Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chcete být milionářem u Eurotelu?

Nová hra Eurotelu Chcete být milionářem trpí problémy s kapacitou. Hráči vypadávají, protože je server chybně obslouží. Ale to není tak podstatné - důležitější je to, že jde o hru, kvůli níž Eurotel údajně zdražil WAP. Co na to říkáte?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Best times
Zda se mi, ze aktualni vitez (15 spravne zodpovezenych otazek za 26 sekund) jiz zrejme dokazal vypilovat svuj software pro automaticky odpovedni system k dokonalosti.
0/0
31.8.2001 10:53

František

SMS vs. WAP
Celá ta soutěž je velmi podezřelá. Všichni se zabýváte WAPem, ale zkusili jste si zahrát přes SMS? Časy uvedené ET jako nejlepší jsou nedosažitelné přes SMS !!! Myslím, že celá soutěž by měla zajímat nejen uživatele ale i státní orgány. Myslím, že také novináři vůbec neodvádějí v tomto případě vůbec svoji práci.
0/0
29.8.2001 11:58

Pavel

Vím,že to sem vůbec nepatří,
ale můžete mě někdo osvětlit, jak funguje odesílání sms přes wap ? Konkrétně mám oskara a nastavený jeho portál. Zajímalo by mě jestli je to levnější a způsob jak to přes wap posílat. Předem díky za odpověď.
0/0
8.8.2001 10:00

Rosta

Nejak mi to nejde dohromady...
ze by cena za WAP souvisela s hrou Milionar na WAPu Eurotelu. Cenu zvedli - asi chteji WAP uplne zabit ci pripravuji GPRS? Netusim a uvital bych trosku vice informaci od Mobil.cz. Osobne si myslim, ze Eurotel zkousi kolik muze max dostat za minutu pripojeni pres WAP a vyuziva okurkovou prazdninovou dobu. Uvidime na podzim.
0/0
6.8.2001 10:48

^^^

Hry na Eurotel Wap jsou chybove
Uz IQ Mapa mi po 3 dnech hrani prestala fungovat. Milionare jsem rovnou vynechal. Dneska nefunguje ani Juice portal. No nastesti neni na wapu eurotel sam.
0/0
5.8.2001 18:23

karla

zdrazeni
a co brat zdrazeni z jine stranky. bylo by spravedlive, aby potencionalni hraci meli rozdilne ceny za hrani, asi ne. vsichni se rozciluji, ze se zdrazil wap, ale ti co ho meli u go za 3,30 na tom vydelali.tohle to je typicka povaha cechu. nekdo napise vyhradne jednostranny clanek a vsichni zacnou pritakavat a pritom o tom poradne nic nevi. co se zdrazi je hned spatne a pritom to ma sve opodstatneni. p.s. vite vubec, kolik stoji wap u twistu- takovy rozdil to neni.
0/0
5.8.2001 16:51

Martin

Re: zdrazeni
ahoj karla, nekopes ty nahodou za ten eurotel? nech je ako je, eurotel mal tu zmenu spravne odkomunikovat, a nie potichucky nieco menit, a urobit to v lete s nadejou, ze si to nikto nevsimne. to bolo celkom hlupe, skoda, ze nad tym neporozmyslali skor.
0/0
8.8.2001 14:25

dejvidek

Fuj....
Já pořád nechápu co maj všichni s nějakym Juicem, asi 3x sem W@P vyzkoušel a zhusilo se mi to, takže jaxi wap de mimo mě a to že eurotel místo toho, aby udělal něco pořádnýho, "vymyslí" milionáře do mobilu...pche...že bych se jim na to nevys*al. Radši budu mít levnější wap, než nějakou krávovinu....dejv
0/0
4.8.2001 12:53

Lavrentij Pavlovič Berija

Potěmkinovy vesnice
Je to výborný článek, který konečně ukázal, že celá image Eurotelu je vybudovaná pouze na reklamě, nikoliv na poctivé technologické práci. Viz třeba propadák Juice, kvůli kterému byl odejit dřívější marketingový a prodejní ředitel (amík). Klamavá reklama odlidštěného typu je pro ET typická (poklona jejich agentuře!). Prostě typické marketingové Potěmkinovy vesnice, jaké jsme stavěli už v Rusku za cara...
0/0
3.8.2001 19:18

famy

p Zandl nauc se ovladat nejprve WAP a nepoustej famy
0/0
3.8.2001 17:59

Patrick Zandl

Re:
Vážený anonyme, děkuji za podnětnou připomínku. WAP ovládat umím.
0/0
4.8.2001 8:44

