Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zajímají vás on-line diskuze s předními osobnostmi naší telekomunikační sféry?

Mluvčí Eurotelu Jan Kučmáš včera odpovídal na otázky našich čtenářů. Debata se točila především okolo nových tarifů Eurotelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Viktor99

Tema diskuzi
Jen nevim, proc se redakce Mobil serveru odhodlala davat tema diskuzi. Drive, kdyz zadna temata nebyla, vse (alespon dle meho soudu) probihalo v poradku a ku vsi spokojenosti. Ted je proste dany tema a basta. Chcete odpoved na otazku mimo dane tema? Mate smulu! Tento zpusob se mi nezda prilis stastny. A co tedy maji delat ti, kteri maji otazky mimo uvedene tema? Pockat si na diskusi se stejnym clovekem a doufat, ze uz konecne bude jejich dotaz spadat do daneho tematu? Ale jak dlouho? Mesic? Rok? Bude pro ne vubec jeste dany dotaz aktualni? Jiste, nekdo muze namitnout, ze je moznost napsat na uvedeny mail, ale to se jevi jako nepohodlne cloveku, ktery si udelal na diskuzi cas a predpoklada, ze se docka na svuj dotaz opovedi v realnem case. Navic jiste neni jediny, koho ten dotaz zajima. Kdyz se zepta mailem, nikdo dalsi se odpovedi nedocka
0/0
28.5.2001 15:50

Kamil

Co tím kurňa myslí
Petr Hlavica se ptá: Mám tedy ještě jeden dotaz: Co máte na mysli tím, že "... Oskar je větší konkurencí pro Radiomobil, protože naší (Eurotel) hlavní hodnotou je KVALITA..." Tvrdíte, že poskytujete kvalitnější služby než Oskar či Paegas?? A Které máte na mysli?? (18:19) Jan Kučmáš odpovídá: Jde hlavně o kvalitu, robustnost a spolehlivost sítě. A samozřejmě tvrdíme, že poskytujeme kvalitnější služby než konkurence. Pan Jan Kučmáš asi neměl šanci porovnat Eurotel a Oskar. Ja mám Oskara a signál mám i tam, kde Eurotel nema ani čárku. - možná je to náhoda....???... :-)
0/0
26.5.2001 15:23

Viktor99

Re: Co tím kurňa myslí
Samozrejme, i to se muze stat. Je pravda, ze Eurotel ma mnohdy vetsi pokryti (vic carek), a tedy i o neco vyssi kvalitu hovoru. Stejne tak se ale stava (presne jak pisete), ze Oskar ma pokryti tam, kde Eurotel nema ZADNE. Pak uz jde jen o to, kterou variantu chce zakaznik vice... P.S. Ja mam Oskara a jsem (nad miru) spokojen :o)
0/0
28.5.2001 15:31

jf

Reklamy
Rači jsem se na tohle téma ani neptal, ale co říkáte reklamám Eurotelu. Myslím že slovo klamavá je nedostačující výraz. Všimněte si kvality videa co má ten dědek na notebooku (takhle mi to nejede ani na pevné lince), no a o opeře přenášené přes mobil se ani nebudu zmiňovat. To si fakt myslej že jsme úplný debilové.
0/0
24.5.2001 18:12

dejvidek

Re: Reklamy
Je to fakt, ty reklamy sou ubohost sama, masírujou nás trapnou reklamou na SuperSound, ale po dlouhé době se dozvíme, že Supersound není EFR ....no to je teda překvápko, je to přece označení nejlepší, nejrobustnější sítě...atd....že se nestydí konglomerát Eurotelecom vůbec existovat....dejv
0/0
24.5.2001 20:53

brkoslav

Re: Reklamy
Ty reklamy jsou brainwashing. Je to ve stylu Disney, umně psychologicky připravená velká nafouknutá bublina. Povrchní lidé (těch je většina) a různí snobové se na ní vždycky rádi přilepí a splynou s ní. Kdo by nechtěl být "in", úspěšný spolu Europytelem? Nepodceňujte toto dílo Velké manipulace.
0/0
25.5.2001 9:44

