Diskuze

Jaké jsou vaše zkušenosti se servisem mobilních telefonů?

Po krátké přestávce se v našem seriálu o záručních a servisních podmínkách podíváme na značku Panasonic. Máte-li mobilní telefon této značky nebo se jej teprve chystáte koupit, mohou vám následující řádky přijít vhod.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mobil servis BRNO

15. 12. 2003 18:39
Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)

AUTORIZOVANÝ ZNAČKOVÝ SERVIS ALCATEL, NOKIA, PANASONIC, SIEMENS A MOTOROLA. POZÁRUČNĚ TAKÉ: SIEMENS, SONY - ERICSSON, PHILIPS, AJ. Hrnčířská 6, 602 00 Brno - Královo Pole (areál SFINX). Tel: 732 969 881
http://www1.webpark.cz/mobil-servis/

0 0
možnosti

Servis mobilních telefonů BRNO

15. 12. 2003 18:36
Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)

AUTORIZOVANÝ ZNAČKOVÝ SERVIS ALCATEL, NOKIA, PANASONIC, SIEMENS A MOTOROLA. POZÁRUČNĚ TAKÉ: SONY - ERICSSON, PHILIPS, SAGEM AJ. Hrnčířská 6, 602 00 Brno - Královo Pole (areál SFINX).

Tel: 732 969 881

http://www1.webpark.cz/mobil-servis/

0 0
možnosti

Mobil servis

15. 12. 2003 18:32
Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)
Autorizovaný servis Nokia, Alcatel, Panasonic, Siemens, Motorola - BRNO, Hrnčířská 6 (areál SFINX)
mobil.servis@email.cz

AUTORIZOVANÝ ZNAČKOVÝ SERVIS ALCATEL, NOKIA, PANASONIC, SIEMENS A MOTOROLA. POZÁRUČNĚ TAKÉ: SIEMENS, SONY - ERICSSON, PHILIPS, AJ. Hrnčířská 6, 602 00 Brno - Královo Pole (areál SFINX). Tel: 732 969 881

Email: mobil.servis@email.cz
http://www1.webpark.cz/mobil-servis/" target="_blank" rel="nofollow">http://www1.webpark.cz/mobil-servis/

 

0 0
možnosti

martye

11. 8. 2003 0:10
moje skusenosti

S prazskym servisom siemensu mam len jednu skusenost, asi dva roky dozadu mi zacala blbnut moja C35 (kupena na Slovensku u mojho operatora), kedze som uz bol v Prahe, som ho zaniesol tam do servisu. Tam relativne rychlo zistili, o co ide (bola to nejaka vtedy bezna zavada na zakladnej doske, ktoru bolo treba vymenit). Clovek by povedal, ze ziadny problem...ale...

30 dni sa s tym telefonom nic nedialo, stale sa tvarili, ze cakame na nahradne diely, zapozicku mi nechceli dat, zevraj maju len par telefonov a aj to rozpozicane....neverim doteraz ani jednemu tvrdeniu....po 30 dnoch mi ten kram vratili, ze chod ho vratit....

a pointa? telefon som zaniesol v Bratislave do Siemensu, kde ho v priebehu 5 hodin spravili a este sa desne bavili, zevraj prazsky servis bol vyhlaseny za najlepsi servis siemensu v Europe....

0 0
možnosti

pavel

23. 4. 2003 15:43
Re: DObře mu tak !!!
Snad by Siemens mohl projevit vděčnost, že byl zakoupen právě jeho výrobek. Ten mobil jsem dostal jako dárek, o kterém jsem předem nevěděl a nemohl jsem to ovlivnit.
0 0
možnosti

pavel

23. 4. 2003 15:38
Re: TakTak
já jsem si myslel, že mi bude stačit, když si prohlídnu internetové stránky. když tam mají dobu servisu uvedenou, proč ještě telefonovat?
0 0
možnosti

Vasek

19. 4. 2003 9:29
Dobré zkušenosti
Jsem prodejce mobilních telefonů a se servisem Siemens jsem v podstatě neměl nikdy žádné problémy. Po záslaní MT se vrací max do 10ti dnů opravný zpět. Toto se ale většinou nedá říct o jiných servisech. Problém jsem s nimi měl pouze před cca 2 lety, kdy neměli nějaký díl na C25 a ten telefon mi vrátili za 25 dnů neopravený s tím, že si to mám vyřídit s dodavatelem. Jinak jsou ale opravdu dobrý a rychlý.
0 0
možnosti

Nitro_2@centrum.cz

19. 4. 2003 20:00
Re: Dobré zkušenosti
A už ste zkoušel reklamovat firmware?
0 0
možnosti

