Diskuze

Juice Pay a GSM Banking aneb platím přes mobily...

Eurotelem propagované platební řešení Citibanky nazvané Juice Pay bylo až donedávna jediným systémem pro placení ve WAPu. I tento ojedinělý projekt však skončil, Eurotel dal ruce pryč a Citibank přešla na jinou platební bránu. Jak ale dopadli ti, kteří Juice Pay věřili - obchodníci a zákazníci?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel

3. 5. 2002 14:37
GSM banking Eurotelu a C. Sporitelna

Česká spořitelna konečně spustila službu GSM banking s Eurotelem. Protože končí služba Sporotel, rozhodl jsem se pořídit si bankovní SIM kartu. V autorizované prodejně eurotelu ( nejblíže ) nefungovaly počítače z důvodu inventury a tak jsem se po čase odnášel neaktivovanou bankovní SIM kartu (bude údajně aktivována v průběhu dne, ale na telefonu to poznám tak, že nebudu moci volat na starou SIMku, nebo se mi nikdo nedovolá ..???) Dorazil jsem do spořitelny ( číslo jsem měl 571) čekal...čekal, přečet noviny... až jsem se dočkal. Sepsali se mnou smlouvu na konkrétní SIM kartu. V průběhu dne jsem zjistil, že display telefonu stále indikuje operátora Eurotel, ale už jsem nebyl dostupný a nemohl jsem se nikam dovolat.Usoudil jsem, že stará SIMka už nefunguje a vložil novou. Z vlastní blbosti jsem stále vkládal bankovní PIN, což bylo špatně. Odd. péče o zákazníky Eurotelu mne poučilo, zadal jsem PIN SIMky a telefon jsem rozchodil ( Nokia 9210). Jen tak mimochodem jsem se zeptal, jak se dostanu do aplikace bankovnictví, ale ani po opakovaných konzultacích operátora asi s technikem se tento problém nepodařilo rozchodit. Verdikt.. asi špatná SIMka. Nevěřil jsem svým uším, znovu celou anabázi.. Eurotel..spořitelna ( nová smlouva ).Dožadoval jsem se přímého kontaktu s technikem, někým kdo zná přístroj N 9210 ,ale marně. Znovu jsem zavolal prodejnu, kde jsem kartu vyměnil, tam je napadlo " zacvičit " s volbou paměti ( SIM karta nebo pamět telefonu ), ale bez efektu. Jediná pomoc, znovu do prodejny, ale až po 18 hodině, kdy půjdou počítače, aby se karta dala již v prodejně aktivovat, vyzkoušet... příští týden znovu do spořitelny .. zrušit starou smlouvu... sepsat novou...čekat na aktivaci ze strany spořitelny...

Už jsem se s tím smiřoval. Ale protože řada problému s wokny se řeší restartem, vyndal jsem baterii... kartu.. znovu založil SIMku, baterii.. spustil telefon a aplikace GSM banking běží. Zavolal jsem do prodejny a předal pracovníkovi tuto zkušenost. Važený Eurotele... jak dlouho tuto aplikaci provozuješ ??? Domnívám se, že za dobu provozování této služby se tato " závada" vyskytla a tví pracovníci mohli poradit.

0 0
možnosti

vlastik

28. 12. 2001 13:41
GECB - chybné úroky
Mám GSM banku a pořád mi chybně strhávají za údajný debet. Hledám další podobně potrefené... Je vás hodně, ozve se mi někdo???
0 0
možnosti

bbb

26. 10. 2001 14:44
ILIKEQ penezenka
Mam nejake zpravy z nitra I LIKE Q penezenky, ze maji jiz pripravene reseni pro placeni s touto penezenkou na WAP u . uvidime kdy s tim vylezou ...
0 0
možnosti

Jan Šejba

26. 10. 2001 10:52
GECB a nabíjení Twistu

Už to kupodivu funguje. Volal jsem na infolinku Paegasu, kde je nejbližší bankomat ČSOB, abych mohl nabít ženě Twist. Sám mám paušál. Dozvěděl jsem se, že už to jde i přes GSM banking GECB, a protože ko mám, tak mi poradili, jak na to. V menu vyplníte vše, co je třeba, ale místo částky zadáte *1* a Twist dobíjení se aktivuje. Na druhý pokus lze již zadat částku. FUNGUJE TO . Dokonce přišlo na můj mobil potvrzení o provedeném nabití od Paegasu na její kartu.

Tak to zkuste.

P.S.: Jen kdyby se tato informace dala někde najít. Třeba i na Mobil Serveru.