Rychlost odpovedi
Jsem jeden z tech, kteri se ve hre dostali na cas pres 3 min a v idealnim pripade bych bych si dovedl predstavit cas LEHCE pod 3 min. Je mi zahadou cas 2:03 na milion, ale take casy 1:22 a 1:25 na 32 000 coz jsou 2/3 vsech otazek (spocitejte si prumer) a to jeste v pripade 32 000 mohlo byt zodpovezeno otazek vic nez 10, jenze spadnete na nejblizsi zachytny bod. Ja sam pro hrani hry pouzivam Sagem MW 939 kvuli sedmiradkovemu displeji a nevim o telefonu, ktery by umel zobrazit vice radku? Premyslim, ktery telefon by mohl byt rychlejsi snad Nokia 7110 nebo 6210 nebo Nokia Card Phone v notebooku nebo snad nejake PDA? Docela by me zajimalo, kdyby se ozval BOND, Honzik, Koumes nebo Vobluda na cem to hraji:
0/0
3.8.2001 17:56

herr neumetel k.u.k. Zandel

herr neumetel k.u.k. Zandel dej si radeji do poradku primitivni funkci stahovani v sekci download a pak machruj
0/0
3.8.2001 17:51

Patrick Zandl

Re:
Primitivní funkce stahování je v pořádku, doufám, že po prostudování návodu se vám bude líbit.
0/0
4.8.2001 8:45

Marek

Cena za hraní Milionáře
Tak se podívejte na http://milionar.mobiljuice.cz na POPLATKY: Cena za 1 požadavek a jeho vyřízení pro SMS verzi hry Eurotel - 6,40 + cena za SMS dle tarifu Go - 6,70 + cena za SMS dle tarifu pro WAP verzi hry * Eurotel - 6,40 + cena za připojení na WAP Go - 6,70 + cena za připojení na WAP * V srpnu 2001 pouze za cenu připojení na WAP -------------------------------------------------------------------------------------- Koukám, že jedinej Milionář bude Eurotel :)
0/0
3.8.2001 12:30

Bob

WAP a Eurotel
Používám Eurotel od roku 1996 a koupil jsem si N 7110 v prosinci 1999 právě kvůli WAPu. Používám WAP takřka denně a nemůže říci, že bych byl výrazně nespokojen. Myslím si, že Eurotel je jediný, který dává WAPu jiný význam, než jenom informační služby, ke kterým se mohu dostat i jednodušeji a rychleji. Je pravdou, že při hře IQ mapa jsem měl potíže ( server je přetížen, nelze se spojit se serverem, apod. ), ale když přihlédnu k množství lidí, kteří hru hrají, tak pokud se podívám na Internet na IDnes a hru na radiu F1, tak ten přístup jemnohdy rychlejší. Milionář je myslím si dobrá hra, zatím jsem měl jediný problém. Jiná skutečnost je postavení některých hráčů a to se týká i hry IQ mapa, která vzbuzuje podezření, že do hry přistupují jiným způsobem než z mobilního telefonu. U hry IQ mapa dokonce autoři reagovali a snížili čas na odpověď, právě kvůli lidem, kteří prostupovali přes internet. P.S. Ještě souhlasím s názory, že redakce mobil serveru jaksi je negativně zaměřená proti Eurotelu. Konkrétně o hře IQ mapa nebo o Milonáři bych očekával mnohem fundovanější článek, asi jako dnes o GRPS u Peagasu. Bohužel !!!
0/0
3.8.2001 11:30

Brew

Re: WAP a Eurotel
Těžko byste mohl od Patricka Zandla očekávat něco fundovaného v technické oblasti, natož pak nezávislého v oblasti mobilních komunikací, vždyť má Oskara (rozuměj DEMO kartu, komu má pochlebovat je tedy nasnadě).
0/0
3.8.2001 13:49

Patrick Zandl

Re: Re: WAP a Eurotel
Miluji ty malé české lidi - když už nevíte kam s argumenty (žádné nejsou), začnete urážet osobně a lhát. Jen pro pořádek: jsem majitelem cca. 3 tarifů (prepaidy nepočítám): Oskar Volám Stále, Paegas Manažer (t.č. suspendován na moji žádost) a Eurotel SMS&Data. Všechny tarify naše firma regulérně platí a od Oskara žádné demo nemám. Natož abych měl komu pochlebovat kvůli pár korunám - to opravdu není můj případ.
0/0
4.8.2001 8:47

