Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co si myslíte o tom, když firmy zakazují zveřejňování chyb telefonů?

I mistr tesař se někdy utne; i velké společnosti si někdy říkají o kabát z ostudy. Ve snaze o maximální právní ochranu své značky se společnost Nokia pustila na tenký led.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chaos

V podstatě souhlasím, ale...
...ohrazuji se proti Tvému tvrzení, že majitelé nokií nenapadají jiné značky. Zabrus do některých starších diskuzí na téma nokia versus zbytek světa a počti si v příspěvcích. Třeba někdo, kdo se podepisuje SaTaN_8210 je přímo ztělesněným popřením Tvého tvrzení. A není zdaleka sám.
0/0
3.8.2001 12:08

Jsem hlupak a zabednenec protoze mam nokii
Rad se bavim nad nazory inteligentu kteri kdyz maji erricsson tak oznacuji druhe ti co maji nokii za idioty zblble dokonalym marketingem zminene firmy. Doslo to az tak daleko ze tito lide uz svaluji na uzivatele nokie vse. Priklad: nikde ale nikde az mozna na dva nebo tri prispevky jsem nezaznamenal ze by vlastnik nokie nadaval nebo urazel majitele jine znacky. Obracene je to az markantni a hodne razantni. Doslo to tak daleko ze kdyz majitel znacky siemens popisuje svuj mobil a pak si vzpomene ze by mel take napadnout jen tak majitele jine znacky tak rekne cituji:" strasne mne vadi jak hloupi majitele nokii urazeji znacku siemens". No proste tento clovek lze nebot dobre vi ze rivalita je jen ze strany jinych znacek ale on si proste musi pichnout do nokie. Nejlepe se bavim nad prispevky typu" hracickove s logama , symboly skupin , vymennymi kryty.Hmmmmmm a co tohle. Hracickove se sporici displeje, hracickove se stupni sedi, hracickove s pohybovymi cidly, hracickove s animacemi. Tak co uz vidite jak jste pokrytecti majitele R520. No nehlede ze si ji znamy koupil a.......radsi nic nebo se to zase rozjede v diskuzi jaky jsem lhar a kdovico jeste. Proboha uvedomte si ze zadny typ neni dokonaly.Nedavno jsem tu cetl v tehle diskuzi neco o MASE LIDI a MYSLICICH LIDI.Hmmmmm tak to jsem se opravdu pobavil.To je jako za hitlera. Nejprve vytlacime zidy a az je vybijeme tak zacneme rozdelovat lidi podle nosu pak podle velikosti bot no a ted kdyz technicka pokrocila i podle mobilu.Vubec nikoho nenapadne ze ja se mohu tedka sebrat a jit si koupit treba jiz zminenou 520. Diky nechci. Nedavno bylo Letni okenko na tema rivalita majitelu ruznych znacek nebo tak nejak.Tam jsem nasel prispevek ktery navrhoval abysme se ted zacli hadat o hodinky neboé destniky. Mam neco lepsiho. Muj kamarad se asi pred pul rokem zranil a zustal na dozivoti na voziku.Proc mu nerict ze kdyz nemuze chodit je nanic. Nekdo navrhne ze to uz je prilis. Ano to ma pravdu ale toto prilis ma puvod prave v takovych cipovinach jako jsou putky o mobily apodobne. 90% uzivatelu chce pouze telefonovat a posilat smsky.Vzdyt to umi proboha kazdy mobil tak nakonec takovemuto cloveku uz zbyde pouze si vybrat mobil ktery se mu libi.No a takova 3310 je pekna uspusobitelna vymenou krytu tak proc ne. Proc R520 ktera rozhodne skladna neni. Pry je pro managery.Pche vzdyt i ti nejvetsi zlodeji ve vlade a firmach maji obycejne lowendy anebo lepsi jako 6210 ale jen pro to aby ukazali jak jsou IN. Az jsem se zhrozil kdyz jsem se na jedne chlastacce zeptal reditele TESCA jesli by nenatukal na sve 6210 kod pro firmware. Kdyz tam naskocilo 4.08 tak jsem mu jemne naznacil ze za 427 kc v celadonu tam muze mit ceskou t9 , prakticky muze mit foun pripraven pro praci s blootooth atd. Pak se mne zeptal naco vzdyt na volani a sms mi to staci.No aproc ne na co jineho by ten telefon taky mel.Kdyz jsem si kupoval 7110 tak jsem taky rikal ma profily, ma to i ono., Kdyz ji mam zjistil jsem ze jsem porad v profilu normalni jak ve skole tak v praci.Klidne jsem si mohl koupit c25 anebo tak nejak.Hrozne by mne zajimalo co jste tady vubec na tehle diskuzich za lidi kdyz pouzivate GPRS, HCDSE hadate se o blootooth a synchronizaci, shanite kabely apodobne ptakoviny.Asi nemate nic na praci tak pisete dotazy na veci ktere nikdy nepouzijete. proboha nechcete mi tvrdit ze pozivate diare v mobilech ktere maji nejvys 50 znaku.Zadni manageri nejste a nai lide kteri maji praci kde by potrebovali nootebook spojeny s mobilem.Spis jen studeni jako ja kteri se nudi uz jenom pro ty prezdivky ktere si za svymi prispevky pisete. No akonecne ktematu jednou vetou.Nokia nic podavat nemusi.Hlupaku na svete je dost. Vzdyt prodejni vysledky nokie to jen potvrzuji. Rad se mezi tyto hlupaky zaradim znovu az budu chtit flashovat telefon.Mejte se
0/0
2.8.2001 11:53

