- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Česká spořitelna konečně spustila službu GSM banking s Eurotelem. Protože končí služba Sporotel, rozhodl jsem se pořídit si bankovní SIM kartu. V autorizované prodejně eurotelu ( nejblíže ) nefungovaly počítače z důvodu inventury a tak jsem se po čase odnášel neaktivovanou bankovní SIM kartu (bude údajně aktivována v průběhu dne, ale na telefonu to poznám tak, že nebudu moci volat na starou SIMku, nebo se mi nikdo nedovolá ..???) Dorazil jsem do spořitelny ( číslo jsem měl 571) čekal...čekal, přečet noviny... až jsem se dočkal. Sepsali se mnou smlouvu na konkrétní SIM kartu. V průběhu dne jsem zjistil, že display telefonu stále indikuje operátora Eurotel, ale už jsem nebyl dostupný a nemohl jsem se nikam dovolat.Usoudil jsem, že stará SIMka už nefunguje a vložil novou. Z vlastní blbosti jsem stále vkládal bankovní PIN, což bylo špatně. Odd. péče o zákazníky Eurotelu mne poučilo, zadal jsem PIN SIMky a telefon jsem rozchodil ( Nokia 9210). Jen tak mimochodem jsem se zeptal, jak se dostanu do aplikace bankovnictví, ale ani po opakovaných konzultacích operátora asi s technikem se tento problém nepodařilo rozchodit. Verdikt.. asi špatná SIMka. Nevěřil jsem svým uším, znovu celou anabázi.. Eurotel..spořitelna ( nová smlouva ).Dožadoval jsem se přímého kontaktu s technikem, někým kdo zná přístroj N 9210 ,ale marně. Znovu jsem zavolal prodejnu, kde jsem kartu vyměnil, tam je napadlo " zacvičit " s volbou paměti ( SIM karta nebo pamět telefonu ), ale bez efektu. Jediná pomoc, znovu do prodejny, ale až po 18 hodině, kdy půjdou počítače, aby se karta dala již v prodejně aktivovat, vyzkoušet... příští týden znovu do spořitelny .. zrušit starou smlouvu... sepsat novou...čekat na aktivaci ze strany spořitelny...
Už jsem se s tím smiřoval. Ale protože řada problému s wokny se řeší restartem, vyndal jsem baterii... kartu.. znovu založil SIMku, baterii.. spustil telefon a aplikace GSM banking běží. Zavolal jsem do prodejny a předal pracovníkovi tuto zkušenost. Važený Eurotele... jak dlouho tuto aplikaci provozuješ ??? Domnívám se, že za dobu provozování této služby se tato " závada" vyskytla a tví pracovníci mohli poradit.
Už to kupodivu funguje. Volal jsem na infolinku Paegasu, kde je nejbližší bankomat ČSOB, abych mohl nabít ženě Twist. Sám mám paušál. Dozvěděl jsem se, že už to jde i přes GSM banking GECB, a protože ko mám, tak mi poradili, jak na to. V menu vyplníte vše, co je třeba, ale místo částky zadáte *1* a Twist dobíjení se aktivuje. Na druhý pokus lze již zadat částku. FUNGUJE TO . Dokonce přišlo na můj mobil potvrzení o provedeném nabití od Paegasu na její kartu.
Tak to zkuste.
P.S.: Jen kdyby se tato informace dala někde najít. Třeba i na Mobil Serveru.