Diskuze

Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito mobilními telefony?

Který telefon je opravdu manažerský? Přerostlá Nokia 6310 nebo hůře ovladatelný Siemens S45? Posuďte s námi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lord XEPERVS

6. 1. 2003 20:16
Tady je asi nekdo vedle....
Zdravím vsechny mobilmaniaky,
jakozto cerstvy majitel S45 (cca 1 mesic) jsem zabrouzdal na nekolik webovych stranek o tomto, http://www.mobil.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mobil.cz na mne zatim ze vsech zapusobila nejmene seriozne, neb tato recenze ve velke casti odporuje mym dosavadnim zkusenostem s moji novou hrackou. S autorem clanku se rozchazim zejmena v techto bodech, popisovanzch ve stejnem poradi jak v recenzi:
- natesnane ovladaci prvky: ac nejsem zadny drobecek, s prehmaty nemam zadny problem. A to ackoliv pouzivam na telefonu tzv. kondom:) - transparentni pouzdro
- je pravdou, ze nektere funkce jsou v uzivatelskem menu skryty pomerne hluboko, ale to neni problem, je zde preci rychla volba, diky niz o menu vetsinou ani nezavadim. navic menu je prehledne a celkem logicky cleneno, takze zapamatovat si umisteni jednotlivyxh polozek neni az takovym problemem. Nejsem blondyna... :)
- telefoni seznam: nepouzivam. Nac, kdyz je v S45 adresar s 500 polozkami? Ke kazde lze priradit az 13 udaju... Vyhledavani v adresari je v zasade stejne jako v N6310i, i co do rychlosti, jak jsem mel moznost porovnani s vyrobkem ze zeme Suomi. Nicmene souhlasim s kritikou absenci vice skupin volajicich.
- SMSky: s jejich psanim nemam problem T9 funguje jak ma (slovnik je stejne jako u Nokie s mezerami, neni problem nalezt slovo, ktere telefon nezna), na klavesy si (zatim) nemohu stezovat, zatim se mi spis stava, ze se preklepnu ja nez muj Siemens. A pokud recenzent pouziva telefon k psani zprav pri rizeni auta, budiz mu neumyslne smazani smsky zaslouzenym trestem. Me se zatim stalo jen jednou a telefon mi pri znovuzadani psani zpravy nabidl pokracovani ve stavajicim textu. Pri prechodu na sporic se zprava uklada do Odchozích zprav... Celkove je psani zprav na obou telefonech podobne, jak jsem mel moznost si vyzkouset. Nejvetsi vadou tu z hlediska recenzujiciho je rozdilnost funkci nekterych klaves pri psani. Je ale neochota (nechopnost?) si toto zapamatovat chybou vyrobce?
- co se tyce datovach prenosu, nemohu slouzit, nepouzivam je. Snad jen ze Java by S45 naramne slusela.
- s vydrzi baterie souhlasim, nabita S45 vydrzi+/- 4 dny.
Na zaver bych rad uvedl, ze cilem meho elaboratu neni ocernit Nokii, jen snaha vyvratit nektera mylna tvrzeni o Siemensu. Celkove ve me recenze zanechala smiseny pocit, jeji autor k ni budto pristupoval se snahou ocernit Siemens, nebo testovani nevenoval prilis mnoho casu a pile. At uz je odpoved jakakoliv, je to smutne.
NOKIA PERKELE!!!! (to je finsky, bavte se hledanim ve slovniku:)
Lord XEPERVS
PS: Nevim jak casto recenzent myje sebe a sve usi, ale ja telefon zamasteny nemam:))
0 0
možnosti

BOGO

2. 10. 2002 22:09
Siemens neni špatnej ale Nokia je lepší!

Sory pánové, ale vlastním oba testované přístroje oba v s kartou od T-mobile (takže operátorem to nebude) a mohu říci, že se naprosto ztotožňuji s testem - Nokia je lepší, ale taky o dost dražší telefon - proto je dost zavádějící je srovnávat a vyvolat tímto diskuzi zarytejch "Nokijáků a Siemensáků!"

