Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Postupuje Paegas opravdu v zájmu svých zákazníků, když omezuje životnost SIM karty?

RadioMobil chrání své zákazníky před finanční újmou zkrácením životnosti SIM karet. Bez předchozího varování si ovšem za ochranu nechá zaplatit 400 korun. Právě tolik vás totiž bude stát výměna karty, na které proběhlo stanovené množství operací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

djdekl

Výměna SIM karty
Mám jednu z prvních Twist karet s číslem 60373xxxx a dnes mi přestala fungovat :-(  Volal jsem na infolinku a tam nic o omezené životnosti karty nevěděli, takže jsem okamžitě psal email a do deseti minut mi volala paní Kuchařová z čísla 603604605 a vše jsme vyřešili... zítra si jdu vyměnit SIMku za novou a ZDARMA ! :-)
0/0
26.12.2003 16:10

Strenght

kuaaaaaa:-(
jj taky mi odesla simka zrovna kdyz sem dostal novehj telefon,je mozny sehnat si novou simku aby mela stejny cislo jako ta puvodni?:-/
0/0
25.12.2002 14:10

Michal

No nazdar, odešla mi SIM karta právě mezi svátky a teprve teď mi je jasné proč asi. Už vidím jak se budu muset štrachat po svátcích do Olomouce do značkové prodejny, kde se budu přetahovat o čtyři stovky.
0/0
26.12.2001 13:26

Píďa

Teď už to chápu...
Přátelé, lámal jsem se hlavu s tím, jak může odejít SIMka. Teď už ni to je jasný. Houby po 5 letech. Odešla z tohoto důvodu po 9 měsících. Má to totiž jednu drobnou vadu. V místě kde je signál velice slabý, tedy občas jedna čárka, spíše žádná, dochází k přihlašování velice, velice často. To pak nebude 44 komunikací ze sítí za den, ale nutně toto číslo jde do stovek... Jezdíme na víkendy a na dovolenou právě do takové oblasti, kde je signál prakticky nulový a karta už je v pánu. A musím říct, že dokud jsem netušil výše popsané, velice mě to překvapovalo, jelikož VŠECHNO na ní funguje zcela bez problému, jen se nedokázala přihlásit do sítě. U Paegasu mi promptně udělali kartu novou a přehráli všechna data, jen si řekli o 4-kilo. Já nic netušící jsem neprotestoval. Přitom to bylo až v říjnu 2001 ! Takže varování pro všechny: pokud jste dlouhodobě na místech s mizivým signálem, radši si mobila vypněte. Stejně se pořádně nedovoláte a zbytečně vám odejte, díky chytrému Pegasu, SIMka.
0/0
13.11.2001 8:58

Mirek

CISLO???
Jak zjistim jake cislo mam na sve SIMce? Jestli uz se neblizi one 90000hranici? diky
0/0
7.9.2001 7:49

Ales Filip

Klonování
Pokud si nastavíte na kartě PIN, tak se do ni nedostane nikdo, a naní možné ani zjistit Ki potřebné pro klonování karty. Pokud Vás zajímají podrobnosti, přihlašte si konferenci scards@pandora.cz na serveru Pandora, která se tímto problémem zabývá.
0/0
2.5.2001 11:02

TH

cislo
Tak nevim simku jsem koupil pred ctvrt rokem a to cislo mam 002, nevite nekdo jestli je s pocitadlem nebo bez??? dik.
0/0
27.4.2001 20:33

Tomáš Příhoda

Co vlastně teď dělá pro zákazníka a ne pro sebe ...
Životnost SIM karty je jen jedna z věcí, které Paegas dělá pro zákazníkovo "dobro". Zajímavá je třeba cena mobil za korunu, ale aby tato služba fungovala, musíte zaplatit 2000 kč, za využití této služby. Jako poslední tvrdošíjně trvá na impulsech, jak dlouho vydrží nepřevádět provolané minuty, jak dlouho bude minuta na tarifu dražší než na Twistu ... atd. Patriku, co takhle pořádně porovnat služby a možnosti jednotlivých operátorů. Oskar už vyrostl z plenek, tak by taky snesl srovnání s ostatními. Ale srovnání služba vedle služby, ne jen obecná shrnutí.
0/0
26.4.2001 20:38

