Diskuze

Předežene RadioMobil letos Eurotel v počtu zákazníků? Kolik zákazníků získá v roce 2002 Oskar?

Nejstarší český operátor Eurotel loni obhájil a dokonce upevnil svou pozici největšího poskytovatele mobilních služeb. Na konci roku jej však konkurenční RadioMobil dokázal předstihnout. Oskar počet svých zákazníků zveřejní až v průběhu ledna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SHODAN

4. 1. 2002 8:05
80.000
Tak tech 80.000 zakazniku s Eurotelama musi byt v nejakych ustavech  takze ty se nepocitaj, oni za to nemuzou!
0 0
možnosti

anonym

5. 1. 2002 11:53
Re: 80.000
Sám patříš do ústavu. Chudáku.
0 0
možnosti

Roman

3. 1. 2002 19:49
Ono to tak není

Kdyby Eurotel nepoužívalo tolik organizací a firem,tak by nebyl první.Normálně uvažující člověk si Eurotel nepořídí.Eurotel měl štěstí,že dlouhá léta měl monopol.

 

0 0
možnosti

aaa

4. 1. 2002 14:52
Re: Ono to tak není
Blbost. ET poskytuje nejkvalitnejsi sluzby (a i nejvic) proto jej vlastnim jako soukroma osoba. A v konecnem dusledku vyjde levneji nez Paegas nebo Oskar. (To kdyz bych spocital ty neustale poruchy, šumy a vypadky u Paegasu a Oskara nasledovne opakovane volani ....).
0 0
možnosti

Jarda

3. 1. 2002 12:41
co jsi mel z matematiky
Vratte se zpatky do zakladni skoly,ty soucty jsou tragicke
0 0
možnosti

Petr Souček

3. 1. 2002 10:31
Počty mobilů
S velkou oblibou se ledaskde hovoří o počtu prodaných mobilů, i když jde ve skutečnosti o počet prodaných SIM karet. Myslím, že skutečný počet prodaných mobilů by mohl něco napovědět k tomu, kolik SIM karet je používáno na střídačku v jednom telefonu. I když je tu stejně ještě řada lidí, co mají dva (i více) telefony. Existují tedy nějaká čísla o skutečně prodaných telefonech loni a celkem?
0 0
možnosti

Luděk

3. 1. 2002 10:03
překlep - úmyslný nebo ne?
Rozdíl mezi ET a PG není 328 323, ale 382 323, a to je docela dost.
0 0
možnosti

Přemysl Souček

3. 1. 2002 12:50
Re: překlep - úmyslný nebo ne?
Vážený pane, rozdíl Vámi uvedený by platil při započítání zákazníků užívajících NMT síť TiP. V článku je to myslím srozumitelně uvedeno. S pozdravem P.Souček Mobil.cz
0 0
možnosti

Mac

3. 1. 2002 9:04
www.mobil(paegas).cz
Pane autore, podmínka nezapočítání zákazníka, který u Eurotelu nepoužije telefon 3 měsíce je myslím více omezující (a dělá mrtvého zákazníka ze svátečních uživatelů o 9 měsíců dříve než u Paegasu) než nenabití za 12 měsíců u Paegasu. Tvrzení, že Eurotel je díky metodice výpočtu počtu zákazníků zvýhodněn je více než zavádějící. Nevybírejte si pouze to co se Vám hodí, nepůsobí to příliš objektivně.
0 0
možnosti

Přemysl Souček

3. 1. 2002 12:47
Re: www.mobil(paegas).cz
Vážený pane, nevybírám si to co se mi hodí, to si opravdu nemůžeme dovolit. Možná jste přehlédl, že podmínky Eurotelu se netýkají jen nepoužití telefonu. Vztahují se také na nedobití kreditu po dobu 18 měsíců. A ten kdo jednou za tři měsíce použije telefon, je opravdu "plnohodnotným" zákazníkem. Ale operátor má přeci jen jistou šanci dosáhnout díky tomu vyššího počtu evidovaných klientů. Na tom se jistě shodneme. Nicméně podobné diskuze vznikají především proto, že operátoři nepoužívají jednotnou metodiku sčítání zákazníků. Proč asi? S pozdravem P.Souček Mobil.cz
0 0
možnosti