Diskuze

Jste spokojeni s tím, jak vám pomáhají operátoři na infolince?

Sedmdesát tisíc dotazů denně zaplaví infolinky tří českých mobilních operátorů. Něco přes dvě tisícovky jejich pracovníků odvádí často pod tlakem náročnou práci, za kterou bere podprůměrný plat; přesto právě infolinky považují Eurotel, RadioMobil i Český Mobil shodně za své silné místo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ondřej Úlehla

1. 9. 2001 22:03
Radio Oskar
Když už jsme u toho, budujeme stránku příznivců rádia Oskar. Na Oskarovi se stále dost čeká. Koukněte se někdy na http://radio.oskar.zde.cz" target="_blank" rel="nofollow">radio.oskar.zde.cz, časem se tam něco objeví. Jinak operátoři v pohodě.
0 0
možnosti

Red

14. 8. 2001 20:16
Platy
Velmi jsem se pobavil při debatě o platech operátorů na infolinkách.Pokud je Vám zákl plat 12000 málo tak se podívejte jinam.Já jsem hasič a po 14 letech mám základ necelých 11000 ! A to s tím že na rozdíl od operátorů (kterým hrozí max. říznutí o papír) my riskujeme zdraví a životy. Tvrdíte že dobrým operátorem se člověk stane po roce, ale dobrým hasičem nejdříve po pěti letech. Tak přestaňte plakat jak jsou zaměstnavatelé zlí (vypočtěte si ty výhody které jsou v různých příspěvcích vyjmenované- tel.zdarma,apod.)
0 0
možnosti

Aliss

18. 8. 2001 0:19
Re: Platy
Vážený přispěvateli do této diskuze, nechci se s vámi dohadovat o platech (o tom to tady snad není), příp. si přečtěte znovu název před vstupem do této části fóra. Nevím v jaké oblasti "hasíte", v Pze to zřejmě nebude. Takže pokud chcete víc, přestěhujte se do Phy nebo bežte dělat operátora za 12 tis.+telefon. Teprve poté můžeme podiskutovat o tom, jak je práce operátora nenáročná a životu/nervům bezpečná. Vy možná riskujete, když hoří. Já jako operátorka riskuji s každým nově příchozím hovorem na infolince a těch je během dne daleko více než požárů. Nepřesná informace se rovná ztrátě důvěry v operátora. A taky ty pořezané prsty....:o)
0 0
možnosti

Karel

10. 8. 2001 12:43
Oskar a infolinka pres internet - hruuuuuza
Ani po usilovnem, desetiminutovem hledani e-mailove adresy na helpline se mi ji nepodarilo najit, i kdyz v inetu nejsem zadny novacek :-(((((
0 0
možnosti

Rx 007

10. 8. 2001 15:36
Re: Oskar a infolinka pres internet - hruuuuuza
Oni ji myslim nikde uvedenou nemaji. Uz nevim jak jsem k ni prisel, ale je to oskarlinka@oskarmobil.cz Na "otravne" dotazy ale obcas nereaguji, na to je lepsi "Ptejte se". Wap a nejake dalsi blbosti mi pres tento mail, ale aktivovali na pohodu.
0 0
možnosti

Dan Lukes

8. 8. 2001 21:04
Asi jsem mene narocny ...
Podle reakci zde stoji vsechny infolinky za houby a nejhorsi je Oskar. Jenze to asi zalezi na tom, co nakonec chcete. Je pravda, ze Eurotel ma asi nejkratsi cekaci lhuty a Oskar nejdelsi, na druhou stranu, Oskar ma zcela zrfdtelne nejpruznejsi pristup. Eurotel a Paegas jsou profesionalni studeni cumaci - a kdyz chcete neco, co jen trochu vybocuje z nalajnovaneho prostoru mate proste smulu. )skar je v trojici mozna nejmene profesionalni, ale zato nejlidstejsi. Priklad (jeden, mam jich vic)? U ET i Oskara se stalo, ze jedna spolecnost byla v jejich databazi dvakrat - jak se ruzne prikupovaly telefony, proste se nereklo, ze uz tam jednou jsou. Pak jsme to chteli sloucit - oba operatori pozadovali pisemnou zadost. Obema jsem se pokusil vysvetlit, ze je nesmyslne, aby predstavitel XX s.r.o sepisoval zadost "zadam o prevedeni telefonu 123456 ze spolecnosti XX s.r.o na spolecnost XX s.r.o), jelikoz jak nahlednutim do sve databaze zjisti, je to jen dvakrat naprosto tataz spolecnost. Vysledek ? V Oskaru sedi lide, takze ti nahledli nesmyslnost pozadavku a telefonyu proste prevedli - a protoze jsou to lide, chvilku jim to trvalo. V Eurotelu sedi profesionalove na ktere neni treba cekat - odpoved, ze presto vyzaduji pisemnou zadost byla okamzita. Ja mam radsi lidi ...
0 0
možnosti