Rebel

Klonovani neni nemozne
Pro uspesne prihlaseni do site staci znat dve veci ulozene na karte: IMSI, ktere je volne citelne, a posila se siti pri kazdem pokusu o autentizaci, to znamena cteckou karet se da velice snadno zjistit, a Ki, ktery uz tak snadno citelny neni, ale take je zpusob jak ho zjistit, a pak uz staci znat algoritmus A38 (A3A8), ktery generuje jednak vysledek SRES, a druhak klic Kc, ktery slouzi ve spojeni s cislem ramce ke kodovani vlastni komunikace mezi BTS a mobilem. Toto kodovani uz obstarava sam telefon, takze jeho prinip uz znat nemusime. (algoritmus A5)
V praxi to vypada asi tak ze po zapnuti pristroje se siti odesle IMSI, ta na nej odpovi nahodnym cislem RAND, z tohoto cisla se algoritmem A38 vygeneruje odpoved SRES, ta se posle siti a porovna se s hodnotou vypoctenou v autentizacnim centru, ktere klic Ki znaa take. Pokud vysledky sedi, jsme prihlaseni a muzem komunikovat.
Podrobny popis utoku na SIM kartu vysel v roce 98 v Chipu, tusim cisla 6,7 a 8, mnoho informaci vcetne zapojeni HW pro komunikaci s kartou a telefonem a obsluznym SW je napriklad tady. Overeno na Oskarte, funguje.
0/0
26.4.2001 14:43

hackerjack

Re: Klonovani neni nemozne
Hmm, to co popisujete neni klonovani SIM karty, ale vyroba simulatoru, a v tom spatruji dost podstatny rozdil. Jiste - popsany zpusob vede ke kyzenemu cili - tedy k telefonovani se zmenenou identitou, soucasne vsak ignoruje celou radu dalsich zajimavych informaci na SIM karte - napriklad SIM Toolkitova data. Krome toho tato metoda predpoklada, ze znate PIN(vetsinou), a hlavne vyzaduje nejaky extra HW a SW. Pokud pod klonovanim chapu vyrobu identicke kopie z puvodniho originalu, pak zel, klonovat SIM kartu nejakeho providera je prakticky nemozne. Vratme se ale k meritu veci - proc RM implementoval onen event counter ? Jsem presvedcen, ze "uzkostlive" hledisko o bezpecnost klienta to v prvni rade nebylo. Predevsim - klient nebyl predem informovan. Dovedu si dobre predstavit, ze kdyby tato informace prosakla na verejnost drive, mnoho potencialnich RM klientu by asi zvolilo jineho providera. A potom - za vymenu SIM karty RM inkasuje(inkasoval), bez ohledu na to, co "smrt" SIM karty vlastne zpusobilo. Proste dobry kseftik RM. To, ze ted RM argumentuje starosti o klienta se mi spise jevi jako snaha nejak ono puvodni podivne jednani ospravedlnit. Cim nas asi RadioMobile prekvapis priste ?
0/0
26.4.2001 16:59

Martin Rychtecký

Re: Re: Klonovani neni nemozne
Via interface o kterém jsem už psal lze použít i SIMtoolkitové operace. Problém je se zdrojákem pro danou banku, mám jen pro IPB. PS: ještě ke klonování, lze přesně vyčíst informace ze SIM.....je však třeba elektronový mikroskop a přípravky pro zbroušení čipu. Martin
0/0
26.4.2001 21:16

tomas volynsky

Jen tak pro poradek: v serii s cislem 987 (viz clanek) se vyskytuji karty (nevim jestli jsou to ty bankovni, nebo jaky, musel bych na to znova mrknout), ktere pri prekroceni limitu zcela vytuhnou - po resetu vyklopi misto ATR jediny byte, tusim, ze s hodnotou 0x83. To jen, abyste vedeli, az jim to pujdete omlatit o hlavu. V ty serii jsem takovou nasel, nevylucuju, ze se to muze stat i v jine ;-) tv
0/0
26.4.2001 13:41