Red

Re: Jsem hlupak a zabednenec protoze mam nokii
To co ve svém článku kritizuješ tak v něm i děláš,všichni kdo kritizují Nokii jsou zlí a špatní a ty který ji vlastníš jsi génius.Je mi jedno jakou mám značku hlavně když je přístroj bezproblémový (už jsem vystřídal několik značek).Nokia je silně naivní pokud si myslí že zamezí lidem aby zveřejňovali své zkušenosti s těmito přístroji(mimochodem N6210 je opravdu exotika tak poruchový telefon jsem snad ještě neviděl).Pak se diví že jim klesá prodej.Lidi nejsou blbci.P.S.a ta tvoje v textu nenápadně nadhozená známost s ředitelem TESCO to je opravdu ubohost.
0/0
22.8.2001 20:33

Martin Kalenda

JA VAS NECHAPU
Pokud ma nekdo stranku kde poukazuje na chybu toho ci onoho produktu je TO IMHO VSE V PORADKU at ho nokia zazaluje a prokaze ze ty telefony ty chyby nemaji (otazkou zustava co s SW jako je unlock a spol) me se to nastesti netyka protoze kazdej vi ze M20 TC35 a soucasne MT jsou vie mene to same takze technicke dokumentace je dost a dost.
0/0
1.8.2001 23:20

Majk

Chudak uzivatel
Dejte si pozor, protoze dalsi krok tech pravniku je proti vsem uzivatelum Nokii. Ty budou muset ze svych telefonu odstranit logo Nokia a nahradit je ***** a basta fidli. Jo holt, kdyz je nekdo tupee ...
0/0
1.8.2001 9:20

