Diskuze

Podle sdělení tiskového mluvčího našeho dominantního operátora Český Telecom velmi dobře spolupracuj

Má se podle vás používání falešné, tzv. "věčné" telefonní karty soudně trestat? Myslíte si, že desetileté používání těchto karet způsobila nedbalost Českého Telecomu, nebo mu nešlo zabránit? Co si vlastně o "věčných" kartách myslíte?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tonda

2. 3. 2003 19:30
Nové telefonní přístroje Ascom
Nemá někdo podrobné informace o těch nových telefonních automatech Ascom firmy Monetel? díky. fekus@centrum.cz
0 0
možnosti

roman

27. 7. 2002 16:08
super diskuze
cerna karta je super! vysvetlete mi jak muzou nekoho chytit pri pouzivani cerne karty,kdyz je clovek trochu pozorny a ma u sebe i orginal kartu tak by me museli chytit jedine s cernou primo v automatu a na vytazeni je vzdycky casu dost.jednoduse pozorovat okoli a kdyz se neco deje tak konec.
0 0
možnosti

AinUK

27. 7. 2002 1:21
No a co?

Telekom je mi ukradeny a je mi jedno, ze ho nekdo okrada, Ja to nedelam, protoze to nemam zapotrebi. Urcite se nekonecna karta da vyuzivat tak aby vas nechytili...ale me by se ani do budky nechtelo. Hlavne, ze se ted z automatu da poslat SMSka...z toho asi vytecu blahem ((-: Aspon se pobavi i takovy TEENAGERi jejichz rodice nemaj na mobil a TeleShum dostane vice penez.

Az budu mit jiny pristup na internet, nebudu uz vlastne vubec potrebovat pevnou linku. GSm je u nas diky konkurenci na velmi solidni urovni.

 

0 0
možnosti

baby-phreaker

26. 7. 2002 23:46
Kdo jinemu jamu kopa,...
Myslim si, ze nejaky nekonecny tel. karty je nic oproti tomu, kdyz se vam nekdo sikovnej (phreaker) napoji na domaci tel. linku, odtamtud si zavola treba na 0906........ a vy jen platite a platite,... Takze Telecomu sice vadi, ze nekdo vola za jeho prachy, ale ze Telecom dostava vic penez od Phreakeru, prostrednictvim vas normalnich lidi s bytovou linkou to jim nevadi. je to kazdyho blbost, kdyz se necha chytit, ale resil bych to max. zabavenim karty a blokovou pokutou cca. 1000,- az 3000,-
0 0
možnosti

Pavel P.

25. 7. 2002 16:30
Zkušenosti
Sám n.karty rutinně používám, dá se opatřit za +-2000kč. Je pravda že se Serecomu daří chytat lidi, už to není to co bývalo. Sám vím o několika případech. Hlavně jsou chytání volající do zahraničí z arabských zemí (tam je to drahé...) K dokazování bývá využíváno kamerového systému. Naštěstí n.karty fungují i na některých nových budkách. Pro redaktory bych teoreticky mohl mít i nějaké ty zajímavé informace, ovšem docela pak bych měl obavy aby se někdo nezačal šťourat....
0 0
možnosti

Přemysl Souček

26. 7. 2002 17:57
Re: Zkušenosti

Zdravíme,

rádi bychom se seznámili s některými podrobnosti, o kterých píšete. Můžete nás prosím kontaktovat prostřednictvím mého mailu? Zdroje samozřejmě chráníme.

Předem děkuji

P.Souček, Mobil.cz

0 0
možnosti

neuvedu

25. 7. 2002 16:23
Telekom je /téměř/ zločinecká organizace
V důsledku několika desetiletí nasupené arogance a nehorázných podmínek na jedné straně a poníženosti a bezmocnosti na straně druhé se domnívám, že jakékoliv poškozování tohoto postkomunistického polostátního podniku by mělo být morální povinností nás všech. Uvážíme -li klíčový význam telekomunikací pro rozvoj ekonomiky je podvazování ekonomiky jaké činí onen moloch ve svém důsledku horší než činoost všech mafií dohromady. Zhoubný vliv monopolu je myslím dostatečně prokázán a tvrzení že uživatelé nekonečných karet poškozují ostatní zákazniky je čirou demagogií. Z formálního hlediska je používání nekonečných karet sice nezákonné, nicméně z morálního hlediska je více než opodstatněné, jelikož ona organizace zneužívá své monopolní postavení ve značném rozsahu a s velmi negativními celospolečenskými důsledky. (Uvědomte si, kolik bychom platili za telefony, kdyby zde byla konkurence.)
0 0
možnosti