Michael

Nedavno se tento problem stal i sestre....sla tedy do prodejny paegas... "Je to Vasim spatnym pouzivanim,....".... 400,- Takove lacine argumenty. Musim uznat, ze je to skvelej tah jak vydelat nejakou cache bokem....kolik ze to ma lidi Twist ? Bude to castka, ktera se bude hodit managementu. Hodne stesti do budoucna.... A to ze na prodejnach budou mit ctecky, ktere poznaji pricinu....je skvely, ale jakej je problem udelat si ve woknech okno, na ktrem bude napsano neco jako..."Testuji kartu...", "Test dokoncen s vysledkem..." Ja osobne take pouzivam twista hodne, ale jesli po me bude nekdo chtit za tuhle "ochranu" jedinou korunu, zlomim primo v paegasu kartu, necham jim ji na pamatku a pujdu a necham si pouze u ET vymenit SIM za toolkitovou. Proc to nenapsali do podminek pouzivani? Jak by byl rozvrzen trh?
0/0
26.4.2001 8:40

Uko

Už mně karta vytuhla - běžný tarif, cca. 1000 sms měsíčně. Je to moc fajn dávat dohromady znova těch 200 čísel z ní !!!! A ti zmr.. z RM Vám žádná čísla ze zamrzlé karty neokopírují! Na to zapomeňte! Je to jenom o tom jak vydělávat!
0/0
25.4.2001 21:33

NOWAY

Re:
sou to kokoti. jde jim jenom vo zisk kurwam
0/0
26.4.2001 1:37

Jiri Dobry

Re: kopirovani seznamu
Okopirovani seznamu z karty jiz vyprsela ta hranice 90000 technicky mozne je. Krome autorizacniho algoritmu totiz VSECHNO pracuje dal. Pak jsou 2 moznosti: a) NECHTEJI to zkopirovat (ale technicky vzato je to mozny) b) technicky to nejde a pak je problem jinde nez ve vycerpani limitu 90000
0/0
26.4.2001 7:55

Jirka

Nekorektní jednání ,ovšem toto není poprvé asi není tak velký zájem o zákazníky jak tvrdí.Na druhou stranu asi mají dost a nekteří zákazníci je spíše otravuji požadavky na řádné provozování všech služeb.Je zde i nechopnost nebo neochota reagovat narůzné připomínky.
0/0
25.4.2001 21:17

hned si du kartu vymenit, ale s ochrankou pro jistotu
0/0
25.4.2001 19:53

reditel pegasa skocil uz kuli tomu z vokna
0/0
25.4.2001 19:46

co je s tim oskarem. nevite nekdo?
0/0
25.4.2001 17:19

Kuba

Proc to Paegas dela?Protoze reditel Radiomobilu skace z okna...
0/0
25.4.2001 17:08

honza F.

SIMkarty ET
Je pravda, ze ET donedavna mel ty nejhosi SIMkarty vubec (malo mist v tel. seznamu, mala pamet na SMSky ... . Teprve neavno je zacali menit svym pevnym tarifum za toolkitovou(tusim za 400,-), ale GO ma jen 90 mist. Pro objektivitu - mam pevny pausal PG a jeste SIMku OS, zena ma uz par let GO. SIMkartu PG mam uz asi 3. - diky GSM bankingu, tam se mne nejakych 90.000 netyka (bankovni karta se musi menit kazde 2 roky)
0/0
25.4.2001 16:28

Jirka

Paegas a bezna navsteva servisu
Jsem na Paegas pekne nas.... Ted jsem si vymenoval simku. V Brne v nove prodejne. Obsluha absolutne nevedela, co ma delat. Po dotazu jestli mi na okopirovat tel.seznam jsem odpovedel jiste. Predpokladal jsem ze SMSky presune take, ale nikoliv. Po vytisknuti tel.seznamu jsem byl celkem spokojen, do te doby nez jsem se na nej poradne podival. Skoncil u pismena T a zbytek uz nebyl. Nechapu proc obsluha neni seznamena s beznymi problemy.
0/0
25.4.2001 14:14

