- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dne 12. srpna 2001 jsme zaslali Oskarovi dopis následujícího znění:
Reklamace dvou uživatelů k poskytování telekomunikačních služeb sítě Oskar
Dobrý den,
přestože jsme s vašimi službami velmi spokojeni, musíme vás požádat o zohlednění bud' při vyúčtování či pro převedení neprovolaných volných minut do dalšího zúčtovacího období.
Oba jsme sis manželkou pořídili Dohodu s Oskarem. Oba jsme jezdili připravovat letní junácký tábor do údolí řeky Dyje - Bílý Kříž, k.ú. Stálky. Jezdilo se tam v různé dny za každého počasí a vždy bylo na Oskara spolehnutí. To, že tam byl Oskarův signál bylo pro nás příjemným překvapením. Byl to krom cen za volání hlavní důvod proč jsme si poté oba Dohodu u Oskara se závazkem na 3 roky pořídili s pocitem, že kdyby se stalo něco dětem, máme jistotu, že se dovoláme pomoci. Tábor nám začínal 15.7.2001 a končil 4.8.2001. Jaké bylo naše zklamání a následně obavy co kdyby?, když se signál začal v den nástupu dětí ztrácet, až se ztratil v neděli 15.7. úplně. Po našem několikakerém ohlášení, které vždy znamenalo strastiplnou a časově náročnou cestu za signálem, tento stav trval 13 dní do večera 28.7., kdy se signál opět objevil a byl až do konce tábora. Úraz se nám nakonec nestal žádný, akorát komunikace nebyla možná.
K práci operátorů Oskara máme jedinou výtku. Pokud mi někdo slíbí (a to se stalo) 4x, že mne bude kontaktovat zpět (šlo se dovolat - kolegyně měla Paegas - číslo bylo u operátorů) a neudělá to, vím co si o tom myslet. Nedělá to dobrý dojem na práci operátorů Oskara. Nebýt toho, že jsme i po 13 dnech měli urobil zapnutý, nevěděli bychom, že Oskar je zase při síle. Nikdo nás nekontaktoval.
Přes problémy, které Oskar asi má v dnešní době s přílivem nových zákazníků a zatěžováním sítě Oskar, považuji tento termín opravy na BTS Vratěnín za vcelku výkon. Naše poděkování patří všem technikům, kteří nakonec obstáli na jedničku. Děkujeme jim.
S pozdravem
a děkujeme za vaši práci
a případně za zohlednění našich problémů s Oskarem
Ing. Pavel Bělka a Hana Bělková v.r.
Dne 16.8.2001 přišla SMS:
Dnes jsme prijali Vasi reklamaci pod evid.c. p4SN0826. Vsechny pripominky dukladne prosetrime a o vysledku Vas budeme do 30dnu informovat. OSKAR
Dne 6.9.2001 dorazil dopis od Oskara:
Vyjádření k reklamaci
Evidenční číslo: p4SN0826LS
Reklamace ze dne: 16. 8. 2001
Zákaznické číslo: yzyzyz
Telefonní čísla: 0608 xyxyxy
Tarif: Dohoda s Oskarem