taky neuvedu

25. 7. 2002 22:08
Re: Telekom je /téměř/ zločinecká organizace
Mě u Telecomu štve, že ačkoliv má zisk kolem 6 mld ( někde jsem to četl tak mě nekamenujte jestli to není pravda) tak cenama pořád dusí svoje klienty - živitele. U soukromé firmy by to bylo pochopitelné, ale u státního podniku?
0 0
možnosti

asdf

24. 7. 2002 23:00

okurková sezona

lameři z ms

loooooooooooooool

uoha

du na CS

0 0
možnosti

Petr

24. 7. 2002 17:25
Odpoved

pravnika na otazku k diskuzi je jednoznacna - jedna se o umzslne podvodne jednani a tudiz by mel automaticky prijit postih... Vyse skod prokazatelne behem jednoho telefonatu nebude patrne nad zakonnou mez, tudiz patrne nebude naplnena skutkova podstata trestneho cinu.

Osobne si myslim, ze je to stejne jako krast treba rohliky nebo jezdit na cerno tramvaji... znam ale lidi kteri toto vse delaji jako "sport" a zvysuji si tim hladinu adrenalinu v krvi...

0 0
možnosti

papek

26. 7. 2002 8:23
Re: Odpoved
Neviem ako v Čechách, ale na Slovensku už pozmenili zákon a používanie falošnej tf. karty napĺňa skutkovú podstatu trestného činu, bez ohľadu na spôsobenú škodu.
0 0
možnosti

Mirek

24. 7. 2002 13:20
Souhlas

Já o tom vím, že home mini nemusím mít, ale chci ho. Jen komentuji toto: Služba (třeba minuta tel. hovoru) stojí poskytovatele stejně u jakéhokoliv tarifu, třeba X Kč. Pokud ji prodává za cenu X + Y%marže, je to OK. Takto ji prodávat musí, ze zákona nesmí prodávavat pod nákupní cenu a s nulou marže to jistě nedělá. Ale pro home mini tutéž službu prodává za 2*(X+Y%), což znamená, že třeba při původní marži 20% prodává jinému zákazníkovi s marží 140% a to zde kritizuji jako nemorální sazbu. Přesto ten tarif chci, protože volám minimálně a chci být k dosažení i na pevné lince. Ale ještě jedno zdražení a může si Telecom ten aparát nacpat někam, i s tím drátem, jak jsem onehdy četl na internetu v odhlášce patřične vytočeného zákazníka.

PS: Pak se divte, že někdo chce volat zdarma, když my všichni to sponzorujeme, i když nechceme.

0 0
možnosti

xxx

25. 7. 2002 7:52
Re: Souhlas
Pak by se rovnou tarif home standart mohl zrusit, nebot by nabizel stejny kredit a stejnou cenu za volani jak home miny jen misto 190 za 299 Kc. Zkratka tady si pristoupil na urcity pocet pocet volani v cene. Pokud volas vic, tak jim doplacis z rozdilu pausal. Pokud se tito nevyplati muzes kdykoliv prejit na jakykoliv jiny. Ja si taky nastezuje ze za telefon platim misto 190 jako ty 299 Kc. U MOBILNICH OPERATORU JE TENTO ROZDIL PREDPLACENA KARTA VERUS TARIFY CASTO JETSTE VESTSI A NKDO SE TOMU NEDIVI. Osobne bych tarif Home miny vubec nezavadel a za odhlaseni telefonu tech kterym by se zdrazeni nelibilo bych jsem jim nabidl kupon na nakup telefonu EUROTEL GO. A takto uvolnene linky bych napriklad casem pronajmul alternativnim operatorum. Vydelal bych jsem zrejme jeste vic.
0 0
možnosti

Karel

24. 7. 2002 8:09
Faux pais Telecomu

Myslim, ze je to jeden z mnoha prusvihu CT, kterymi tuto zemi obstastnil. Neznam technologii novych Trick karet a zda je mozne je obelstit. Kazdopadne i v pripade, ze ucine opatreni prislo nyni je to dost pozde. Absolutne nesouhlasim s tim, ze je to problem Telecomu. Je to okradani i ostatnich klientu, i kdyz jsou to zde pravdepodobne celkove nevyznamne castky.

Jedno vim velice dobre. Technologie, kterou v tomto oboru nelze zatim obelstit existuje a jeji implementace je velice jednoducha. Funguje bez problemu ve svete a mluvit o moznosti jejiho zneuziti by bylo, jako kdyby nekdo uvedl, ze lze prolomit el.odpis. Kdyby tak dodavky pro CT nebyly postaveny na kamaradcovtu.

Presto, ze CT nefandim, nazor na postih je jasny. Je to trestny cin vyrobce i uzivatele, o tom neni diskuse.

0 0
možnosti