Diskuze

Jak vnímáte současnou situaci operátorů a jejich schopnosti získávat nové zákazníky?

Ze zveřejněných počtů zákazníků našich operátorů je zřejmé, že mobilní žně už skončily a začal tuhý boj o každého zákazníka. Eurotel si udržel i v počtu nových zákazníků svou pozici jedničky a svým konkurentům ještě o pár desítek tisíc utekl. Starosti má naopak T-Mobile – pro Oskara se totiž v posledním čtvrtletí rozhodl téměř stejný počet lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miroslav Ejem

6. 7. 2004 11:42
T-mobile

Lepší fórum na svůj příspěvek jsem nenašel.

V síti T-mobile se mi dost často stává, že mnou řečené se vrací s cca 1 sec zpožděním ("ozvěna"). Z více typů telefonů, v mnoha lokalitách po ČR. Slečna či mladá paní na Operátorovi (linka pro důležité zákazníky) se mě snažila přesvědčit, že to může být způsobeno telefonem (kryt, pouzdro, ...). Má někdo obdobnou zkušenost (i z jiných sítí) ? Zná někdo vysvětlení ?

0 0
možnosti

PetrHl

1. 3. 2003 1:19
chování operátor ke svým dlouholetým zákazníkům
Netroufám si odhadnout, nakolik jsou operátoři schopni získávat nové zákazníky (v tomto směru se mi nejlépe jeví Oskar), ale vím jistě tom, jak se Eurotel a T-Mobile  chovajjí ke svým starým zákazníkům - serou na ně. Sám jsem u ET, a dnes mě pořádně nasr... a zkazili den. Naletěl jsem na jejich akci na Nokii 3410 a jejich cenu 1,-Kč. To bohužel platí jen pro nové zákazníky, ovšem to nikde na jejich webu nezjistíte, to zjistíte až po hodině čekání v jejich značkové prodejně. GRRRRRRRRRRR. Nevíte někdo, jestli si můžete svoje číslo přenést k jinému operátorovi i v mobilích sítích, nebo je to jen u pevné linky? Kdyby to šlo, asi bych to hned udělal, protože po pěti letech takovéhle chování......to je i na mne dost.
0 0
možnosti

gigolotom

21. 4. 2003 19:26
Re: chování operátor ke svým dlouholetým zákazníkům
oni by se k tobe tak nechovali, musis jim vic davat penez vic provolavat. mesicne tak 10 - 15 tisic, v zahranici bezne kolem 30 tacu uvidis jak se k tobe budou chovat, zadarmo ti daji telefon jaky si reknes to vim z vlastni zkusenosti a udelaji co budes chtit protoze si te chteji udrzet. Kdyz k tomu mas jeste firmu ktera cela jede na eurotelu tak jsou z tebe jak posrani kdyz prijdes do prodejna. Kdo plati ten plati
0 0
možnosti

Drackie

12. 8. 2002 19:18
speciální tarify Eurotelu
Co si myslíte o těchto tarifech? DOUBLE NET cena.........................................215,- volné minuty..............................30 volné SMS.................................30 SMS..........................................2,50 T-Mobile a Oskar (šp. / mimo)......8,60 / 5,80 (spička: 8-16 hod) Eurotel a Telecom (šp. / mimo).....8,60 / 2,40 volání v rámci těchto paušálů........1,80 NET10 cena.........................................559,- volné minuty..............................100 volné SMS..................................10 SMS..........................................1,50 T-Mobile, Oskar, Telecom.............4,20 Eurotel........................................2,20 volání v rámci těchto paušálů........1,80 NET42 cena............................................2559,- volné minuty..................................600 volné SMS.....................................60 SMS..............................................2,50 T-Mobil, Oskar, Telecom.................3,50 Eurotel...........................................2,20 volání v rámci těchto paušálů...........1,80 Volání v rámci těchto paušálů znamená, že vlastníci jednoho jednoho z těchto tří paušálů si volají kdykoliv za 1,80. Docela fajn pro volání ve firmě mezi zaměstnanci apod. Navíc je zde podrobný elektronický účet (již v ceně) s různými fltry. Kdyby někdo chtěl volat za tyhle ceny, ať se ozve.
0 0
možnosti

petr

18. 2. 2003 8:57
Re: speciální tarify Eurotelu
mám tarif DOHODA S OSKAREM a tím je vše vyřešeno , dříve jsem měl EUROTEL GLOBAL  a to bylo cenově neúnosné a to jsem volal velmi opatrně , teď  volám i nad rámec nomální potřeby a nijak mě to nerujnuje , nutno přiznat lepší signál EUROTELU
0 0
možnosti