0 0
možnosti

P.Jirka

26. 10. 2001 9:26
Já bych se GE zastal...
Já bych se GE zastal. Mám jejich GSM banking už zhruba rok společně s jejich stříbrným Boshem. Na to, že některé položky menu nefungují mě upozornili. Navíc vzhledem k tomu, že posílám peníze vždy jen do výše svého disponibilního zůstatku, tak se pokládám za docela spokojeného klienta. Jen ty poplatky by mohly být rozumnější :-)
0 0
možnosti

Bohumil Maly

11. 12. 2000 23:45
VAROVÁNÍ GECB
Používám už dlouho GSM BANKING a jsem spokojen u EXPANDIA Banky. Už od doby kdy ještě nebyl SIM Toolkit pro TWIST. Nyní jsem výhodně koupil pěkného BOSHe a jal se využívat GSM BANKU GECB. A tady musím opravdu VAROVAT !!! Platíte li více plateb a stane se Vám, že jedna vaše platba je vyžsší než Váš DISPONIBILNÍ zůstatek na účtu, třeba jen o pár korun, platba NEBUDE !!! realizována ale Vám přijde SMS : "Platba z účtu... atd. BYLA PŘIATA !!! pod č... Platba byla přijata, ale nebude realizována !!! A TO SE NEDOZVÍITE !!! NIKDO A NIC VÁS NEVARUJE !!! Ne Platba nebyla přijata z důvodu nedostatku finančních prostředků. A co hůř ! - Daší platby též zkončí stejně !!! Jsou zařazeny do takzvané fronty. A čekají a čekají a čekají... A Vy pozdní platbou zatím ztratíte kredit, důvěru toho komu platíte atd. Doufám že tato zlá chyba bude brzy odstaněna, myslím že by to nemělo být až tak složité zadat nová kritéria. NEJSEM SÁM, TAK POZOR NA TO !!!
0 0
možnosti

Petr Herma

29. 10. 2001 17:34
Re: VAROVÁNÍ GECB
To ale prece neni chyba. Platba prece prijata byla, ale z duvodu nedostatku financ.prostredku na ucte nemohla byt realizovana. Tak se prece chova i ebanka. Jedine co lze bance vycitat, ze by mozna mohla poslat varovani o neprovedeni transakce.
0 0
možnosti

Michal Titěra

27. 11. 2000 11:34
GSM Banging versus operator..
Jedna prihodicka.. Taky jsem se nechal nachytat na reklamu u GECB a poridli si telefon BOSCH skoro zadarmo a upsal jsem se na 18 mesicu bance.:-)) Cinu nelituji, protoze tak lacino bych ten mobil nesehnal, ale k veci Jiz od zacatku jsem vedel, ze polovina menu nefunguje..k mobilu jsem totiz dostal navod na pouziti GSMBanky a tam bylo vse vysvetleno..na primy dotaz jsem dostal primou odpoved..dana menu budou fungovat, az bude zabezpecena bezpecnost prenasenych dat a s tim se neda nez souhlasit..ALE chtel jsem vyzkouset zadat platebni prikaz mobilem..nastesti me napadlo nejdrive vyzkouset, jestli system vubec funguje a tak jsem pozadal o zaslani zustatku na uctu..a nic se nestalo..prvnim problemem byla sit Paegas, proste nechodily SMSky a to nikam, takze nejdrive jsem nadaval na Paegas..pote SMSky uz chodily, ale system v bance nechodil..po telefonatu jsem se dovedel, ze cely system zkolaboval diky problemum site Paegas!!!!! Nicmene, abych jen nehanil, zadna z mych SMSek se nestratila a po te co oba provozovatele sve systemy zprovoznily mi dosli odpovedi na vsechny SMSky co jsem bance poslal.. Zaver: GSM Bankingu odmitam verit..ne kvuli bezpecnosti, ale nikdy nevim, jestli dojde moje SMSka a nebo nedojde a pokud dojde tak jestli funguje system a nebo nefunguje...je tu moc otazniku..jeste ze mame pevne linky a sluzby typu banka na telefon..tam je sice bezpecnost horsi, ale aspon vim co se deje a to okamzite..
0 0
možnosti

Zdenek

27. 11. 2000 7:21
Možná by to chtělo buď se naučíst pořádně číst nebo si pořídit prohlížeč, který umí zobrazovat - jméno i e-mail u mého příspěvku jsou...
0 0
možnosti

martin tomek

14. 11. 2000 10:20
vsem co varuji...
Co myslíte, má vůbec cenu si číst nazory lidí, kteří se pod ně nechtějí podepsat a neuvedou ani mailovou adresu? A pokud si je čteme, je vůbec možno jim věřit???
0 0
možnosti