Robi

Vše má dvě stránky.
Tento přístup Nokie samozřejmě může vyvolat určitou nevoli, ale je vlastně pochopitelný. Nokii spousta lidé pomlouvá a vyloženě i o ni lže jen proto, že je prostě nejlepší a to ho štve. Možná i proto, že je dražší a on si ji nemohou dovolit. Chápu to, je to lidské, ale poněkud trapné. Co se týče použité značky Nokia v názvu, tak musím plně s Nokií souhlasit. Proč by si měla přát být asociována se stránkami obsahující např. hacking? Co by autor článku asi říkal na WWW stránky "XXX porno Patricka Zandla"? Protestoval by? Já na jeho místě ano! K otázce bug stránek. KAŽDÝ software má bugy. Naprosto každý! Já vlastním Nokii 3310 a nikdy jsem na ni nezpozoroval sebemenší chybu, ale pokud si přečtu, že vyšel nový firmware (např. s českou T9) a chci ho mít zadarmo, tak v servisu nějakou chybu uvést musím. K tomu jsou bug listy.
0/0
31.7.2001 16:46

Pavel

Redakci!
Přesně tak. Je jednoduché nadávat na Nokii, že někomu zruší stránky, ale co se taky pokusit získat nějaké vyjádření z druhé strany, tedy od Nokie? To by měl správný novinář dělat, ne splácat nějaký článek z informací posbíraných z internetu. Nakonec se může ukázat, že je všechno jinak a zbytečně se ztrapníte.
0/0
31.7.2001 17:13

Patrick Zandl

Re: Redakci!
Samozřejmě jsme o vyjádření ve finsku požádali a na odpověď stále čekáme.
0/0
31.7.2001 22:49

Pavel

Re: Re: Redakci!
Tak máte počkat, až se Vám vyjádření dostane a urgovat to, dokud Vám neodpoví. Je jednoduché poslat e-mail a za týden říct, že Nokia se odmítla k problému vyjádřit. Tím nechci obhajovat jejich postup v tomto případě, myslím, že by to mělo platit obecně.
0/0
1.8.2001 10:08

Miloš Kišš

Re: Re: Re: Redakci!
Aha. A kde je v tom čekání podle vás limit? Nebo snad máme čekat do nekonečna? Právě proto, že se Nokia neodmítla vyjádřit, to v článku není. Ona prostě neodpověděla.
0/0
1.8.2001 10:10

dejvidek

Re: Vše má dvě stránky.
Naprosto s tebou souhlasím, k tvému názoru nejde co dodat jen snad to, že by se autor článku mohl obtěžovat kontaktovat Nokii a požádat jí o vyjádření, byť by ho poslali třeba do prd**e. dejv
0/0
31.7.2001 22:18

Patrick Zandl

Re: Vše má dvě stránky.
Nu, kdyby mělo Patricka Zandla doma několik milionů lidí, asi by se nedalo proti takovým stránkám nic namítat. Podstatný rozdíl mezi sériovým výrobkem a jedincem je v té jedinečnosti - a to je také důvod, proč má osoba zaručená práva ochrany osobnosti, zatímco sériový výrobek nikoliv. A to je ten podstatný rozdíl.
0/0
31.7.2001 22:51

Robi

Re: Re: Vše má dvě stránky.
Nikoliv konkrétní výrobek, ale značka Nokia je jistě registrovaná a tudíž chráněná, nemyslíte? Pokud poškodíte dobrou pověst Nokie, může vás žalovat stejně jako vy ji, pokud by ona poškodila vaše dobré jméno.
0/0
1.8.2001 12:19

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Vše má dvě stránky.
Čili když píšete o konkrétním výrobku, není to žádný právní problém, pokud jsou údaje korkentí, že... tedy přesně ten případ B.B.s
0/0
1.8.2001 12:22

Robi

Re: Re: Re: Re: Vše má dvě stránky.
To je otázka výkladu co je to korektní. Bez ohledu na výklad však značku Nokia vlastní Nokia a jen ona má právo určit co je a co není korektní a s čím chce či nechce být asociována. Ostatně, z vašeho článku vyplývá, že se Nokia domnívala, že na zmíněných stránkách je nelegální software a pochopitelně nechtěla být s jeho publikováním asociována. Tomu se divíte?
0/0
1.8.2001 12:33