Martin Rychtecký

8. 8. 2001 14:45
Louny
Jelikož jsem ze Žatce, čili na okrese nedaleko Loun. Tak poradím jak se k té krásné budově dostanete. Na okrese se té "budově" neřekne víc jak 10let jinak, než KOKOS (KOmunistickejKOStel). Martin
0 0
možnosti

Mio

10. 8. 2001 6:06
Re: Louny
jo jo jo, Kolja byl pěknej film. :))) Mio
0 0
možnosti

Petr K.

8. 8. 2001 13:31
můj názor na infolinky
Na infolinku volám opravdu vyjímečně takže hodně málo, od operátora PG jsem se ale vždycky dozvěděl všechno co jsem potřeboval a když jsem chtěl třeba aktivovat nebo zrušit nějakou službu tak to bylo vždy bez problému, stěžovat si tedy nemůžu. Pokud nahlašuji Paegasu problém se sítí, to už je jiná, to by vydalo na román. Ale jinak spokojenost, a hlavně oceňuju dostupnost živého operátora kdykoliv to potřebuju. Ta bohužel u Oskara citelně chybí, když jsem si například před rokem koupil Oskartu a nešlo mi to dobít tak jsem volal operátorovi, slečna mě sdělila že jim právě končí pracovní doba takže to vyřešíme ráno. A teď po roce je to pořád stejné, na svojí samoobsluhu sice může být Oskar právem hrdý ale někdy je problém nutno vyřešit se živým operátorem a když to není v jejich pracovní době tak má člověk smůlu. Nevím ale domnívám se že při poskytování těchto služeb by nonstop linka měla být úplnou samozřejmostí. Jinak co se týká toho platu, pokud je pravda ta výše okolo 10 000 Kč a snad dokonce hrubého tak je to podle mě ostuda, tak náročnou práci bych za ty peníze nedělal a nemyslím si že to může dělat každý, operátoři navíc rozhodně nepatří mezi chudé zaměstnavatele. Bohužel podobný přístup má podle mne hodně zaměstnavatelů, že raději utratí plno peněz jinde (například na neustálé školení dalších nových zaměstnanců) něž by část těch peněz dali na plat již vyškoleným a znalým zaměstnancům aby si je udrželi. Hlavně mě nebombardujte že jsem nějaký ukřivděný bývalý zaměstnanec, živím se už přes 10 let sám takže jsem v pohodě ale vím jak to jinde chodí. Četl jsem tu od někoho příspěvek o zaměstnancích infolinky Eurotelu, pokud je to pravda (plat cca 15000, neomezené volání v síti ET, atd...) tak bych řekl že to je OK.
0 0
možnosti

Pavel T.

8. 8. 2001 13:27
Jednou jsem volal na Paegas kvůli nějakému nastavení mobilu (chyba mezi klávesnicí telefonu a židlí, však to znáte). Jenže předtím jsem v tom mobilu asi rok používal Eurotel, Paegas jsem měl asi 3 týdny. Takže jsem operátorovi po dotazu,zda mám paušál, nebo předplacenou sadu odpověděl, že v tom mobilu je Eurotel GO. Na Paegasu se trošku zarazili, ale přesto mi ochotně pomohli. Došlo mi to až když jsem dotelefonoval. Za to by si snad pracovník infolinky zasloužil mimořádné prémie.
0 0
možnosti

bývalý zaměstnanec RDM

7. 8. 2001 22:19
Odpověď panu Růžičkovi do Paegasu
Také rozhodně nesouhlasím se sebechávlou pana Růžičky a společnosti RadioMobil. Osobně můžu potvrdit že nástupní plat operátora byl alespoň před 2 lety 10.500,-Kč hrubého (zhruba po 6 měsících se zvednul základní plat o 500,- Kč) a jediná výhoda byl mobilní telefon s asi 120 minutama zdarma, ale SMS se platit musely. Vlastně to nebyla žádná výhoda když se veme v úvahu že během pracovní doby musel být telefon vyplý a společnost velice pečlivě kontroluje kam její zaměstnanci volají a komu a co píší přes SMS. Na pracovišti probíhá šílená buzerace, kdy se každý operátor musí předem zeptat supervisora zda může odejít na záchod vykonat svojí potřebu a zda mu to bude dovoleno. Pokud by náhodou někdo přišel o třeba o 3 minuty déle do práce, má z toho okamžitě veliké nepříjemnosti a samozřejmě si to musí nadělat. Další "výhody" spočívají ve velice zábavné práci o víkendech a přes noc za 0,- slovy nulový příplatek, státní svátky se ve společnosti RadioMobil a.s. vůbec neuznávají, ať jsou třeba vánoce, jede se furt a zaměstnancům se nedá ani o korunu víc. Myslím že ani nemá cenu dále pokračovat, jsem rád že už tam nejsem.
0 0
možnosti

Roman T.

