??
Jak mohl nekdo napsat, ze OSKAR SIM karty jsou ted nej. Velky problem maji napr. s produkty Ericsson a SonyEricsson, kde tyto karty delaji v telefonu hotovou paseku. Firma ktera ma par set tisic zakazniku diktuje podminky firme ktera ma nekolik desitek milionu zakazniku.
0 0
možnosti

Petr Čech

10. 9. 2002 16:59
Re: Nejlepší SIM ??
Jake problemy myslite? treba SIM plus karta se taky moc nesnasi se starymi FW pro S35. Pokud mate <18, tak si uzijete. Jinak jsem se SIM Plus kartou za tyden pouzivani v T39 (s R4A) zadne problemy nemel
0 0
možnosti

Jarda

10. 9. 2002 11:10
To je dost!!!!
Už sem myslel, že se to nikdy nestane!!!
0 0
možnosti