Diskuze

Co říkáte této hands-free sadě? Pořídíte si ji?

Nízká cena, výborná kvalita zvuku, snadná montáž a spolupráce se všemi typy autorádií jsou hlavní přednosti těžké hands-free sady Tesla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milan Čert

11. 9. 2001 4:13
Zahodit, nemam uz nervy...
Tuto sadu mam namontovanu jiz 6 mesicu a po  reklamaci v Tesle v Praze 9, pro priserne pazvuky a interference, kdy me protistrana neslysi, drzim mobil pri jizde opet v ruce. Profil "sluchatkova souprava" je v aute opravdu k nicemu... Odemykani a zamykani klaves, stale dokola. Pri jizde ve tme ani nevidim, kde je telefon. Vyzkouseny 2 anteny a 2 mikrofony. Stejne. Radio prestane hrat na 30 sek., kdykoli tel. preladuje. Prominte, ale SRACKA je opravdu mirne oznaceni tohoto paskvilu. Presto dekuji p. Neuwirtovi a Jaskovi z Tesly, Podebradske ul. v Praze 9 za snahu.
0 0
možnosti

josef

11. 9. 2001 15:13
Re: Zahodit, nemam uz nervy...
Nevim, ale ta 1.03 docela jde. Strasny ****** byly ty predchozi variace.
0 0
možnosti

Vrba

10. 9. 2001 13:10
ještě dovětek
Zapoměl jsem, nechcete někdo do auta pořádný telefon? . Mám podlední kus Motorola 2500, pouze GSM 900MHZ, ale 8W vysílací výkon, jak v přenosné (vypadá jak NMT), tak v autoverzi s opravdu kvalitním HF jako doplňkem autotelefonu. Dáte si DUO či TWIN kartu a i Oktávka může vypadat jako nóbl kára ze západu. Chci za něj 6 tis (trošku dražší HF, ale je tam na věky), má držák na 2 SIM karty..... je to o tom, že původní cena je kolem 20 tis. NEpoužitý.
0 0
možnosti

Vrba

10. 9. 2001 13:03
Strašné
Koupili a instalovali jsme jich několik. Teda už jou všechny zase dobropisované zpět. Hladina šumu, přesněji s/š (poměr signál šum) byla cca 35db, což je pro porovnání nejhorší kazeťák od Viětkonga z roku 1990. Kazeta bez Dolby B má běžně 45-55db, s Dolby B 55-65db, s Dolby C kolem 65-70, CD nad 90db. Jde o logaritmické, nikoliv lineární měřítko, a je to hoddnota od 0 -, tzn potlačení šumu proti čistému signálu. Laicky a prakticky řečeno, sady šumí víc, než je běžná hladina hovoru v autě a to v klidu..... Jinak vypadaly nadějně, ale holt někdo buď blbě navrhnul "země" uvnitř elektroniky, či použil blbý typ Integovaného Obvodu v zesilovači sady.
0 0
možnosti

Mojmír

10. 9. 2001 11:06
Varování - nekupujte to!
Uplně souhlasím s příspěvkem Zbyňka. Od roku 97 se zabyvám motáží příslušenství do vozidel a prošlo mi rukama hodně HF sad. Případné zájemce chci varovat před HFsadou od Tesly. Fungující sestava se povedla až na třetí pokus ( výměna elektroniky a držáku ) a přesto dále přetrvájí závady jako echo , pazvuky , 30 sekund prodleva než se znovu zapojí rádio , které není schopen vysvětlit nebo napravit ani výrobce. A to vůbec nemám v ůmyslu vám popisovat přístup firmy Tesla a jejího obchodního zástupce k reklamacím. Troufám si tvrdit že HF sada od Tesly jsou vyhozené peníze.
0 0
možnosti

R

7. 9. 2001 17:02
SHIT
JIZ z fotky je zrejme, ze to je TESLA - je v modu sluch. souprava misto Automobil - cili osvetleni, zvoneni, proste cely profil. + mikrofon se lame, radio zacne hrat po 15 vterinach, echo. Kdyz jsem to spatril, mel jsem radost, ze se Tesla probrala, ale ukazalo se, ze to je SMEJD.
0 0
možnosti

7. 9. 2001 10:56
TESLA MA VELKOU KONKURENCI
POZOR na trhu jsou nové uni. těžké handsfree sady (výměna pouze držáku) ALIGATOR T2000 DSP. Jak název napovídá obsahoje tato sada DSP procesor pro digitální zpracování zvuku. Během 3 vteřin si procesor "zhodnotí" prostředí ve kterém probíhá hovor a podle toho přizpůsobí zvuk. Nejlepší je na tom CENA, která je o hodně nižší než konkurence. Tato sada je dokonce lepší než originaly. Více informací získáte na http://www.adart.cz nebo na tel. čísle 0723 / *** *** nebo 0604 / *** ***.
0 0
možnosti

lubino

7. 9. 2001 13:00
Re: TESLA MA VELKOU KONKURENCI
Jenze jsem tam nikde nenalezl (http://www.adart.cz ) informaci, ze maj drzaky taky pro jine telefony nez Nokia.Nebo se mylim?
0 0
možnosti

Zbynek

7. 9. 2001 9:33
Mam jine zkusenosti - zaporne

primo vyrobce mi namontoval tuto sadu, reklamace resil primo hlavni obchodni manager.