8. 8. 2001 6:57
Re: Odpověď panu Růžičkovi do Paegasu
Jakkoliv můžou mít různé firmy tvrdá kriteria a věřím, že podobných buzerací je plno, řekl bych, že předepsaná, nebo snad povolená(zamítnutá) pauza na záchod a vykonání základní životní potřeby hraničí s omezováním osobní svobody. Přece když potřebuji na záchod, tak potřebuji právě teď a ne třeba za půl hodiny. A pokud mě náhodou chytnou drobné střevní potíže a budu muset jít za 10 minut znovu, tak přece půjdu a pokud bude následovat postih, tak je tu úřad práce a plno dalších institucí, kam se můžu obrátit, ne?
0 0
možnosti

Sára

7. 8. 2001 19:55
takže...
všude je to stejný , a to mi věřte. Vždyť si vzpomeňte když začínal ET nebo Paegas, jak dlouho jste čekali na spojení. Bylo to úplně stejné jako donedávna u Oskara. Teď už na infolinku Oskara nečekáte dlouho. Nejlepší je volání od 13-15hod. A je tady teprve rok. A Oskar má nejhezčí a nejmilejší operátorky. A jak jistě víte - někteří, co jste dělali operátory, operátor nemá žádné oprávnění cokoliv dělat - blokovat, odblokovávat , atd. tak se nedivte. Nemohou za to , že nemají v programu nějaké benefity, oni to neprogramovali. Oni se nemají na koho dovolat, ani nemůžou za to , že někde spadla nějaká síť. Za to nemůže nikdo. A každému operátorovi , a každý den spadne někde síť.
0 0
možnosti

Roman T.

7. 8. 2001 13:06
Černá díra Eurotelu
Zatím jsem byl témeř vždy s linkou ET spokojen, ALE... Co se stalo včera, nepochopím dodnes: Někdy v půli července, hned jak ET vytáhl v rámci Benefitu s ruletou jsem ji hrál. Vyhrál jsem 15 volných minut za mých vsazených 100 bodů (soudím, že to je nejnižší, základní odměna - nikdo neprohraje). Bylo mi sděleno, že se mi započítají do následujícího zúčtovacího období. Super, účtovací období mám vždy od 20. do 19., počítám s volnými minutami navíc, pro období 20.7. až 19.8. Volám na infolinku *11 (abych si ověřil, že mám skutečně na tento měsíc 75 minut) a ptám se kolik volných minut mám na toto období. Chtějí telefonní číslo, adresu, jméno, sdělí mi, že mám 60 minut, díky své předplacené službě + další 2 minuty z minulého měsíce. Na tohle jsem se však neptal, nejsem debil, abych nevěděl, co platím a neuměl si přečíst na faktuře, zda a kolik mám převedených minut. Tak jsem jí vysvětlil situaci s hrou Ruleta, načež jsem se dověděl, že tuhle informaci oni zjistit nedokážou. ??? Nechápu, přece, když mi je mají připočítat, tak tam musejí tu informaci mít, že mi je mají připočítat, ne? Ale poradila mi, abych zavolal na linku Benefitu, že tam mi to sdělí. Volal jsem tedy na Benefit *70, sdělili mi, že jsem 15 minut vyhrál (to přece vím taky), ale že neví, kdy to bude započítáno, že podklady sice předali do fakturačního centra, ale zda to oni stihnou započítat do tohoto období, ať si ověřím u nich. Volám fakturační centrum *22, zadávám své telefonní číslo, identifikační číslo. Následně se dovídám, že tuhle informaci mi sdělí na zákaznické lince *11! ??? Co na to říct? A co na to Eurotel?
0 0
možnosti

Tomáš Pažourek

7. 8. 2001 17:35
Re: Černá díra Eurotelu
Spis by mne zajimalo, proc mi v ET nedokazou rict, kolik mi v prubehu mesice jeste zbyva free minut k provolani!
0 0
možnosti