Dr. Gorby

Re: Vše má dvě stránky.
No pockejte, to znamena, ze pokud si zaregistrovali nazev "Nokia", tak toto slovo smi psat pouze zamestnanci Nokie? A kdyz na sve webstrance napisi "Zdar lidi, ja mam Nokii", tak se bude jednat o porusovani autorskych prav? Neni to blbost? Neprehnali to? No asi jo! A tady take nejde o to, ze by nazev Nokia by mel byt asociaovan treba s hackingem nebo buhvi cim jeste. Jde o to, ze pokud chcete rict slovo "Nokia" tak musite mit k tomu povoleni.
0/0
1.8.2001 9:06

Robi

Re: Re: Vše má dvě stránky.
Nikoliv. Jako např. vaši kamarádi mohou používat vaše jméno, tak vy můžete používat jejich jméno nebo třeba název Nokia. Nikdo nesmí vaše jméno zneužit nebo pošpinit a pokud tak učiní, můžete ho žalovat. Podobně je tomu i se značkou Nokia.
0/0
1.8.2001 12:23

Eso

Re: Re: Re: Vše má dvě stránky.
Dobra, ale muze byt nekdo pospinen tim, ze se o nem rekne pravda? Takze tim padem, kdyz treba nejaka firma bude prodavat jedovate jidlo, tak nikdo nesmi jeji jmeno napsat - ma ho totiz zaregistrovane.
0/0
1.8.2001 14:36

Robi

Re: Re: Re: Re: Vše má dvě stránky.
Kéž bych vždy mohl slyšet jen pravdu! Na druhou stranu, vezměte si politickou scénu. Pokud bych měl o politicích říkat jen pravdu, tak bych většinou musel mluvit neustále sprostě a oni by mě za to paradoxně žalovat mohli... Co se týče vašeho příkladu, to je přeci jiný případ. Pokud nějaká osoba porušuje zákon nebo se někdo cítí její činností poškozen, může ji samozřejmě zažalovat. Já jsem se snažil v úvodním příspěvku poukázat na skutečnost, že jednostranné pohledy rozhodně nepovažuji za korektní. Nokia se prostě mohla cítit poškozena a tak její právníci zasáhli. Co je na tom zvláštní?
0/0
1.8.2001 17:03

Petr Altmann

Re: Vše má dvě stránky.
Mám Nokii 3310 taky a můžu říct, že jsem přišel na pár chyb i bez bug listů. (Špatné řazení položek v telefoním seznamu při použití diakritiky apod.) Rozhodně postup Nokie neschvaluji. Když má nějaký výrobek chyby a je na ně objektivně upozorněno, je vše v pořádku. Vždyť se jedná o ochranu spotřebitele.
0/0
1.8.2001 20:37

Robi.

Re: Re: Vše má dvě stránky.
Máte zcela pravdu, ale bug listy se bohužel velmi často zneužívají. Podle článku však Nokie poukazovala na existenci nelegalního softwaru, ne na bug listy.
0/0
2.8.2001 10:38

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Vše má dvě stránky.
Problém ovšem je, že tam žádný nelegální software nebyl.
0/0
2.8.2001 22:51

