- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja nevim, co vsichni mate, me vyhovuje uctovani 60+1 - hovor do 30 sekund stihnu vyjimecne (asi jsem moc ukecanej ), a ten se da nahradit sms. A k tem, co tu vychvaluji Oskar - mel jsem slysim vas, uvazoval jsem i o prechodu na oskari pausal, jenze kdyz se nedovolate skoro odnikud a kvalita hovoru je udesna (kdyz mi nekdo vola, bezpecne poznam podle kvality, jestli pouziva PG/ET nebo Oskara.
A krom toho, z cisel v seznamu mam pul PG, pul ET, a 3 Oskary, tak neni co resit...
ERICSSON R520m (v omezenem poctu) opet skladem!
Novy, urceny pro CR (od autorizovaneho distributora), s plnou zarukou (12mesicu) v autorizovanem servisu. Cena 7800Kc vcetne DPH
Info na mailu...
Ideální stav pro zákazníka je účtování 1+1 a pro operátora min hodina+hodina :o) Pokud budu vycházet ze stávajících nabídek na trhu a budu je srovnávat, tak je potřeba přehodnotit délku hovorů. Když někdo uskutečňuje krátké hovory, které přesáhnou hranici 30 sec., ale nepřesáhnou minutu, je jedno, jestli jsou jeho hovory účtovány systémem 30+30, nebo 60+1, protože v obou případech zaplatí celou minutu. Pokud jsou jeho hovory kratší, než 30 sec., pak je v účtování 60+1 škodný, ale samozřejmě je zapotřebí brát ohled i na množství delších hovorů, než je jedna minuta, protože jestli z deseti hovorů uskutečním např. 2 po 20 vteřinách a zbatek třeba po 65-ti, pak se mi ty dva "prodělečné" hovory několikanásobně vrátí...
Z hlediska zákazníka a jeho polemiky, zda jsou jeho hovory výhodné, či nikoliv (bez ohledu na nejčastěji volanou síť), je teda zapotřebí zohednit převládající délku hovorů. Z pohledu operátora je to stejné. Pokud trh žádá vteřinové účtování, pak se snaží vyhovět. Jestliže volají na infolinku tisíce zákazníků, kteří mají zájem o účtování 60+1, jaké mají i jiní operátoři a kvůli neschopnosti operátora učinit požadovanou změnu tito posléze odcházejí (nejkrajnější případ), operátor dříve či později změnu provést musí.
Jinou otázkou je, z jakého důvodu zvolí operátor změnu účtování i u předplacených služeb. To, co tu mnozí kritizujete, je vývoj trhu. U paušálových zákazníků zavedl účtování hovorů 60+1 první Oskar a zbylí dva operátoři reagovali postupem času. Nyní se ukáže, jak dlouho bude trvat ostatním operátorům, než zareagují na tuto novinku pro Twist...
Nepoužívám předplacenou službu, ale i tak provozuji většinou hovory mnohem delší, než je jedna minuta. Systém 60+1 mi tedy šetří volné minuty a celkové náklady v takové míře, že to minimum hovorů, které jsou pod 30 vteřin, mi žíly netrhá :o)
Jen by mne zajímalo, až nastane čas, kdy budou i GOučka a Osakrty účtovat 60+1, kam půjdete vy, kteří kvůli změně z 30+30 odcházíte k jinému operátoru :o)))
Dejte mi vědět a mějte se. S nadhledem
Zdeněk
Doplnil bych rád informace o zmíněném Siemensu M35i. Spekulovat o výhodnosti či nevýhodnosti dotovaného telefonu je z tohoto pohledu zavádějící. Pokud budu mít zájem prodloužit smlouvu s RadioMobilem, zaplatím za tento telefon 2,20Kč, ne tu cenu, kterou redakce zmiňovala...
Možná si pánové redaktoři neuvědomují, jaký pro operátory je přírustek nových zákazníků a jak se pečuje o stávající... :oD
Mějte se
Zajimalo by me technicke provedeni vterinoveho uctovani. Varianty:
1) spocita se cena jedne sekundy v halirich zaokrouhleno nahoru, celkova cena se pak zaokrouhli na desetniky nahoru
2) cena jedne sekundy bez zaokrouhleni krat pocet sekund a pak se to zaokrouhli na desetniky nahoru
3) viz 1), ale zaokrouhleni na halire
4) viz 2), ale zaokrouhleni na halire
5) jinak
MT dostava v prubehu hovoru informace o provolanych jednotkach. Zrejme je obdrzi pri spojeni, pak po 60s a pak kazdou sekundu, jinak by pocet jednotek nemusel byt aktualni. Druha vec je, co si operator uctuje, coz se nejlepe zjisti z rozdilu kreditu pred a po hovoru. (Za predpokladu, ze v te dobe nebyly zauctovany dalsi sluzby.) Vzhledem k tomu, jake je v T-mobilu "ticho po pesine", ani bych se nedivil, kdyby pouzivali uctovani 1) nebo 3), coz by samozrejme nebylo az tak vyhodne, jak nam je vtloukano do hlavy.
Mohl by k tomuto tematu Mobil.cz napsat nejaky clanek? (nejen o Twistu, ale o predplacenkach vubec - jak to funguje atd.)