Jiri

Re: Reklamy
Když je někdo takový tupec, že se reklamou nechá zmanipulovat. Tak mu to patří. Odolávat reklamě není vůbec jednoduché, působí na Vás i podvědomě. Vyžaduje to velmi aktivní přístup. Vždy mít na zřeteli svůj užitek a vyloučit vlivy, které jsou pro rozhodování nepodstatné. Reklama ale musí existovat, žije z ní spousta lidí a firem. A musí působit, jinak by neexistovala. Když už by se tedy reklamy hodnotily, tak nejlepší má Oskar. U nich alespoň chápu, co chce Oskar zákazníkům říci. Eurotel viditelně lže - na to internetové video a přenos opery po mobilu mu nikdo neskočí - a u Paegase vůbec nerozumím na co ta reklama vlastně je - obvzláště takové ty rychlé, co se v nich vybírají výměnné kryty, jede se na diskotéku, leze se po horách, atd....
0/0
25.5.2001 12:27

lynx

Lépe "menší" kvalita Oskara za poloviční cenu Eurotelu (o jeho kvalitě lze také pochybovat).
0/0
24.5.2001 16:56

mrkvos

Trojští koni
Myslím, že pan Kučmáš a pan Zandl jsou najatí a báječně placení konkurencí, udělat takový "duchaplný" interview je fakt medvědí službou Neurotelu
0/0
24.5.2001 14:51

Patrick Zandl

Re: Trojští koni
:))) Ale já jsem přeci žádný rozhovor nedělal! Ten jste si dělali vy, naši čtenáři! Já s tím nemám nic společného, až na to, že jsem navrhoval ten systém, ve kterém rozhovor probíhal. Otázky jste si kladli vy sami.
0/0
24.5.2001 22:31

mjak

Tisk. mluvčí
Jediným přínosem tohoto chatu je potvrzení o smyslu práce tisk. mluvčího - mluvit a nic neříci. Uznávám ale, že p. Kučmáš je elegantnější a lepší úhybář, než "pae bejvalka" Kakosová. Jen se divím Vám (myšleno redakci), že ho hájíte před nepříjemnými dotazy jako batole! Vy naopak byste ho měli pěkně "naservírovat a vyždímat" To se tak bojíte, že pohněváte "velkého guru" Eurotel?
0/0
24.5.2001 14:22

Patrick Zandl

Re: Tisk. mluvčí
Redakce ho nehájím před nepříjemnými dotazy, pouze uznáváme, že nikdo není chodící encyklopedie a ani tiskový mluvčí nezná vše ze své firmy do detailu. Proto jsme vybrali docela široký, ale přesto omezený okruh pro otázky, aby se i host i dotazující se mohli dopředu připravit a nebylo to prokládané odpovědmi typu "Zjistím... z hlavy nevím... nemám sebou podklady...".
0/0
24.5.2001 22:33

Re: Re: Tisk. mluvčí
Dete uz do ****** s temahla kecama Zandle! Ctenar ma pravdu, mate ho vyzdimat a narazit na zed a ne ho solichat. ****** Vam na tyhle samoucelny ******** a PR pro Eurotel. Protopenej lhari!
0/0
25.5.2001 7:09

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Tisk. mluvčí
To byste nám mohl určitě přijít udělat školení, jak se vyždímá a naráží na zeď. Podle slovníku a odvahy bych řekl, že jste minimálně ombudsman! Školení odporníka uvítáme :)
0/0
25.5.2001 8:42

mjak

Re: Re: Tisk. mluvčí
Skoro mám pocit pane Zandle, že v té reakci jste žertoval. Tiskový mluvčí skutečně nemusí znát podrobnosti každé reklamace. Ale musí znát co se dělo, děje a bude dít ve všech oblastech telekomunikací vlastní firmy (a dokonce nejen jí). Rozhovor skutečně dělají diskutující, ale na Vás je donutit zpovídaného k podstatným sdělením. Troufám si konstatovat, že stejný výsledek diskuze by zvládl každý průměrně znalý "mob. maniak". Vás uspokojila "robustní síť"??
0/0
25.5.2001 13:47

pikos

Re: Re: Re: Tisk. mluvčí
Myslím, že Honzíček přišel do diskuse jenom s tím, že mu Páťa slíbil, že ho na zeď nenarazí...
0/0
29.5.2001 13:14

kcud

ano, skutecne nema vyznam takove on-line rozhovory delat, mam na redaktory mobil serveru velikou zlost, co si to dovoluji delat z lidi tupce a voly, meli by spise zacit u sebe i s tim svym cajzlem zandlem, - odstranuji mobilserver ze sve databaze.
0/0
24.5.2001 14:09

Re:
co ty seš za vola !!! zamysli se nad sebou trochu a neurážej lidi kteří něco dokázali !!! cos dokázal ty ??? akorát rýpat magore !!!
0/0
26.5.2001 23:20