Možná je dobré říci že nejsem příznivcem horkých novinek a tak jse si NOKII 6310i koupil až cca  před dvěma měsíci, tedy po vychytání všech mušek  FW 4,8. Siemense S45 mám služebního asi od května bohužel verzi FW nevim.

Pár mých postřehů

- ten kdo denně volá cca 1 až 2 hodiny (bohužel k nim patřím) rychle uzná, že miniaturní telefon není to pravé ořechové - Siemens má mimo jiné velmi nešťastně umístěn mikrofon. Mechanicky mne sice nejdříve Siemens příjemně překvapil, ale po těch 5 měsících už chod tlačítek občas vázne ap. - sedí s testem. Už teď trpí můj Siemens typickým Siemensovským vrzáním krytů - především kryt baterky.

-Baterka u Siemense je snad krom popisovaných vad v menu a pomalosti procesoru to nejhorší - při mém režimu těžko vydrží více jak dva dny a co je nejhorší FW telefonu velmi špatně detekuje spodní úrovně kapacity a baterka pak jde na věčnost velmi rychle - 3x zapípá a končíte - nepošlete ani SMS!!!  -- 6310 bez použítí Bluetooth jede v mém provozu cca 4 až 5 dnů!!!!

--Co se mi skutečně líbí je organizér v Siemensovi, ale to je jedno z mála pozitiv telefonu, málem bych zapoměl - software k Siemensu se s Nokiím dle mého nedá srovnávat - je vidět že PC Suite už tu nějakou dobu je!

-Než jsem Nokii koupil dlouho jsem četl podobné diskuze a dost jsem se bál (po tom co jsem všude četl), ale realita je skutečně velmi ve prospěch Nokie 6310i (prakticky všechny problémy o kterých se všude píše jsou ve FW 4.8 vyřešeny) hlavně rychlost odezvy je až překvapivě dobrá - já tedy také dost dobře nechápu koho napadlo tyto dva telefony srovnávat - osobně si myslím že 6310 je vyšší třída - dle mého bude mít Siemens ekvivalent až s modelem S50 nebo jak se ten nový bude jmenovat.

-Co mne štve na Nokii je nepřítomnost emailového klienta v telefonu, ale to nemá ani Siemens S 45 a pak asi nejvíc mne zklamala povrchová úprava horního krytu mám stříbrné provedení a pórovitý nástřik -  ala starý Alcatel mne moc nenadchl, ale zato je tělo kompaktní a o uvolňování baterky nebo SIM si troufám pochybovat byť ho mám jen dva měsíce!

- Poslední věc která mne na Nokii štve, ale to nesouvisí s telefonem je Headset Bluetooth, hlavně kvůli němu jsem do tohoto modelu šel, nicméně telefon mám již dva měsíce a objednaný headset nikde, tak pomalu uvažuji o konkurečních, ale trochu se bojím kompatibility!

-Co tady teď zkoumám je co se Vám nezdálo na velikosti displejů - když vidím ty telefony vedle sebe tak si myslím že efektivní plocha u obou je prakticky stejná akorát u Siemense je větší okno v plexi a díky placatosti plexi se displej zdá větší, ale skutečnost taková není, například při zobrazení stejné SMS mi přijde čitelnější a přehlednější displej Nokie!

- Jinak --- tento postřeh bude možná ostře hodnocen všemi odpůrci NOKIE - tak tady píšu rovnou, že na Vás kašlu a nebudu ani reagovat , celkově si totiž myslím, že jako veškerá elektronika i GSM směřuje k tuctovosti - výrobci potřebují prodávat stále nové produkty a tak se obávám že tak dlouho jako mi vydržela legendární NOKIA 5110 (používal jsem před tím asi 3,5 roku) nevydrží žádný v současnosti prodávaný telefon a tudíž jsou veškeré hádky k ničemu, krom mrhání času!!!!!