Jan Zlesák

18. 4. 2003 16:50
tragické zkušenosti
Jsem rád, že vznikla podobná debata. Musím říci, že mé zkušenosti se záručním servisem firmy Siemens, resp. Fujitsu-Siemens jsou přímo tragické. Nebudu Vás zatěžovat detaily, ale moji, v tu dobu relativně novou C25, nebyli schopni během zákonem stanoveného měsíce opravit, to jim ale nezabránilo, aby mi ji dvakrát nevydali jako opravenou. Závada se však vždy během hodiny opět projevila. Po důrazných protestech jsem nakonec dostal nový telefon. Ještě horčí byla má zkušenost s pozáručním servisem mého notebooku Fujitsu-Siemens Liteline. Tam mi záruční opravu odmítli provést úplně, prý jsem neodborně zasáhl do hardwaru, což bylo zcela absurdní a lživé obvinění. Jediná cesta by vedla přes soud, což jsem nakonec vzdal a opravu zaplatil v jiném servisu. Jednalo se o servis Alwitronic, autorizovaný servis Fujitsu-Siemens na Pankráci, opravdu ho nedoporučuji... Nejsmutnější na celé věci je to, že mi nedokázal pomoci ani servisní manažer Siemensu pan Charbuský, naopak se zachoval tím nejhorším způsobem. Výsledek? Již nikdy si nekoupím výrobek od této firmy.
0 0
možnosti

NoNameX

18. 4. 2003 15:12
Servis Siemens
Dle zname z Eurotelu (znackove prodejny) je se servisem Siemense problem - haldu reklamaci vraci jako neoduvodnene. Sam mam Nokii a fw mi do ni nahrali v ramci zaruky naprosto zdarma (jen to chce najit na internetu, ze s mym fw mi nefunguje to a to)
0 0
možnosti

wewill

18. 4. 2003 11:13
vyčůránci

Mám takový pocit, že si hodně lidí myslí, že když nedosáhnou svého, tak si vymyslí hodně zajímavý příběh, na který nalákají pár stejně smýšlejících lidí a když už neuspěli a neočůrali danou firmu nebo člověka, tak mu alespoň uškodí. Nemyslím tím jen přístup k Siemens.

V Simemensu jsem byl několikrát, před pár lety to tam bylo sice hezké, ale člověk tam vystál důlek. Dnes se posadíte, dáte si kafe ( zadarmo ) a během chvilky jste na řadě. Jo kdyby to fungovalo takhle všude.  Možná jsem spokojený protože nejsem konfliktní typ a snad jen jeden dotaz na pana redaktora, ověřil jste si pravost tvrzení Vaší známé?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V květnu se zřejmě vrátí ikonická Nokia 3210, kdysi to byl přelomový model

24. března 2024  8:01

Současný vlastník značky Nokia na poli mobilních telefonů, firma HMD (Human Mobile Devices –...

Banka spustila mobilní datové balíčky. Funguje to i zákazníkům z Česka

26. března 2024  12:06

Virtuální banka Revolut spouští virtuálního celosvětového operátora. Zákazníci si mohou kupovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z bídného začátku roku se radují. Vypadá to na velký návrat

21. března 2024  7:02

Zřejmě to vypadá na velký návrat. Huawei začíná drtit své domácí konkurenty, přitom jeho produkty...

Trvalo to. Nový nejlepší fotomobil světa konečně koupíte i v Česku

26. března 2024  7:02

Konečně nastává situace, že nejlepší fotomobil v žebříčku DxO Mark je dostupný i na našem trhu....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pochlubili se, že se pochlubí. Značky ze sebe dělají slibotechny

25. března 2024  7:02

Jedním z trochu nečekaných trendů veletrhu MWC v Barceloně se stala oznámení o tom, že firmy nějaké...

Toho telefonu je pouze pro Čínu škoda. Udělal by parádu i u nás

28. března 2024  12:06

Xiaomi má nový trhák. Model Civi 4 Pro trhá předprodejní rekordy, ale jen na domácím čínském trhu....

U foťáků se blýská na lepší časy, naznačuje výsledek testu nového xiaomi

28. března 2024  7:02

Čínská značka Xiaomi trochu na poli fotomobilů v uplynulých letech tápala. Ukazuje to mimo jiné...

Kartónek Steva Jobse se vydražil za neuvěřitelnou sumu

28. března 2024

Vizitku slavného ředitele společnosti Apple si někdo pořídil za pořádný balík peněz. Přidanou...

Smartphonům od Googlu raketově rostou prodeje tam, kde kraluje Apple

27. března 2024  7:02

Prodeje smartphonů Pixel od Googlu se mohou pochlubit neskutečným nárůstem prodejů. Tedy prozatím...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!