Miroslav Hrubeš

14. 11. 2000 22:44
Re: vsem co varuji...
Ty jsi nám toho tedy řekl..... Já jsem myslel, že máš s GSM bankingem také nějakou zkušenost, a ty zatím tady moralizuješ o tom, jestli je to názor anonyma atd. Jak já mohu věřit např. tomu, že Tvé jméno a e-mail jsou pravé, když zde se každý může zaregistrovat pod jakoukoliv přezdivkou?
0 0
možnosti

Zdenek Krajdl

1. 11. 2000 8:39
Varování před GECB
Dovolte mně, abych se s vámi podělil o zcela čerstvou zkušenost s pokusem využít tento produkt u GE Capital Bank (včera jsem se z ní totiž vrátil, bohovsky nasr...). Minulý týden jsem navštívil jednu z jejích poboček (Obchodní místo Hůrka) a domluvil jsem si schůzku na včerejšek 8.00 s tím, že mám zájem o telefon Bosch. Dnes ráno jsem dorazil do pobočky se všemi příslušnými doklady, pracovnice vyplnila formuláře, ty jsem podepsal... První problém nastal, když se pokusila odeslat příslušná data někam k ověření. Jak jsem z jejích telefonátů pochopil, data sice z jejího počítače odešla, leč na opačný konec nedorazila. Byl jsem požádán o 15 minut trpělivosti, než se problém vyřeší. Mezitím se mne ujal pracovník, který mně měl vysvětlit práci s bankovní aplikací na telefonu. A dospěli jsme k dalšímu problému - toto menu zatím nefunguje, toto také ne, toto také ne... (trvalé příkazy, dobíjení TWIST karty, zasílání zpráv na E-mail). Pracovnice se pak pokusila opět dospět k nějakému závěru, tentokrát se však ani nedokázala připojit k serveru. Prohlásil jsem, že k takové bance nemám žádnou důvěru a pobočku jsem silně znechucen opustil, aniž bych se dočkal alespoň omluvy za ztrátu 92 minut svého času (přímo na pobočce - bez cesty!). Opravdu nechápu, jak chce GECB provozovat GSM Banking, když nedokáže zajistit ani triviální propojení svých počítačových sítí.
0 0
možnosti

Čurák Piča

2. 11. 2000 21:44
Re: Varování před GECB
Já jsem již dlouhodobým klientem GE CAPITAL BANKy a mám u nich již dávno účet založen. Takže jsem za zprovoznění Bankovní SIM karty naštěstí nic neplatil. Ale kdybych měl u nich založit nový účet, zaplatit aktivaci atd jako Vy, určitě bych si to hodně rozmyslel. Pro ilustraci: Během 15 minut mi byla u Paegasu vyměněna moje dřívější Twist karta za tu bankovní, ale když jsem přišel na pobočku si nechat aktivovat tyto služby, tak nejdříve se mnou sepsali smlouvu a poté se půlhodinu pokoušeli na moji SIM kartu nahrát jejich bankovní software. Nakonec mi pracovnice banky řekla, ať přijdu na druhý den, protže prý se nemůže připojit na jejich hlavní server, prý jím špatně funguje síť. Stalo se mi to na pobočce v Brně na České ulici. Později jsem zjistil, že z bankovního menu, které mi nahráli, zase nefunguje polovina funkcí včetně nabíjení Twist karty, o čemž jsem se už ale zmínil v jiném příspěvku. Závěr: velký humbuk pro nic. Další zkušenost: šel jsem včera do banky ohledně výměny platební karty. Čtyři přepážky, které dřív sloužily k běžným bankovním operacím, jsou vyhrazeny výhradně jen pro nové klienty GSM banky, stáli u nich hlavně osoby tmavší pleti, příslušníci jednoho nepříliš oblíbeného etnika, kteří na základě reklamy v novinách přišli prosit "o ten mobil zadarmo". My, stálí klienti, kteří si potřebujeme vyřídit například zavedení trvalého příkazu nebo jinou běžnou záležitost, co já, jsme měli vyhrazeny dvě provizorní "přepážky" (stolky na chodbě banky), z nichž u každého stála dlouhá fronta dosavadních klientů, z nich někteří tam již čekali dvě hodiny na vyřízení banální záležitosti, která ještě minulý měsíc bývala většinou vyřízena během několika minut bez čekání. Není divu. Banka věnovala většinu svých personálních kapacit na získání nových klientů pomoci darovaných mobilů, a my, co do té banky chodíme již roky, si přece můžeme počkat. Nevím, jak kvalitní klientelu tímto GE CAPITAL BANK získá, když jsem viděl, že většina z čekatelů na darovaný mobil u přepážek byla příslušníky jisté nejmenované národnostní menšiny, v níž se ti nejkvalitnější a nejpoctivější klienti bank nenacházejí.
0 0
možnosti