Roman T.
7. 8. 2001 13:06
Černá díra Eurotelu
Zatím jsem byl témeř vždy s linkou ET spokojen, ALE...
Co se stalo včera, nepochopím dodnes:
Někdy v půli července, hned jak ET vytáhl v rámci Benefitu s ruletou jsem ji hrál. Vyhrál jsem 15 volných minut za mých vsazených 100 bodů (soudím, že to je nejnižší, základní odměna - nikdo neprohraje). Bylo mi sděleno, že se mi započítají do následujícího zúčtovacího období. Super, účtovací období mám vždy od 20. do 19., počítám s volnými minutami navíc, pro období 20.7. až 19.8. Volám na infolinku *11 (abych si ověřil, že mám skutečně na tento měsíc 75 minut) a ptám se kolik volných minut mám na toto období. Chtějí telefonní číslo, adresu, jméno, sdělí mi, že mám 60 minut, díky své předplacené službě + další 2 minuty z minulého měsíce. Na tohle jsem se však neptal, nejsem debil, abych nevěděl, co platím a neuměl si přečíst na faktuře, zda a kolik mám převedených minut. Tak jsem jí vysvětlil situaci s hrou Ruleta, načež jsem se dověděl, že tuhle informaci oni zjistit nedokážou.
??? Nechápu, přece, když mi je mají připočítat, tak tam musejí tu informaci mít, že mi je mají připočítat, ne?
Ale poradila mi, abych zavolal na linku Benefitu, že tam mi to sdělí.
Volal jsem tedy na Benefit *70, sdělili mi, že jsem 15 minut vyhrál (to přece vím taky), ale že neví, kdy to bude započítáno, že podklady sice předali do fakturačního centra, ale zda to oni stihnou započítat do tohoto období, ať si ověřím u nich.
Volám fakturační centrum *22, zadávám své telefonní číslo, identifikační číslo. Následně se dovídám, že tuhle informaci mi sdělí na zákaznické lince *11!
??? Co na to říct?
A co na to Eurotel?