- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Schránky jsou a asi u nás dlouho budou dobrý zdroj, jak oprerátoři vydělají a zákazníci (na které se ve většině případů kašle - tedy ne pokud se snažíme je získati že) dojdou o své volné minuty (vždyť první minuta se účtuje celá). Za co vlastně platím? Já chci volat lidem a ne strojům.
JSOU TO ..............!!!!!!!
Nevím, kdo z pisatelů je pro a kdo je proti, ale už jste si stěžovali na Telecomu (Contactelu, GTS,...), že jste se někomu dovolali na záznamník ??? A proč asi ho má dotyčný zřízen ? Pokud někdo neumí schránku použít (a volaný umí na vzkazy odpovídat), pak je to problém (neřku-li osobní) pouze volajícího... Zamysleme se nad tím, zda je dříve vejce nebo slepice...
P.S. A když se spletu a na druhém konci se mi ozve fax - nemela by síť upozorňovat, že možná volám špatné číslo ještě před tím, než spojí hovor ??? ;-)))
Je pravda, ze pokud se dovolam na pevnou liknu se zaznamnikem, proste si to zaplatim. To vsak ale nejde pouzit jako argument. V techto pripadech totiz existuje externi zarizeni, ktere hovor zvedne, tudiz provozovatel site netusi a ani nemuze tusit, zvedne-li to zaznamnik nebo ziva osoba. Naproti tomu u siti GSM ma podle meho nazoru operator zcela jasno, jestli hovor spojuje nebo prsmerovava do schranky, protoze schranka je primo u nej.
Myslim, ze pomerne ferovym resenim by bylo neco ve stylu: Dovolali ste se tam a tam, po pipanci mluvte a zacnou vam bezet placene impulzy.