Diskuze

Používáte přesměrování? Jaké máte s touto službou zkušenosti?

Každý mobil umožňuje přesměrovat hovory a spousta zákazníků mobilních operátorů má tuto službu. Přečtěte si proto o tom, které hovory a za kterých situací je možné přesměrovat. V článku najdete také přehled cen, které za přesměrování platíte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hans

20. 2. 2002 21:51
presmerovani na Twistu
Mozna se mylim, ale mam pocit, ze i PG nabizi u sveho pre-paidu službu přesměrování.
0 0
možnosti

fidla

19. 2. 2002 23:23
SMS
Jak lze presmerovat SMS?
0 0
možnosti

Tomiko

20. 2. 2002 5:58
Re: SMS
Jednoduše - vůbec :-)
0 0
možnosti

ondra

19. 2. 2002 17:25
presmerovani a roaming
podle autora: "Máte-li paušální program, tak v zahraničí jiné než nepodmíněné přesměrování nepoužívejte. Pokud ale máte předplacenou kartu, můžete být klidní." Klidni v zahranici muzou byt majitele PREDPLACENEK pouze pokud nepouzivaji hlasovou schranku. Presmerovani do hlas. scranky je podminene (nezvednuti do 30sec.) a to ze se neda volat s tim nema nic spolecneho. Kdyz vam pak nekdo brnkne do zahraci a spadne vam to do schranky, platite jak prichozi tak odchozi hovor. :-( Informaci potvrdi i na infolince...
0 0
možnosti

Filda

19. 2. 2002 15:40
Faxové přesměrování na Ericssonu T39 !?

Prosím o radu třeba i redakci a třeba i na email.

Jak přesměrovat z menu faxové volání? Jak nastavit v menu telefonu následující hovor - Faxový??? V manuálu toto vše je a v telefonu jsem to nenašel. Další bug je, že jsem nenalezl zablokování Linky 2.

Dík moc za odpověď!

Filda

0 0
možnosti

Tomáš

19. 2. 2002 11:59
Pozor na přesměrování do hlasové schránky u Peagasu
Vlastním paušál od Paegasu a měl jsem na svém telefonu nastaveno podmíněné přesměrování do schránky na takzvané dlouhé číslo +420603123311. Volání na toto číslo je zpoplatněno tarifem Paegas-Paegas narozdíl od volání na číslo 3311, které je zdarma. Potom už jsem jen s údivem koukal na fakturu, kde byla spousta hovorů do schránky přes dlouhou volbu (většinou několikavteřinových, ale za minutovou sazbu). Prostě vždy když mi někdo volal a já měl telefon vypnutý, mimo signál, obsazeno nebo jsem to nezvedl a dotyčný zavěsil až po přesměrování do schránky, tak já to platil. Pomohlo až jen zrušení všech podmíněných přesměrování.  
0 0
možnosti

Fido

19. 2. 2002 10:01
Pouzivam
Presmerovani pouzivam a to podminene na jine tel. cislo. Jedna se o presmerovani v pripade nedostupnosti a na jineho operatora. Malokdy se totiz najde misto, kde nefunguje ani jeden operator.
0 0
možnosti

pepe

19. 2. 2002 9:23
k článku blokování hovorů
Vážený pane Pavlíku. Než začnete psát takové nesmysly, tak se aspoň informujte na infolince. To snad zvládnete. Samozřejmě, že je možné blokování provádět jen pro určitou službu. Například po zadaní kodu *351*heslo*19# vám v roamingu chodí SMS, ale nepřijdou žádné hovory. Další kódy a jejich kombinace najdete v každé brožurce operátorů. Hezký den
0 0
možnosti

Marťas

19. 2. 2002 8:51
Přesměrování
Používám přesměrování své pevné linky na mobil. Taky dobrá věc.
0 0
možnosti

Venda

19. 2. 2002 8:43
nápad
Přesměrování (na jiné tel. číslo) bych využíval snad jedině v případě, že by operátor umožňoval přesměrování ve vlastní síti bezplatně nebo za velmi symbolický poplatek. Mohl by to být i důvod ke změně operátora. Myslíte, že se toho někdy dočkáme?
0 0
možnosti

jam

19. 2. 2002 17:07
Re: nápad

Oskar už má dost sociální ceny, takže si myslím, že důvod přeběhnout k němu je dobrá možnost.

P.S. nejsem (ne)placený agent tohoto operátora ani milionář!

0 0
možnosti

Daniel

19. 2. 2002 8:05
Přehled cen
Líbí se mi, že je v článku uveden přehled cen, které za přesměrování zaplatíme. :o)
0 0
možnosti

Jett

19. 2. 2002 9:45
Re: Přehled cen
Cituji autora "zaplatíte za přesměrované hovory stejně, jako byste na vybrané číslo sami volali". Čili tebou požadovaný přehled cen je vlastně ceník tvého tarifu = každý platí jinou sazbu, proto není možné takový přehled v článku nalézt. J
0 0
možnosti