Jiri Dobry

jeste malickost:
NIKDO nezkopiruje vasi kartu, ani pokud nema tuhle "ochranu" pokud mu ji nepujcite na nekolik hodin (asi tak 6-10) primo do ruky. Dokud ji mate v telefonu je v bezpeci.
0/0
25.4.2001 14:13

numo

Re: jeste malickost:
Predpokladam spravne, ze utocnik musi vediet PIN, inak s kartou nevybavi ani prd? Pretoze ak ano, kde je problem? - ak mi ukradnu zapnuty mobil, do tych par hodin predsa mozem zavolat operatorovi a kartu zablokovat. A ak poziciam mobil dobrovolne, je to moj problem, nie operatora. Moznost takej karty na poziadanie by som videl ako lepsie riesenie, ako davat ju kazdemu.
0/0
25.4.2001 16:04

Jiri Dobry

nedorozumeni
Tady dochazi k nedorozumeni ohledne tech 90000. Karty maji omezeni na 90000 AUTORIZACI DO SITE. K autorizaci dochazi v techto pripadech: 1. volani 2. prijaty hovor 3. SMS odeslani i prijem 3. jednou za cas se telefon prihlasuje znovu 4. pri kazdym zapnuti 5. pri prechodu z jedne skupiny zakladnovych stani do druhe. Tedy NE NUTNE pri prechodu z jedne BTS na druhou ale pozu na jinou skupinu (da se zjistit v servisnim menu) Tato zavada ma nekolik aspektu: 1. NEDA se zjistit, kolik autentizaci zbyva (nedokaze to ani operator, kdyby je pocital v siti) 2. NEDA se ani zvetsit ani zmensit zasahem do karty jejich pocet (max o -1 pri kazdem pouziti) 3. jediny zpusob jak overit, ze karta je OK a doslo k tomuhle je overit jeji chovani: ve ctecce a nekterych telefonech FUNGUJE telefoni seznam. Telefon se do site neprihlasi a ctecka karet precte pri zadosti o autorizaci odpoved NEPLATNY PRIKAZ. Jinak celej zbytek karty funguje. Tento prispevek je HODNE zjednoduseny, tak me nekamenujte.
0/0
25.4.2001 14:11

ten paegas je děs.
0/0
25.4.2001 14:09

marek

Castecna omluva za sireni paniky
Castecne se omlouvam mobil.cz za nazor sireni paniky odedneska je mozne zjistit, neni-li poskozeni sim zpusobeno counterem. To je najednou rychla reakce.
0/0
25.4.2001 14:03

Přemysl Souček

Re: Castecna omluva za sireni paniky
Vážený pane, můžete mi napsat, kde jste to dnes zkoušel? To je příjemná zpráva. S pozdravem P.Souček, Mobil.cz
0/0
25.4.2001 16:38

David

Zakrývání důležitých údajů...
Nemám nic proti Paegasu (ačkoli sám mám ET :), když se snaží ochránit svoje zákazníky tímto omezením. Jen se mi nelíbí, že o tom nikde není zmínka v informačních materiálech. Asi by přišli o nějaké to procento zákazníků, kdyby pravdivě napsali, že byste v zájmu toho, aby Vám SIMka vydržela dlouho měli telefonovat či SMSkovat co nejméně... P.S: Jak to má ET s ochranou proti klonování SIMek a na kolik má nastavený počet operací?
0/0
25.4.2001 13:56

nekdo nikdo

No kdyby to menili preventivne tak to by se pekne prodrazilo jednak naklady na nove sim a take na registraci kdo uz ma novou a kdo ne taky prijmout vice lidi atd. Ale plne souhlasim s tim ze by na to Paegas mel upozornit na zacatku, to urcite ano...ale z pohledu marketingu, cokoliv negativniho zakaznika odrazuje, takze to bude urcite proc to neudelal....
0/0
25.4.2001 13:03

nekdo nikdo

Panove, vsichni se tu rozcilujete nad umelym omezenim, nikoho vas nezajima potencionalni naklonovani karty ? Zde je videt ze Paegas jediny to bere vazne, nebo chcete zazit doby NMT, kdy klidne nekdo mohl volat na vas ucet ? Ja myslim ze Paegas vam kartu rad vymeni, ale nedivte se ze ted jeste ne protoze komu expiruje tak si ji na 99 procent znicil sam nejakym laborovanim ci pokusem o klon, tudiz je normalni ze za blbost se plati. Treste se ET a Oskari tunelari uctu tu budou co nevidet !!!
0/0
25.4.2001 12:24