Nazdar

BOGO

 

 

 

0 0
možnosti

Jaroslav Blancman

9. 12. 2002 11:20
Re: Siemens neni špatnej ale Nokia je lepší!
Možná bych od Vás chtěl jen poradit, vlastně tak jako postrčit. Já si chci koupit osobní mobil. Chci, aby se s ním dalo dobře volat, aby hlasitě zvonil, měl vnitřní paměť na telefony a hlavně aby byl opravdu spolehlivý. Nevím vůbec, jaký typ mám zvolit. Když už jsem byl skoro rozhodnutý pro 6310i, tak jsem si četl co o ní píší a hrozně lidí si stěžovalo, že tuhne, zamrzá, baterie nevydrží, ale to si stěžují pomalu na všechny. Tak, a teď tedy poraďte. Díky Blanc
0 0
možnosti

Mobiloman

4. 5. 2002 16:20
Už se nemůžu dočkat

Nokia prý chystá zasílání nových firmwarů do svých highendových telefonů prostřednictvím krátkých sms. Že by další náskok proti konkurenci?

A nebo bude takto rozesílat pouze záplaty?

0 0
možnosti

Hogi

6. 4. 2002 17:10
Zaujatost

Myslim, že většina lidí nadržuje Nokii. Ja mam ME45 a jsem velmi spokojen. To co dělá Siemens za telefony, tak to se nedá napodobit a teké se to nedá srovnávat s jinými značkami. Např Nokie neudělala jediný telefon, který by mi vohovoval. Outdoor, malý, lehký, velký displej...

A ME45 má jinak řešené tlačítka, tak odpadá problém s přílišnou blízkostí ovládacích tlačítek.

 

0 0
možnosti

rosnie

2. 10. 2002 10:29
Re: Zaujatost
je to přesně tak,ja mám s45 a jsem s ním velmi spokojen.Kamarád má 6310 a pořád jen nadává.Funkce i rozmístění tlačítek mi opravdu vyhovují a to nemám ruce jemné ženy,jak uvádějí v příspěvku a nepřehmatávám se.A ovládání v menu je pouze síla zvyku.Osobně si myslím,že s45 je lepší než 6310
0 0
možnosti

Spider

5. 2. 2002 2:03
Nelepší by bylo splácat je dohromady

I když jsem byl odkojený na Nokii, podlehl jsem a když vyšel Siemens S45, tak jsem si ho koupil. Musim říct, že zvykání na Siemense bylo dost tvrdé, ale naučil jsem se to. Po relativně krátké době používání (cca 3 měsíce) mému S-ku přestali reagovat klávesy na normální stisk a teď už musí být fakt tvrdý, aby to vůbec něco udělalo. Pořád se psalo, že u ME45 je horší psaní  na gumových klávesách, ale po mých zkušenostech, guma je guma a je mnohem lepší psát na ME45.

Teď mám týden Nokii 6310 a opět přechod ze Siemense na Nokii byl vskutku tvrdý. Ale proč si nezvyknout. Musím uznat, že psaní na N6310 je (zatím) supr. Nějak jsem nemohl překousnout display, písmo a s velikostí se vyrovnávám dodnes, přeci jen Siemens to má propracovanější. Myslím, že ani jeden ani druhý není špatný telefon.

Nelepší by bylo splácat je dohromady. To by nebylo vůbec marné!

PS: Ten kabel u S45 je moc příjemný, Nokie mi naštvala, ale soft má zase lepší Nokie >ovšem když chcete používat kabel, tak si rovnou stáhněte novou verzi PC Suite !!! verze 4.5a<