LL

ceny sms
cena SMS pro operatora je 0 Kc, protoze smsky behaji pres servisni kanal. i kdyz mozna do ceny pocitaji naklady na porizeni SMSC, ale ty se jim uz musely mnohokrat vratit.
0/0
24.5.2001 13:56

Jan Šebelík

Kvalita služeb?
Pan mluvčí nějak pozapomněl u jednoho dotazu (kromě toho že vše jsou "esa v rukávu" :-)) vysvětlit, jak jsou služby Eurotelu kvalitnější, když je vůbec nemá (přehled hovorů na webu u Oskara, služba Paegas NEJ, přímé volání při roamingu nebo např. AMR u Radiomobilu...). Nejkvalitnější jsou zřejmě ty služby, které nejsou. :-) A nové ceny? No comment.
0/0
24.5.2001 12:35

dejvidek

Ještě něco
Pokud tam někdo sedí u compu, nechť vymaže názory u nichž není e-mail a jméno..pokud je někomu na obtíž se podepsat a sdělit svůj e-mail, ať si píše doma na zeď...:-) dejv
0/0
24.5.2001 11:38

Minarik

I u dobrého piva by mně takové nanicovaté tlachání přivádělo do stavu počínajícího šílenství. Hlavně že je ten pán spokojený s tím, jakou dobrou práci odvedl.
0/0
24.5.2001 11:38

dejvidek

Ubohost....ubohost...Mobil server začíná bejt SUPER a to 7x týdně....
Tak po přečtení online rozhovoru jsem zděšen a byl to můj poslední pohled na rozhovor s tiskovým mluvčím, na to abych blil věci "jsme robustnější a to Vám nemůžu říct, jsme lepší než konkurence" na to nemusim dělat u EuroTelu jéjeeee sorry Eurotelu, to malý "té" to je hróóóĽně velkej rozdíl, jen aby tuhle geniální myšlenku za rok neměnily a nebyl to třeba euROtel :-))))) na to abych tu v podstatě neřekl nic, než to co si přečtu na pár řádkách, faq u nich dělat nemusim. Vzkaz pro redakci Mobil serveru: Jde to z Váma s kopce a je mi líto Patrika Zandla že se tohodle (dnes již) divadla drží...už to není server o mobilní komunikaci....viz. článek o zvonění a podobnosti se zvukama zvířat neo jaxe to menovalo, ten článek sem četl tuším už na mobilmanii.....tak sbohem...dejv
0/0
24.5.2001 11:34

Majkl

To snad skutecne neni pravda! Tema zmeny loga (mimochodem naprosto zbytecna vec) a vysvetlovani, jak dulezite je nynejsi male "t" me skutecne zvedla ze zidle! Kdyby ten kradoTel (pisi zamerne velke "T", protoze je velkej zlodej) radsi vysel vstric zakaznikum, zlevnil a prestal se ohanet super kvalitou... Posledni dobou ma neustale pretizenou sit! (Mam sluzebni kradoTel, privatne mam Oskara a Paegas)
0/0
24.5.2001 11:26

Kojot

SMS
Zároveň jsme v každém tarifu nabídli volné SMS a jejich množství naprosté většině uživatelů stačí.
Ha, ha, ha....
0/0
24.5.2001 11:01

Giorgio

Lži, lži a zase lži
SuperSound není jen značka pro EFR? A proč byla a je takto "ozdobena" ve svém logu? A robustní síť? V čem? Že proinvestovali více než druhý operátor (mimochodem-druhý český operátor je ET, tak o kom mluví?) ? Když jsem si v roce 1995 koupil od tehdy monopolního EurT(t)elu mobil za 92.000 Kč a "proinvestoval" jsem 10x více, než se dnes platí za 10x technologicky lepší telefony, znamená to, že moje stařičká motorola je sice opravdu ROBUSTNÍ, ale kvalitnější? Nejsou ty "navíc" proinvestované miliardy spíše záležitost změny cen technologií v čase? Zase lži...
0/0
24.5.2001 10:55

sz

To nebyla diskuze, spise monolog.
0/0
24.5.2001 10:19

MIC

Jo jeste se mi libi nazev diskuze...nemyslim si narozdil od redakce, ze tiskovy mluvci je predni osobnost nasi telekomunikacni sfery..:-)))))
0/0
24.5.2001 9:51

