Diskuze

Jste zklamaní zdražením SMS nebo potěšení zlevněním hovorů či WAPu?

V polovině září se změní několik cen za služby u čtyř Oskarových tarifů. Slevy jsou vykompenzovány i zdraženími, takže budou zákazníci šťastní i smutní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3. 9. 2001 23:03
Oskare tak toto si nezvládl! Chováš se stejně arogantně jako Eurotel  před 6 ,7 lety. Vyrýžovat z chudých studentů blbou korunu navíc za 1 sms. Je to fatální chyba. Nezapomenu.
0 0
možnosti

Legolas

4. 9. 2001 0:23
Re:
Ano, nelze než souhlasit, tarif Slyším Vás si pořizují především mladí lidé - teenageři a studenti. Je to nechutné chování firmy, která se zdála být jedna z posledních solidních u nás. Myslím, že nastane hromadný návrat k Paegasu, protože nikdo nemá jistotu, že když si všichni pořídí Oskara, aby měli levně SMSky, že za dva měsíce milý Oskar nezdraží i SMS Oskar-Oskar. U Paegasu ta jistota je, nebo alespoň doteď byla. A platit 1,60 Oskaru, firmě která nás podvedla anebo 1,70 Paegasu, který jedná celkem slušně?
0 0
možnosti

Praha

3. 9. 2001 21:28
Dobre vam tak vy chudaci, tak si poridte "VOLAM STALE". BURANI
Dobre vam tak vy chudaci.
0 0
možnosti

Roman T.

3. 9. 2001 7:05
15.9. se blíží

Neprosákla na veřejnost i nějaká informace o cenách za SMS z Oskarty po 15.9.? Nevíte někdo, jestli zůstane 0,77 Kč v rámci sítě, nebo se to vrátí zpět na 2,- Kč?

Redaktoři, zkuste to zjistit.

0 0
možnosti

Kuzelka

2. 9. 2001 17:41
penize
Coz o to lidi by si i uzasny oskar poridili, aby meli sms za 0,50KC, ale malo ktery mlady clovek,ale i ten vydelavajici ma min. 1000KC jako zalohu, dalsi nevyhoda, chtelo by to, aby sledovaci zarizeni, urcovalo prekroceni limitu uz na 25%, protoze tzv. 50% neni pocitanych 500KC, nybrz tisic korun zalohy, plus volne minuty prevedene na penize to je sto procent, takze deleno dvouma je cca neco kolem 800KC, coz uz je rekneme na takove upozorneni trochu pozde...
0 0
možnosti

2. 9. 2001 14:44
Na co smlouva????
Oskar je peknej parchant. Proc clovek podepisuje nejakou dohodu s oskarem kde je zakotveno ze po dobu 4 let nebudou hybat s cenama, kdyz po roce a neco zvednou ceny. Volal jsem na operatorky a ty mi rekli ze nekdy v minulem roce byl vydan dodatek ke smlouve kde se upravuji podminky k uprave cen. Nikdo z oskaru me o tomto dodatku neinformoval ani jsem s nicim takovym nesouhlasil. operatorky mi jen suse rekli ze je jim lito a ze pokud budu chtit tak muzu smlouvu zrusit bez jakychkoliv sankci vuci me. je to hnus
0 0
možnosti

Tonda

2. 9. 2001 3:25
Sklamali jste jako vsichni neumite nic jineho nez mazat med kolem huby...
0 0
možnosti