Tomáš Kapler

to je hezké
osobně nokii nevlastním, myslím že sice dělají kvalitní telefony (zhruba jako ostatní značky) ale stojí při stejných kvalitách o 20% více. A teď k tématu - někdo tu zmiňoval MS - tak to jste úplně vedle, stačí se kouknout na ms knowledge base, kde jsou popsány všechny chyby které našli včetně jejich řešení (případně tbd v příštím service packu). A propos - námět, ze kterého by se měli poučit. Problém u mobilů je, že někdy jsou telefony skvělé, ale zákazník má starý firmware. A nový stojí 500 Kč i více, pakliže je telefon po záruce. Jestliže výrobce chce, aby jeho zákazníci byli spokojeni s kvalitou, pak by měli předně nahrávat firmware zdarma, resp. uveřejňovat jej zdarma třena na stránkách a nahrávat za manipulační poplatek. A potom by také byly buglisty skoro zbytečné, protože ty stejně ukazují jen chyby ve starších verzích firmware. A pak další možnost - co udělat konferenci přímo na nokia.com, klidně by mohla být moderovaná nebo pod heslem, které by dostal každý kdo požádá. Tam by se to to uveřejňovalo, vývojáři by měli jednoduchý přístup ke všem nahlášeným bugům, a hned by to mohli zakomponovat do nového firmware. Jinak mi to spíše přípomíná firmware k motherboardům - také řeší bugy, také uveřejňují firmware na stránkách, také napíší co to řeší. A jinak také nesouhlasím, že se musí psát jen pozitivně. To je jako by novináři na mobil serveru řekli, ať píší v recenzích jen to dobré. Celý jeho server byl pozitivní, uveřejňoval novinky atd. Být jim, tak se na ně vykašlu, ať mě klidně žalují. A to že tam má slovo Nokia a jejich logo? a) v recenzích je to povolené a i nutné a za b) bych všechny výskyty slova nokia nahradil ***** a logo obrázkem kosočtverce. A nebo bych nokii vyhodil a na stejných stránkách dělal reklamu na siemense (třeba).
0/0
31.7.2001 12:48

Michal Rezek

Re: to je hezké
Vyrobce urcite chce,aby zakaznici byli spokojeni s kvalitou...ale predstav si, kdyby zavedl prednostni update firmware a zadarmo.Tak si vsichni budou chtit nechat nahrat posledni verzi a pri tolika prodanych mobilech jeho servisni strediska nebudou delat nic jineho nez nahravat firmware.A dalsi servisni centra jenom kvuli firmwaru asi zadny vyrobce zrizovat nebude :-)
0/0
1.8.2001 9:19

Tom

Re: Re: to je hezké
No to jo, ale ne kazdy si necha upgradnout firmware, vetsina lidi o chybach vubec nevi a ani nevi ze to lze udelat. Takze by zajemcu o upgrade moc nebylo. Taky mi prijde blby si nechat platit za vlastni chyby. Maj si to poradne otestovat nez to pustej (spousta chyb je tak stupidnich, ze by na ne museli prijit behem peti minut) a nebo neprskat, když je na to někdo upozorní. Tom
0/0
1.8.2001 15:46

Gogo

Je to nesmysl
a Nokia na to nakonec doplati. Misto aby byli radi, ze maji zadarmo kvalitni beta testery a vyuzili nalezenych chyb ke zdokonalovani svych produktu, radsi vsem zavrou hubu a budou si dal v klidu produkovat stale vetsi a vetsi smejdy...
0/0
31.7.2001 12:22

Petr

Není náhodou Nokia...
...název nějaké finské vesnice a slogan Nokia - Connecting People nemá trochu jiný podtext související se zvýšenou porodností v této vesničce? :-))) P.S.: pokud je tomu tak, tak si asi budou obyvatelé Nokie nechat tuto přejmenovat - už jen kvůli té ostudě, že?
0/0
31.7.2001 11:53

Mirek

Re: Není náhodou Nokia...
Jo, je to asi 14 km od Tampere... A opravdu si ti vesničani dovolili opravdu dost!!!
0/0
31.7.2001 12:17

Vašek

No každá mince má dvě strany
Myslím si, že pokud si někdo věří ve svém oboru a má lokty tak jich využívá (např. Mercedes, McDonalds, apod.) je pravdou, že každý k udržení image firmy přistupuje jinak. Pravdou je, že nejsem z těch co musí mít každou supernovinku ještě než ji naskladní, ale až vím že je ta správná chvíle si ten či onen výrobek koupit (mobil nevyjímaje) tak jdu a koupím si ho. Teď možná rozbublám některé lidi když napíšu, že jsem se již před cca pěti lety rozhodl pro N3110 a přes 5110 - 3210 dostal až k 3310ce a musím konstatovat, že jsem nenarazil na nějaký problém s těmito telefony ikdyž jako prodejce těchto zařízení vím jaké se objevují vady čí nešvary se všemi značkami (částečně také díky mobil serveru) Pokud můžu k přípěvku "Pozitivní image" to s tím PGsem je jen a jen jejich úlet a ta 5110ka s tím nemá nic společného nebo jo ?
0/0
31.7.2001 9:27