Lavrentij Pavlovič Berija

Re: WAP a Eurotel
Huh, a já jsem donedávna myslel, že Patrick je Eurotelskej kůň!
0/0
3.8.2001 16:27

Patrik Kulla

Re: WAP a Eurotel
Pouze bych chtel upresnit, ze jsme u IQ Mapy snizili casovy limit pro odpoved proto, abychom omezili moznost vyhledat spravnou odpoved z nejakych informacnich zdroju (encyklopedie, internet apod.). Hru neni mozne hrat jinak nez pres WAP pripojeni na mobilnim telefonu (pres WAP gateway Eurotelu), protoze pri registraci probiha identifikace telefoniho cisla a gatewaye. Patrik Kulla, DataTech/IQ Mapa
0/0
3.8.2001 18:38

Richard

Zdrazeni
Az do uvedeni Milionare mel EuroTel pro GO tarify na WAP 3 KC ve spicce a 1 Kc mimo spicku, pro tarify to bylo 2 Kc. Po spusteni Milionare se taxa sjednotila na 2.83 Kc + DPH. To asi nebude nahoda, nebo si nekdo myslite, ze ano? Ja osobne jsem WAP u Eurotelu vyuzivaval docela casto (na tarifni programu). Za soucasnych podminek to vzdma a radsi vydrzim, az se dostanu k pevnemu internetu. Pokud chtel Eurotel vybrat za aplikaci Milionar vyssi taxu, proc pro ni nezridil specialni pripojovaci cislo, kde by byly poplatky umerne vyssi? Me osobne tato aplikace vubes nezajima, ale zvysene poplatky me vylozene ... Zacnu premyslet o zmene operatora, i kdyz jinak jsme s Eurotelem nadmiru spokojeny.
0/0
3.8.2001 11:10

Roman

Re: Zdrazeni
Myslim si ze samotne zdrazeni wapu neni to hlavni, protoze v pravidlech milionare je, ze od pristiho mesice zacne Eurotel ke kazdemu pozadavku ve hre pridavat poplatek tusim okolo 6 korun, takze hra se poradne prodrazi. SMSkova varianta uz draha je a rychlosti nemuze nikdy wapove konkurovat. A hlavne mi nejde na rozum cas odpovedi hrace na prvnim miste, technicky se mi to nezda mozne. Vysledek - myslim ze velmi dobry zdroj prijmu pro Eurotel (a to ho pouzivam a jinak jsem spokojen). Jsem zvedev, jestli je nekdo schopen jakymkoli zpusobem pres wap skutecne uhodnout vsechny otazky v case mensim nez tri nebo dokonce dve minuty. Takze jsem zvedav na svou "malou denni vyhru" :-)))
0/0
3.8.2001 12:39

NZNamy

Strhávání
No jo, to se jim to vyplácí výhry, inu ano... :o) Eurotel právě vyhrál soutěž o nejvyčuranějšího operátora! Ještěže ho nemám.
0/0
3.8.2001 10:58

ondrej rybin

ehm...
napada na hru je to peknej, ale by me teda zajimalo, proc my prisla SMS s nejakym textem ze za mi za info text milionar strhli 0.75 kacek, to fakt nevim. tech 75 haleru je prdlajz, ale docela by me zajimalo, estli to nekomu taky prislo... kolik tak muze byt 2 000 000 * 0.75 a kolik ze je hlavni vyhra...?:-) jo a zadny infotext ci wap ci milionare jsem nehral...
0/0
3.8.2001 9:23

Re: ehm...
Take se mi to stalo. Za pouziti sluzeb InfoText/Milionar odecteno .75. Pritom jsem Infotext ani Milionare nikdy nepouzil.
0/0
3.8.2001 9:53

Jan Cerovsky

Raději měli nechat původní cenu WAPu ...
Až do 1. srpna jsem aktivně používal WAP k odesílání SMS. Na Siemensu jsem si nacachoval odesílání mailu z Juice s SMSky posílal za slušných 0,50Kč mimo špičku (tj. od 4 hodin). A že jich za den bylo... Jenže pak Eurotel dostal ten geniální nápad a dnes už se v mém telefonu hřeje Oskar s tarifem Slyším vás a sim switch na původní go pro občasné volání na Eurotel ... Škoda. V podstatě jediné za co jsem utrácel kredit byl právě WAP ...
0/0
3.8.2001 9:04