TommyCZ

Re:
Me nevadi, ze to RM omezuje, to je v poradku. Me vadi ze to bude vymenovat, az ta karta chcipne. Mel by to vymenovat preventivne zdarma jednou za urcitou dobu. Podledni dobou jsem zacal jezdit do zahranici a na delsi dobu, momentalne na 3 mesice do Holandska, jeste mi mesic zbyva. Co bych delal, kdyby mi karta ted chcipla ? Jel nejakych 750 km do nejblizsi prodejny Paegasu, aby mi to zadarmo vymenili ?!
0/0
25.4.2001 12:31

Josef Šumfrle

Re: Re:
Předpokládám, že když jste na 3 měsíce v Holandsku, tak nejste takový pitomec, aby jste tam veškeré hovory realizoval přes Paegas, ale používáte také kartu některého místního oprátora.
0/0
25.4.2001 15:21

TommyCZ

Re: Re: Re:
Odchozi hovory ne, ale prichozi ano a jeste vice prichozi SMS, na odchozi SMS mi staci Internet. Kartu mistniho operatora nepouzivam, kvuli jednomu nutnemu odchozimu hovoru za tyden by se nevyplatila, na to mi staci telefon v praci, ktery k tomuto ucelu smim vyuzivat.
0/0
25.4.2001 16:42

Petr

Re: Re:
Přesně tak, naprosto souhlasím. Tohle Paegas vůbec nedomyslel, mě by ta výměna taky nevadila ale vadí mi že žádným způsobem nezjistím kolik života mé kartě ještě zbývá, takže jako zákon schválnosti můžu počítat s tím že chcípne zrovna když to bude nejmíň vhodné, například v zahraničí. A samozřejmě mě taky vadí, že mě na to PG neupozornil když jsem si ho pořizoval, což je ale z jeho pohledu pochopitelné. No ted už s tím nic nenadělám.
0/0
30.4.2001 16:17

hackerjack

Re:
No, ja se trochu obavam, ze az tak moc asi netusite, o cem takove klonovani GSM karty vlastne je. Sezente si ctecku karty s nejakym low-level softwarem, ktery umi T0 protokol, prostudujte si ETSI 11.11 a 11.14, a potom si zkuste svoji kartu precist a naklonovat... he, he, he ! A az se do problemu zahloubate trochu vic a zjistite vsechny souvislosti a vsechna omezeni pristupu na SIM kartu (po aktivaci GSM poskytovatelem), tak treba take nahlednete, ze moznost naklonovat si nejakou aktivni GSM kartu je prakticky nemozna. Ano, poskytovatele "to umi" a nabizeji dve GSM karty s jednim cislem, ale to neni duplikat, ktery by se vytvarel zpusobem COPY & PASTE. Poskytovatele totiz vedi, jake informace ulozili na original, a jake administrativni kody na karte nastavili (neplette s PINy a PUKy, toto jsou jine kody !). No a s takovou znalosti je potom hracka udelat "duplikat". Vy, s pouhou cteckou a originalem nemate sanci. A RM tohle musi vedet taky. Osobne se domnivam, ze nastaveni hodnoty citace na 90000 je predevsim hodne vsivy zpusob, jak tahat ze zakazniku dalsi penize. Argumentovat necim takovym, jako je snaha o zvysenou bezpecnost klientu, je jenom smesnou vymluvou - dba-li RM tolik o bezpeci klientu, proc tedy od sameho zacatku nevymenoval karty zdarma a kasiroval ? Ted se jeho spinavy kseftik provalil (nejaky opravdu loajalni zamestnanec, jen houst) a RM se krouti jako had a hleda vymluvy.
0/0
26.4.2001 12:24

