- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdravim, potreboval bych pro moji diplomku vyplnit dotaznik o internetovych a mobilnich portalech. Prosim o kousek Vaseho casu ...
Dotaznik je v excelu, stahnete si ho z http://sonkal.taekwondo.cz/dotaznik3.zip" target="_blank" rel="nofollow">http://sonkal.taekwondo.cz/dotaznik3.zip a pak mi ho poslete na bares@taekwondo.cz
Diky moc
Taky jsem byl jeden z mnoha, kteří neodolali vábení nových vymožeností a aktivoval si Click hned v jeho začátcích. Na svojí chybu jsem, jako většina ostatních, přišel záhy. Nějakou dobu jsem se s Clickem potýkal, ale poté, co jsem na podnět z diskuze zjistil, že mi funguje má stará adresa jméno@sms.paegas.cz, rychle jsem na Click zapomněl a vrátil jsem se pěkně ke "starému", ale fungujícímu systému. Potud by se to nelišilo od příběhů ostatních lidí v této i jiných diskusích, problém ale je, že mi tato zmíněná adresa přestala někdy během listopadu fungovat. Myslel jsem, že to je krátkodobá záležitost, ale už je to pár týdnů a ne a ne se probudit k životu. Že by je už Paegas zrušil definitivně? Má někdo podobnou zkušenost?
P.T.
Tak jsem se koncem minuleho tydne divil, proc mi prestali chodit zpravy z Clicku. Zavolal jsem si na Operatora a tam mi jedna prihloupla slecna rekla, ze minuly tyden pro zlepseni zakaznickeho komfortu udelal Radiomobil "upgradek Clicku" a ze je mozne, ze se tim "nektere preposilaci filtry deaktivovali". Tomu rikam komfort a zakaznicka privetivost.
Dnes od rana jak blbec vymazavam schranku (neni tam totiz funkce vymazat rovnou - ale musi se to nejdrive hazet do kose :-( ). Snad se take dostanu na ty povedene filtry. Asi nas vazne maji za hlupaky. Proc tu sluzbu nabizi, kdyz jim to porad nechodi, nebo s tim delaji takovehle kraviny...
Vitek
Asi o prazdninach (roku 2001) sem si koupil mobil a hnedka aniz bych vedel co to Click je sem si ho na webovejch strankach zaktivoval. Ze zacatku sem toho litoval, protoze se mi zrusila adresa +420.........@sms.paegas.cz a na nejakejch serverech byli s poslanim registrace na mobil potize. Pak sem si otevrel Click a zaktivoval potrebny sluzby (ClickBox Easy, Click Profil, ...) a sem naprosto spokojenej. Nekdy se stava, ze se mi ten email na mobil nepreposle, a ve schrance je, ale to mi tolik nevadi. Nekdy jim treba trva dyl, nez neco preposlou... Celej sem ho "projel" a zjistil sem jaky novy bozi sluzby Click nabizi, muzu si nastavit cokoliv a hlavne je to dobre chraneny proti spamu na mobil, nikdo mi nemuze poslat treba 500 zprav najednou, protoze mam nastavenej filtr na mobil preposlani jenom od nekterejch adres a ostatni mi zustanou ulozeny v ClickBoxu, ale na mobil nechodej. Jedine kdyby to nekdo chtel posilat treba ze stranky Paegasu nebo ze Seznamu ci jiniho portalu, kde se daj posilat smsky, ale ma smulu, protoze se da poslat jenom 1 smska za 2 minuty (pokud bude rozdelena do nekolika zprav - nevadi), stejne jich muze poslat max. 6 za 2 minuty - a silne pochybuju ze nekdo bude utracet za net, nebo bude ztracet cas sedenim u PC a posilanim kazdou 2. minutou smsku (...-6). Sem si jistej, ze Click zprovozni jeste nejaky dalsi sluzby, protoze to co tedka ma v provozu, podle me treba Eurotel nebo Oskar nepodporujou.
P.S.: Sorry ze sem se tak rozepsal :-)))
Jsem uz nekolikaletym zakaznikem Paegasu, nicmene vyuzivam i sluzby obou konkurentu, takze se na cely problem muzu podivat z dostatecneho nadhledu... Nechtelo (a stale nechce) se mi utracet za pouzivani Clickboxu, takze jsem se rozhodnul pro variantu Easy.
Do Clicku jsem se zaregistroval okamzite po rozjeti teto sluzby, takze vim, ze zacatek se Paegasu doopravdy nepovedl - presmerovani do neexistujici hlasove schranky, nizka uspesnost pri prihlasovani, atd. Tohle vsechnmo ale byly jen typicke detske nemoci, kterymi si musi projit vsechy nove technologie.
Prestoze na Click obcas nadavam, jedna se spise o malickosti, ci o tresnicky na dortu. Moji nejvetsi vytkou je to, ze neni mozne si ve filtru nastavit podminku na jakoukoli cast hlavicky. Komu chodi maily z konferenci, jiste vi, o cem je rec... Obcas mi take vadi horsi dostupnost WAPove verze.
Hodne lidi si stezovalo na to, ze jim nechodi upozornovani na email v realnem case. Ja mam zkusenosti dost jine. Obvykle mi prijde SMS s upozornenim v mirnem predstihu pred automatickym stahnutim zpravy (refresh 3 minuty, upozorneni jde z atlasu na
xxx@click.cz a z nej na tel.).Pri porovnani s dalsimi dvema operatory je na tom podle mne Paegas velice dobre. Eurotel nenasadil proti Clicku nic a Oskarova samoobsluha rozhodne neni co se nabidky tyka tak komplexni. Navic i jeji funkcnost je cas od casu trochu problematicka. Ktery server ale jede uplne vzdy bez problemu... Jeste bych mel upresnit, ze mam tarif jak u Paegase, tak i u Oskara, proto nevim, jak to vypada s oskarovic Samoobsluhou pro Oskartu.
Na zaver musim rict, ze po procteni cele diskuse na tema Click jsem dospel k nazoru, ze jen mala cast diskutujicich dokaze vyjadrit svuj nazor tak, ze pri tom nenapadne ostatni diskutujici, pripadne nase "drahe" mobilni operatory. Trochu vetsi sebekriticnost a vice tolerance k nazorum druhych by nam vsem jiste neskodilo...
Ke clicku nemám připomínek, nabízejí tuto službu Vosral a Errortel ?
Samozřejmě že nenabízejí. Technologicky na to nestačí. A články o dohledovém centru Errortelu a skvělém signálu jsou pouze zoufalou agonií vlastní ubohosti. Třeba jen hovory na Vinohradské v Praze 2 jsou v síti Errortel dokonalým zážitkem pro uživatele, o síti Vosral ani nemluvě