CTENAR

Vy zase blbnete pane Zandl ze jo ?
Pouzival jsem velice casto Wap eurotelu za 1Kc. (aktualni sport. vysledky na teletextu, slovniky, encyklopedie). Nyni se vse zdrazilo. Tak jsem zkusil hned 1.den na jednu 300Kc kartu milionovou soutez. --> TO ZNAMENA CCA. 111 minut neboli skoro 2 HODINY NA WAPU jak z centra Prahy tak i na jejim jiznim okraji. ANI JEDNOU MI TO NESPADLO. POUZE JDENOU JSEM MEL 40 SEC. CEKANI NA ODPOVED ALE JELO TO DAL ODKUD MATE VASE ZKUSENOSTI ? VAS CLANEK VYPADA PRILIS UBRECENE. PROC ? KDO NA TO MA A CHCE SI ZAHRAT TAK AT JDE DO TOHO. KDO CHCE WAPOVAT JAKO DRIV, TAK AT VYUZIJE OSKARA DO 15. ZARI. TO JSTE MEL NAPSAT. TO BY BYLO PRODUKTIVNEJSI NES TO VASE FNUKANI. A BUDTE OPTIMISTA. JA SI MYSLIM, ZE CASEM ZASE NEJAKY OPERATOR ZLEVNI NA KORUNU ZA MIN. P.S. V TE SOUTEZI JSEM SE UMISTIL V PRVNI STOVCE. DOSTANU DENNI MALOU VYHRU. ASPON NECO. ZKUSIL JSEM TO A MAM RADOST Z TOHO, ZE TO FUNGOVALO A ZE JSEM BYL ASPON TROCHU USPESNY. SAMOZREJME, ZE VYHRAT MILION JE DOST DOSTI NEREALNE. ALE I TAK TO STOJI ZA TO ZKUSIT NE ? PROSTE PROC SI JEDNOU ZA UHERSKY ROK NEZAHAZARDOVAT ?
0/0
3.8.2001 8:57

Patrick Zandl

Re: Vy zase blbnete pane Zandl ze jo ?
Kde jsem to vzal? Z osobní opakované zkušenosti.
0/0
3.8.2001 9:28

Re: Re: Vy zase blbnete pane Zandl ze jo ?
Dekuji za odpoved. Jak ale potom vysvetlite, ze me to nespadlo ani jednou. A to jsem prowapoval celych 300 Kc, tzn. 111 minut. Hlasil jsem se asi tak 25 krat a pote jsem volil nova hra pro dalsi pokusy. Omlouvam se za moji trochu arogantni reakci, ale moje zkusenost je zcela opacna. Uvidime jake budou dalsi reakce. Preji hezky den.
0/0
3.8.2001 10:21

Marti Schtyrlitz

proč
nechápu proč s všichni otíráte o Eurotel,když ho nemáte tak se o něj nestarejte a buďte si dál sociálníma pegasákama a osrarakama,bez hacku a carek.Atsi každý používá co chce,stále se otíráte že majitelem Eurotelu je taky Telekom,ale že taky majitelem pegasu jsou Radiokomunikace/státní podnik/ o tom už nikdo nemluví.Jo souhlasím že 2,70 je ranec,ale nepřipadá mě že by to měli ostatní operátoři lacinější,asi má někdo zájem na pohřbení Wapu v Čechách,že by dohoda mezi operátory kvůli UMTS?
0/0
3.8.2001 8:47

varuz

Re: proč
A koukám další člověk, kterej má na to, aby strkal Errortelu prachy navíc, když vůbec nemusí. A dokonce nás oskaristy nazývá socani. No tak to je vůbec dobrý. Tak socani jsou lidi, kteří si dovolí platit 1/2 ceny za telefon za stejný, ne-li větší objem volání. Takže analogie socanů je v mém případě spíše chytrej člověj, kterej si všechno umí spočítat a nepatí něco, co nemusí a ne ovce, která si myslí, že když má Errortel, takže někoho oslní tím, že "na to má". Tak já teda nevím, která skupina je na tom líp. Obrázek si udělejte sami.
0/0
3.8.2001 13:51

Mojma

Re: proč
Kdyby sis radši nejdřív ověřil, než řekneš nějakou blbost. Majoritním vlastníkem Radiomobilu už dávno nejsou Radiokomunikace, ale koncorcium CMobil, které je vlastněno Deutsche Telekomem.
0/0
5.8.2001 17:02