Lukáš

Pozitivni image
Ahoj, ponechme stranou otazku ledoveho dechu "pravniho absolutismu", ktery vane z Washingtonu. Zustanme u marketingu. Kazda firma, ktera prodava svoje vyrobky MASE spotrebitelu, potrebuje, aby se o jejich vyrobcich mluvilo POUZE pozitivne. Matne si vzpominam, jak mi tuhle jako vernemu zakaznikovi (s ucty pres 10k mesicne) prisla od Paegasu "skvela nabidka" na vybehovou 5110 za celkem 1998 Kc... A tohle oni s vaznou tvari prezentuji jako "bajecnou odmenu". Pro velke firmy neni podstatnych tech par procent *myslicich* uzivatelu, kteri vidi REALITU, ale tech 90+% "spotrebitelu", kteri si to JENOM koupi. Kdyz plati desitky milionu dolaru za reklamu, tak pochopitelne nestoji o stouraly, jejichz nazory vyjedou ve vyhledavaci pod heslem "nokia". Ovsem posilat na ne pravniky, to je blbost, a je mi zahadou, proc jim Brian neukazal vztyceny prostrednik. Asi ten ledovy dech opravdu funguje...:-(
0/0
31.7.2001 9:01

jp

Re: Pozitivni image
pozitivni image je sice dobra vec, nicmene je evidentni, ze zadny hi-tech vyrobek neni bez chyb, proto bych uvital, kdybych mohl na netu pod heslem nokia najit stranky, kde mi s bugy pomuzou (nokia mi pomuze samozrejme taky, ale nebude to bez $$ a urcite ne hned)
marketingu znacky pomuze i to, ze je o teto znacce hodne slyset a ma fanousky, atd. a klidne i odpurce, viz treba svet operacnich systemu, myslim, ze polemika jestli M$ nebo ne je pro M$ jen vyhodna ...
tedy ABSOLUTNE nechapu postup nokie - asi ta pravni kancelar musi generovat nejakou aktivitu, jinak by ji poslali do kytek
0/0
31.7.2001 9:18

Lukas

Re: Re: Pozitivni image
To je presne to, co rikam. Ty jsi MYSLICI tvor. Ne MASOVY spotrebitel. Vem si svoji mamu nebo babicku nebo tetu - kdyz ji reknes, ze na Internetu je "buglist", zepta se, co to je Internet a pak co to je bug. A pak jen protahne - jeee, vono to ma chyby? Tak to ja to nechci - a lup, diky podvedomi si to uz nekoupi. A to je presne sila pozitivni marketingove DEMAGOGIE.
0/0
31.7.2001 9:25

jp

Re: Re: Re: Pozitivni image
prave z toho duvodu neni pro nokii buglist na internetu nebezpecny, moje babicka, mama ani teta inet nectou a ja nemam duvod jim o buglistech rikat (proc?)
stejne jim tu nokii doporucim, protoze se nejspis nic jineho nenauci ovladat a obecne to je telefon, ktery je z nejmene poruchovych a kdyz se podela, tak se k nemu diky rozsirenosti daji nejsnaz sehnat nahradni dily ...
jojo, marketing je sice demagogie, ale diky nemu se prodaji i billovy MShity nebo donaldovy hovezi semletiny - tedy neni radno ho nepodcenovat
0/0
31.7.2001 10:47