Potize byly s echem a potlacenim zpetneho kanalu jiz od zacatku, po dlouhem laborovani s ruznymi mikrofony a jejich umistenim je nyni mozne tuto sadu jakz takz pouzivat. Telefon musi byt ztlumeny a tedy pri vetsi urovni hluku se musi vzdy rucne zesilit (kostky, vyssi rychlost), a po zastaveni na krizovatce opet ztlumit, protoze jinak protistrana slysi pazvuky, zpozdene utrzky vlastnich slov. Tolik k funkci.

Podotykam, ze je to pouzivano v novem aute vyssi stredni tridy, vyzkousena s nekolika ks 6210 (sam mam 2) a s 5110. Pri pokusech v ramci reklamaci bylovyzkouseno nekolik ridicich jednotek a drzaku.

Dale v clanku tolik vychvalovane pouziti reproduktoru radia: telefon odpoji radio nejen pri hovoru, ale hned po zasunuti telefonu do drzaku a a pak vzdy, kdyz s nim manipulujete (napr. pri mazani SMS, pri prijmu SMS) a je to opravdu lahoda, kdyz neco poslouchate a radio se porad natvrdo vypina a zapina (vzdy asi na 30 sec!!!)

Sada dale dela to, ze telefon signalizuje nabijeni, ale ve skutecnosti se telefon mirne vybiji (6210 s Lion).

Ve vozidle HF TESLA signalizuje (jak  se pise v clanku) vzdy pouze profil Sluchatkova souprava, nikoli Vozidlo, tudiz se po zasunuti telefonu se tlacitka neodblokuji, musi se uvolnit rucne (opet vypnuti radia). Display nesviti, coz je v noci vesele.

Protistrany mi pravidelne hlasi: "Prosim Te, co to mas za sadu", " neslysim", "mam tam nejake zvuky - jeste jednou" a pod. Podotykam, ze ze sluzebniho auta s orig sadou nerikaji nic.

Vse toto je zpusobeno absenci zakaznickeho procesoru v sade a absenci digitalniho spojeni s telefonem MBus a FBus, coz ma pouze originalni sada. Analogova sada je pouze navesena na vystupech pro bondovku a ovladaci pokyny zjistuje ze zmen napeti, takze ani jnak fungovat nemuze.

Vzhledem k tomu, pouzivam sluzebni auta, kde je originalni digitalni sada, mohu srovnavat. Nejsem zadny fanda znackovych predrazenych prislusenstvi, ale v tomto pripade bych udelal vyjimku a 30 % ceny, cca 1500,- Kc ozelel.. Nikdy bych si uz nekoupil analogovy bastl, se kterym jsem stravil mnoho hodin a kilometru, nez se da jakz takz pouzivat.

To je opravdu lepsi bondovka za 300,- .

PS.: Domnivam se, ze PR clanek takto oslavny pro vyrobce, by mel byt tabu pro nezavisly magazin, nebo by mel byt oznacen "komercni prezentace". V posledni dobe jsem vsak na MS cetl i jine podobne, takze je to asi znak prechodu pod kridla IDnes. Skoda.

 

0 0
možnosti

kejml

7. 9. 2001 9:40
Re: Mam jine zkusenosti - zaporne
Zbynku, diky ! Malem jsem se zacal pidit po tom, kde mi to namontuji ....
0 0
možnosti

Vojta

7. 9. 2001 8:08
Nevím
Jsem rád,že Tesla žije. Ovšem težká HF originál od Ericssonu a T39m. Tomu říkám kompletní, to slovo zdůrazňuju, hlasové ovládání. Tedy doslova "hands free". Neřekl bych, že v současnosti je mnoho lepších řešení...
0 0
možnosti

ledec

7. 9. 2001 8:07
No nevím
Bohužel nemohu potvrdit kvalitu tohoto výrobku . V podstatě mne volající stále neslyšeli a když tak špatně nebo s echem. Plusem však byla příjemná montáž a po 24 hod demontáž..(N7110)U orig.sady Nokia tyto problémy odpadly.
0 0
možnosti

lubino

7. 9. 2001 8:00
Tady jsem dostal informace primo od Tesly
Urceno pro typy telefonu: SIEMENS C 25 SIEMENS S 25 SIEMENS C35, S35, M35 NOKIA 5110,6110,6150,6210,7110,6310,7210 NOKIA 3210 NOKIA 3310 NOKIA 8210 ERICSSON 628,668,678,688,888,A1018 ERICSSON 768,778,788,T10,T18 Cena Hands free Tesla včetně montáže a antény GSM : 3.995,-Kč / 1 vozidlo + DPH Cena THF při prodeji: 1ks až 10ks 2600,- 11ks až 30ks 2450,- 31ks až 50ks 2350,- 51ks až 100ks 2250,- 101ks až 200ks 2050,- 201ks až 1000ks 1950,- nad 1000ks 1750,- všechny ceny jsou uváděny bez DPH
0 0
možnosti