Tomas

Re:(nekdo nikdo, 25.duben 2001 12:24)
Vazeny pane, Vas pohled na vec by se zrejme zmenil v lokalite kde bydlim. Telefon se mi v nekterych dnech prehlasuje mezi cca ctyrmi LA tak priblizne 1x za 10 min., nekdy vsak take 5x za min. Je to dokonce tak energeticky narocne, ze baterie vydrzi tak polovicni dobu. Mym stestim je pravdepodobne vek me karty/jaro98/. Takze doporucuji davat pozor na unahlene nazory /vynasobite si to lehce sam/.
0/0
26.4.2001 16:37

Miroslav Linda

Dalsi nahravka Oskarovi
Tak tomuto clanku se musim smat. Protoze tohle je dalsi nahravka Oskarovy a ani bych se nedivil kdyby Paegasu misto stoupani poctu uzivatelu jeho sluzeb zacali klesat. Proste kdyby Paegas byl clovek tak uz je davno mrtvej protoze by nemel co do drsky.
0/0
25.4.2001 12:12

eminem

eBanka
Hodte vymenu na eBanku dokud je to zdarma ;-))))
0/0
25.4.2001 12:09

Zbynek

Mam SIM PG z roku 1996 - ta je neomezena? Kdo mi to potvrdi???
Jinak souhlasim, ze by mel slusny operator, kdyz uz neco takoveho zavede, tak pocet hitu sledovat, nebo alespon zvat k pravidelne kontrole a samozrejme ZDARMA PRAVENTIVNE SIMky menit, pohopitelne s prehranim vsech udaju. Platba za tuto sluzbu u GSMBankingové banky je veci slusnosti tohoto ustavu - pro stavajici klienty by samozrejme mela byt 1x za urcitre obdobi taky zdarma. Jinak tato akce presne koresponduje s mymi zkusenostmi - jsem klientem PG od zacatku a ke svym dlouholetym zakaznikum se chovaji hur nez za socialismu. Jiz drive byly zajimave PG sabotazni akce napr nastaveni pevneho presmerovani do voiceboxu, ruseni email adres v ciselne podobe, placeni 1000 za zmenu pausalu dolu, CLICK, a naslo by se jich mnohem vic. Mam bohuzel rozdane cilso vsude mozne jeste z doby, kdy nebyla k PG alternativa mimo x krat drazsiho ET, tak prejit nemohu, ale uz jsemmse 100krat zaklinal, ze to udelam. Az mi SIM chcipne v zahranici, tak se asi konecne rozhodnu...o)))
0/0
25.4.2001 11:59

Re: Mam SIM PG z roku 1996 - ta je neomezena? Kdo mi to potvrdi???
Vážený pane, Vaše karta by omezení mít neměla - v članku je to uvedeno. S pozdravem P.Souček, Mobil.cz
0/0
25.4.2001 12:17

Jirka Matousek

Re: Mam SIM PG z roku 1996 - ta je neomezena? Kdo mi to potvrdi???
Cus. Simka z 96 je v pohode. Zacali to delat az od roku 98. Jinak ja jsem se na PRESNE TOHLE ptal nakyho technika z paegasu na invexu a on mi rekl, ze vymena bude zdarma. Coz me ted pekne sere, akorat nechapu proc s tim mobil.cz nebo kdokoliv neprisli o rok driv kdyz infromace o moznosti klonovani jsou znamy 2 roky a clanek jsem o tom v chipu cetl pred 8 mesici :((
0/0
25.4.2001 16:03

mowla

Re: Mam SIM PG z roku 1996 - ta je neomezena? Kdo mi to potvrdi???
Jednoducha zmena - aktivuj si zaznamnik (hlasovou schranku), jako vzkaz volajicimu dej sve nove cislo a klidne prejdi k jinemu operatorovi- ja jsem to tak udelal a nemam problem s tim, ze mne nekdo nemuze sehnat... (volam dost a nejmene stejne je mi i volano)
0/0
25.9.2001 15:48