0 0
možnosti

petr

23. 1. 2002 13:50
Manažerský telefon?
Mam moznost pouzivat tel. S45 a N6210 soubezne a tak muzu vcelku porovnavat z praxe, kdy telefony pouzivam, v synchronizaci s MS Outlookem, jako pracovni. Nejvetsi minusy, dle meho, pro Siemens jsou - QuickSync,spolehlivost planovace a ovladani. Tyto minusy ho zcela vyradily z meho planovaneho pouzivani misto N6210. Siemensy pouzivam od typu C35 pres S35 a nyni S45, takze nemuzu byt oznacen za zaujateho, ale realne porovnani s firemni 6210 je proste takove.
0 0
možnosti

uroman

31. 3. 2003 16:08
Re: Manažerský telefon?
Ty víš *****, vo čem tady meleš, seš prostě vypatlalanej, vobyčejná *****, ichtyl, teplouš, *****, **** a *****. Mě to funguje všechno na v pohodě, to je rukama, nebo mozkem, nebo tím, že mám na **** vedení. Chyby hlede prvně u sebe a pak teprve někoho obviňuj, to co tady  Ty ******* meleš jsou úplný ******** a může to napsat jen ***** jako, ty ****.
0 0
možnosti

Martin Levák

12. 1. 2002 0:39
Vyváženost, subjektivnost, atd...v článku jsem nenašel. :-(
Chtěl bych se jen velmi krátce vyjádřit k článku a jeho porovnání N6310 a S45. Jsem pravidelny ctenar vsech prispevku na tomto serveru, a dekuji za mnozstvi informaci zde uvedenych. Poprve mam ovsem pocit, ze clanek je nevyvazeny a dosti subjektivni. U porovnani telefonu by mely byt podstatné informace, at uz negativni, ci pozitivní, uvedeny u obou znacek se stejnou vahou. Z clanku mam dojem, ze autor se nedokaze odpoutat od zvyku na jednu znacku (kterou oslavuje...), takze jakekoliv porovnani s ostatnimi telefony od jinych vyrobcu ani nemuze byt objektivni, A toto porovnani m ě z k l a m a l o.
0 0
možnosti

Jarda Moravec

11. 1. 2002 14:13
A co se stane u N6310, kdyz se vynda baterka na par sekund (vymena SIM). Ztrati cas a datum jako jeji predchudkyne?
0 0
možnosti

Franta

11. 1. 2002 9:33
Hodnoceni S45

Mel jsem moznost testovat S45 a dosel jsem k temto zaverum:

POZITIVA:

-hezky DESIGN

-nizka hmotnost

-velky, dobre citelny display

-"lepsi" tlacitka (oproti minulym modelum)

-T9

-GPRS  (IrDa)

-moznost siroke palety nastaveni

 

NEVYHODY:

-souhlasim s dojmem nevhodneho umisteni tlacitek pod displ. -moznost prehmatu je vice nez teoreticka...

-nevhodny pristroj pro "neverne" - vymena vice karet je znacne problematicka (svrchni kryt, baterie, az pak vlastni SIM "suplik"

-relativne slozite ovladani (coz je otazkou zvyku)

-hlasitejsi vibracni vyzvaneni (vice, nez by se sluselo -srovnani s 6210)

-jen 2(3) skupiny uziv. kategorii

 

Soucasny muj pristroj SIEMENS S25.

 

0 0
možnosti

Montana

10. 1. 2002 22:47
Nokia
Vlastnim N6210 zhruba 3/4 roku a jsem maximalne spokojen. To co uz prezila by mohl zavidet kde jaky outdoor telefon....cca20sekund v potoce, v panelaku sel napred o jedno poschodi...., 2x pad ze tri metru na plocho.... do dneska jede bez problemu. Display je relativne mensi, napr oproti 7110 ale za to ze stejnym rozlisenim. Velikostne je taky Ok... neni to sice zadny prtavec ale do ruky tak akorat. U siemensu programatori jak tvorili menu se ridili pravidlem "proc to neudelat jednoduse, kdyz to jde slozite?" A reproduktor ? .... u C25 to bylo neco na zpusob hnku na zdi.... u C35  o neco malo lepsi.... Kdy si jsem taky vlatnil jine znacky napr. Eric, Boch, Motorola a nebyl jsem zrovna zastancem nokie...,ale jednou jsem zkusil na par dni 7110 ... a Eric uz byl urcen jako tezitko. Proste NOKIA nic vic!
0 0
možnosti