Pepa z depa

WAP?!? Vy ho pouzivate?????
Ja jsem si WAP vyzkousel a od te doby jsem ho uz nepouzil, protoze mi implementace na S35 cachuje stranky tak tyden. Neznam nikoho ve svem okoli, kdo by WAP aktivne pouzival. Mam pocit, ze to musi byt totalne ziskovy business pro Eurotel, jinak by neplatil takhle drahou kampan a nenutil uzivatele do uzivani technologie, ktera je mrtva.
0/0
3.8.2001 8:21

Zdeněk Veselý

Re: WAP?!? Vy ho pouzivate????? Jo používám.
Od té doby, co Oskar má WAP za 0,77 Kč ho používám, jak nikdy předtím. Předtím to bylo spíš jen tak zkušebně. Až to po prázdninách zase zvednou, tak to asi omezím, ale občas se to hodí. S cache nemám problém, mám telefon, kterej ji umožňuje vyprázdnit :-)
0/0
3.8.2001 17:37

Dzony

Kdo by nechtěl být milionář, ale s tím zdražením WAPu (teda jestli to bylo kvůli tomu, abych jim nekřivdil) to fakt přehnali.
0/0
3.8.2001 7:18

vrtule

Jsem spokojeným zákazníkem Oskara. GO kartu Eurotelu jsem si pořídil kvůli WAPU. Připojení za 1 korunu za minutu bylo v té době nejlevnější. Podle mého názoru zdražil Eurotel WAP kvůli hře milionář, myslím si ovšem, že tuto hru nemá smysl hrát, protože se v ní nedá zvítězit. Když se totiž podíváte na stránky milionáře, zjistíte, že na prvním místě je člověk, který uhodl všech 15 otázek za tři minuty a myslím, že není v lidských silách tento rekord překonat. Znamenalo by to 12 sekund na jednu odpověď a za tu dobu se otázka načítá a odesílá, takže by pomohlo leda znát otázky dopředu.
0/0
3.8.2001 3:38

Drobeček

Re:
Chyba ! :) Ten první človíček již odpověděl na všechny otázky za NEUVĚŘITELNÉ 2minuty !!! Bude to asi nový prezident, nebo sežral Šlamounovo hovno ...
0/0
3.8.2001 6:38

Martin

autorovi
... myslim, ze to prehanas s tou kritikou. Myslel som si, ze si odbornik na telekomunikacie, kedze pises na takyto server. Ale vyzera to, ze iba vytvaras lacne senzacie, aby ta ludia citali (alebo ti je mozno luto, ze ten milion vyhrat nedokazes?)... Takze by som sa chcel trochu postavit na stranu Eurotelu (aj ked ja mam Paegas): 1) ty si videl zdrojovy kod tej wap aplikacie, ze o nej tak zasvatene hovoris? ja nie, a aj ked programovat trochu viem, nedokazem z toho, co sa na wape deje, posudit, aka ta aplikacia je. zdrojom chyb moze kludne byt napr. podcenenie zaujmu a tym padom aj poddimenzovanie kapacity, z coho moze vyplyvat prave pretazenie systemu (ale to ma s aplikaciou malo spolocne) 2) a ten blud o tom, ze kvoli tomu zdrazili wap, si zobral odkial? mas vobec tusenie, ake priemerne naklady ma operator z jednou wap minutou? prezradim ti, ze je to okolo troch korun. ako vidis, vsetci operatori stale ten wap dotuju, najviac samozrejme Oskar, ktoremu pri jeho cervenych cislach na par dalsich tisicoch uz az tak nezalezi. a ze si eurotel konecne povedal, ze uz to az tak velmi dotovat nechce (mimochodom, cenovo sa velmi nelisi od Paegasu), tak sa im necudujem. naopak, myslim, ze urobili dobru vec, ked ten wap dali na jednu cenu po cely den, takze pocas dna mozes wapovat o 60 hal. lacnejsie. ale to si dako v tom clanku zabudol spomenut... :-(
0/0
3.8.2001 0:42

Huckleberry Finn

Re: autorovi
Chudáček Eurotel, vydělává tak málo, že by snad dokonce mohl prodělávat. Proto zaútočil na ty nejnižší lidské pudy, a to hrabivost a chtivost. Všechny tyto soutěže jsou zaměřeny na falešné sliby. Vítěz už je předem znám, a ti, kteří naletí, pomáhají sponzorovat vítěze. Jak jde o peníze, většině lidí se zatemní mozek a vůbec nepřemýšlejí. Doufám tedy, že "milionářská" soutěž Eurotelu skončí co nejdříve naprostým fiaskem. A pokud náklady operátora na minutu wapování jsou opravdu 3 Kč, čemuž nevěřím, tak může jít WAP opravdu do kytek. Souhlasím s prvním diskutujícím v tomto fóru, že zdražení WAPU Eurotelem je jasně účelové. Jen tak dál Euroteli, kopeš si svůj vlastní hrob a až do něj spadneš věř, že tě nikdo oplakávat nebude. Snad jen tvůj taťka Telecom, který půjde brzy za tebou.
0/0
3.8.2001 4:20