telefonista

muj telefon tech operaci provede mnohem vic
vase propocty jsou sice hezke, ale u me napriklad nastava problem, ze mam ve svem okoli BTS tak "nestastne" umistnene, ze kdyz jsem na jedne strane domu, tak komunikuji s jednou BTS a kdyz prejdu na druhou stranu, tak s druhou. Pokud jsem v obyvaku, tak je to vubec sranda - telefon se cca po 10 - 30 min neustale prihlasuje z jedne BTS na druhou. tak me napada, za jak dlouho dosahne tech 90000 operaci? :-(((
0/0
25.4.2001 11:39

boardwriter

Re: muj telefon tech operaci provede mnohem vic
mam stejnej problem... a neresim ho, ptz vim, co delat, kdyz simka odejde - ale obcas me stvalo, ze mobil nebyl schopen zachytit ani jeden signal pri odesilani sms, zahlasil, ze sms nebyla odeslana, tak sem se snazil, snazil, snazil a protejsi strana me sprdla, ze proc sem ji tu sms poslal 7 krat - samozrejme prachy byly odecteny taky 7 krat :o( blby je, ze na tomhle nikomu nic nedokazete, leda tak celej postup nasnimat kamerou :o(
0/0
25.4.2001 11:47

Vilda

Re: muj telefon tech operaci provede mnohem vic
... Pokud jsem v obyvaku, tak je to vubec sranda - telefon se cca po 10 - 30 min neustale prihlasuje z jedne BTS na druhou...
To si nemyslim. Jelikoz nemam vybracni zvoneni, koupil jsem si takovou vecicku, co pozna, kdy telefon vysila a vibruje mi na pasku u hodinek. Pomoci toho jsem zjistil, ze telefon nevysila ani kdyz se ztrati signal a snazi se najit jinou BTS. To se vsechno deje zrejme pasivne. Behem cesty do prace se mi meni aktivni bunky nekolikrat a neznamena to, ze by se telefon prihlasoval vzdy na dalsi BTS. To musi udelat, kdyz se meni oblast (neco jako makrobunka) jak jsem se docetl v principech fungovani GSM.
0/0
26.4.2001 11:10

boardwriter

ooo vy vsichni nas*ani! :o)
jak byste se citili, kdyby ste vedeli, ze nekdo zkousi Vasi kartu a nemuzete proti tomu nic delat? Byly byste vdecni za onech 'omezenych' 90 000 pokusu dotycneho. Pokud je ztracite 4x do roka, tak se vas to netyka :o) a poznamka k tomu, ze to vybalil RM teprve ted - podobnej clanek jsem cetl cca 6, mozna 10 mesicu dozadu. a v pripade, ze by po vas RM jeste chtel prachy pri vymene, staci letmej pohled do OZ a vite, ze to nemuzou, muzete jim nakopat zadnici a oni vam jeste s usmevem daj novou simku :o)
0/0
25.4.2001 11:36

VLK

Hned jsem se sel kouknout na svoji Twist - SIM kartu a oddechl jsem si. Koupil jsem si ji drive, nez zavedli 90k hranici. Problem bude, az mi karta chcipne. Dokazal by mi nekdo udelat klon moji vlastni SIM? Za odpoved dik (co na to Milan?)
0/0
25.4.2001 11:13

mbiba

Ano uznávám,jsem zaujatý vůči Paegasu,protože se v našich místních podmínkách (Plzeň a 20 km okolí) dovolávám každému jen do schránky,protože nemají signál. S ET a Oskarem se to nestává (jasný,že někdy taky,ale málo).Ale preci jen Paegas je na tom s ochotou k zakaznikum a pokrytim nejhur.Mozna to vidim moc cerne,ale mam sve zkusenosti,treba jsem vyjimka.Jinak Oskar je docela super,jen jeste malicko zlepsit pokryti,udelat SIM Toolkit a uz mi u ET nikdo neudrží.Jo nekde jsem cetl,ze by to chtelo pokrytí ET, sluzby Paegasu, a ceny Oskara.S tímto názorem se naprosto ztotoznuji.Co vy na to???
0/0
25.4.2001 11:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.