MIC

Vcera na muj dotaz v jine diskuzi:"Proc nemuzou zmenit temata chatu s tiskovym mluvcim?" odpovedel zastupce Mobil serveru: Vazeny pane, temata jsme vymezili po zkusenostech z predchozich chatu. Chceme tim docilit vetsi plynulost debaty a zaroven umoznit tazanemu poskytovat fundovane odpovedi. Jiste chapete, ze ani tiskovy mluvci nemuze mit v hlave vsechny udaje, zejmena cislene, tykajici se jeho spolecnosti. Pan Kucmas pocita s avizovanymi tematy, diky tomu mohou vase otazky byt velmi detailni a stejne budou i odpovedi. V pripade zarazeni noveho tematu by jiste odpovedi tak podrobne byt nemohly. Dekuji za pochopeni Premysl Soucek Mobil.cz Tak schvalne posudte jak vycerpavajici odpovedi nam tiskovy mluvci dal..myslim, ze timto stylem mohl odpovidat na cokoliv...jsem znechucen.. MIC
0/0
24.5.2001 9:48

Jiri

Smršť!!!
Tak to byla opravdová smršť otázek natělo a fundovaných odpovědí. Dokonalé! Jo a ten dotaz "...Přinesla Vám práce tiskového mluvčího něco zajímavého do Vašeho života, co Vás nějak obohatilo? ..." - ten mě fakt dostal. Ještě teď řvu smíchy. To snad ani není pravda.
0/0
24.5.2001 9:47

@ljosh@

Re: Smršť!!!
"...Přinesla Vám práce tiskového mluvčího něco zajímavého do Vašeho života, co Vás nějak obohatilo? ..." NE, jen jsem se utvrdil v názoru, že je to postmonopolní banda prolhaných byrokratů, se kterými mám velmi bohaté zkušenosti (vesměs velmi negativní - od neznalosti vlastních cen, produktů, liknavosti při reklamačním řízení až po nezdvořilost a aroganci....), takže jsem po necelých třech měsících tohoto "nejrobusnějšího operátora s nejkvalitnějšími službami" poslal stejně nezdvořile k vodě a dál využívám "druhořadých služeb ostatních operátorů...." Shrnu-li to = jsem z ET vyléčen!
0/0
28.5.2001 20:55

xx

Re: Smršť!!!
jo to je hlína to je přímo hhumus...
0/0
30.5.2001 14:59

PPP

Mobilmania.cz je asi lepší.
Posledni dobou je www.mobilmania.cz asi lepsi. Novinek a informaci o mobilech je tam bezesporu mnohem vic.
0/0
24.5.2001 9:39

MASH

Opravdu zbytečnost!
Člověk se nic podstatného nedozvěděl. Eurotel se stále chová jako arogantí gigafirma. JEDINÁ pozitivní věc jsou jejich SMS za 1,80 Kč v GO Fun.
0/0
24.5.2001 9:31

Pajous

Jako obvykle......
Jako obvykle jsme se absolutne nic noveho nedovedeli. Tu akci uz vicekrat neopakujte. Radsi investujte cas a penize do uplaceni nektereho ze zamestnancu ET at vam povi nejake drby ze zakulisi. Ale toto NEVER MORE. Nic nerekne, vsechny tim nasere. Myslim,ze fyzicky ani tis mluvci nebyl pritomen a odpovidal za nej nejaky programek,ktery nahodne vybira odpovedi ze seznamu (konkurence nespi,tajne,novinka,bude to lepsi apod.... Precteni toho clanku byla totalni ztrata casu a nic vic. Zdravi Pajous
0/0
24.5.2001 9:23

networ

Ten rozhovor dopadl jak Pikau v South Parku. ntw
0/0
24.5.2001 9:19

networ

Re: Chyba! Nejak vam ty skripty neberou diakritiku. Myslel jsem samozrejme Pikac"u, ne Pikau.
ntw
0/0
24.5.2001 9:21

Patrick Zandl

Re: Re: Chyba! Nejak vam ty skripty neberou diakritiku. Myslel jsem samozrejme Pikac"u, ne Pikau.
řešíte podivnosti, berou diakritiku. jak vidno, i pikaču.
0/0
24.5.2001 12:12

MIC

jeste ze jsem se toho chatu nezucastnil...stejne jsem se chtel jen zeptat na to, proc je volani do mobilni site tak drahe, kdyz naopak pevni operatori musi eurotelu udelat dobrou cenu..dozvedel bych se jen, ze to neni tematem..a at mi nikdo nerika,ze mobilni sit je drazsi nez ta pevne, pracuji v telekomunikacich a vim o cem mluvim..:-))
0/0
24.5.2001 9:12

