Diskuze

Víte o některé službě operátorů, která je podle vás zbytečná a drahá? Jaké máte s používáním podobný

Naši operátoři nabízejí spoustu služeb, které ale mnohdy nepotřebujete. A které, když už použijete, tak vám nepomohou v tom, co chcete udělat. Nedá se říct, že by šlo přímo o zbytečnosti – ale mnohdy stejného výsledku dosáhnete i jinou cestou. A velmi často i levněji.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarda

11. 3. 2002 17:10
Články Mobil serveru, bez kterých se obejdete
Být Mobil serverem, nepouštím se doskuze na téma, bez čeho bychom se mohli obejít. Existuje totiž také spousta článků na Mobil serveru, bez kterých se obejdeme a že jich bylo v poslední době dost. Pokud se mi něco nelíbí, tak to nepoužívám. V tržním prostředí totiž rozhoduje pouze zákazník o tom, co je a co není úspěšné, nikoliv novináři. Vidím, že je to stále pro někoho nepochopitelné...
0 0
možnosti

ksicht

11. 3. 2002 16:55
Hodinky s dvomi cifernikmi
Nemal som hodinky s dvomi ciferníkmi, ale zišli by sa mi, keď bola manželka v Japonsku - aby som vedel, kedy jej mám volať (kvôli časovému posunu). Mám hodinky s ciferníkom a displejom, takže sa mi dajú nastaviť dva časy, ale aj "dvojciferníkové" riešenie nie je na zahodenie...
0 0
možnosti

Dudek

11. 3. 2002 12:43
VCEREJSI VYPADEK U EUROTELU
Kdyz uz jsme u tech skvelych sluzeb nasich skvelych operatoru, tak by me zajimalo, jestli se tady objevi clanecek o vcerejsim trihodinovem vypadku WAP brany eurotelu. Nejen, ze od doby, co Eurotel zavedl 1kc/minutu jejich brana totalne nestiha, ale vypada to, ze cas od casu to proste nevydrzi a spadne uplne. Je to ostuda. A nedelam si iluze, ze se o tomto objevi clanek na mobil.cz. Je totiz dost odvazne nastvat si sveho nejvetsiho inzerenta. Nemam pravdu, mila redakce?
0 0
možnosti

Přemysl Souček

11. 3. 2002 14:26
Re: VCEREJSI VYPADEK U EUROTELU
Vážený pane, proč místo zbytečně osočujících ironických řečí raději nepopíšete podrobně problém, o kterém se zmiňujete? Není totiž v silách redakce, vědět o všech výpadcích, jež nastanou. Co Vy na to, pane Dudku? S pozdravem P.Souček vedoucí redakce Mobil.cz
0 0
možnosti

Vilda Svoboda

11. 3. 2002 10:25
Kazde zbozi ma sveho kupce.
Pred mnoha lety mi muj otec rikaval, ze kazde zbozi ma sveho kupce. To kdyz jsem se podivoval nad nejakymi prisernostmi ve vykladni skrini buhvijakeho obchodu. Zkusenosti mi davaji za pravdu. At se na trhu objevi jakakoli hnupovina vzdy se najde nekdo, kdo si ji koupi. Nekdy je to jak za socialismu - vyvojari jsou pod tlakem - inovace musi byt, jinak nebudou premie... :-( Musim se ale priznat, ze sam se casto chovam jako ti zmineni kupci. Mam mobilni telefon, prestoze nesnasim telefonovani a dela mi problem vyuzit tech 200 minut pausalu mesicne (ale zato mam dva partnery). Kdyz jedu na dovolenou, aktivuju si v Clicku zasilani predpovedi pocasi (jako kdybych vedle sebe nemel radio). Mam v Clicku naprogramovane pripominani narozenin (to asi proto, kdyby muj digitalni diar na to zapomnel). Aktivoval jsem si GPRS, prestoze nemam notebook, na internetu visim cely den pomoci pevne linky a doma celou noc pomoci dialupu. Zaridil jsem si GSM banking jen abych zjistil, jak je to nepohodlne a chude. Vyzkousel jsem hlasove SMS jen pro legraci, Paegas Navigator - jen abych zjistil co to dela. Kazdy soudny clovek meho veku by po zrale analyze - cely den u telefonu a cesta do kancelare trva 15 minut - uznal, ze mobil nepotrebuje. Tak k cemu ho mam? No prece na hrani (nemyslim tim ovsem hrani her). Ale jsem rad, ze ho mam, jen pro ten pocit, co vsechno umi.... (... Zasilani pohlednic z telefonu? Hrome to jsem prehledl... ;-)
0 0
možnosti

Tomáš Parolek

11. 3. 2002 12:45
Re: Kazde zbozi ma sveho kupce.
Jo,jo, tak nějak to bude!! Většinu "mobilních vymožeností" má člověk proto, že je může mít, ale většinou je ani nepotřebuje, a po jejich vyzkoušení na ně někdy i vesele zapomene. Prostě nás operátoři umí vycévkovat!
0 0
možnosti

Bohuslav Roztočil

11. 3. 2002 10:05
24 hodinový ciferník
Sháním takové hodinky už celá léta. "Cože?", "Ne, nemáme.", "To se nevyrábí..." - takové jsou odpovědi, které slýchám. A teď čtu, že létající kůň je rozdával... :-((
0 0
možnosti

11. 3. 2002 11:44
Re: 24 hodinový ciferník
Swatch
0 0
možnosti

Fox ic

11. 3. 2002 9:09
Zbytečné možná, funguje to určitě!

Dobrý den,

 jsem jenom laik, takže dost možná nemám pravdu, ale vidím to takhle. Na hlasové pohlednice se rozjela reklamní kampaň v televizi, tisku, na netu atd... Stane se určitě aspoň na chvili lákadlem (třeba než lidi zjistí kolik to stojí ) Tahle služba mi přijde spíš pro mladé, (pochybuju, že si nějaký podnikatel bude posílat hlasové pohlednice) A právě pro mladé, kteří šetří ká kačku kreditu ja ta cena dost vysoká. Ale k věci . Co stojí operátora zavedení takové služby? Nějaké centrum pro vyřizování, linky, odněkud vystříhat ty pohlednice (uznávám, vcelku super) a jedem. Nevím kolik to může stát, ale jistě se to už běhěm prvních pár dní vrátí. Takže se na takových "zbytečných službách" dá docela dobře rejžovat. Nepočítám reklamní kampaň, ta se asi bude vracet déle.....

0 0
možnosti

Beny

12. 3. 2002 12:26
Re: Zbytečné možná, funguje to určitě!
To je jednoduchy, reklamni kampan se vracet nemusi z teto akce, ta se bere celkove za celou firmu. V ramci budgetu stejne do vsech medii sypou penez jako zelez a celou dobu tam nemuzou davat jendu vec, takze kdyz psousti neco novyho, tak jenom predelaji reklamu a do uvolnenyho prostoru nasypou tyto "novinky", ktery jsou sice naprd, ale da se na nich vydelat.TEch sluzeb naprd je spousta, kdo z lidi pouziva dodnes click od Paegasu a to click box placeny_? KDyz azcinali, byl zdarma, ak vsichni zjistili, ze klasicky freemail splni svoje taky stejna a nemusi se za nej platit a posila uplne stejny veci a to, ze tam mate nahravky ze zaznmaniku je dobry, ale vetsinou nez si je nekde vyslechnete, uz je davno to aktualni rpyc. Takze dalsi sluzba, ktera byla dobra leda tak ro to, ze vime, ze pokrok jde vpred, ted jenom jestli toto je ta spravna cesta.
0 0
možnosti