TeeJay

Re: Re: autorovi
Do kytek tady jen tak neco takhle velkeho nejde, vzdyz kdyby neco, pokud je nekde statni podil, tak se to zafinancuje z danovych prijmu... co treba IPB?:-) Nebo si vem temelin. Je mozny ho zavrit? Asi ne, v tom jsou sileny penize.. a od koho? od danovejch poplatniku...;-) Takze usmivat se, vyleti ptacek:-)
0/0
3.8.2001 8:29

Balda

Re: Re: autorovi
Je to tak jak pise Huckleberry Finn a chci jen dodat, ze jsem rad ze ten jejich hrob (ET&CTm) uz nebude "doufam platit" statni kasa.
0/0
3.8.2001 9:18

Robert

Re: Re: autorovi
Touha být milionářem je opravdu nejnižší lidský pud. Co je pak nejvyšší - pracova u zaměstnavatele 40 let a pak dostal 5litrů důchod? :>) Jste génius.
0/0
3.8.2001 9:19

Patrick Zandl

Re: autorovi
Nákladová cena WAPu jsou 3 Kč? Kde jste na to přišel? WAP je jedna z mála služeb, kde jsou vlastně jen fixní náklady, protože tu nejsou propojovací poplatky, to ponejprv. Podruhé - provozní náklady jsou velmi nízké, pouze náklady na síť. Zdrojáky aplikace jsem neviděl, ale aplikace je spojena s hardware, když to eurotel vzal na klíč, takže je lhostejno, zda je blbě aplikace nebo hardware. Výsledek je vždy stejný a znamená to vždy totéž.
0/0
3.8.2001 9:30

666

Re: Re: autorovi
Jo, pane Zandl jen kdyby Vam ET dal taky demo SIM kartu jako Oskar to by byla jina pisnicka, co. Koukam,ze mobil server funguje uplne stejne jako cela Mlada Fronta, za prachy se da otestovat uplne fsechno. Takze milai pane,az jeden jedinej operator (P a O) dosahnou ET alespon po kotniky co se tyce sluzeb a pokryti tak pak si tady neco kritizujte, a uzijte si volani s OSKAREM.
0/0
5.8.2001 13:05

Patrick Zandl

Re: Re: Re: autorovi
Vážený anonymní čtenáři, jak už jsem někde napsal: Oskar nám žádnou demo sim kartu nedal. Ostatně, není proč. Na testy a jejich výsledek nemá její vlastnictví žádný vliv, tak by to pro něj byly vyhozené peníze. Podobně u ostatních operátorů. Provoz mobilních sítí pro naši společnost si zatím zvládáme platit sami. Co se služeb týká: můžete mi na Eurotelu demonstrovat GSM Banking? Nebo GPRS připojení do intranetu? To k Paegasu. Eurotel i RadioMobil mají poněkud rozdílnou strukturu služeb a každému vyhoví něco jiného. Doufám, že jednou dospějete do toho, abyste to pochopil a přestal všechny pokládat za podplacené. zdravím, Patrick Zandl
0/0
5.8.2001 18:08

Martin

Re: Re: autorovi
dufam, ze mi pan Zandl nechcete nahovorit, ze fixne naklady sa rozplynu do vzduchu, a Eurotel (alebo akakolvek ina firma) si na ne nemusi zarobit. s tymi troma korunami je to velmi jednoduche. ak poznate pribliznu vysku investicie do zariadenia, na ktorom Eurotel prevadzkuje wap, poznate jeho zivotnost, a pocty minut, ktore u nas ludia v sucasnoti travia na wape, tak vam prave tato suma vide. nehovorim, ze je to presne, a do znacnej miery sa to zaklada na mojom odhade, ale odhadujem, ze v sucasnosti je to dokonca vyssia suma, s tym, ze do buducnosti sa pocet "wapominut" zvysi, a tym padom znizi aj cena. ale pod tri koruny za minutu este dlho nepojde.
0/0
7.8.2001 17:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.