Tomáš Kapler
31. 7. 2001 12:48
to je hezké
osobně nokii nevlastním, myslím že sice dělají kvalitní telefony (zhruba jako ostatní značky) ale stojí při stejných kvalitách o 20% více.
A teď k tématu - někdo tu zmiňoval MS - tak to jste úplně vedle, stačí se kouknout na ms knowledge base, kde jsou popsány všechny chyby které našli včetně jejich řešení (případně tbd v příštím service packu).
A propos - námět, ze kterého by se měli poučit. Problém u mobilů je, že někdy jsou telefony skvělé, ale zákazník má starý firmware. A nový stojí 500 Kč i více, pakliže je telefon po záruce.
Jestliže výrobce chce, aby jeho zákazníci byli spokojeni s kvalitou, pak by měli předně nahrávat firmware zdarma, resp. uveřejňovat jej zdarma třena na stránkách a nahrávat za manipulační poplatek. A potom by také byly buglisty skoro zbytečné, protože ty stejně ukazují jen chyby ve starších verzích firmware.
A pak další možnost - co udělat konferenci přímo na nokia.com, klidně by mohla být moderovaná nebo pod heslem, které by dostal každý kdo požádá. Tam by se to to uveřejňovalo, vývojáři by měli jednoduchý přístup ke všem nahlášeným bugům, a hned by to mohli zakomponovat do nového firmware.
Jinak mi to spíše přípomíná firmware k motherboardům - také řeší bugy, také uveřejňují firmware na stránkách, také napíší co to řeší.
A jinak také nesouhlasím, že se musí psát jen pozitivně. To je jako by novináři na mobil serveru řekli, ať píší v recenzích jen to dobré. Celý jeho server byl pozitivní, uveřejňoval novinky atd.
Být jim, tak se na ně vykašlu, ať mě klidně žalují. A to že tam má slovo Nokia a jejich logo? a) v recenzích je to povolené a i nutné a za b) bych všechny výskyty slova nokia nahradil ***** a logo obrázkem kosočtverce.
A nebo bych nokii vyhodil a na stejných stránkách dělal reklamu na siemense (třeba).