Legolas

1. 9. 2001 2:10
Nechápu...
Co naprosto nechápu, proč si Oskar takto kazí dobré jméno, které si u hodně lidí získal navzdory velké skupině jeho odpůrců. Já jsem měl přes 3 roky Paegase - tarif Aktiv, který mi vyhovoval a byl pro mě lepší než Paegas 20, který měl sice poloviční paušál, ale 2x drahé SMS - posílám měsíčně větší počet a nevyplatilo by se mi to. Paegas se mnou jednal vždy poměrně slušně (pár negativních věcí by se našlo ale cítil jsem se tam spíš jako zákazník než jako nástroj výnosu firmy), takže jsem mu navzdory Oskarovým levným tarifům donedávna zůstal věrný. Slyším Vás jsem si pořídil před 14 dny(!), protože jsem si Aktiv už prostě nemohl dovolit - přece jen na studenta je 400Kč měsíčně jen základní poplatek trochu (trochu moc) hodně. K Oskarovi jsem po prohlédnutí diskuzí přistupoval hodně obezřetně, ale jednání mě hodně mile překvapilo - jejich dotazovací systém na internetu funguje výborně a většinou jsem dostal i přímou nevyhýbavou a uspokojivou odpověď, narozdíl od ostatních operátorů (mám zkušenosti se všemi třemi, v mobilech "jedu" už 5 let a zažil jsem i Paegasí bolestivý začátek). Jednání zaměstnance v prodejně (došel jsem si pro něj - mám radši při takovýchto závažných nákupech osobní styk) bylo na hodně vysoké úrovni a celkově jsem se oněch 14 dnů cítil vyloženě skvěle, plno dotazů, všechny hezky a profesionálně zodpovězeny, člověk se cítí konečně jako pán-zákazník. Během pár hodin se z Paegas-fanouška stal Oskar-fanoušek. A teď takováto rána, jako kdyby člověku vytrhli srdce z těla hezky zaživa. Změnit tarify - budiž. Změnit VÝHERNÍ tarify - to už je na pováženou. Ale změnit VÝHERNÍ tarify STÁVAJÍCÍM zákazníkům, to už je vyloženě nechutné. Chápu ekonomické důvody. Chápu, že se Oskar hájí, že na to má právo. Ano, není to protizákonné, není to porušení smlouvy, ale vůči stávajícím zákazníkům je to neseriózní a nemorální. Během jedné minuty u mě Oskar spadnul z nebeských výšin až na úplné dno - myslel jsem si, že je to jedna z posledních firem u nás, která jedná s lidmi jako s lidmi - hodně tvrdé vystřízlivění. Jak to budu řešit: přejdu zpátky k Paegasu, koupím si TWISTa a aktivuju si tarif SMS - mám jistotu, že až Paegas bude měnit příště u TWISTa tarify, dá mi volbu nechat si ten stávající a ne to co nám provedl Oskar. Sice mě vyjde zpráva o několik haléřů dráž než zdražená z Oskara, ale aspoň nebudu mít pocit, že dávám své peníze firmě, která jedná se svými zákazníky - co víc, se svými fanoušky - jako s kusem hadru. Oskara si ale nechám - 10Kč měsíčně mě nezabije, budu ho používat na SMS Oskar-Oskar (moc jich nebude - lidi kolem mě Oskara nemají) a, jak tady mnoho lidí radí, budu důsledně do jedné využívat volné minuty. Nejsem mstivý, ale bude to moje "poděkování" Oskaru za jeho cenový dáreček k novému školnímu roku. Někdy si připadám, že jsem minimálně v této zemi skutečně poslední člověk, pro kterého slova čest, spravedlnost, serióznost a další kladné pohnutky neznamenají jen další položku ve slovníku. Kolikrát se mi stane, že se snažím jednat s někým čestně a odměnou mi je rána pod pás. Přesto nechci "jednat lokty" jako mnoho lidí kolem sebe, jen pro osobní prospěch. Mí nejbližší znalí Tolkiena mi často říkají, že jsem "poslední Vznešený elf" a že jsem naivní. Jsem? Že s ideály Vznešených elfů nepatřím do této doby. Asi nepatřím a ani se mi tu nelíbí. Tato republika a možná i tato planeta by ze všeho nejvíc potřebovala pár Vznešených elfů, kteří by nám vládli a ukázali lepší cestu, jak žít. Škoda jen, že se to nemůže nikdy stát realitou.
0 0
možnosti

mirek stodulka

13. 11. 2001 13:52
Re: Nechápu...
Nejsi jediný "Vznešený elf" u nás.  Je nás víc, pro koho mají slova jako čest, spravedlnost a serióznost hlubší význam. Je nás celkem dost kdo se snažíme podnikat a žít poctivě i když je to někdy těžké a nevýhodné. Jen se nevzdávej!!! Doporučuji ti knihu R. DeVoss "Soucitný kapitalismus" - člověk v ní hodně pochopí.
0 0
možnosti

dan

31. 8. 2001 16:09
falešná reklama???
Už jsem do diskuze psal několikrát o tom, že Oskar "vysoudil" desítky miliónů na ostatních operátorech, protože ho diskriminovali vysokou cenou za volání do Oskara a on teď udělal to samý, když zdažil sms do cizích sítí. Trochu divný způsob, ale včera jsem si vzpoměl ještě na jednu věc. Pamatujete si na reklamu s hajzlbábou a člověkem, který chce na záchod. Běžel v ní text: ".....do čtyř je to za 5 korun, ale když si počkáte (asi-nevím už přesně) 20 minut, bude to jen za 2 koruny." Nebyl to opět Oskar kdo pomlouval ostatní operátory tím, že reklama končila slovy: "....proč platit za stejnou službu dvě různé ceny?". A najednou má textové zprávy za 50 haléřů a někam jinam o korunu dražší? Je to přece snad pořád stejná služba. Nejde o to jestli jeho sms jsou prodělečné, nebo ne, ale o to jak se chová.
0 0
možnosti

Star

31. 8. 2001 10:00
Já osobně jsem si pořídil Dohodu tak kvůli těm SMSkám a volnejm 300 minutám. Teď když ale SMSky jdou s cenou do háje, tak nezrušim Paegase jak jsem měl v plánu. Oskar opravdu argumentuje tim, že mam přemluvit kamarády, ať přejdou k němu, ale to se těžko dělá, když Oskar ještě nemá pořádnej signál. To že prodělává je jeho problém. Nemě slibovat nízký ceny. Vážně uvažuju o tom že zrušim smlouvu, ale ... je tam to ale. On každej operátor má něco...
0 0
možnosti

Star

31. 8. 2001 9:36
Paegas a Eurotel chteji Oskara potopit a tak mu uctujou za SMSky vic :-((
0 0
možnosti