Reklama
Pane Zandl, ja bych rekl, ze vase hypoteticka situace se jiz nekolik let deje a to na fronte "ostatni versus Nokia". Nepochopim, jak muze zrovna Nokia, jejiz telefony jsou posledni dobou spise vysmechem pokroku (3310 -> 3330 apod.), ovladat pres 40% trhu. Podle me je to je to ukazkovy priklad vyhry skvele reklamni kampane nad skvelymi vyrobky. Nepopiram, ze Nokia mela v minulosti sve svetle chvilky, ale bohuzel to bylo v davne minulosti... Jedinou devizou novych telefonu je diskutabilni design - diskutabilni proto, ze ne kazdy ma stejne esteticke citeni, tudiz je tezke hodnotit vzhled telefonu - kuprikladu ja osobne si myslim, ze 6210 vypada jako cihla a 7110 nereknu jinak nez rozslaply banan...;-)
Mozna by stalo za pokus presvedcit nejak zakaznika, aby nedal jen na reklamy, ale pred tim, nez za malou krabicku obvudku utrati mnohdy nesmyslne castky, proste vyzkousel nekolik modelu od ruznych vyrobcu a pote se rozhodoval na zaklade vlastnich sympatii k tomu ci onomu vyrobku... Stale prece plati, ze telefon by mel byt hlavne uzitecny pro sveho majitele, takze at si kazdy vybere dle sveho vkusu a potreby a ne podle reklamni kampane... Obcas by nam, zakaznikum, neskodilo trochu premyslet, ze? ;-)
Preji hezky den. :-)