polda

8. 8. 2002 9:58
čísla
Asi bych tyto čísla moc nepřeceňoval,sice o něčem vypovídají,na druhou stranu podmínky za kterých si tel.společnosti počítají aktivního zákazníka jsou hodně široké, a schopnost získání nového bych radši přejmenoval na prodání SIM karty.Já jsem během loňského roku také vyzkoušel všechny operátory, a dnes si mě také započítavají všichni jako aktivního, ikdyž půl roku používám jen jednoho.Bude to chtít trochu času anebo změnit způsob počítání zákazníků(vcož však moc nevěřím,takhle si každý z těch čísel vybere to své vítězství na celé čáře před ostatními)
0 0
možnosti

Alice

7. 8. 2002 9:10

:-)))))

dobrá Rosťo, uznávám Tvoje argumenty, je v tom dost pravdy jak jsem zjistila, vážně jsi mě rozesmál s tím stylem odpovědi, hodně jsem se pobavila, pa Alice

0 0
možnosti

Aton

6. 8. 2002 23:19
OSKARE JEN TAK DAL!!!!
Jen tak dal protoze T-Mobile a Eurotel jsou neschopni mam sam T-Mobile s tarifem 60 a koupil jsem si oskara hodlam na nej uplne preji a zrusit T-Mobile!!!! Nikdo se nesnazi vic ne Oskar!!!!
0 0
možnosti

richard

4. 3. 2003 12:14
Re: OSKARE JEN TAK DAL!!!!
maš pravdu OSKAR je lepší a vůbec nechápu lidi co se drží t-mob..a eurotelu
0 0
možnosti

leonidas

6. 8. 2002 21:35
Kolik má OSKAR zákazníků s provolaným 1 000 Kč měsíčně?
Znám lidi, kteří u E provolají tisíce, znám Paegasáky, kteří provolají tisíce, ale u OSKARA se to nevyplatí. U OSKARA se objevují rarity faktura jednou za rok - Slyším Vás a provoláno třeba 400 min na pevnou, Dohoda s prodělkem. Největší přijmy má E a potom T-cosi a daleko a daleko je OSKAR a musí držet v provozu podobnou síť. Pomohl nám levně telefonovat a teď by ho měli prodat někomu finančně silnému a ten konečně zavede levné volání, již na to nemá peníze, podle mne. Dost dlouho krvácel a teď musí na zákaznících vydělat, žádná humanita. Mám Slyším Vás a OSKARTA 10 Kč, úplný prodělek, znám spoustu lidí co mají Slyším Vás a jsou uváděni jako tarifní zákazníci  , za pětku tarifák, to fakt nikdo nemá.
0 0
možnosti

Martin

16. 6. 2004 14:32
Re: Kolik má OSKAR zákazníků s provolaným 1 000 Kč měsíčně?
Hluboce se mylite pane ani nevite jak moc se mylite.Oskarovi se to vyplati tak jako tak. Koukal jste se na financni vysledky OS?
0 0
možnosti

Kd

6. 8. 2002 16:16
Re: Stávka proti Oskarovým jobovkám
Nevim o co ti jde, ale magor jsi slusnej...
0 0
možnosti

Marcio

6. 8. 2002 8:23
Divim se divim
Pred chvilkou jsem se vratil z obchodu, kde jsem zjistil fakt skaredou vec: Twist karta SIM se sice da koupit za 460 Kc, jako vzdycky predtim, jenze ma kredit jen 300,- !!! Kde je Oskar, ktery za SIM nechce vubec nic? Nezda se mi to, jako dobry zpusob, jak ziskavat nove zakazniky, kdyz misto vyhod mam same nevyhody! Mam Twista, ale co je mi z toho, ze mam svetovou sit Tiimobajl, kdyz je to nepruzny a drahy gigant?? Aaaaaaaaaaaaaaaaa! Zacnu premlouvat vsechny zname, at prejdou na Oskara. Vlastne, mel jsem to udelat uz davno. Cau M.
0 0
možnosti

...

5. 8. 2002 10:03
vic firem má Oskara
Zdá se mi, že na Oskara přešlo v poslední době taky dost firem.  
0 0
možnosti

Limit

6. 8. 2002 23:05
Re: vic firem má Oskara

Souhlas. Šokoval Contactel, je s Radiomobilem jedna rodina (společný vlastník České radiokomunikace) a přesto dal před telefony T-mobilu přednost Oskarovi.

 

0 0
možnosti