Mr. B

Lidi klid, vžyť je to jenom tiskový mluvčí a ten má za úkol mluvit a mluvit a nic neříct.....
Lidi klid, vžyť je to jenom tiskový mluvčí a ten má za úkol mluvit a mluvit a nic neříct.....
0/0
24.5.2001 8:51

Vladimir Bily

Re: Lidi klid, vžyť je to jenom tiskový mluvčí a ten má za úkol mluvit a mluvit a nic neříct.....
Nekdo se tu podepsal Mr. B, coz je prezdivka, kterou uzivam ja, ale ja jsem to nebyl : )
0/0
24.5.2001 13:11

Vladimir Bily

Re: Lidi klid, vžyť je to jenom tiskový mluvčí a ten má za úkol mluvit a mluvit a nic neříct.....
Nekdo se tu podepsal Mr. B, coz je prezdivka, kterou uzivam ja (predevsim na gsmweb.cz a gsm@sh.cvut.cz), ale ja jsem to nebyl : )
0/0
24.5.2001 13:11

Martin

Opravdu o ničem!
Všechny ty žvásty s Kučmášem byly naprosto šílené a hlavně bez jediné rozumné informace. Snad jediné, co se povedlo, je, že měl Eurotel reklamní hodinu na Mobil serveru. Byly vůbec otázky kladeny "lidmi", anebo jen zaměstnanci ET či Mobil serveru? Příště se na odkaz s on-line rozhovorem nějakého tiskového mluvčího ani nepodívám. Obrovská ztráta času. Známý to poměr cena/výkon, zde "předčil" má očekávání!:-((( S pozdravem Martin
0/0
24.5.2001 8:48

Drasnar Jan

Re: Opravdu o ničem!
Zdarec, rozhodně zapomeň na to, že by takhle debilní otázky měli zaměstnanci eurotelu. Ostatně nevim na co bych se měl ptát našeho tiskového mluvčího.
0/0
25.5.2001 11:16

Sat

Fakt k nicemu
Teda s temi tematy chatu jste to fakt prehnali. Copak je tiskovy mluvci tak neschopen, ze neumi odpovedet i na jine otazky ??? Me napriklad infomace o pristupu eurotelu k novym licencim zajimaji mnohem vic, nez nejaky logo, ktery uzivateli naprosto nic neprinese.
0/0
24.5.2001 8:40

babaq

Nula procent informaci, sto procent nivea :-)
Zeptate-li se tiskoveho mluvciho na cas, rekne vam, ze jeho spolecnost pracuje na nove a jeste lepsi verzi, ktera bude urcite mnohem lepsi nez cas "jinych" spolecnosti. Po upresneni dotazu rekne, ze nerozumel otazce. Ma tohle vubec cenu???
0/0
24.5.2001 8:35

Marcel

Skoda, ze neposkytuji take qalitu ve vyrizovani reklamaci, a ze lzou jak kdyz tiskne.
Dokonce si dovoli prodavat sluzbu s telefonem a udajne "predem upozornuji, ze nefunguje" ale at si i to koupite. Viz SIM Info easy a NOKIA 3310. (to je ta qalita sluzeb. Az se uraci Errortelu odpovedet na dalsi dopis, urcite tuto kauzu na Mobilmanii nebo tady poslu. Zalezi, kde mi to otisknou.
0/0
24.5.2001 8:21

DS

Neskutecne TRAPNE!!!
Pokud si pan Kucmas tento rozhovor jeste jednou precte, je mi ho lito. Vzdyt jste z neho vetou "Redakce: Omlouváme se, ale Váš dotaz nepatří mezi témata dnešného chatu"... udelali uplneho v**a. Myslite, ze by nebyl schopen odpovedet? Ikdyz mozna nebyl.. vzdyt ve skutecnosti nic konkretniho nerekl. Jeho odpovedi byly stejne ubohe jako .... VY. Je mi to lito, ale z velmi solidniho servru o mobilni komunikaci se vasi komercializaci stal "mobilni BLESK". Skoda, velka skoda!
0/0
24.5.2001 8:09

Petr2

o ničem - návrh inovace
Přečetl jsem to celé a je zcela jasné, že tyto diskuse jsou o ničem a já zbytečně ztratil čas. Možná by stálo za to pozvat příště Bédu Trávníčka, alespoň se dozvíme, jak sadit kedlubny :-)))
0/0
24.5.2001 7:58

Vili

Furt to samé.
Jako obvykle jsme se nic podstatného a zajímavého nedozvěděli. Skoro vše je obchodní tajemství - konkurence nespí. Potom nevím, jestli má vůbec cenu dělat takovou diskuzi.
0/0
24.5.2001 7:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.