- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení, chci jen dodat, že se nemusíte bát odnést telefon do příslušného servisu /a tím obejít prodejce/. Ono je totiž jedno, co má Radiomobil napsané v záručním listu. Naštěstí je v této zemi zákon víc, než nějaká formulace v záruční listu. Takže platí pouze zákon a ten říká, že telefon si dokonce musíte /v podstatě/ odnést do servisu, je-li blíže. Po třetí reklamaci /opravě/ se vydáte s telefonem k prodejci /s papíry o třech opravách/ a ten vám musí bez mrknutí okem vrátit peníze anebo dát nový telefon. Je to prostě tak, a ať má Radiomobil napsáno v záručáku cokoliv, tak je to jedno.
Jako prodejce m.t. jsem nikdy neměl problémy s doropisem na vrácený telefon i když si ho zákazník dával do servisu sám. Pan Komárek má ve všem samozřejmě pravdu.
Ty bláboly od Woodstock jsou sice hezké, ale před zákonem nezajímavé.
Kouba
Rad bych Te hochu upozornil, ze pan Komarek sefoval nekolik let reklamacim v Pegasu a byl to profik na svem miste. Prodavame mobily od pocatku a on byl mnohdy jediny z celyho Pegasu, kdo nam byl schopnej poradit a reklamace vyresit. Tak ho laskave neobvinuj a netlachej blbosti, kdyz sam nekde okopavas zeli na poli....
Malé doporučení:
Nepodepisujte reklamační protokol při předávání přístroje do reklamace.
Žádný zákon Vás k tomu nezavazuje.
Ovšem naopak ve smluvních podmínkách, které svým podpisem reklamačního protokolu potvrdíte, se můžete zavázat např. k automatickému uzavření smlouvy o dílo v případě, že se nebude jednat o záruční opravu nebo třeba k omezení vlastnického práva.
Tuto problematiku nyní ještě podrobněji mapujeme a s výsledkem Vás snad již brzy seznámíme na serveru Svět spotřebitelů - http://www.spotrebitele.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.spotrebitele.cz.
Karel Pavlík
Sdružení obrany spotřebitelů ČR
Po třech měsících mi úpně lehla J5. Tak jsem to odvezl rovnou do sevisu. Byli na mě příjemný jak pr***, ochota to by jeden blil.
Tak jsem pánovi rekl co tomu ja a zeptal jsem se ho, jestli by to oni nemohli vyměnit za nový a on mi řekl, že ne že za nový by mi to vyměnil Oskar u kterého jsem to koupil. Tak když jsem ho požádal, aby mi telefon dal, že si teda dojedu k Oskarovi, tak odmítl s tim, že už začal psát opravenku a že ji nebude mazat. Naštestí v telefonu vyměnili všechno a dali mi novou baterku a já ho hned prodal.
Takže SONY už jen kvuli servisu NE!!!
Je to zajímavé téma. Můžete si požádat stanovisko ČOI?
Děkuji.
Já volal do Sagemu a chtějí 400,-- (v případě zaslání poštou i poštovné a balné).