Víte jak voláme u nás? Oskarovi zákazníci (minimálně v lokalitě Zlín a Uh.Hradiště) si v posledních 3 týdnech napřed hodí kostkou a když jim padne sedmička, hovor se podaří. Má zkušenost: z cca 800 pokusů o spojení za uplynulých cca 20dnů (v mém případě) podařilo vytočit maximálně 300 a dokončit tak 50 (t.j. bez výpadku)!!! A o mé dostupnosti volajícími se ani nebavím. Přál bych to zažít!!! No a chcete slyšet reakci z Oskara? "Problém je způsoben pravděpodobně vysokou koncentrací podnikatelů v dané lokalitě. Na vyřešení problému se usilovně pracuje. Očekáváme vyřešení této situace max. ve !!! IV.ČTVRTLETÍ !!!! tohoto roku." Konec citátu. NE, TO NENÍ VTIP, TO JSOU SLOVA OPERÁTORKY OSKARLINKY !!!!!. Nevím, jakou dohodu má OSKAR s redakcemi uzavřenu, ale na problém byly upozorňovány redakce Mobilu i Mobilmanie a jediné, co se na netu objevilo, je vcelku úlet -
http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/operatori/zpravy-operatori/oskarproblemzlin010625.html.
Jo a ještě mně poradili koupit si Oskartu :-))) a tarif si za 1000Kč pozastavit. Abych prý nebyl tratný. To už není ani pro zasmání - to je tak na poklepání si na čelo. Ale výhodu to má - neprotelefonuju moc :-)