Toni Zrustek

Re: Re: Re: Re: Pozitivni image
co se tyce poruchovosti, tak je na tomhle serveru clanek, ktery ukazuje, ze naopak Nokia je jeden z nejporuchovejsich. Ale pravda je, ze pro netechnicke lidi je idealni na nauceni se, taky jsem ji koupil rodicum...
0/0
2.8.2001 11:15

Lukáš Mižoch

Nokia je Nokia
Holt, já vždycky říkám, že Nokia má nekvalitní telefony za přemrštěnou cenu. A že její management kopíruje firemní strategii "kvality" je jen logické.
0/0
31.7.2001 8:42

To je vyborny clanek. Svižný, přesvědčivý a oprtávněný. Nevidim zadnou souvislost mezi nemenovanu americku softwarovu spolocnost...jedna se o uplne jiny pripad.
0/0
31.7.2001 7:32

mk

Re:
ale je to uplne stejny :) pokud si nepamatujete (no vzhledem k informovanosti v Cesku vam to nemam za zel :) tak M$hit delal to samy. vydiral servery oznamujici chyby, prepisujici oznameni chyb z jejich databaze.
0/0
1.8.2001 16:17

jt

no jo, nokia je trapna jako vzdy, je to fakt presne jako s MS, a ty jeji predrazene vyrobky za to nestoji. Brina nemel psat ze to neni fair, ale, skoda ze nema ceskou mentalitu, na uredniho simla se vykaslat, protoze ty vyhruzky pravne ciste urcite nebyly, korporace rady delaji bububu, a kdo vite, jak Adobe nechal zatknout ruskeho programatora za to, ze v Rusku porusila jeho firma americke protiustavni zakony, tak vite, o cem globalizace je a ze bude hur. Jsou trapni a arogantni.
0/0
31.7.2001 7:26

Pavel

Re:
Pokud vím, tak Adobe měl sice nějaké spory ohledně porušení autorských práv s oním ruským programátorem, ale takto razantním způsobem to řešit nechtěli, takže bych to spolu nespojoval.
0/0
31.7.2001 17:02

Patrick Zandl

Re: Re:
Ten Adobe, který si tak pochvalujete, toho ruského programátora nechal posadit do báně, když donutil FBI, aby ho zatkla. Zkuste si o tom něco přečíst - třeba www.netem.cz" target="_blank" rel="nofollow">www.netem.cz
0/0
31.7.2001 22:53

ja

podobnost
Toto mi az prilis pripomina jednu nemenovanu americku softwarovu spolocnost.........myslim, ze kazdemu je hned jasne o com je rec. Nechysta sa nahodou Nokia na Joint Venture s tou nemenovanou firmou vo Washingtone? Zacinaju sa podobat jak vajce vajcu.
0/0
31.7.2001 3:00

diag

Jak na to?
Vzdyt reseni je tak proste a plne v rukou Nokie: 1) Produkovat kvalitni vyrobky, cimz odstrani buglisty. 2) Zaplatit za reklamu vsem, kdo pouzivaji jeji jmeno, logo ci slogan. Nebo jim alespon podekovat, ze tu reklamu delaji zadarmo. PS: Netusite nekdo, jak je na tom Nokia s ISO 9000? :-))
0/0
31.7.2001 1:19

hroty

Re: Jak na to?
Udajne nijak - plnou ISO9000 muzes dostat jedine kdyz mas vyresenu uplnou recyklaci svych vyrobku, coz napriklad u Li-Ion baterek je prakticky nemozne ... Na druhe strane je vyrobni proces Nokie velice kvalitni a exceletne pruzny, viz. rychle zavadeni masove vyroby. Ale to neni nic zvlastniho - vsechny americke, nemecke a svedske tovarny jsou na tom s kvalitou uplne stejne ...
0/0
31.7.2001 9:07

Dejfson

Re: Jak na to?
Jeste existuje jedno reseni: nepouzivat Nokii.
0/0
31.7.2001 10:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.